Sunday, August 24, 2008

ANWAR MAHU MANSUH SISTEM BERAJA

TIADA LAGI NEGARA MALAYSIA. YANG TINGGAL HANYALAH REPUBLIK RAKYAT MALAYSIA.UNDILAH LAGI ANWAR.
NALLAKARUPAN BERITAHU ANWAR AMBIL DUIT 60 JUTA DARI DIA. KHAIRY KATA ANWAR DAPAT TAJAAN AMERIKA. BILA DAH JADI PRESIDEN HABISLAH KITA. PRINT DAN EDARKAN DI PERMATANG PAUH.


20 comments:

Anonymous said...

ini fitnah bro. Orang Permatang Pauh tak caya. hehehehe

Faizal said...

Semoga Allah Selamatkan Permatang Pauh dan Negara Malaysia drpd manusia seperti Anwar Ibrahim.

Anonymous said...

Sama ja.. dulu Azizah jaga.. ok je selamat... sama ja... tak macam BN, habis tanah melayu jelutong...

Anonymous said...

aper nak kalut kalau mende tu dah termaktub dalam Rukun Negara...Termaktub juga dalam perlembagaan...Ingat die sorg je cukup ke nak ubah semua2 tu?
adehh..makin lama bee end ni makin tak relevan lak

Anonymous said...

anwar boleh buat apa je..
fitnah pembangkang kat BN lagi la bertimbun2 banyaknya..

ezam kata..anwar suruh bukak fail, dia bukak..suruh bukak seluar dia bukak..suruh bukak lobang..haaa yang tu ezam taknak bukak..

Anonymous said...

dia ni orang melayu yang tak sedar asal usulnya dan bertopengkan demokrasi dan hak-hak kemanusian demi utk mencapai objektif pribadi .

Anonymous said...

mana ada pemimpin yg bertanding guna topeng muka.kalau dh guna topeng muka tue mcm tue la sbnrnya karektor dia.manusia bertopeng.bnyk bnr lakona. dia yg kita sndiri tak dpt nk kesan.dpn org cina mcm nie, dpn org india mcm tue, dpn org putih mcm nie dan depan kita org2 melayu lagi la..bermcm2.ada ke korang perasan? so renung2kan la....

Anonymous said...

mana ada pemimpin yg bertanding guna topeng muka.kalau dh guna topeng muka tue mcm tue la sbnrnya karektor dia.manusia bertopeng.bnyk bnr lakona. dia yg kita sndiri tak dpt nk kesan.dpn org cina mcm nie, dpn org india mcm tue, dpn org putih mcm nie dan depan kita org2 melayu lagi la..bermcm2.ada ke korang perasan? so renung2kan la....

Anonymous said...

mana ada pemimpin yg bertanding guna topeng muka.kalau dh guna topeng muka tue mcm tue la sbnrnya karektor dia.manusia bertopeng.bnyk bnr lakona. dia yg kita sndiri tak dpt nk kesan.dpn org cina mcm nie, dpn org india mcm tue, dpn org putih mcm nie dan depan kita org2 melayu lagi la..bermcm2.ada ke korang perasan? so renung2kan la....

Anonymous said...

bapak reformasi.dari zaman sekolah smpai dh tanah panggil pun tak hilang2 reformasinya.itu jer keje yg dia tau buat.yg lain ta rak.msk penjara kuar penjara mewah.org kita tak mmpu nk beli kete mcm dia tapi dia petik jari jer.duit dlm akaun bertimbun2.smpai tak tau nk bt apa.kaya..kaya..korang tak perasan ke? mane dia dpt duit semua tue ek.keje tak da apa tak de semenda2 semua bleh beli beb.

Anonymous said...

Tak pernah aku dengar Anwar menghina raja. Yang menghina raja orang UMNO jugak. Yang mengurangkan kuasa raja pun orang UMNO. Tak masuk akal Anwar nak hapuskan raja. Itu pun tak boleh fikirkah? Otak Master Dedah taruk mana? lututkah?

Anonymous said...

ini yg tk buleh ni..DSAI mesti dihapuskan, pengkhianat bangsa,agama dan negara

Anonymous said...

mmg anwar tk hina raja..tp ini DAP laknat ni naik tocang la bila org melayu PKR ikut telunjuk dia..dia tau org melayu tk satu hati utamanya PKR yang nk memperthankan hak raja melayu..melayu PKR apa dia peduli nk jahanam dia akan jahanam nnt dia pun sama jahanam sama Melayu UMNO

Anonymous said...

mudah2an BN akan menang..HIDUP BN!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

sekarang ni bukan masalah fitnah ke x! aku x menyebelah mana2 parti, umno pon ade korupsi,pkr,pas dap pon ade.asalkn nama manusia tamak kuasa. tapi yg aku pelik puak2 bodoh macam korang ni boleh x nampak ape yg bakal nk jadi kat malaysia ni.setahu aku korang ni memang bodoh! memang golongan mat rempet, org x habis skolah pendek akal je termakan propaganda PKR.Aku tengok dlm you tube pon dh tau dah penyokong PKR mejoriti mat rempit merabe,pukul org cam org takde tamadun,agama jgn ckp la, dah tentu merempit siang malam buat huru-hara, main bohsia & merogol je keje.sedar la skit wahai org2 melayu bodoh yg x lame lagi tegadai la segala keistimewaan kaum melayu yg ade.kalau bangsa melayu pon dh samarata ngan bangsa lain sah2 agama islam kita pon di perlekehkn je.terang2 anwar nk bahagi samarata semua bangsa.tgk la nanti sampai azan pon doirg suruh senyap! korang tengik la nanti...kimak tol bodoh x boleh diajar dah...fanatik & extreme sgt nk kerajaan baru konon.mmg betul ckp Mahathir 'melayu mudah lupa'...
ingat ckp aku 'bodoh x boleh diajar & x sedar diuntung' pegi mampos la korang...

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=f2N5tPKCjbs

rajin2 g ler buka link di atas tu.lihat lah apa komen org bukan islam bila ada org PKR sendiri cerita tntang islam..
geram sngguh.

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet