Monday, August 18, 2008

PENDEDAHAN: PUTERI UMNO DIRABA PUNGGUNG. BAJU DIKOYAK OLEH PENYOKONG PKR

Masterdedah telah berkesempatan menemubual seorang mangsa raba punggung dan keganasan PKR semasa hari penamaan calon. Mangsa ialah Cik Rohana berumur dalam lingkungan 20-an. Berikut adalah gambar gambar eksklusif Cik Rohana (seorang Puteri UMNO) yang telah menjadi mangsa kerakusan dan keganasan penyokong - penyokong PKR semasa hari penamaan calon pada 16 Ogos di Maktab Tuanku Bainun.
"Saya berasa amat malu, kesal dan marah yang amat sangat kepada mereka. Inikah cara berparti yang bersih" kata Cik Rohana. Ketika kejadian Cik Rohana menyatakan dia bersama sama dengan beberapa orang puteri UMNO yang lain sedang beredar keluar dari tempat penamaan calon. Sewaktu itu, hujan lebat, tiba tiba datang beberapa orang pemuda PKR datang dan meraba punggung mereka. "Mereka menghimpit dan mengesel badan mereka pada kami, kemudian mereka raba kami" adu Cik Rohana. Bukan itu sahaja, mereka telah menarik baju dan tudung mereka hingga koyak.

Cik Rohana menyatakan dia dan kawan kawan turut diludah oleh penyokong PKR tersebut. Pengalaman ngeri ini tidak membuat Cik Rohana dan rakan rakan untuk serik melawan PKR di Permatang Pauh.

116 comments:

Mat Raba said...

hehehe. siapa suruh pakai seksi kan ke dah kena raba punggung. padan muka hehehe

paloi bin mulau said...

awek tu kena la buat repot polis. kalau ader kawan2 yg amik gamabr jantan tu lagi senang keja polis.

sesondol said...

Celaka punya PKR... "Parti Kuat Raba".....

Dahlah samseng... sex kuat pulak tuh.....

Macamana kalau anak sendiri yang kena.. memang korang ajor...

Sama macam pemimpin no 1... sikit-sikit nyondol... sikit-sikit nyondol...

Awasi anak lelaki dari Anwar Ibarhim.... jika tidak mahu disondol...

Anonymous said...

P... K.. R... Parti Kuat Raba

Anonymous said...

P. K.. R. > Parti Kuat Raba

Anonymous said...

PKR......> Parti Kuat Raba

Anonymous said...

habis tu dah puak hangpa dok buat aksi lucah.. jadi puak pkr nai geramlah.. lalu puteri umno jadi mangsa.. pade doh.. kah kah kah bodo piang

Anonymous said...

"Parti Kuat Raba".....

Dahlah samseng... sex kuat pulak tuh..... sama je macam Anwar.....

tak kira dah... lelaki ke perempuan...

nak sondol je...

R@duan said...

Kalau ikut gambar tu, tahap kekoyakan pada baju tu macam dah kena rogol. Kut-kut budak perempuan tu koyak sendiri bajunya pastu pekena PKR, kata penyokong PKR raba bontot. Raba bontot patutnya sluar yang koyak. Ini baju pulak?. Penipuan hangpa tak berjaya memperdaya saya..

- Parti Nutral -

Anonymous said...

ala..ni smua taktik BN je ni..xkena gaya putera umno tlg koyakkan..hehe2..

taktik lapuk la..plz la...

CoffeeMug said...

Sungguh keterlaluan. Aku tengok baju tak la seksi mana pun, t-shirt dengan jeans. Bukannya mendedah mana pun. Kalau dah nafsu tu, memang tak dapat nak fikir lagi. Itu hari penamaan calon bukannya hari meraba sedunia.
Apa nak jadi dengan orang-orang PKR ni, sekejap pukul perempuan (reporter) tup, tup, tup lepas tu raba pula.
takde otak ke nak berfikir dan kawal nafsu?

anti seksis said...

Sape (mat raba dgn anon) yang tak senonoh dan berakal sangat bagi komen kata padan muka sebab pakai seksi?? KEPALA HOTAK KO. Kalau kena kat kaum keluarga koang cakap macam tu ke?? Sekurang2nya pandai la guna otak, memalukan ada orang lelaki melayu pkir macam ko, tak reti hormat wanita! Sape ajar ko pikir macam tu, geng2 PKR ko ke? bahalul

Anti Keldai said...

Hormat ke ape? Kalo nak orang lain hormatkan diri anda, anda perlu hormati diri sendiri terlebih dahulu.

Kalo si minah tu pakai baju kurung, tutup aurat dengan sempurna tapi keldai2 "Parti keldai rakyat" tu gatal nak rabe si minah tu, aku janji aku akan cari si mamat tu sampai ke lubang cacing.

Tapi aku tengok pakaian...waduh macam bohsiala plak. Seluar jean ketat,bal bla bla.....kalo adik aku pakai camtu aku pun akan salohkan die kalau nene rabe...ye la ikan takkan datang kalo takde umpan.sendiri mau ingat la.

Dua dua salah, keldai peraba dan si "bohsia" umno.

Anti Keldai.

Anonymous said...

UMNO PENIPU BANGSA MELAYU.

UMNO CEMARKAN AGAMA ISLAM

UMNO KHIANATI RAKYAT MALAYSIA

UMNO PEMBAWA SIAL DAN KECELAKAAN

UMNO MESTI DIHAPUSKAN BUAT SELAMANYA.

http://www.kerajaanrakyat.com/

Anonymous said...

ada ke puteri umno pi berkumpul sekali ngan geng PKR??? kalau ada padan la muka.. sapa suruh masuk kandang rimau... yang puak2 atas umno ni kira UMMMMM ja... lagi satu puak Nooooo... langsung x makan... bukan xtau yang sebelah sana parti lawan... buat apa nak gagah pi masuk.... nak tunjuk lawa ka??? akhir kata PADAN MUKA... behentilah jadi puteri UMNO la... xdpt apa pun...

Anonymous said...

Nampak sangat mak bapak puteri UMNO tu tidak berperikemanusian... x buat report polis pulak tu... apa punya barua la mak bapak puteri umno tu... xkan tengok saja bodoh... anak kena raba pi la report... oppppppss... nak report watpa.. tu provoksi pilihanraya ja...

Anonymous said...

aku kenai belen ni... kami suka dok angkut dia dulu.. try pi summit dia suka lepak sana.... puki luas dah tu kena balun ngan mat rempit...

Anonymous said...

SATU PEMBOHONGAN YANG NYATA!!!

GAMBAR YG DITUNJUKKAN ADALAH GAMBAR SEORANG GADIS YG TERLIBAT DGN KEMALANGAN, KEBETULAN GADIS ITU MEMAKAI PAKAIAN BERWARNA PINK ALA ALA PAKAIAN PUTERI UMNO

CHEH PTUIHH.....PTUIH...
KALAU NAK MENIPU PUN, BIARLAH CERDIK SIKIT...

Anonymous said...

sedap tu aku nak jugak. luas mana tu?

Anonymous said...

tunjuk report polis.. kalau takdak report polis. jangan harap nak percaya.. bukan serupa melayu dulu.. melayu la cerdik dah....

UM = org atas UMMMMMM kenyang...
NO = tak makan apa.. letih saja dpt.

aL-MaRBaWi said...

haha.. PKR memang gitu, inilah nama rakyat yang mencontohi pemimpin.

bagos betoi la pemimpin PKR ni, barulah 'aman' Malaysia ni, tak payah suruh polis jaga lagi...

Anonymous said...

blog UMNO ni lagi ganas.. http://gerakan-anti-pas.blogspot.com/

Anonymous said...

al marbawi seorang blog penakut.. penakut kerana salah..
***
Profil Blogger yang anda minta tidak boleh dipaparkan. Ramai Blogger pengguna belum lagi memilih untuk berkongsi Profil mereka secara awam.
***

Anonymous said...

hahaha anwar lah ajar ni raba raba punggung ni.

Anonymous said...

Itu semua kerja mat2 rempit yang diupah BN laknat tu la... Macam rakyat semua tak tahu semua itu, hanya yang buta hati sahaja tak tahu mana intan, mana permata.

Lagi satu, siap tayang gambar nampak aurat yang dilihat semua rakyat itu apa ke jadah nya... Bodoh punya publisiti...

Anwar pasti jadi PM. Jaga2 Najib, pasti di jel kerana kes pembunuhan Altantuya.

Anonymous said...

hahaha anwar yang ajar raba raba punggung ni. kurang asam betul penyokong Parti Kuat Raba (PKR) ni. jentera Seri Mawar (puteri PKR) kan ada rabalah mereka.

mrf said...

hehe..memang aku alami sendiri keganasan puak kaki rakus(PKR) ni..

ada ke patut diorg hulur duit kat aku..nak ambik la duit ni..lagi halal dari duit yg ko dapat dari umno..kurang ajar betull..aku dtg sana ikhlas nak bg sokongan bukan sebab dapat duit..lain la diorg anwar hulur duit supaya sokong anwar..siap berlebih2 pastu nak bg kat aku plak..dah la aku kene carut..libatkan mak bapak aku plak tu..babi betul la diorang ni..bangsat..!!

puteri umno plak dipanggil pelacur..siap tanya korang dara lagi ke tak ni..sapa dah penah main dengan najib?? memang kurang ajar..!!!adab takde,moral hancur sama mcm ANWAR..mentaliti kelas ketiga..silap2 takde kelas langsung!!

AJK-UMNO said...

gambar yang tak dapat mengelirukan org yg berakal.. org bodoh jer boleh percaya... baju koyak rabak punya la teruk.. tapi.. kulit sikit pun tak calar.. apa punya bangang reka cerita mcm nie panggila.. pengarah yang power sikit kalau nak tipu pun..

rayaputeh said...

haha melayu bodo!!!masa kat machap tak gaduh cam gini pun. melayu bodo!!!orang lain cool ja.tu la dulu abah suruh p blaja agama,asyik monteng ja.tu yang pala hotak da jem.yang hangpa komen kata orang tu kata orang ni tu hangpa p ka penamaan calon aritu.hangpa tau ka cemana cerita dia.melayu memang bodo.yang PKR sampai makcik-makcik sebaya mak depa pun depa kutuk rapat.nabi mana ajaq macam tu?hat umno duorang tu pi tunjuk aksi liwat tu awat?memang melayu la ni bodo!!!tak belajaq agama.makan sampah

Anonymous said...

Serupa saja saja, cakap tak serupa bikin.


4-5 bulan lepas pun kecoh bekas menteri UMNO dok meraba kat hotel. Apa jadi tutup kes

Anonymous said...

suruh lah Anwar tu raba wan azizah saja sudah lah buat apa pergi raba punggung saiful. kan dah kantoi. kalau tak tahan pun kahwin lah dengan mana mana pondan yang dah buat operation kat korea. leh rasa dua dua lubang. kacau puteri buat apa.

nekbak said...

tulah masuk UMNO pakai seksi kena raba,kalau msuk PAS pakai jubah orang pun tak berani kacau.sendiri pikir ah beb..

Anonymous said...

PADAN MUKA.

PEMUDO PILAH said...

ORG YANG BERILMU , XKAN PERCAYA CAKAP MINAH NI, YANG KAU MASUK DALAM GROUP BDAK PKR TU BUEK APO? DAH TAU DIAORG TU DAH SEMINGGU X BLIK UMAH DEK BERKAMPONG KT PERMATANG PAUH, INI MENGGATA NAK CUBO2. DAH LA SOJUK DEK UJAN LOBEK.BERKOSAN YO BAJU EH DEK BASAH. ORG UMNO PUN GORAM TENGOK EH. NI KANG BILA ADA KES KANG , SUMO ORG PKR, DAN LAST SKALI ESE NAK KOBA AN PADA SUMO RAKYAT MLSIA NI YANG TAK POI KO PERMATANG PAUH, DATANG LA BERAMAI2 UNTUK SAKSIKAN ORG KAT SINI MCM ULAT TAIK RAMAI EH. JGAN NAK BACO SURATKABAR BRTA N UTUSAN YO , BANYAK PEMONGAK.

