Sunday, June 22, 2008

Kabinet Bayangan Anwar

(klik poster untuk besarkan, korang bilang la tengok berapa org je Melayu dalam kabinet)
DAP dan PKR sedang berebut rebut jawatan hendak jadi menteri dalam kabinet Anwar. Yong Teck Lee seorang yang bakal dilantik dari SAPP kerana berani kecam Pak Lah. Komponen BN lain disuruh kecam Pak Lah sama agar dilantik dalam kabinet Anwar. Mana boleh jadi menteri kabinet dah, semua dah penuh dengan orang DAP dan PKR, PAS pun dah dipinggirkan. Anwar nak jadi Perdana Menteri ja, lepas tu nak jadi apa pun kat Malaysia ni jadilah. Dia tak fikir dah. Kit Siang tunggu peluang ja nak jadi PM. Senanglah dia ajak Singapore joint Malaysia balik.

16 comments:

Red said...

hehehe..mmg pun..dia bukannya fikir pasal org2 melayu..yg dia tau jaga perut dia sendiri mcm lah kawan baik dia pak lah..

anwar dot com said...

Anwar mengakui hubungan dengan Yahudi

http://www.youtube.com/watch?v=je403BiF6Pc


Anwar kata NO to Negara Islam & Mahkamah Syariah

http://www.youtube.com/watch?v=b1xVDkj1Njw&feature=related

sumber :
http://anwaribrahimdotcom.blogspot.com

Desperado said...

Helo Master Dedah...

izinkan saya pinjam gambar ini untuk dipaparkan di blog saya...

www.pilihananda08.blogspot.com

politicsisfun said...

Pinjam gambar untuk blog ye! :)

-www.politicute.blogspot.com-

DK said...

Inilah yang Melayu PR hendak. Biarlah kuasa Melayu luput, biarlah pemimpin negara dikuasai oleh orang bukan Melayu, biarlah Melayu macam Anwar dan Hadi diperkotak-katik dalam Parlimen, yang penting bagi mereka mesti tolak BN!

Inilah kedaulatan Melayu yang mereka mahukan. Terima Anwar. Terima kasih kerana memecahbelahkan dan menghancurkan bangsa demi kamu jadi PM!!

teja said...

Salaam,

Anwar is very dangerous to the country, muslims and the malays. Beliau akan menjadikan Malaysia lagi huru-hara. Tiada kestabilan kaum, politik atau ekonomi.

Ps: I wud like to use your "cabinet pic" for my blog :)

www.tunteja01.blogspot.com

Penjilat Pak Lah said...

Nampak sangat PENIPU. Anda jgn cuba membodohkan org lain sbb org lain tak bodoh macam anda.

kabinet yg tak masuk akal langsung. Kalau nak tipu pun, professional le sikit. Tak kan budak mentah mcm GWO BURNE LOH & NURUL IZZAH jd menteri.

Ingatlah, FITNAH itu akan membawa anda ke NERAKA.

shah said...

penjilat pak lah,

nama awak pun dah tunjuk sikap awak. apa yang awak tau pasal fitnah kalau awak pun guna nama macam tu. mungkin senarai menteri ni tak betul tapi cuba lihat balik siapa yang akan jadi TPM. siapa agak nya ya? kalau kes DSAI ni lekat, agak-agaknya siapa yang akan pangku jawatan PM kalau bukan TPM. apa akan jadi pada malaysia jika perkara ini berlaku? apa akan jadi kpd orang melayu yang masih terpinggir?

rayaputeh.wordpress.com

Anonymous said...

wei MELAYU skalian... walaupun korang x suka BN tolonglah jngan nk hancurkan negara sndiri... at least kalau x suka BN korang smua boleh pilih PAS.. tp jngan la duk pilih si DAJAL negara spt NUAR dan skutunya tuu...

AzHiEr FaRhAn said...
This comment has been removed by the author.
AzHiEr FaRhAn said...
This comment has been removed by the author.
oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet