Tuesday, August 26, 2008

ESOK AKAN MENENTUKAN MASA DEPAN ANAK ANAK KITA


KALAU NAK AMERIKA DAN ISRAEL RAPAT DENGAN MALAYSIA UNDILAH ANWAR ESOK. BUSH AKAN DATANG TIAP TIAP HARI KAT MALAYSIA JIKA ANWAR MENANG. BOLEH BERI BORANG PPRT, TEKUN, SIGN MASUK U, BORANG OKU DAN WARGA EMAS PADA BUSH. SIAPA YANG TAK DE KERJA MINTALAH KERJA DENGAN BUSH. SIAPA YANG TAK BAYAR PTPTN LAGI, MINTALAH DISKAUN DENGAN BUSH NANTI.

87 comments:

SuduBesi said...

Ya.. dan masa tu kita nama je rakyat Malaysia, IC Malaysia, Passport Malaysia tapi yang memimpin kita orang putih-putih belaka.

300 said...

jgn kita benarkan proksi US dan Yahudi bertapak di Malaysia...
-semoga dia berkubur di kubu sendiri-

dizzy boy said...

masterdedah,
kenapa kau tak dedah hal UMNO?UMNO lg korup dan rasuah,kau tgk sendiri pilihan peringkat cawangan pun ada rasuah yg teruk lg parah.Syed hamid sendiri yg bocorkan rahsia bab rasuah dlm UMNO.Masih tak sedar diri lg ka???bila nak sedar diri oooiiii...UMNO lg perompak wang rakyat,sepatutnya UMNO menjaga identiti melayu,adat melayu,maruah melayu tatasusila melayu,budaya melayu,contoh pd generasi muda akan dtg,kini UMNO hancur rebah atas perbuatan pemimpin UMNO itu sendiri.Parti UMNO rebah dan tersungkur bukan kerana parti,parti tidak salah dlm hal ini,kesalahan semuanya terletak pd pemimpin UMNO yg penuh dgn sikap EGO,BONGKAK,SOMBONG DAN ANGKUK,tak ada sifat manusia.selepas kejatuhan UMNO baru nak sedar,maaf semuanya sudah terlambat.sekarang tgklah pemimpin sendiri tak nak mengaku silapnya,semuanya silap org lain,kerja gila namanya.negeri dia dah tewas masih kata menang.tak tahu malu...kaum badwi di zaman arab dahulunya kaum yg berpindah randah,tak kan di malaysia pun nak berpindah randah jugak.Bila dah tersepit,pandai pulah main isu perkauman,bodoh piang UMNO.BODOH SOMBONG.......

pkr pun bodo said...

woi dizzyboy..

cuba hang cerita kebaikan parti hang..berapa banyak baiknya? jangan undi PKR pasai benci umno,,hang kena undi pkr kalau dia lebih baik pada umno.PKR pun tak dak satu baiknya,nak sokong buat apa.ada ka pi pakat dgn DAP,depa tu tolak islam..bodo ka apa.

jiji said...

Salam,..

korang tak payah kecoh2 kutuk PKR, camana lah korang ni, kempen gila2, kutuk2, TVI,TV3,utusan meloya, berita hairan dah tolong kempenkan hari2 pun kalah jugak.bukan kalah sikit, undi BN lebih sikit dari majoriti, klaulah media ni tak menyebelahi mana2 pihak, doh lamo BN tumbang... logik tak? Lu pikir la sndiri.. Klau x dapat nak pikir jugak, p sembahyang istiharah minta petunjuk...

Anonymous said...

300 woi sapa yang benarkan... PAS pulun dok buat demontrasi halang artis2 barat dok mai sini... hampa lagi dok bawak masuk... jadi pikir-pikirkanlah...

Anonymous said...

Dulu pasaipa PAS hampa tolak... pasaipa??? bukan ka PAS tu parti islam saja... awat tolak??? la ni baru nak pikiaq islam ka kapiaq??

Anonymous said...

Kami nak undi PKR ka AKIM ka apa hang peduli.... Undi kami adalah HAK KAMI.... punya pasai kami la nak undi sapa pun... bukan sedara mara adik beradik hang.... mangkuk betoi nak petikai undi kami...

