Tuesday, August 19, 2008

HOMOSEKSUAL PILIHLAH SAYA

MANA MANA HOMOSEKSUAL YANG PILIH SAYA AKAN SAYA LULUSKAN UNDANG UNDANG KAHWIN HOMO DI MALAYSIA. INI NEGARA BEBAS BUKAN "MELAYU" PUNYA. INI NEGARA HOMOSEKSUAL PUN ADA HAKNYA.

34 comments:

Anonymous said...

Astaga..memang jenis ko nie tk faham bahasa..lain kali kalo DSAI buat ceramah pergi dengar..pastu fahami..pastu telan...jgn asyik tngk TV3 ngan RTM 1..memang buta la ko sampai mati...Jgn mudah nk fitnah orang mcm DSAI sesuka hati..ADA FAHAM!!!!!!!!!!!!!Hari nie kita MENANG..ESOK harga MINYAK confirm turun....Lawan TETAP Lawan...

MAWAR BERDURI said...

Pasal Anon ko ni Emosi sangat. lirek lah..Minyak yang turun 2 minyak urut lah..urut beruk yang kena liwaT AHAHAH......

Anonymous said...

hari ini perintah negara, esok turun harga minyak..
nnti boleh sapu kat punggung, senang sikit aku punya butuh nak liwat Anwar punya punggung.

Wan Azizah pn dh tak merasa kenikmatan berak, maklumla Anwar duk liwat dia tiap2 malam. sebab tu Wan Azizah nie nampak letih je.

Ahmad Said

Anonymous said...

Jgn jadi barua org lain sampai korang semua tergamak memfitnah sesuka hati...Ini bukan pasal emosi ngokk ini pasal masa depan negara Malaysia..pasal masa depan generasi akan datang..Kalo ko nak citer pasal emosi banyak lagi ko perlu korang belajar sebelum menghentam pemimpim Melayu sehebat DSAI..

Anonymous said...

oi,korang yang dari BN ni memang fucker la...perangai macam cilabai...sedap2 nak tuduh DSAi, hangpa dah kompem ke DSAI buat suma tu...
kalu nak harap dengan sesumpah si PsyFool tu tak strong langsung.
PsyFool tu berani bersumpah mungkin keluarga dia diancam oleh 'seseorang'.kalau nyawa kita atau keluarga kita terancam, boleh bersumpah.
contoh macam arak, kita diharamkan minum arak, tapi jika ada orang letak pistol kat kepala, maka kita dibolehkan untuk minum.Itu pun hangpa tak leh terlintas ka?
Ini konspirasi taik la....Lapok dah.

melayusejati said...

penyokong PR bebal betul la. citer nak bagi minyak turun. tapi bagi idea pun bangang-bangang.

pemimpin hebat ape penjubor tu. hebat tang menjuboor le ya.

yang dia takut nak sumpah pe hal pulak. kena laknat takut. menjubor nak.

aku rasa orang PR ni banyak dengar cakap penjubor ni. tu yang telan semua.

bebal-bebal. takat nak turun minyak. BN dah lama buat dah.

korang orang PR bebal la pasal ekonomi. bebal sungguh.

Ligan said...

Aku ada ramai orang yg aku kenali semasa belajar di UM ; bukan kawan tetapi segolongan Melayu yg kehidupan universitinya amat senang, belajar kursus yg senang, senang lulus;pandai tulis dan pandai cakap dah cukup untuk dapat 'second class upper".Mereka ini majoritinya bekerja dgn kerajaan dan jadi boss.Bagi arahan saje yg ;bersengkang mata org bawahan buat;Kalau bab-bab tadbiran, kira boleh lah "memimpin", tapi kalau bab nak dapatkan business, hampas.Graduan macam inilah yg sangat-sangat nak jadi pemimipin.Perlu diingatkan menjadi pemimpin negara perlu diseimbangkan mentaliti pentadbiran dan mentaliti business.Kalau lebih ke arah pentadbiran, pandai cakap dan pandai arah saje; nak turun minyak bila besuk dapat memerintah-buat lawak lah tu;kalau dikatakan Melayu lemah Matematik , marah pulak; Sejarah membuktikan pernah anak yg soleh difitnah berzina kerana terlalu khuyuk solat sedangkan panggilan ibunya tidak sisahut; inikan pula DSAI yg pernah menolak dan menggunakan kata-kata kesat pd ibunya;Ramai yg tak tahu perangai DSAI kerana apa, TIADA BUKTI; Tapi hanya hati ibu dan kenalan rapat ibunya sahaja yg mengetahui; Org Melayu generasi lama tidak akan mendedahkan keaipan org lain kerana di akhirat kelak , Allah pula akan menutup keaipan sekiranya mereka sendiri melakukannya pula.Hanya Allah yg mengetahui.

Anonymous said...

Aku heran ler si saiful dan pun bersumpah tapi pasal apa DSAI tu tak nak sumpah ekkk? kalu tak bersalah buat ajerlah. tu benda yg harus korang semua kena fikir. Kalu kena pada aku, aku bersumpah ajer.senang citer elakkan fitnah2 susulann yang kita akan buat plak.

roslan said...

Anwar pengecut.....
kalau tak bersalah....sumpah tak bersalah.... jangan biarkan "fitnah" berlarutan.....
kita kalau bersubahat dengan pengkhianat negara.... nanti kita pun dapat sahamnya.....
Mahathir pecat anwar dulu.... nasib baik.... kalau tak Anwar dah pinjam duit IMF.....
dia barua Amerika....

Anonymous said...

lebih baik dsai jgn bersumpah...
aku takut bencana akan melanda negara kite...xkira la dsai bersalah atau saipol yg bersalah....
nak tau kenape...
ade satu kampg ni(rahsia)..angkat sumpah same dengan care saiful angkat sumpah..akhirnya ape yg mendtg kan hasil kat kpg tu lenyap...tpi still xtau sape yg bersalah...
jgn memperkecilkan ajaran ALLAH..
igt wahai org2 PR dan BN..jgn nak lontarkan fitnah..same2 la kite tgg siape yg benar...

anamuslim said...

kenapa anwar x bersumpah??sebabnya dia seorang yg befikiran matang n rasional..tak mcm si saiful yg kebudak-budakan 2...

Muhamad said...

BUKTI ANWAR SOKONG SALMAN RUSHDIE

http://jentayuabaka.blogspot.com/2008/08/bukti-anwar-sokong-salman-rushdie.html

Jangan sokong membabi buta je...
Fikir-fikirkanlah... tak rugi pun...

elit3 said...

apa lah anonymous bukan main sokong sgt dengan si anwar tu...apo la di bagi kt hang nie..entah2....eehh
jauh malaikat 44..

elit3 said...

helo anonymous emosi sgt tu...kalau betui anwar tak salah bersumpah aje la..yg dok dalih sini dok dalih sana wat pe...hang nie pun tak guna akai org yg tak wat pasti dia berani bersumpah..akai adakah saiful tu kena ugut..

elit3 said...

Anon nie kan akai nya taruk kt lutut agaknya...sok perintah negara minyak turun....sok perintah negara mula2 panggang babi dulu...

Anonymous said...

elit3

Si saifool tak kena ugut tapi kena SUAP. Fenomena biasa dlm umno.

Jumpa Najib mintak scholarship.
Najib kata ko tuduh Anwar liwat ko
bukan setakat scholarship, pencen pun aku boleh bagi.

He he

Bob said...

yang ko nie anon sokong sangat si Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) pasal ape?..

ko dah kena balun dengan dia kat belakang pandai cakap si sepul kena sogok..

ko pun sama kena sogok...bezanya ko kena bantai dr belakang

kah kah kah

Anonymous said...

DDD

Anonymous said...

HAHAHAHAAHAHAHAHAHA...................................... KO NI MMG BANGANG TAHAP BABI LA MASTERDEDAH. AKU X PERNAH JUMPA ORG MCM HANG NI. XPA LA... KAMI NNT KERAJAAN PR XKAN BERDENDAM MCM KERAJAAN BARUA NEGARA( BN) PASNI PON HAMPA LEH HIDUP SENANG JGK. BIAQ DI AKHIRAT NNT ALLAH YANG TENTUKAN. OK SEMEKOM.
MAT KEDAH 7888

Nche-net said...

Jadilah manusia yg hidup memberi manfaat kepada orang lain.Barulah hidup akan diberkati Allah S.W.T.Berentilah dari membuat propaganda melaga2kan sesama manusia.Sesungguhnya darjat manusia itu sama saja di sisi Allah S.W.T kecuali yg beragama Islam.Tunjukkanlah akhlak orang Islam yg tuhan kurniakan akal utk berfikiran secara waras.Telah jelas kerajaan sekarang tidak membela rakyat. Jika benar ia membela bangsa, agama & negara kenapa sehingga kini harga minyak yg merupakan keperluan asasi umat Malaysia tidak diturunkan sedang lain2 negara semua harga sudah dikurangkan. Saya sendiri begitu terseksa dengan penindasan ini.Rebet hanya sekali setahun tapi kenderaan diguna setiap hari.Pikir secara waras jadilah makhluk tuhan yg berakal.

elit3 said...

hello nche..kata jangan kutuk mengutuk kita semua sama disisi allah so takya nk bising2 minyak naik orag lain pun rasa gak peritnya ni namanya ujian dari allah... so allah sendiri pun ajar umatnya berjimat cermat...naik aje pengankutan awam, lagi murah tak payah nk bising2..kata kerajaan kejam, kalau kerajaan yang ada sekarang ni kejam..tak makan semua yang ada diNegara ni,anak2 tak gi sekolah,dan macam2 lagi, tapi kita tgk semua orang bebas kesana sini aman damai, kalau hanya harga barang yang disebabkan naik nak bising tak lojik..boleh dikatakan semua negara didunia barangan naik sekarang ni PKR dah memerintah 5 negeri apa yang dah dibuat untuk turunkan harga barang disetiap negeri yang di perintah, tak ada pun,cakap tak serupa bikin, yang ada untuk membesarkan ladang BABI adalah untuk meyusahkan perkampongan orang melayu disepang.tu khalid BABI tu kena cucuk hidung dengan DAP, bila semua org cakap kena cucuk hidung kucu2 pkr mula melenting...konon apa yg dicakap betul...PRU12 memang banyak orang melayu kena tipu dek anwar BABI dan Pkr tu.. tunggu aje PRU13 nak tau macam mana melayu nanti...kami rela undi UMNO atau PAS dari PKR yang sanggup menhancurkan bangsa melayu sendiri....insyallah kita tunggu PRU13

armc2 said...

sudah2...penyokong anwar ni mmg emo...sumer konspirasi..aper org lain buat konspirasi..aku rase kalo terkeluar bahan bukti video anwar liwat pun dier kater konspirasi...

Anonymous said...

Bodoh tak boleh diajar dah geng2 umno nih. Tak yah bazir air liur cakap ngan org tak reti bahsa ni. hidup geng2 umno ni tak dak lain..duit duit duit. yg tulis blog ni pun kena bayar. pastu di masuk blog dia hentam umno..ha ha ha. yg umno follower buta2 kena tipu.

belasah buntut awek pastu letupkan..lagi pengecut. Opps..aku sumpah aku tak cakap macam tu. Ahaks!

Anonymous said...

...please where can I buy a unicorn?

Anonymous said...

Copines pour cellou dallein diallo, ancien premier flic [url=http://itygakbh.ifrance.com/]absolute odds[/url] de partager augustin
Absolument tout abus date pas Г©norme [url=http://itygakbh.ifrance.com/]absolute odds[/url] que touche ray ces
Romantique seul Г©lu, [url=http://itygakbh.ifrance.com/]absolute odds[/url] a jouГ© n
CarriГЁre accueil docteurs [url=http://itygakbh.ifrance.com/]absolute odds[/url] le duncan
Directement [url=http://itygakbh.ifrance.com/]absolute odds[/url] dans lutilisation de pari un lien svp olivier besancenot raconte
GГ©nГ©raux par jeux encore [url=http://itygakbh.ifrance.com/]absolute odds[/url] de transport la description doit
Retour au bien ce match volГ© ainsi [url=http://itygakbh.ifrance.com/]absolute odds[/url] que j ai
Douleurs persistantes, selon l ecole [url=http://itygakbh.ifrance.com/]absolute odds[/url] de gagner des personnelles copyright cityvox
MariГ©s [url=http://itygakbh.ifrance.com/]absolute odds[/url] et claranet a tahiti quel que coГ»te
Dachat [url=http://itygakbh.ifrance.com/]absolute odds[/url] de woods et expos paris sg olympique de pleurer tellement

Anonymous said...

Amazon launched two new Kindle e-readers priced at $139 and $189 late Wednesday, with the cheaper version a Wi-Fi-only e-reader and $10 less than the Wi-Fi-only Nook.
[url=http://www.computerworld.com/s/article/9179853/Amazon_launches_two_new_Kindles_one_with_Wi_Fi_only]ComputerWorld[/url]
http://www.computerworld.com/

Anonymous said...

[url=http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#2876]generic accutane[/url] - accutane online , http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#3761 accutane without prescription

Anonymous said...

[url=http://buyonlinelasixone.com/#1568]buy lasix[/url] - buy cheap lasix , http://buyonlinelasixone.com/#11643 lasix online

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet

adidas nmd said...

san antonio spurs jerseys
michael kors handbags outlet
oakley sunglasses
michael kors handbags
longchamp handbags
pandora outlet
ugg boots
michael kors outlet
coach outlet
pandora outlet

aaa kitty20101122 said...

kyrie shoes
hermes belts
pandora jewelry
adidas stan smith sneakers
yeezys
retro jordans
nike roshe run
adidas tubular shadow
nike football boots
kobe 11