Friday, August 29, 2008

KETUA PEMBANGKANG DIKELILINGI YAHUDI

TAK LAMA LAGI YAHUDI YAHUDI NI AKAN DATANG SINGGAH KAT MALAYSIA BINCANG HAL NEGARA KAT KEDUTAAN TURKI. TEPUK TANGAN LAH PUAS PUAS ORANG PERMATANG PAUH SEMUA. UNDI ANDA MEMBAWA PADAH

22 comments:

SuduBesi said...

Mari kita sama-sama tabik kepada orang-orang kat Permatang Pauh yang sudi membiarkan diri mereka di 'sodomi' dan di lobi.
Esok lusa kalau terjaga dari mimpi 'indah', semua dah terlambat.

Luthfi said...

ERR.. bukan KJ ke yang kawan baik zionist?

Anonymous said...

kau la bapak yahudi...
salah orang nampak, salah sendiri tk nampak...
dasar keturunan yahudi...
dengki, hasad dan mazmumah tu...yahudi la bodoh...
dah kalah tu, dah la...
apasal sakit hati pulak...
ooo...pasal duit pr belum habis lg la tu...
sebab tu masih buat kerja lg...
banyak betul umno bg duit...
umno lain dah habis dah...
kau ada lagi...
ke...umno tanggung sampai kau mampus...
kesiannya anak bini dan mak bapak kau...makan duit haram rupanya...
tu...la...jangan kata orang makan duit haram, nanti kena balik kat kita...

pirah lah said...

KETUA BN PULAK dikelilingi HUTANG daripada TOKEY BANK YAHUDI...mana lebih teruk???

POK LOH TU>>>suatu hari bila dah Allah tarik balik nikmat tak leh nak baca Bismillah baru nak cari Islam...

tiamia said...

Apa beza dengan ketua pembangkang. Mata mu buta. hati mu buta.namti kalau dah tersembam baru nak terngadah. Anwar tu la raja pretentious. kalau nak kenal dajal .... ha ni la rupanya. sanggup jual bangsa nad ugama.

tiamia said...

Tabik jangaan tak tabik. tapi orang buta macam dapa ni tak kan nampak!! Depa nampak duit anwar je. Cuba buka blog anwar club. banyak duit depa dapat. Bula je dermala ke perjuangan hangit anwar. kita nak jual bangsa melayu dan ugama islam kat cina dap. Tolong dsema untuk kurangkan hak orang melayu. maka melayu bodah ni pun swipe la - visa bole, mastercard bole, american express bole. Derma-derma untuk perjuangan menutup masa depan melayu dan islam. Ha ha ha.

tiamia said...

KJ ke Pak lah ke umno ke tapi tak lawan sumbangan anwar besar yang telah meruntuhkan moral dan minda bangsa sendiri. Tengok je si pengecut anonymous comment. Siap maki lagi. Ha, itu la yang anwar ajar maki bangsa sendiri. Sebab nak bela bangsa asing. Alahai. Kita ni yang tak tau kita sendiri merosakkan bangsa dengan bercekau. nampak silap semua orang melayu lain. Tapi IDOLA dia yang tak bole tengok ass orang lain tu yang selalu tikam belakang tu baik sangatla. Kejatuhan melayu siapa yang mulakan. Jawapan say .Anwar ibrahim. Ting!!! BETUL. 100 markah

syed said...

nak tau DSAI member yahudi?

tgk link kt bawah ni...

http://www.youtube.com/watch?v=CgKnZ7mfv8k

syed said...

assalammualaikum...

aku bukan ape la,mmg dr dulu aku dh perhati & tgk comments org mcm si 'angah' & beberape org lain ni...kalau berhujah tu mmg hujah yg bodoh, kurang selidik, cetek pemikiran & x berasas mcm lg perkara yg menunjukkan betape rendahnye golongan seumpama ni...

yg pertama si 'angah' ni
dr dulu lg memang selalu komen kluar tajuk...dah memang kene kutuk sampai nk balas pun x reti,ye la mcm aku ckp td,dh bodoh x berpelajaran & extreme sgt nk kerajaan baru mmg hujah2 mcm org buang tebiat...sian aku tgk angah ni...

lg satu pasal isu boikot babi (pirah_lah & rahza) ni lg la terang2 korang boleh tgk sendiri yg hujah2 diorang ni rendah sikit je dari hotak si 'angah' ni,diorg mencarut babi2 tu mmg x ubah mcm otak diorg sebesar babi bila berhujah,dh la xde fakta,bahase mmg fail,ye la korang pun tau jenis2 budak x habis spm ni,ponteng skolah,subjek B.M pon fail,

tapi x bleh gak salahkn diorg kalau dh dilahirkn otak bodohkn,kita kene bersyukur la dpt saudara dlm islam yg terencat akal fikiran ni tp nk berforum gak...

tp yg nk aku sampaikan ni adalah isu angah ckp "mahathir anta surat tahniah pada pm isreal"...

Ya Allah Ya Rabbi...mcm aku dh ckp kt atas td la,mmg bodoh budak ni..aku brani jamin yg ko ni mmg tak tau ape sal surat tu & just dengar ckp org je kn,bagi aku isi kandungan ori dia mana? letterhead betul ke x? fonts yg dipakai betul ke x?ok kalau betul la mahathir tu jahat dh lame malaysia ni jatuh ke tgn america&yahudi tau x bodoh! pemimpin yg fight for islam countries & even malaysia ni pon boleh anto surat camtu? camon la brok...kutuk2 org fitnah tp bangse x sedo diri tu sendiri temakan fitnah,lepas tu sebarkn kt org...

Ya Allah...ampunkn dosa2 kanak2 spastik ni kerana mereka tidak la waras pemikirannya...Amin...

syed said...

nk tau DSAI ni member yahudi ke tak?

http://www.youtube.com/watch?v=CgKnZ7mfv8k


nilai la sendiri...

syed said...

kalau aku bagi yg ni pon x reti2 nk sedar lagi aku pon x taula...

http://www.youtube.com/watch?v=J4s7dNv7Xvo&feature=related


insafla wahai melayu yg bodoh...masih nk sokong PKR...

Anonymous said...

aku dok tengok semuanya bodoh. hampa suka salahkan orang lain.aku takmau tuduh hampa(BrgNaik) ni yahudi, tapi perangai macam yahudi. yg orang2 BrgNaik approve kan pembukaan clubbing kat KL hampa tak cakap lak? Makan Babi dengan umat islam minum arak mana satu dosa besaq?pikir.

Anonymous said...

salam kawan2.. smoga Allah membuka ruang hati kalian utk menilai dgn penghayatan.

mempertahankan bangsa perlu. namun mempertahankan AGAMA iaitu ISLAM sgt sgt sgt perlu.

Dimanakah nilai melayu? jika agamanya berkecamuk..tidak diendah..bercelaru..di putar belit dan lebih menyanyat hati ditentang oleh golongan tertentu..

ISLAM lah yang menyinari bangsa MELAYU. bukan sahaja melayu malah bangsa apapun akan lebih unggul kerana kehebatan ISLAM nya..

jangan menuding jari menuduh yahudi antara satu sama lain.. sedang bangsa yahudi itu sendiri takut akan ISLAM!

Mari kita perhatikan sama2 :
1. adakah kerajaan BN menerima ISLAM?
2. adakah Kerajaan BN melaksanakn ISLAM?
3. adakah kerajaan BN menghayati ISLAM?
4. adakah kerajaan BN mendidik rakyatnya yakni malaysia kepada ISLAM?
5. adakah kerajaan BN menjaga kehebatan Bangsa Melayu dengan ISLAM?
6. adakah kerajaan BN mengambil berat akan agama ISLAM?

KERAJAAN BN GAGAL MEMPAMERKAN KEFAHAMAN DAN PENGHAYATAN ISLAM DALAM PENTADBIRANNYA!

suasana inilah yang menyebabkan perpecahan dalam negara! BN sebagai kerajaan yang menggubal dasar2 negara, namun pincang dari dasar awalnya yakni MALAYSIA SEBUAH NEGARA ISLAM!

Rakyat hari ni semakin hari semakin termakan dgn penipuan BN! Rakyat bangga dengan kemajuan dan kemodenan yang dimiliki malaysia, rakyat taksub kepada pembangunan, siapa yg ajar? kerajaan BN!

Ibarat sebuah keluarga kaya, rumah besar, kereta besar, syarikat besar, duit bertimbun, namun anak2 tidak kenal ibu ayah sendiri, terabai, dan hilang nilai kasih sayang..

Allah dah peringatkan manusia bahawa dunia ini sebagai ujian kepada kita.. kehidupan yg kekal adalah di akhirat!

namun propaganda pembangunan BN berjaya menjerat pemikiran rakyat sehingga rakyat terjerumus dlm kejahilan dunia dan akhirat!

sedarlah wahai kawan2! apakah beza antara yahudi dan melayu? jika melayu terus tak mengendahkan ISLAM yang dianutinya.. hanya sekadar beragama ISLAM, namun tidak mengenal islam!

Siapakah yang salah?

1. Kerajaan yang Memerintah! kerana membiarkan kejahilan bermaharajalela dan mendidik kepada kemungkaran dan kemaksiatan!
2. Rakyat yang memberi kemenangan kepada pemerintah!

oleh itu saya menyeru kepada seluruh kalian! tukar kerajaan pada PRU 13!

MuSaFiRaH KeLaNa said...

salam kawan2.. smoga Allah membuka ruang hati kalian utk menilai dgn penghayatan.

mempertahankan bangsa perlu. namun mempertahankan AGAMA iaitu ISLAM sgt sgt sgt perlu.

Dimanakah nilai melayu? jika agamanya berkecamuk..tidak diendah..bercelaru..di putar belit dan lebih menyanyat hati ditentang oleh golongan tertentu..

ISLAM lah yang menyinari bangsa MELAYU. bukan sahaja melayu malah bangsa apapun akan lebih unggul kerana kehebatan ISLAM nya..

jangan menuding jari menuduh yahudi antara satu sama lain.. sedang bangsa yahudi itu sendiri takut akan ISLAM!

Mari kita perhatikan sama2 :
1. adakah kerajaan BN menerima ISLAM?
2. adakah Kerajaan BN melaksanakn ISLAM?
3. adakah kerajaan BN menghayati ISLAM?
4. adakah kerajaan BN mendidik rakyatnya yakni malaysia kepada ISLAM?
5. adakah kerajaan BN menjaga kehebatan Bangsa Melayu dengan ISLAM?
6. adakah kerajaan BN mengambil berat akan agama ISLAM?

KERAJAAN BN GAGAL MEMPAMERKAN KEFAHAMAN DAN PENGHAYATAN ISLAM DALAM PENTADBIRANNYA!

suasana inilah yang menyebabkan perpecahan dalam negara! BN sebagai kerajaan yang menggubal dasar2 negara, namun pincang dari dasar awalnya yakni MALAYSIA SEBUAH NEGARA ISLAM!

Rakyat hari ni semakin hari semakin termakan dgn penipuan BN! Rakyat bangga dengan kemajuan dan kemodenan yang dimiliki malaysia, rakyat taksub kepada pembangunan, siapa yg ajar? kerajaan BN!

Ibarat sebuah keluarga kaya, rumah besar, kereta besar, syarikat besar, duit bertimbun, namun anak2 tidak kenal ibu ayah sendiri, terabai, dan hilang nilai kasih sayang..

Allah dah peringatkan manusia bahawa dunia ini sebagai ujian kepada kita.. kehidupan yg kekal adalah di akhirat!

namun propaganda pembangunan BN berjaya menjerat pemikiran rakyat sehingga rakyat terjerumus dlm kejahilan dunia dan akhirat!

sedarlah wahai kawan2! apakah beza antara yahudi dan melayu? jika melayu terus tak mengendahkan ISLAM yang dianutinya.. hanya sekadar beragama ISLAM, namun tidak mengenal islam!

Siapakah yang salah?

1. Kerajaan yang Memerintah! kerana membiarkan kejahilan bermaharajalela dan mendidik kepada kemungkaran dan kemaksiatan!
2. Rakyat yang memberi kemenangan kepada pemerintah!

52 tahun BN memerintah, lihatlah malaysia sekarang, kononnya aman dan selamat, tetapi penjenayah berkeliaran!

oleh itu saya menyeru kepada kalian! tukar kerajaan pada PRU 13!

Anonymous said...

salam kawan2.. smoga Allah membuka ruang hati kalian utk menilai dgn penghayatan.

mempertahankan bangsa perlu. namun mempertahankan AGAMA iaitu ISLAM sgt sgt sgt perlu.

Dimanakah nilai melayu? jika agamanya berkecamuk..tidak diendah..bercelaru..di putar belit dan lebih menyanyat hati ditentang oleh golongan tertentu..

ISLAM lah yang menyinari bangsa MELAYU. bukan sahaja melayu malah bangsa apapun akan lebih unggul kerana kehebatan ISLAM nya..

jangan menuding jari menuduh yahudi antara satu sama lain.. sedang bangsa yahudi itu sendiri takut akan ISLAM!

Mari kita perhatikan sama2 :
1. adakah kerajaan BN menerima ISLAM?
2. adakah Kerajaan BN melaksanakn ISLAM?
3. adakah kerajaan BN menghayati ISLAM?
4. adakah kerajaan BN mendidik rakyatnya yakni malaysia kepada ISLAM?
5. adakah kerajaan BN menjaga kehebatan Bangsa Melayu dengan ISLAM?
6. adakah kerajaan BN mengambil berat akan agama ISLAM?

KERAJAAN BN GAGAL MEMPAMERKAN KEFAHAMAN DAN PENGHAYATAN ISLAM DALAM PENTADBIRANNYA!

suasana inilah yang menyebabkan perpecahan dalam negara! BN sebagai kerajaan yang menggubal dasar2 negara, namun pincang dari dasar awalnya yakni MALAYSIA SEBUAH NEGARA ISLAM!

Rakyat hari ni semakin hari semakin termakan dgn penipuan BN! Rakyat bangga dengan kemajuan dan kemodenan yang dimiliki malaysia, rakyat taksub kepada pembangunan, siapa yg ajar? kerajaan BN!

