Sunday, June 22, 2008

Kabinet Bayangan Anwar

(klik poster untuk besarkan, korang bilang la tengok berapa org je Melayu dalam kabinet)
DAP dan PKR sedang berebut rebut jawatan hendak jadi menteri dalam kabinet Anwar. Yong Teck Lee seorang yang bakal dilantik dari SAPP kerana berani kecam Pak Lah. Komponen BN lain disuruh kecam Pak Lah sama agar dilantik dalam kabinet Anwar. Mana boleh jadi menteri kabinet dah, semua dah penuh dengan orang DAP dan PKR, PAS pun dah dipinggirkan. Anwar nak jadi Perdana Menteri ja, lepas tu nak jadi apa pun kat Malaysia ni jadilah. Dia tak fikir dah. Kit Siang tunggu peluang ja nak jadi PM. Senanglah dia ajak Singapore joint Malaysia balik.

11 comments:

Red said...

hehehe..mmg pun..dia bukannya fikir pasal org2 melayu..yg dia tau jaga perut dia sendiri mcm lah kawan baik dia pak lah..

anwar dot com said...

Anwar mengakui hubungan dengan Yahudi

http://www.youtube.com/watch?v=je403BiF6Pc


Anwar kata NO to Negara Islam & Mahkamah Syariah

http://www.youtube.com/watch?v=b1xVDkj1Njw&feature=related

sumber :
http://anwaribrahimdotcom.blogspot.com

Desperado said...

Helo Master Dedah...

izinkan saya pinjam gambar ini untuk dipaparkan di blog saya...

www.pilihananda08.blogspot.com

politicsisfun said...

Pinjam gambar untuk blog ye! :)

-www.politicute.blogspot.com-

DK said...

Inilah yang Melayu PR hendak. Biarlah kuasa Melayu luput, biarlah pemimpin negara dikuasai oleh orang bukan Melayu, biarlah Melayu macam Anwar dan Hadi diperkotak-katik dalam Parlimen, yang penting bagi mereka mesti tolak BN!

Inilah kedaulatan Melayu yang mereka mahukan. Terima Anwar. Terima kasih kerana memecahbelahkan dan menghancurkan bangsa demi kamu jadi PM!!

teja said...

Salaam,

Anwar is very dangerous to the country, muslims and the malays. Beliau akan menjadikan Malaysia lagi huru-hara. Tiada kestabilan kaum, politik atau ekonomi.

Ps: I wud like to use your "cabinet pic" for my blog :)

www.tunteja01.blogspot.com

Penjilat Pak Lah said...

Nampak sangat PENIPU. Anda jgn cuba membodohkan org lain sbb org lain tak bodoh macam anda.

kabinet yg tak masuk akal langsung. Kalau nak tipu pun, professional le sikit. Tak kan budak mentah mcm GWO BURNE LOH & NURUL IZZAH jd menteri.

Ingatlah, FITNAH itu akan membawa anda ke NERAKA.

shah said...

penjilat pak lah,

nama awak pun dah tunjuk sikap awak. apa yang awak tau pasal fitnah kalau awak pun guna nama macam tu. mungkin senarai menteri ni tak betul tapi cuba lihat balik siapa yang akan jadi TPM. siapa agak nya ya? kalau kes DSAI ni lekat, agak-agaknya siapa yang akan pangku jawatan PM kalau bukan TPM. apa akan jadi pada malaysia jika perkara ini berlaku? apa akan jadi kpd orang melayu yang masih terpinggir?

rayaputeh.wordpress.com

Anonymous said...

wei MELAYU skalian... walaupun korang x suka BN tolonglah jngan nk hancurkan negara sndiri... at least kalau x suka BN korang smua boleh pilih PAS.. tp jngan la duk pilih si DAJAL negara spt NUAR dan skutunya tuu...

AzHiEr FaRhAn said...
This comment has been removed by the author.
AzHiEr FaRhAn said...
This comment has been removed by the author.