Anonymous said...

woi bodoh! tekun tu umno punya la!wakakakaka! dah kalah tu dah laaaaaaaaaaaaaaaaa!

SEKODENG-MISTIKA said...

Kalau UMNO pandai MENIPU RAKYAT, Rakyat lebih pandai bila memilih PAKATAN RAKYAT untuk masa depan anak2 mereka.

TUHAN telah MENUNJUKKAN KEBENARAN.
Selepas BN KALAH TERUK semalam. Mana PakLah? Khairy? dan Burung2 Kakatua yang lain?Senyap jerrrr.Malu ker? Meh jumpa aku.Aku nak bagi pelempang.

SEKODENG-MISTIKA said...

Dizzy Boy!!!!!

I salute you !!!UMNO memang terdiri dari gulongan MasterDADAH.Mereka macam NAJIS.

SEKODENG-MISTIKA said...

UMNO MUDAH LUPA !!! DULU DEPA GABUNG DENGAN MCA DAN MIC APA TAK SAMA KA DENGAN KAMI?

BEZANYA KAMI DARI GULUNGAN BAIK BAIK BUKAN KAKI PUKUL,KAKI FITNAH,KAKI RABA PEREMPUAN,KAKI PEREMPUAN & KAKI RASUAH.

KAMU UMNO NI LAMBAT FAHAM.BENGAP.

ZAMAN DAH BERUBAH.

KENAPA BENCI SANGAT SAMA CINA? KAMU TAU TAK ORANG CINA BERAGAMA ISLAM ADALAH DIANTARA KUMPULAN PALING RAMAI DIDUNIA!

NABI MOHAMAD PUN TELAH BERPESAN KEPADA UMATNYA "tuntutlah ilmu walau sampai ke negeri China"

ORANG UMNO NI BENGAPLAH AKU SEKEH SEKOR SEKOR NI KANG!!!

Barisan said...

inilah dia sifat sifat penyokong yang tafsuh dengan UMNO dan BN

Anonymous said...

org2 meno ni dh gila meroyan....kalo umno lingkup dorg pon lingkup....dah tak dpt pulun komisen/projek atau kikis hak rakyat.....bodoh tak terajo....pandai tak terikut....piang siot!!!

umno tuh bkn tuhan yg beri ko rezeki.....!!!!

Allah yg beri ko rezeki...ada paham??

ko hina dsai apa yg ko dpt? jgn tambah dosa. tuduhan2 ko bkn ko saksikan dgn mata pala ko....jadilah org yg punya akal yg dok dlm pala otak bkn pala lutut..!!

Anonymous said...

Hello Taik! Camana rasa KALAH BESAR.
Master Dedah Taik dah collect duit upah dari Umno ke belum? Kalau belum say good bye je lah.Cian cian...dah lah buat dosa, duit pun melepas. PADAN MUKA!

Anonymous said...

kepada 300..

budak MPP UUM..

Luthfi said...

Artikel ini memang tidak melambangkan kecerdikan penulis selaku blogger yang mewakili umno.

Bukti tiada main tuduh seperti kera makan belacan.

Saya minta penulis agar percayakan satu perkara iaitu - umno akan PUPUS.

Amin.

Anonymous said...

u all sume x pyh dok kt malaysia la
dok kt indon baru tau..
kt malaysia ni u all sume blh mkn..minum tidor dengan sihat..
kalu dsai jadik perdana menteri..timbalannya tentu LIM KIT SIANG..lepas DSAI mampus negara ditakluki orang cina..
hidup org CINA

Anonymous said...

BODOH LA KORANG NI SUME..
BAIK UMNO KE,PKR KE, PAS KE
JAHANAM MALAYSIA

Anonymous said...

sekarang ni bukan masalah fitnah ke x! aku x menyebelah mana2 parti, umno pon ade korupsi,pkr,pas dap pon ade.asalkn nama manusia tamak kuasa. tapi yg aku pelik puak2 bodoh macam korang ni boleh x nampak ape yg bakal nk jadi kat malaysia ni.setahu aku korang ni memang bodoh! memang golongan mat rempet, org x habis skolah pendek akal je termakan propaganda PKR.Aku tengok dlm you tube pon dh tau dah penyokong PKR mejoriti mat rempit merabe,pukul org cam org takde tamadun,agama jgn ckp la, dah tentu merempit siang malam buat huru-hara, main bohsia & merogol je keje.sedar la skit wahai org2 melayu bodoh yg x lame lagi tegadai la segala keistimewaan kaum melayu yg ade.kalau bangsa melayu pon dh samarata ngan bangsa lain sah2 agama islam kita pon di perlekehkn je.terang2 anwar nk bahagi samarata semua bangsa.tgk la nanti sampai azan pon doirg suruh senyap! korang tengik la nanti...kimak tol bodoh x boleh diajar dah...fanatik & extreme sgt nk kerajaan baru konon.mmg betul ckp Mahathir 'melayu mudah lupa'...
ingat ckp aku 'bodoh x boleh diajar & x sedar diuntung' pegi mampos la korang...

Hertiny binti Laiman said...

Salam,
HAHAHA kelakar tul la..macam budak kecik nak begaduh..

jiji said...

salam anonymous..

marah nampak ? jadi ekau rasa engkau je la yang betul, kalau dah cam tu, ko buat la parti baru yang lebih baik dari yang ada sekarang, kalau dah semua salah, ko je rasa yang ko betul... pe2 hal aku pun tak suka kutuk2 tanpa bukti, tu dah kira fitnah, tahu kan apa hukumnye org fitnah2 ni,camni lah dipendekkan cerita... biar kita dapat maklumat yang betul, jgn sekali2 kita andaikan sesuatu yang belum terjadi dengan negatif, kita kan ada pegangan, klau kita yakin dengan pegangan kita dengan agama kita, ape nak susah susah, kita ikut je apa yang dsuruh dan tinggalkan apa yang di larang.saya bagi contoh.. kalau kita dilantik sbg pengadil minuman paling sedap,skarang ni kalau kita seorang pengadil yang bagus, kita akan merasa semua minuman yang dipertandingkan baru kita tahu bezakan mana satu sedap dan sebaliknya, ini tidak sekian lama kita bersama BN, dan kita tak pernah rasa PR memerintah m'sia tapi kita dah andaikan macam2, tu la ini la, apa kata kita bagi peluang PR perintah Msia, kalau tak bagus dan tak sedap, kita tukar lagi yang lama, kan bijak namanya tu..

Anonymous said...

sudah la weh...kita bangsa melayu,jagala bangsa kite ni...jgn nanti duk perang sama melayu..yg sakit kite gak..klu betul PAKATAN RAKYAT bleh memerintah kasi chance la kat diaorg plak..dan kasi chance la plak BN jadi pembangkang...bru org ramai bleh buat pembandingan...klu betul anwar ade link ngan U.S,pikir je la ape akan jadi..sebab dah mmg sikap org melayu pun bila dah kena batang idung baru nak sedar.jadi kite sebagai rakyat cuma ade pemikiran,jadi pikir,kaji,selidiklah sedalam dalamnya...takkan ade ketelusan dalam politik melainkan kekotoran yg dicemari oleh kite sendiri sebagai manusia.

Anonymous said...

wanna be a mafia? sign up here.. its mafia world , very fun hehehe http://MobsterLord.com/signup.php?step=1&refer=7021

Anonymous said...

xanax for sale without prescription xanax vs xanax xr - xanax side effects for dogs

Anonymous said...

zolpidem online stilnox cr zolpidem tartrate - order ambien online mastercard

Anonymous said...

xanax without prescription generic xanax vs. name brand - xanax dosage in children

Anonymous said...

buy valium online roche valium no prescription - buy valium uk cheap

Anonymous said...

buy ativan online lorazepam rx online - want to buy ativan

Anonymous said...

buy zolpidem generic version zolpidem - buy zolpidem tartrate no prescription

Anonymous said...

buy zolpidem side effects of zolpidem overdose - ambien side effects heart palpitations

Anonymous said...

buy xanax online cod xanax brand online no prescription - buy alprazolam in uk

Anonymous said...

buy ativan ativan withdrawal symptoms - ativan generic trade name

Anonymous said...

ativan price ativan withdrawal period - adivan hightech ag

Anonymous said...

cheap diazepam online diazepam usa - diazepam 10 mg how strong

Anonymous said...

ativan without prescription ativan xanax klonopin - ativan side effects shaking

Anonymous said...

discount xanax 2mg xanax equivalent much valium - xanax overdose icd-9 code

Anonymous said...

buy valium online valium bad drug - valium effects frank

Anonymous said...

buy soma online carisoprodol y meloxicam - soma muscle relaxer drug test

Anonymous said...

valium drug 10 mg diazepam generic valium - cheap valium from china

Anonymous said...

buy soma carisoprodol 350mg net - order soma online cod

Anonymous said...

ambien pill ambien side effects violence - what is ambien sleeping pill

Anonymous said...

buy valium online what does 5mg valium look like - valium liquid form

Anonymous said...

Blogger: MASTER DEDAH - Post a Comment ventolin cost - ventolin for sale http://www.ventolinforsaleonline.com/#ventolin-for-sale

Anonymous said...

Blogger: MASTER DEDAH - Post a Comment purchase ventolin online - ventolin online pharmacy http://www.ventolinforsaleonline.com/#ventolin-online-pharmacy

Anonymous said...

Blogger: MASTER DEDAH - Post a Comment buy rimonabant - buy rimonabant online http://www.a6soft.com/#buy-rimonabant-online

Anonymous said...

Blogger: MASTER DEDAH - Post a Comment buy lorazepam - lorazepam online http://www.ativanonlineoffer.com/#lorazepam-online

Anonymous said...

Blogger: MASTER DEDAH - Post a Comment prednisone sale - prednisone without prescription http://www.ourdailybreadmarket.net/#prednisone-without-prescription

Anonymous said...

Blogger: MASTER DEDAH - Post a Comment cheapest prednisone - discount prednisone http://www.ourdailybreadmarket.net/#discount-prednisone

Anonymous said...

Blogger: MASTER DEDAH - Post a Comment buy reductil - buy meridia without prescription http://www.meridiaordernow.com/#buy-meridia-without-prescription

Anonymous said...

Blogger: MASTER DEDAH - Post a Comment order ativan online - ativan cost http://www.ativanonlineoffer.com/#ativan-cost

Anonymous said...

Blogger: MASTER DEDAH - Post a Comment order ventolin online - buy ventolin no prescription http://www.ventolinforsaleonline.com/#buy-ventolin-no-prescription

Anonymous said...

Hi, MoxoredapeTox effexor online pharmacy - effexor pills http://www.effexorcostonline.com/#effexor-pills

Anonymous said...

Hi, MoxoredapeTox venlafaxine er - generic effexor xr http://www.effexorcostonline.com/#generic-effexor-xr

Anonymous said...

Hi, MoxoredapeTox atomoxetine cost - atomoxetine without prescription http://www.lasmaracasonline.com/#atomoxetine-without-prescription

Anonymous said...

Hello, venlafaxine medication - venlafaxine tablets http://www.effexorcostonline.com/#venlafaxine-tablets

Anonymous said...

History Of The Drug Caffeine purchase acomplia - acomplia online no prescription http://www.buydiscountedisotretinoin.net/#acomplia-online-no-prescription

Anonymous said...

Hello, order strattera - cheap strattera http://www.lasmaracasonline.com/#cheap-strattera

Anonymous said...

Hello, buy accutane no prescription - cheap isotretinoin http://www.wheretobuymedsonline.com/accutane/

Anonymous said...

Hello, effexor generic - buy effexor online no prescription http://www.effexorcostonline.com/#buy-effexor-online-no-prescription

Anonymous said...

Hello, cheap lipitor online - generic lipitor without prescription http://www.costoflipitoronline.net/#generic-lipitor-without-prescription

Anonymous said...

Hello, cytotec medication - order cytotec no prescription http://www.cytotecforlessonline.net/#order-cytotec-no-prescription

Anonymous said...

Hello, cytotec cost - cytotec price http://www.cytotecforlessonline.net/#cytotec-price

Anonymous said...

Hello, generic cytotec online - cheap cytotec online no prescription http://www.cytotecforlessonline.net/#cheap-cytotec-online-no-prescription

Anonymous said...

advitleva generic propecia online no prescription - buy propecia online without prescription http://www.bestpricefinasteride.com/

Anonymous said...

advitleva cost of propecia - buy propecia no prescription http://www.bestpricefinasteride.com/

Anonymous said...

advitleva cheap quetiapine - cheap generic seroquel http://www.seroqueldiscounts.com/

Anonymous said...

dalsCleax buy cipro without prescription - purchase ciprofloxacin online http://www.ciproonlinerx.com/#purchase-ciprofloxacin-online

Anonymous said...

dalsCleax diazepam no prescription - diazepam without prescription http://www.diazepamgenericonline.com/#diazepam-without-prescription

Anonymous said...

Drug Facts Tci valacyclovir for sale - buy valacyclovir online http://www.cogccc.org/, [url=http://www.cogccc.org/]price of valtrex [/url]

Anonymous said...

tni buy plavix without prescription - plavix online pharmacy http://www.plavixbuynow.net/#plavix-cost, plavix medication

Anonymous said...

tni [url=http://www.clomidonlinediscount.net/#cheap-clomiphene ]generic clomid [/url] - buy cheap clomid online no prescription - cheap clomiphene http://www.clomidonlinediscount.net/#cheap-clomid-pills ,

Anonymous said...

tni buy fluoxetine online no prescription - buy prozac online no prescription http://www.prozacbuynow.net/#buy-fluoxetine, [url=http://www.prozacbuynow.net/#buy-fluoxetine]fluoxetine online no prescription [/url]

Anonymous said...

tni lipitor for sale - lipitor online http://www.lipitordiscountonline.net/#lipitor-medication, generic lipitor

Anonymous said...

tni generic for lipitor - generic lipitor for sale http://www.lipitordiscountonline.net/#generic-lipitor, lipitor pills

Anonymous said...

2013 prednisone without prescription - prednisolone no prescription http://www.prednisoneonlinerx.net/index.html, prednisolone online

Anonymous said...

2013 cheap wellbutrin - cheap zyban http://www.wellbutrinforsaleonline.net/#cheap-wellbutrin, order zyban

Anonymous said...

urolog bucuresti cabinet urologie urolog sibiu doctor ginecolog pentru barbati urolog bun [url=http://urologbucuresti.com ]pietre la rinichi [/url][url=http://urologbucuresti.com/servicii/ ]andrologie bucuresti [/url][url=http://urologbucuresti.com ]androlog [/url]urolog bucuresti urolog bun cabinet urologie
[url=http://urologbucuresti.com/contact/ ]medic urolog fundeni [/url]doctor urolog bun clinica urologie urolog arad [url=http://urologbucuresti.com ]pietre la rinichi [/url][url=http://urologbucuresti.com ]medic urolog arad [/url]

ee5494d62b4a56c44ee33ae6b3930cda

Anonymous said...

urologie cabinet urologie urologie iasi medlife urologie medic urolog ploiesti [url=http://urologbucuresti.com ]urolog bucuresti [/url][url=http://urologbucuresti.com ]urologie brasov [/url][url=http://urologbucuresti.com ]clinica urologie [/url]calculi renali urologie nisip la rinichi
[url=http://urologbucuresti.com/servicii/ ]clinica de urologie timisoara [/url]doctor ginecolog pentru barbati urolog timisoara cabinet urologie galati [url=http://urologbucuresti.com ]medic urolog [/url][url=http://urologbucuresti.com/servicii/ ]medic urolog oradea [/url]

ee5494d62b4a56c44ee33ae6b3930cda

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet

John said...

canada goose outlet
cheap oakley sunglasses
michael kors outlet canada
burberry handbags
red bottom shoes for women
rolex replica watches for sale
coach outlet store online
abercrombie outlet
ugg australia
cheap jordan shoes
20161114yuanyuan

Unknown said...

adidas nmd runner
tennessee titans jersey
coach outlet
ray ban sunglasses
cheap jordan shoes
instyler max
nike huarache
fitflops
jaguars jersey
oakley sunglasses

liyunyun liyunyun said...

air max 2016
basketball shoes
michael kors handbags outlet
lebron 14 shoes
nike air max
atlanta falcons jersey
nike football boots
yeezy boost
kobe sneakers
jordans for cheap
502

John said...

gucci handbags outlet
nike store
beats headphones
moncler uk
coach factory outlet online
polo ralph lauren outlet online
adidas nmd r1
michael kors outlet online
michael kors outlet online
louis vuitton outlet online
0503yuanyuan