Anonymous said...

PADAN MUKA.

Anonymous said...

nie semua sandiwara bn ar....lawak bodoh ar..haha..minah minah ni pun satu hal...

Anonymous said...

momanh nmpk sgt penipuan bn..
kasian puteri umno kne raba..
yg ko dok gatai menyibuk berkempen
buat apa..pemuda imno sendiri yg koyak tu..geram tgk korang tergedik gedik goyang tetek wktu berkempen..nsb baik tetek tak kne picit..nti kuar plak statement bekas jari kat tetek kne picit dgn pkr...

Anonymous said...

mmg la mcm ne tak kne raba bobtot tue..
nmpk sgt bontot dah membulat besar..lagi pkai suar ketat..
ptut amik gmbr depn skli nk tgk ketat tak kat bahagian dada tu..ni mesti ketat gak ni..nmpk cutting tetek tu..

Anonymous said...

sepatutnya bg sembang dgn minah puteri umno yu kat cni..blh soal jwb..
nak gak tau aktu tu rasa diri tu seksi tak..
pakai bra tak?saiz brape?
kne raba tu wkt pkai suar dlm ke tak?
nak gak tau pendedahan dri puteri umno ni walaupun mmg dh terdedah

awe klate said...

jglah kelakuan kt.apa2 hal pun kt same2 melayu jgnlh dk rndhkn martabat bangsa kt......blajarlah hrgai wnita..ibu kita pun wnita..cuba org len bt mcm 2 kat kakak ke adik2n ko.lu pikir lah sndiri

Anonymous said...

sayangilah wanita.....janlah sampai paksa2...ajaklah slow2.myb dia pun gian gak 2..bb 2 diadk p dkat puak2 parti kuat raba 2...(PKR)

Anonymous said...

padan muka korang....he..he...lepas ni aku nak rogol lak...yang korang sokong parti komisen sana sini tu wat pe..diorang songlap berjuta juta,korang dapat ratus ratus je.kan bodoh tu namanya...kalau najib bagi korang komisen 500juta tu best gak.baik korang sokong PAS!!tgk mastika bulan 7. pilot herculas masuk islam lepas awan lindungi pesawat yang bawak as syahid ustaz fadzil nor, mantan presiden pas.fikir2 lah..ulama jgan di hina..itulah umno,sekarang quran lak boleh dipolitikkan hanya untuk survival politik.taubatlah...takbir3x

Anonymous said...

kpd coffeemug..ko islam yg syumul ke islam hadari?tak seksi kepala abah ko..tau hukum tak.aurat pompuan yang bkn muhrim seluruh badan kecuali muka dan tapak tangan je..ni masalahnye dengan islam hadari.hukumpun tak tau..tu yang bini2 pemimpin umno tak reti nak tutup aurat...taubatla...Takbir3x

Anonymous said...

erkk.korang tgk gambar ni je ke.nak tgk ke gambar kelakuan puteri umno dipermatang pauh..lg teruk.perangai seperti beruk betina yg kemaruk jantang..korang cubalah masuk www.tranungkite.net

betina umno tunjuk buntut yg di tungging oleh jantang umno.lepastu ketawa..org macamtu kalau raba pon dia tak kisah.cuma yg jadi kes. yg raba tu katanya dari pkr..kalau dari jantang umno smua duduk diam je kan..

angah said...

assalammualaikum...

teruskan penipuan..penfitnahan.nescaya tuhan akan balas..aku yakin suatu hari nanti aku memohan kepada ALLAH SWT supaya kau nie mati dlm keaiban seperti motkhar abbdullah sakit seperti rahim nor dan di malukan kembali seperti azizan..
secara logik jln penyokong BN dan PKR di asingkan dan ader polis yg menhalang dari mereka bertemu... dan dah pasti Put3 umno nie ikut lalulan utk BN jika ader lah ahli2 PKR yg jahat nak raba mereka dah tentulah laluan utk BN nie ramai pemuda2 BN..mengapa mereka tak tolong?????konfios aku..nak menipu pun biar lah logik sikit.. nie bantai pormo jer...entah2 pemuda2 korang yg raba put3 umno nie.. lagi satu sebelum org yg di tuduh itu di sabitkan bersalah mereka tidak bersalah tapi aku tgk kau nie telah menhukum org yg di tuduh itu sebelum mahkamah..hebat kau..

Anonymous said...

bulu cukur tak? aku ada awek budak puteri sorang, memang cukur habis licin..senang nak jilat.

Anonymous said...

ade luke ke?
kesan koyak pon mcm buat sendiri...
da koyakkn baju pastu letak la lumpuh2 skit....
korg xde bukti...
dan saye jgak xde bukti....
so...bende ni sesape pon boley kate mcm2...ok..!?

Ladyengineer said...

lor.kesian nya cik rohana nie...meh nak bagi nasihat sket..tak payah ler nak pi berkempen..duk umah diam2 dah la tolong mak masak lagi baik...lagi pun aku tau bebenor perangai Puteri Umno nie...dia orang gatai..sb aku penah join..siang dia orang buat bengkel kepimpinan kononya..malam buat bengkel dengan Putera plak..senyap...kawan saya kat kemaman..bagitau puteri umno..ada cawangan sana dah beberapa kali gugur kandungan...tu la perangai tak jaga..pakai lagi ketat2..tambahan lagi time org duk kempen ..mulut pun tak jaga..bg isyarat yg bukan bukan sapa tak gerammm....lelaki especially...teliur la..

apa2 pun...Muslimah Pas i Salute u...
takbir..takbir..takbir...

Ladyengineer said...

lor.kesian nya cik rohana nie...meh nak bagi nasihat sket..tak payah ler nak pi berkempen..duk umah diam2 dah la tolong mak masak lagi baik...lagi pun aku tau bebenor perangai Puteri Umno nie...dia orang gatai..sb aku penah join..siang dia orang buat bengkel kepimpinan kononya..malam buat bengkel dengan Putera plak..senyap...kawan saya kat kemaman..bagitau puteri umno..ada cawangan sana dah beberapa kali gugur kandungan...tu la perangai tak jaga..pakai lagi ketat2..tambahan lagi time org duk kempen ..mulut pun tak jaga..bg isyarat yg bukan bukan sapa tak gerammm....lelaki especially...teliur la..

apa2 pun...Muslimah Pas i Salute u...
takbir..takbir..takbir...

Ladyengineer said...

lor.kesian nya cik rohana nie...meh nak bagi nasihat sket..tak payah ler nak pi berkempen..duk umah diam2 dah la tolong mak masak lagi baik...lagi pun aku tau bebenor perangai Puteri Umno nie...dia orang gatai..sb aku penah join..siang dia orang buat bengkel kepimpinan kononya..malam buat bengkel dengan Putera plak..senyap...kawan saya kat kemaman..bagitau puteri umno..ada cawangan sana dah beberapa kali gugur kandungan...tu la perangai tak jaga..pakai lagi ketat2..tambahan lagi time org duk kempen ..mulut pun tak jaga..bg isyarat yg bukan bukan sapa tak gerammm....lelaki especially...teliur la..

apa2 pun...Muslimah Pas i Salute u...
takbir..takbir..takbir...

elit3 said...

sedap je cakap umno penipu, dia tak sedar yang dia tu dibesarkan dalam kerajaan umno,siapa yang penipu... setahu aku si anwar tu yang penipu besar pada bangsa melayu...mmg kena dia wat nama parti P.K.R (parti kuat raba)mcm pemimpin nya jugak...kuat jubur... sedarlah sikit wahai org PKR, jgn lah ikut apa yang dia wat..
kalau mcm ni tak layak nk jadi PM haprak punya kaki

MAT KETUM said...

