Sunday, May 13, 2007

TIMBALAN PMIUM MELIWAT PELAJAR SEKOLAH


Bagaimana PMIUM melahirkan pengikutnya? Apa yang pasti begitu ramai pengikut PMIUM yang dilahirkan oleh PAS sebuah menggunakan agama sebagai topeng.

Oleh: masterdedah

Anak didik PAS Nazri Mustapha Timbalan Pengerusi PMIUM 2003/4, dibawah kepimpinan Ramadhan Fitri Hj Elyas telah didakwa meliwat 7 orang pelajar tingkatan 4 dan 5. Nazri sekarang bertugas sebagai guru di SMK Labuan.

Kes ini telah dibawa ke pengetahuan Menteri Pelajaran Malaysia dan jemaah nazir telah diarahkan menyiasat kes ini. Pihak jemaah nazir telah berjumpa dgn pihak sekolah & bapa pelajar yg menjadi mangsa. Seramai 7 org pelajar menjadi mangsa dan seorang menjadi saksi kes ini.

Nazri adalah bekas pelajar Fakulti Sains di Universiti Malaya. Nazri pernah menginap di Kolej ke-4 (Bestari) UM. Ketika di kampus, Nazri juga adalah ahli Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) sebuah pertubuhan haram yang ketika itu Khairul Anuar Mat Zuki @ Mat Sabu, Exco Dewan Pemuda PAS Wilayah Persekutuan menjadi Pengerusi SMM.

Pihak sekolah dan mangsa didapati tidak membuat laporan kepada polis kerana bimbang kes ini terdedah kepada media dan boleh menjejaskan nama baik sekolah.

Kes ini akan ditangani segera kerana boleh membahayakan pelajar-pelajar. Memandang guru terbabit baru 3 tahun dlm perkhidmatan dan belum sah jawatan maka guru terbabit boleh dibuang kerja ataupun tindakan tatatertib. Kes ini menyebabkan pelajar fobia dan trauma.

Persoalannya mengapa guru yang bertanggungbjawab memberi pendidikan sempurna kepada pelajar boleh bersikap seperti binatang?

Apa yang lebih mendukacitakan ialah latarbelakangnya sebagai Bekas Timbalan Presiden PMIUM dan juga dididik oleh PAS yang kononnya berjuang untuk Islam tergamak melakukan perbuatan terkutuk ini. Inikah yang diajar oleh PMIUM dan PAS? Mengikut rekod Nazri mengaku perbuatannya.

Ini jelas menunjukkan PMIUM dan PAS lebih bertopengkan agama. Anwar Ibrahim yang kononnya alim oleh pengikutnya didakwa meliwat sehingga dipecat sebagai TPM.

31 comments:

akim said...

hang ngarut apa ya\fur salam oi
mana bukti?
mana ada sampai kementerian pun.....xda org report pun
aku keja situ jaga hal ehwal guru aku tau la
hang ni memang betoi sampah masyarakat
sam karegol

hamowins said...

Assalamualaikum..
ana nak beritahu kat anta kalau kita nak buat tuduhan kena kepilkan dalil baru orang akan percaya,kalau tidak bagaimana orang nak percaya apa yang kita beritahu..kerana tuduhan yang anta sebarkan ini bukan ringan tapi berat!Kalau anta tak perhatikan kesannya nanti..tunggulah masanya nanti anta akan tahu siapa yang benar.Allah maha mengetahui.

said...

World Of Warcraft gold for cheap
wow power leveling,
wow gold,
wow gold,
wow power leveling,
wow power leveling,
world of warcraft power leveling,
world of warcraft power leveling
wow power leveling,
cheap wow gold,
cheap wow gold,
buy wow gold,
wow gold,
Cheap WoW Gold,
wow gold,
Cheap WoW Gold,
world of warcraft gold,
wow gold,
world of warcraft gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold
buy cheap World Of Warcraft gold n3a6t7rk

WAJA said...

hang ni duk wat finah je.

SYAHAMIN said...

HEHE... Dedahlah keburukan SENDIRI... memang TERDEDAH!!!

first of all, mahkamah telah buktikan DSAI tidak bersalah dan mahkamah menyatakan wujud konspirasi untuk menghapuskan karier politik DSAI.

secondly, kalau Hang nengok MALAYSIA TODAY kena saman... HANG ADA KE duit 10 JUTA... sediakan payung sebelum HUJAN....

kehkehkeh...

gelagat niaga said...

akim, hamowins, waja, syahamin,

Waaah, ramai jugak pendokong si Al-Juburi tu, ya!?

Semua dah rabak kena arbok, ke?

Terror betul jugak para NeoCons-Zionists 'mendidik' & 'groom' anak-anak tempatan untuk persiapkan laluan 'penaklukan' negara kita, ya?

Bahaya niii!

Pencatatsepi said...

aku sokong gelagat niaga. kepada akim, hamowins dan shahamin, engko siasatlah betul2 tentang hubungan anwar dgn yahudi. nanti engko akan dapat jawapannya. engko semua ni memang buta hati.Masa anwar dalm Umno, PAS gelar dia Al-Juburi. sekarang, PAS sayang kat dia jemput dia utk baca khutbah pulak dah..heran..dunia politik semata-mata.

Pencatatsepi said...

aku sokong gelagat niaga. kepada akim, hamowins dan shahamin, engko siasatlah betul2 tentang hubungan anwar dgn yahudi. nanti engko akan dapat jawapannya. engko semua ni memang buta hati.Masa anwar dalm Umno, PAS gelar dia Al-Juburi. sekarang, PAS sayang kat dia jemput dia utk baca khutbah pulak dah..heran..dunia politik semata-mata.

Pencatatsepi said...

aku sokong gelagat niaga. kepada akim, hamowins dan shahamin, engko siasatlah betul2 tentang hubungan anwar dgn yahudi. nanti engko akan dapat jawapannya. engko semua ni memang buta hati.Masa anwar dalm Umno, PAS gelar dia Al-Juburi. sekarang, PAS sayang kat dia jemput dia utk baca khutbah pulak dah..heran..dunia politik semata-mata.

Pencatatsepi said...

aku sokong gelagat niaga. kepada akim, hamowins dan shahamin, engko siasatlah betul2 tentang hubungan anwar dgn yahudi. nanti engko akan dapat jawapannya. engko semua ni memang buta hati.Masa anwar dalm Umno, PAS gelar dia Al-Juburi. sekarang, PAS sayang kat dia jemput dia utk baca khutbah pulak dah..heran..dunia politik semata-mata.

fahlavee said...

aku tak hairan kalau title ustaz meliwat pelajar lelaki. aku pernah besekolah di sekolah agama menengah tinggi tengku ampuan jemaah shah alam tahun 1994-1996. memang terkezut..ajk surau tapi tiap2 malam tidur dgn adik angkat.aku sendiri tgk..mmg geli..tak pyh la nak cakap kat sini.
sekarang individu tersebut menjadi antara org kuat pas di kuala selangor..seperkara lagi..org kuat pas kuala selangor juga ada sejarah tersendiri..namanya ibrahim..kitorang panggil bang brahim..masa aku bersekolah si sekolah menengah sains kuala selangor,bang brahim ni suka carik kwn2 budak skola..nak jadi cerita ada 3 org budak skola jadi mangsa seks oral..budak2 tu yg di seks oral kan..bayangkan...ni bukan fitnah..aku sedar dan tahu hukum memfitnah dosanya lagi besar dari membunuh..astaghfirullah..

jaim said...

Ha!!!!! Ha!!!!!! Haaa !!!!!!!

Brader Anuar ex UM

Nazri ex UM

Apa UM ni lahirkan kaki m--- b----- ke?

abang borek adik rintik PAS tercelik

jaim said...

Anuar Nazri PAS

Abang borek

adik rintik

PAS tercekik

hunterfx said...

ni semua tipu belaka........ siapa yg pandai buat cerita ni..... yg aku x suka nama smk labuan terbabit..... aku bekas student di smk labuan....... jgn nak memburukan nama smk labuan..... ni semua fitnah

Anonymous said...

asal cerita pasal anwar, pas, ....semua kata fitnah.

tapi kalau anwar menfitnah, hangpa semua kata betul.

Mmg dah tak boleh nak buat apa kat otak hangpa nih.

Zul - UPM

Anonymous said...

itu pas kawan buat zina,buat kandang babi ratu2 juta, cakap makanan anjing kenapa tiada bising wo???itu pm letak jawatan n pm turun minyak itu pas cepat2 muncul di tv cakap tindakan salah...aiyaaaa..ini pas huh butut2 suda jadi angau ka??ada kena tangkal yahudi anwar ka??helan2....pembangkang lg byk buat fitnah tuduh najib bunuh itu mongolia tapi bukti adaka?buktipun touch up itu gambar dgn altantuya kasi fitna org...lu mau ckp itu bukan fitnahla...kalo krajaan cakap smua fitna kalo itu aljuburi cakap lu cakap itu smua betul...aiyaaa...betul2 ini manusia akhir zaman mau kiamat suda pcaya sama org prangai iblis...

Anonymous said...

Celaka punya Tim Presiden PMI, buat cemarkan nama PMI saja...Tok Guru nasihatlah mereka ni janganlah dok suka main punggung spt Anwar. Kasihan la sikit wahai pejuang Islam kat Tok Guru kita yg sentiasa menyeru kebaikan..mu pulak dok buat kacau...jangan jadi spt org KJ dan org UMNO yg menganiaya bosnya Pak Lah.

Anonymous said...

haha..korang ni kalau AL-JUBURI ckp sume btul, bkn fitnah. kalau ANTI-JUBURI ckp sume fitnah. pandai pulak nk suh buktikan dalil la itu la ini la sampah masyarakat. tp bile kroni Al-JUBURI fitnah..sume jd kepale hangguk! itu la kroni al-juburi..ckp org taknak dgr tp nk org dgr ckp depa.kluar parlimen konon2 boikot tp kepale butoh. teruskan menjubo sesama korang. kah3

yase - klang

seluang said...

Apa nak heran, orang yang suka main buntut perangainya memang macam tu. Zahir nampak alim tapi perangai kalahkan syaitan.

Anonymous said...

Janganlah buat main-main dalam hal kotor dan haram ni..........................

Anonymous said...

Melayu memang suka bertelagah sesama sendiri... PHD pun kuat... aku pun melayu... tapi aku terbukti yang melayu aku adalah melayu yang punya berfikir luar dari luar kotak... "thing out of box!!!"... cukup2 lah tu... pergi le wat keje masing2... Allah maha mengetahui, maha adil... tiba masanya masing2 dapat lah ganjarannya...InsyaAllah... "you are what you eat"!!!

Anonymous said...

org bodoh mane lh yg bt blog ni??
Dh tau bebal, belajar lh bg pandai,baru bleh tulis blog dgn fakta2 yg benar...

sape yg lahir kn ko nih??

Anonymous said...

hey i wholly barely covet to try to say that this jam conditions gets broken-down, love it, lead on the extensive info, its haler reading this than working for the treatment of a living, cheers
shenzhen massage
shenzhen escort

Anonymous said...

Best baca komen gelagatniaga dan pencatatsepi saling bekerjasama, nampak tahap jujur ikhlas dalam menyatakan isu ni. Tapi ntah kenapa rasa cam nak gelihati ni...

Anonymous said...

Fitnah menjadi2....dunia dah tua sangat gamaknya....sesama muslim plak tu. Yakinla..tak cepat ke lambat ke..last..yang benar tetap benar...akhirnya.

Anonymous said...

fitnah ja keja hampa nie.azab kubur sudah menunggu mu.

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet