Sunday, August 24, 2008

BABI AKAN DATANG DI PENANG

ehem ehem saya dapat peruntukan banyak. Biarlah rakyat menderita. Janji Khalid Ibrahim jaga saya baik baik.
NANTI BILA PKR SUDAH MENANG DI PERMATANG PAUH. SAYA AKAN ADA FAMILY LAGI KAT PERMATANG PAUH. BERTAMBAH BESARLAH KELUARGA SAYA.

84 comments:

Anonymous said...

Eh dulu wabak JE kat selangor ke kat Negeri 9? N9 tu negeri Tan Sri khalid ke MB dia?

Aha ha..hu hu he he.

Lagi satu, dalam BN ada MIC and MCA kan. MCA tak makan babi ke? Tak kot sebab dia mentekedarah je..

aha ha ..hu hu he he.

Ajaran sesat UMNO, sebab babi tu haram dimakan maka seluruh babi di Malaysia harus dibunuh. ye ke?

Lagi satu, lanjutan dari pada itu..sebab belasah bontot itu haram maka semua bontot di Malaysia harus di sumbat dengan bendera Ameno! boleh?

aha ha ..hu hu he he.

Anonymous said...

muka babi ni macam muka master dedah yek............

Anonymous said...

Hoi kalaua nak lepas geram masuklah sini .. jadi mobsters mafia online http://MobsterLord.com/signup.php?step=1&refer=7021

boleh hantam org online.. tak perlulah nak buat fitnah macam kat sini.. appa daa

jom join aku jadi mafia .. mai la

Pemerhati Dunia said...

Walaupun ORANG BN buat ladang babi, depa tak buat kt tempat MELAYU MACM TAK SEPANG. Hampa suma tak sedak-sedak dirik lagi ka? PKR dan Dap nak HALAU ORANG MELAYU DARI SEPANG.

Tak kiralah ada teknologi canggih ke tak, tapi, org melayu dh anggap yg BABI ni menjijikkan. Jadi, dalam diam, satu persatu org Islam akan lari!!!

http://lolongansejati.blogspot.com/

Anonymous said...

Orang baru cadangan la BODOH... yang hampa melolong tu buat apa?? igt senang ka nak lulus sewenang-wenangnya.. otak macam budak uitm bodoh, baru cadangan dah melompat.. tu la sebab dah diajar macam tu oleh UMNO.. nak makan UMNO suap, nak berak UMNO basuh tapi bila dah dah tak berdaya UMNO sepak hampa tepi... sebab UMNO adalah..

UM = Orang atas Ummmmm kenyang sampai boroi..
NO = Hampa yg bawah no makan2.. buat keja gila2..

Anonymous said...

haha..
kasi setel kes yg MELAKA dulu la woii..dah 50 thn takleh setel lg ke?
ini PKR baru je dah nak setel dah masalah tu...
abis apa yg BN buat selama ni?
siapa yg jd boneka?
muahaha..
sian aku..
Ibarat tepuk susu penuh di dulang,
Akhirnya terpercik ke muka sendiri..

Yaasin utk BN

Anonymous said...

awat la hampa nie bebal sgt...kalu tak da UMNO hampa jugak yg susah...la nie dah bnyk senang dah...hampa bnyk goyang kaki jer...org dulu2 jer yg tau penat lelahnya nk dptkan sesuatu...kalu setakat isu babi nie yg hampa nk kisah awat kalu isu soduku anuar tue hampa tak kisah skit pun...weih...tak kena kat anak, sedara, adik hampa bleh le cakap...cuba kena kat salah sorang family hampa...baru melatah time tue...udahla...setakat cakap jer tak payah la...mmg hampa semua nie tak rasa nk bersyukor langsung...perrrghhh....

Anonymous said...

klau ditakdirkan PKR2 menang, babi tue nak la org selangor kongsi sama dgn depa...bapak sekutu yg kt ats kepala sama so apa salahnya kita kongsi...rasa la sama2...lps nie tak payah duk susah payah bela ayam itik...ataupun kucing...bela jer babi tue biar anak2 korang bt teman...jgn ada yg nk pertikaikan pulak...

Anonymous said...

caiyokk..caiyokk...hidup BN...hidup UMNO...selagi tak kebuluq dan berperang aku SETUJU

Anonymous said...

YE LA, AKU PUN NAK GENERASI AKU BELAJAR SAMPAI KE MENARA GADING.KALU SAMPAI JATUH KUASA KE TANGAN ORG YG TIDAK SEPATUTNYA HABISLAH, TAK MERASA LA NMPKNYA.TGK JER APA DAH JADI PADA KHALID TU.TAK SMPAI 5 BULAN PEGANG JAWATAN DAH PANDAI2 NAK UBAH ITU INI.KACAU PULAK KHASNYA HAK ORG2 MELAYU.SO BUDAK UITM LA NI BARU NAK SEDAR.BUKAK MINDA KITA SKIT.INTAI2 SIKIT.BERFIKIRLA SECARA RASIONAL BUKAN EMOSIONAL.

Anonymous said...

apa la bangang sgt org tue, kalu boroi jer UMNO ke? mana mak bapak dia antar belajaq nie...sia2 jer...nmpk ka? ada sama2 ka? nie nk mai habaq skit..kalu tak tau bt cara tk tau..kita nie org bwh ikut jer..kalu salah tetap ada salah..tue semua biar masa dipadang masyar nnti dihitungkan.ini cakap mcm dia nmpk n ada bukti sahihnya..bapak hang tak boroi ke?????

Anonymous said...

Mmg laaa cantik muka..mcm muka orang yg suka mengomen...bila dah terhantuk kepala baru nak sedar...Orang muda darah muda biasalah...main sedap cakap, main hentam, tiap-tiap bulan gaji datang dari mana? Sakit deman g hospital k'jaan sebab free kalau nak bayar pun RM1? Sekolah K'jaan kenapa? G belajar sekolah cina lagi bagus..Kenapa masuk IPTA? G belajar kolej-kolej, universiti bukan kerajaan, Kenapa nak biasiswa JPA & MARA ? Bila dah bijak pandai melawan tauke pulak.Bukan nak beri buah fikiran bernas atau menjadi tauladan yg baik..dah tu puji kerja luar negara bagus, baik, malaysia tak bagus gaji kecik..bila dah terhantuk kepala baru ingat malaysia bagus, masa tu baru la terkenang semasa dulu (waktu kat malaysia)nak balik kerja. Kena pula tempat kat overseas tu anti-islam, anti-asian, peperangan, didiskriminasi oleh bangsa asing gaji tak naik kalau naik pun tak setimpal..masa tu dalam kepala Malaysia laa bagus..

Tak suka duduk diam diam, buat malu aja..zaman BN/UMNO & PAS tak de pun kecoh kecoh berlebihan, dah 51 tahun lebih tau, ini baru 11 tahun nak menapak dah pandai celupar, hina menghina sesama islam, ganas (mcm org mabuk, dirasuk syaitan). Kalau MCA makan babi, MCA pun tak da ye nak buat mega Projek Khinzir Raksasa samapi RM100juta. DAP memanglah nak buat kat Sepang tanah luas, dekat dengan singapura, boleh jual ke sana. Kalau sekor mak babi ni beranak paling kurang 10 ekor paling byk 25 ekor.Kalau 10,000 x 15 = 150,000. Kalau setahun 2 kali dah berapa? DAP nak tambah lagi 40ekar tanah fuyoo mesti 500,000 mcm ni setahun..kalau dah byk sgt mesti la nak eksport kat negara luar, bukan semua cina melantak babi pun.


Sekurang-kurangnya mereka MCA ni ada rasa hormat pada org islam, orang india pun sama juga, mereka nak minta pun fikir 2 kali.

Guna otak sikit bila nak menyatakan sesuatu pendapat..malang sungguh orang mcm ini kerana tidak dapat membeza baik dan buruk sebagai pakai kepala lutut untuk berfikir bukan pakai kepala otak. Cuba awak tinggal kat situ, awak pun 2x5 hari hari tutup hidung dan menyumpah.

Anonymous said...

aku sokong

Anonymous said...

aku sokong hidup BN

Anonymous said...

sekarang ni bukan masalah fitnah ke x! aku x menyebelah mana2 parti, umno pon ade korupsi,pkr,pas dap pon ade.asalkn nama manusia tamak kuasa. tapi yg aku pelik puak2 bodoh macam korang ni boleh x nampak ape yg bakal nk jadi kat malaysia ni.setahu aku korang ni memang bodoh! memang golongan mat rempet, org x habis skolah pendek akal je termakan propaganda PKR.Aku tengok dlm you tube pon dh tau dah penyokong PKR mejoriti mat rempit merabe,pukul org cam org takde tamadun,agama jgn ckp la, dah tentu merempit siang malam buat huru-hara, main bohsia & merogol je keje.sedar la skit wahai org2 melayu bodoh yg x lame lagi tegadai la segala keistimewaan kaum melayu yg ade.kalau bangsa melayu pon dh samarata ngan bangsa lain sah2 agama islam kita pon di perlekehkn je.terang2 anwar nk bahagi samarata semua bangsa.tgk la nanti sampai azan pon doirg suruh senyap! korang tengik la nanti...kimak tol bodoh x boleh diajar dah...fanatik & extreme sgt nk kerajaan baru konon.mmg betul ckp Mahathir 'melayu mudah lupa'...
ingat ckp aku 'bodoh x boleh diajar & x sedar diuntung' pegi mampos la korang...

Anonymous said...

buy xanax xanax bars blackout - kenny powers quotes xanax

Anonymous said...

buy ativan online ativan online no prescription - ativan rx 774

Anonymous said...

diazepam for dogs diazepam paradoxical side effects - purchase of diazepam online

Anonymous said...

valium generic valium price on the street - valium drug generic

Anonymous said...

buy zolpidem ambien drug test detection - generic ambien online + no prescription

Anonymous said...

lorazepam drug ativan vs xanax strength - ativan dosage in seizure

Anonymous said...

ambien zolpidem zolpidem 10mg withdrawal - zolpidem bula

Anonymous said...

buy diazepam online buy diazepam cheap online - diazepam 2 mg how long does it last

Anonymous said...

diazepam online buy valium by roche - order cheap valium online

Anonymous said...

buy zolpidem online ambien side effects for men - buy ambien online usa

Anonymous said...

buy ativan ativan withdrawal newborn - 1mg lorazepam vs 1mg xanax

Anonymous said...

buying xanax xanax bars and weed - xanax withdrawal and itching

Anonymous said...

valium diazepam best place to buy diazepam online - diazepam 10 mg buy

Anonymous said...

ativan price buy lorazepam ativan - ativan dosage amounts

Anonymous said...

buy diazepam diazepam for dogs - diazepam 10 mg with alcohol

Anonymous said...

xanax pills xanax side effects hair - buy xanax online from mexico

Anonymous said...

generic lorazepam come off 1mg lorazepam - ativan online mastercard

Anonymous said...

diazepam 10mg diazepam 2mg depression - buy genuine diazepam

Anonymous said...

soma without prescription where to buy soma chocolate - buy soma with mastercard

Anonymous said...

soma muscle relaxant carisoprodol 350 mg tablets information - generic soma medication

Anonymous said...

soma online buy somatropin uk - carisoprodol 350 mg what is it for

Anonymous said...

valium for anxiety buy cheap valium from india - valium depression medication

Anonymous said...

buy soma online carisoprodol 1050 mg - buy soma online paypal

Anonymous said...

purchase ambien can you buy ambien online - ambien 10 mg cr

Anonymous said...

Blogger: MASTER DEDAH - Post a Comment buy soma without prescription - order soma http://www.emprendiendoideas.com/#order-soma

Anonymous said...

Blogger: MASTER DEDAH - Post a Comment order prednisone online - order prednisolone http://www.ourdailybreadmarket.net/#order-prednisolone

Anonymous said...

Blogger: MASTER DEDAH - Post a Comment sibutramine no prescription - meridia for sale online http://www.meridiaordernow.com/#meridia-for-sale-online

Anonymous said...

Blogger: MASTER DEDAH - Post a Comment buy meridia - meridia online http://www.meridiaordernow.com/#meridia-online

Anonymous said...

Hi, MoxoredapeTox buy imitrex online - cheap imitrex no prescription http://www.oparticular.net/#cheap-imitrex-no-prescription

Anonymous said...

Hi, MoxoredapeTox cheap effexor online - cheap venlafaxine http://www.effexorcostonline.com/#cheap-venlafaxine

Anonymous said...

Hi, MoxoredapeTox effexor online - effexor online pharmacy http://www.effexorcostonline.com/#effexor-online-pharmacy

Anonymous said...

Medication For Mania discount prednisone - generic prednisone http://www.prednisone4sale.com/#generic-prednisone

Anonymous said...

Hello, generic atomoxetine - atomoxetine no prescription http://www.lasmaracasonline.com/#atomoxetine-no-prescription

Anonymous said...

Schools In Nuclear Medicine Technology cheap generic prednisone - cheapest prednisone http://www.prednisone4sale.com/#cheapest-prednisone

Anonymous said...

Hello, roaccutane price - purchase accutane http://www.wheretobuymedsonline.com/accutane/

Anonymous said...

Hello, finasteride online - buy finasteride http://www.wheretobuymedsonline.com/propecia/

Anonymous said...

Hello, order effexor - purchase effexor http://www.effexorcostonline.com/#purchase-effexor

Anonymous said...

Hello, lipitor no prescription needed - discount lipitor http://www.costoflipitoronline.net/#discount-lipitor

Anonymous said...

advitleva order premarin - order premarin online http://www.premarindiscount.com/

Anonymous said...

Hello, cheap cytotec - cytotec 200mg http://www.cytotecforlessonline.net/#cytotec-200mg

Anonymous said...

Hello, cytotec without rx - misoprostol online http://www.cytotecforlessonline.net/#misoprostol-online

Anonymous said...

advitleva premarin no prescription - premarin online http://www.premarindiscount.com/

Anonymous said...

advitleva purchase premarin - premarin estrogen http://www.premarindiscount.com/

Anonymous said...

dalsCleax strattera cost - generic strattera http://www.stratterabestprice.com/#generic-strattera

Anonymous said...

Bloodroot Medicine diflucan online pharmacy - buy diflucan online http://www.diflucansaleonline.net/#buy-diflucan-online , [url=http://www.diflucansaleonline.net/#diflucan-price ]diflucan price [/url]

Anonymous said...

Cyclone Drug buy generic lexapro - buy lexapro http://www.costoflexaproonline.net/#buy-lexapro , buy lexapro online

Anonymous said...

tmd cheap prozac online - generic prozac no prescription http://www.prozacbuynow.net/#buy-fluoxetine, [url=http://www.prozacbuynow.net/#buy-fluoxetine]buy generic prozac online no prescription [/url]

Anonymous said...

tmd azithromycin no prescription - zithromax for sale http://www.zithromaxonlinerx.net/#order-zithromax, [url=http://www.zithromaxonlinerx.net/#order-zithromax]buy azithromycin online no prescription [/url]

Anonymous said...

sob buy gabapentin online - buy gabapentin http://www.neurontinonlinesales.net/#buy-gabapentin , [url=http://www.neurontinonlinesales.net/#gabapentin-online ]gabapentin online [/url]

Anonymous said...

xrh price of strattera - buy strattera atomoxetine http://www.stratteraforsale.net/#buy-strattera-atomoxetine , [url=http://www.stratteraforsale.net/#strattera-cost ]strattera cost [/url]

Anonymous said...

Hello, imitrex price - sumatriptan price http://www.buyimitrex365.com/#sumatriptan-price , [url=http://www.buyimitrex365.com/#sumatriptan-no-prescription ]sumatriptan no prescription [/url]

Anonymous said...

1 cymbalta for sale - cymbalta no prescription http://www.cymbaltabuyonline.net/#cymbalta-cost, [url=http://www.cymbaltabuyonline.net/#cymbalta-cost]cymbalta for sale[/url]

Anonymous said...


3 buy duloxetine online - generic cymbalta no prescription http://www.cymbaltaonlinerx.net/, [url=http://www.cymbaltaonlinerx.net/]duloxetine price [/url]

Anonymous said...

6, generic adipex online - purchase adipex http://www.costofadipex375.com/#cheap-adipex-online, [url=http://www.costofadipex375.com/#buy-cheap-adipex]buy cheap adipex[/url]

Anonymous said...

3, cheap adipex 37.5 mg - adipex no prescription http://www.costofadipex375.com/#generic-adipex-online, [url=http://www.costofadipex375.com/#cheap-adipex]cheap adipex 37.5[/url]

Anonymous said...

3, provigil online order - provigil for sale online http://www.provigilonlinediscount.com/#provigil-no-rx, order provigil online

Anonymous said...

urolog bucuresti pietre la rinichi urolog iasi medici urologi bucuresti clinica urologie cluj [url=http://urologbucuresti.com/servicii/ ]nisip la rinichi [/url][url=http://urologbucuresti.com ]urologie brasov [/url][url=http://urologbucuresti.com/servicii/ ]androlog [/url]clinica urologie cabinet urologie calculi renali
[url=http://urologbucuresti.com ]urologie panduri [/url]urolog pediatru clinica particulara urologie bucuresti spital urologie [url=http://urologbucuresti.com ]cabinet urologie [/url][url=http://urologbucuresti.com/contact/ ]urologie iasi [/url]

ee5494d62b4a56c44ee33ae6b3930cda

Anonymous said...

nisip la rinichi calculi renali clinica urologie fundeni cabinet urologie bucuresti medic urolog bacau [url=http://urologbucuresti.com/contact/ ]androlog [/url][url=http://urologbucuresti.com/contact/ ]medic urolog timisoara [/url][url=http://urologbucuresti.com/servicii/ ]urolog [/url]cabinet urologie medic urolog pietre la rinichi
[url=http://urologbucuresti.com/contact/ ]cel mai bun medic urolog [/url]medic urolog botosani medic urolog cluj doctor urolog bucuresti [url=http://urologbucuresti.com ]urolog bun [/url][url=http://urologbucuresti.com ]urologie bucuresti [/url]

ee5494d62b4a56c44ee33ae6b3930cda

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet

Qing Cai said...

abercrombie and fitch
snapback hats
rolex watches uk
ugg boots, http://www.cheapuggboots.net.co
gucci handbags
chanel outlet
air jordan 11
links of london uk
insanity
moncler coats
lacoste shirts
coach outlet
kate spade outlet
true religion outlet
air jordan 13
cheap jordans
thomas sabo
coach outlet online
dallas cowboys jersey
mac cosmetics
kobe 9
babyliss
tory burch outlet
kate spade uk
boston celtics jersey
san francisco 49ers jerseys
north face outlet
adidas shoes
vibram fivefingers
vans shoes
cai2015813

Yuanyuan Lin said...

6.11llllllyuanlongchamp handbags
mulberry sale
longchamp outlet
michael kors outlet
michael kors outlet online
ralph lauren outlet
true religion jeans
christian louboutin outlet
coach outlet
cheap oakley sunglasses
nike blazer pas cher
lululemon uk
michael kors outlet online
mulberry handbags
ray ban sunglasses
true religion uk
replica watches
fitflops outlet
air max 90
michael kors outlet online
coach outlet
michael kors outlet sale
soccer jerseys
tory burch outlet
nike roshe
cheap oakley sunglasses
tiffany outlet
pandora outlet
rolex watches
oakley sunglasses wholesale
adidas wings
ray ban sunglasses
polo ralph lauren
true religion canada
michael kors wallet
6.11

Chen Jeje said...

cheap real jordans
michael kors handbags sale
jordans for cheap
michael kors handbags,michael kors handbags clearance,michael kors clearance
yeezy boost 350
yeezy boost 350
nfl jerseys
michael jordan shoes
fitflops clearance
yeezy boost
oakley sunglasses
kobe byrant shoes
nike dunks
http://www.michaelkors-outletwebsite.com
cheap basketball shoes
adidas nmd
michael kors handbags

John said...

canada goose outlet
cheap oakley sunglasses
michael kors outlet canada
burberry handbags
red bottom shoes for women
rolex replica watches for sale
coach outlet store online
abercrombie outlet
ugg australia
cheap jordan shoes
20161114yuanyuan

dada24 Xu said...

louis vuitton
valentino shoes
nike air huarache
chaussure louboutin pas cher
discount oakley sunglasses
coach factory outlet store
michael kors outlet store
uggs
ugg boots outlet
coach outlet store
zhi20170111

Gege Dai said...

jordan shoes
kobe 9
tory burch outlet
ugg boots outlet
toms shoes
coach outlet online
fitflops
oakley sunglasses
burberry outlet
canada goose jackets
20170208lck

LCc 03 said...

reebok shoes
cheap jordan shoes
kyrie 3
nike dunks shoes
yeezy boost 350
longchamp bags
yeezy boost
huarache shoes
yeezys
patriots jersey