Ibarat sebuah keluarga kaya, rumah besar, kereta besar, syarikat besar, duit bertimbun, namun anak2 tidak kenal ibu ayah sendiri, terabai, dan hilang nilai kasih sayang..

Allah dah peringatkan manusia bahawa dunia ini sebagai ujian kepada kita.. kehidupan yg kekal adalah di akhirat!

namun propaganda pembangunan BN berjaya menjerat pemikiran rakyat sehingga rakyat terjerumus dlm kejahilan dunia dan akhirat!

sedarlah wahai kawan2! apakah beza antara yahudi dan melayu? jika melayu terus tak mengendahkan ISLAM yang dianutinya.. hanya sekadar beragama ISLAM, namun tidak mengenal islam!

Siapakah yang salah?

1. Kerajaan yang Memerintah! kerana membiarkan kejahilan bermaharajalela dan mendidik kepada kemungkaran dan kemaksiatan!
2. Rakyat yang memberi kemenangan kepada pemerintah!

52 tahun BN memerintah, lihatlah malaysia sekarang! kononnya aman dan selamat, sedangkan penjenayah berkeliaran menanti mangsa seterusnya!

oleh itu saya menyeru kepada seluruh kalian! tukar kerajaan pada PRU 13!

Kembang Sekuntum said...

kenapa perlu saling tuduh menuduh dan membenci antara satu sama lain ? padahal kita semua islam !!! sudahlah tu ~ tak payahlah bergaduh2. buat malu je orang yahudi tengok orang islam bergaduh. mereka lagi suka adalah !

abangku88 said...

Anonymous... jangan buta hati.. kerana ilmu di mana2.. siapa kata BN tak jaga semua ini..

1. adakah kerajaan BN menerima ISLAM?
jawapan nya "YA" sbb perlembagaan negara Malaysia

2. adakah Kerajaan BN melaksanakn ISLAM?
jawapannya "YA" spt membina masjid-masjid di merata negeri

3. adakah kerajaan BN menghayati ISLAM?
jawapannya "YA" dengan perhimpunan islam sedunia

4. adakah kerajaan BN mendidik rakyatnya yakni malaysia kepada ISLAM?
jawapannya "YA" mendidik dari bangku sekolah lagi.. dengan ada nya sekolah kerajaan.

5. adakah kerajaan BN menjaga kehebatan Bangsa Melayu dengan ISLAM?
jawapannya "YA" tengok sekarang melayu di kenali diserata dunia dan islam agama orang melayu.. cuba awak cari islam beragama yahudi ada??? tak adakan..

6. adakah kerajaan BN mengambil berat akan agama ISLAM?
jawapannya "YA" kerajaan BN tak akan mempergunakan ajaran islam dalam politik atau isu2 semasa.. kerana hukumnya amat berat. dan menjaga keagungan islam itu sendiri. tidak seperti parti2 politik lain sanggup mempergunakan kalimah ALLAH S.W.T semata2 untuk mengejar impian didunia. bukan di akhirat..



cuba Anonymous nyatakan kepada kami semua dan rakyat malaysia ingin tahu... adakah parti yg Anonymous pertahankan pernah buat benda itu semua? selepas kemerdekaan negara kita malaysia ini???

pernahkan parti yang Anonymous pertahankan

membina masjid? disetiap negeri ada 1 masjid sekurang2nya..
membina sekolah agama? disetiap negeri..
membina hospital.. untuk pesakit2 islam..
membina rumah untuk gelangangan yang beragama islam..
mempertahankan keamanan negara jangan pandai buat kecoh jer..

cuba bagitahu kepada rakyat malaysia apa yang di sumbangkan oleh parti yang Anonymous bagi untuk kesejahteraan negara malaysia yang berdaulat ini???

jangan pandai mencabuli jer.. hasutan pembangkang sama seperti hasutan syaitan.. pikir kan lh.. apa sumabangan parti yang anda pilih untuk anak bangsa yang akan datang.. supaya malaysia terus maju dimata dunia.

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet

Wenhao Guo said...

cyber monday 2015
cheap ray ban sunglasses
discount ugg boots
wellensteyn jackets
ugg boots
cyber monday deals
black friday deals
belstaff jackets
ugg boots
snow boots
parajumpers coats
canada goose jackets
black friday 2015
ugg australia
cheap ugg boots
canada goose jackets
barbour coats
ugg sale
ugg outlet
nobis outlet
michael kors factory outlet
winter jackets
canada goose outlet
ray ban sunglasses
canada goose jackets
woolrich outlet
winter coats
ugg outlet
barbour coats
canada goose jackets
canada goose outlet
moncler jackets
moncler outlet
ugg outlet
achang1024