Aku x paham la dengan PUAK-PUAK PArti Kuat Raba.. dah la pemimpim kuat main Ponggong, ahli kuat meraba.. aku dapat info geng2 PKR ni minum air ketum bag hayal pastu apalagi, apa yang disuruh diorang wat la.. X GUNA PUNYE MELAYU... PATUTLA X MAJU2... PEMIMPIN YANG CAM BABI NI PUN KORANG MASIH NAK ANGKAT.. BUTA KA HAPA... CIKGU SESAT MANA YANG AJAQ HANGPA SOKONG ORANG YANG JUAL MARUAH ORANG MELAYU... BODOH KOT.. KA MAK BAPAK X AJAQ..... KA MAK BAPAK DAH MATI TU YANG X SEMPAT AJAQ HANPA PIKIQ KOT...

elit3 said...

hello>mat raba< kalau gua raba lu punya adik apa mcm lu tak marahkan...
guna akai la jgn sedap ckp aje.. lu pun ada adik perempuan....gua ingat lu ni tak ada ugama la...mcm lu punya pemimpin kuat jubur...main belakang.... Parti Kuat Raba(PKR)

elit3 said...

helo >reduan< apa lah lu ni bodoh sgt mangsa pakai seluar jean tebal mcm ne nk koyak...baju tu takla tebal mcm seluar...akai taruk lutut ke....

elit3 said...

kalau betul pkr tu parti yg bermoral sesiapa lalu kt situ tak akan nk ganggu...mana keimanan pemuda2 pkr apa perlu nk di raba2 bodoh betul la ahli pkr nie..betul la parti kuat raba...

elit3 said...

umm.. org atas kenyang
no..lapar habuk tak ada..
kalau PKR hang dapat apa... oh ya lupa lak hang dapat btg anwar main jubur hang heheheh

UMNO adalah lambang bangsa melayu alam sejagat..yg mempertahankan Negara ini diJajah dari komunis yang bermandikan DARAH.!!! mak bapak hang bermatian2 mempertahankan Negara ni.. senang2 hang kata UMNO tak guna, hang di besarkan oleh kerajaan PKR ke selama ini...ada otak pikir..hai penyokong PKR...

AisTerbakar said...

ketuanan melayu pala butuh korang umno! kalau betol lu orang nak memartabatkan melayu, tuka nama parti korang tu dulu, guna nama melayu, bukan United Malayan National Organization(UMNO!), guna la PEKEMBAR yang lama, itula, korang nih sumer bukan belaja sejarah, menonong jer ikot mak bapak korang sokong United Malayan National Organization bodoh ni, sampai nak perjuangkan bangsa tapi nama pon nama penjajah, WEIH, PENGKHIANAT BANGSA! BOLEH JAHANAM LA DENGAN LU ORANG!!!! -Ku Seru Malam Membuka Bidai...

Anonymous said...

hak eleh..setakat gmbar mcm nie, upah la tuh....awat tak tunjuk muka dier...malu la tuh...entah2 KJ pondan tuh...ekekeke

Anonymous said...

Ini semua org UMNO jgk yg buat.Menyamar jadi ahli PKR....biasalah umno penuh tipu daya sama macam syaitan....

Anonymous said...

UMNO memang semuanya umpan dgn DUIT. money is everything!! kes Bala tiba2 tarik diri, ingat suka2 ke dia...ntah brapa mil UMNO sogok.Si Saiful hampeh tu....huiyoo. lgi kaya woo dia..muda lgi dh jdi jutawan...masa pilihanraya lepas, siswa siswi balik pantai timur semua dpt ELAUN utk tambang + duit poket..kononnyer vote UNMO la tu. .TAPI Nik Aziz steeaady!! ni kt Permatang Pauh..puteri... putera ke..Pak2 turut ker....semuanyer KENYANG woo. puteri UMNO kna raba.....xde hal lah... .dh kenyang beb..mcm2 bole autar....hehehe. Ingat rakyat bodo ker nk pecaye..!!! UMNO.. UMNO.. inilah politik diaorag...dh 50thn dh woii wt keje cm nih! Udah lar tu..........

Anonymous said...

kalu aku ade kat situ pun, aku raba awek nih, cun woo, seksi pulak tuh. Entah-entah aku terus rogol kat situ jugak.

Anonymous said...

kalu aku ade kat situ pun, aku raba awek nih, cun woo, seksi pulak tuh. Entah-entah aku terus rogol kat situ jugak.

saya perempuan said...

aah la..bl sy besarkan pic tu..xde pon nmpk kesan tercalar ke..luke ke..
yela..dh kena raba dgn parti lawan plak tukan..mst la cik rohana akn melawan blk..ade kemungkinan tjatuh ke..
ehh..agaknya die dok diam je kot..tgh lyn rs syok kena raba..hahahhaha..pdn muke ko cik rohana kalo btl la ko kena raba tu kanss...:P

Anonymous said...

kui2...para putri umno..
tu pon kira ok a kena raba je..
kna letup cam altantunya kang baru tau hahahha

MIECAPIS said...

memang padan muka...puteri umnokan gro pemuda umno !!!!

Nche-net said...

Jadilah manusia yg hidup memberi manfaat kepada orang lain.Barulah hidup akan diberkati Allah S.W.T.Berentilah dari membuat propaganda melaga2kan sesama manusia.Sesungguhnya darjat manusia itu sama saja di sisi Allah S.W.T kecuali yg beragama Islam.Tunjukkanlah akhlak orang Islam yg tuhan kurniakan akal utk berfikiran secara waras.Telah jelas kerajaan sekarang tidak membela rakyat. Jika benar ia membela bangsa, agama & negara kenapa sehingga kini harga minyak yg merupakan keperluan asasi umat Malaysia tidak diturunkan sedang lain2 negara semua harga sudah dikurangkan. Saya sendiri begitu terseksa dengan penindasan ini.Rebet hanya sekali setahun tapi kenderaan diguna setiap hari.Pikir secara waras jadilah makhluk tuhan yg berakal.

Anonymous said...

ini semua helah semata2..
gambar thun baper tue..
penipu..
yg penting pompuan tue mantap siot..
mai secawan..
hahaha..
BODOH....

rohaya said...

seksi..
mantap..
berkesan..
nak raba boleh tak...
pompuan tue mintak kan..
hahaha..

Anonymous said...

kadang2 aku pelik dgn rakyat kat malaysia ni, masih tak nak sedar & terima kenyataan lagi. aku tak duk mana2. tapi apa yg aku nampak tlalu banyak cerita yang tak masuk akal. rakyat malaysia bukan macam tahun tok nenek kita dulu, terima apa pun berita. jg la terlalu sangat buat berita yang bukan2.. terlalu banyak cerita karut makin benci rakyat pada si pembawa cerita.. fikir2kanlah macamana untuk memenangi hati rakyat bukan nak cari kesalahan dan buat kesalahan orang lain.. fikir2kanlah

Anonymous said...

ni nak kempen ke nk merogol or meraba org??? PKR pon dah jd sama terok dgn UMNO.... Aku dah jangkakan benda nie...Sebab PKR kan parti serpihan UMNO???? kalau UMNO korup, depa pon korup ler...Bangang punya PKR


Yang benar...
Merah myKMU

Anonymous said...

Takpa....nanti kita rogol puteri pas dan pkr pulakkk....Main ikut bontot mcm boss depa suka dok buat....Pastu kencing dlm mulut depa...

Awas puteri pas dan pkr...Kami akan membalas dendamm!!!!Lahanat punya pkr

-Mat yie Kg Baru-

Anonymous said...

Anonymous said...
ni nak kempen ke nk merogol or meraba org??? PKR pon dah jd sama terok dgn UMNO.... Aku dah jangkakan benda nie...Sebab PKR kan parti serpihan UMNO???? kalau UMNO korup, depa pon korup ler...Bangang punya PKR


Yang benar...
Merah myKMU

August 22, 2008 6:31 AM


Anonymous said...
Takpa....nanti kita rogol puteri pas dan pkr pulakkk....Main ikut bontot mcm boss depa suka dok buat....Pastu kencing dlm mulut depa...

Awas puteri pas dan pkr...Kami akan membalas dendamm!!!!Lahanat punya pkr

-Mat yie Kg Baru-

August 22, 2008 6:37 AM

yang ni lagi bijak... bkn nak mencari kebaikan... pandai sangat. bljr tinggi tp...

unwanted said...

ha3... penipuan yang terang2 x menjadi...klu kena raba x kan la sampai koyak baju. bodoh la sape buat cerita ni..sian minah tu, berdarah sbb kena raba....ha3.. p la menangis kat bahu najib tu...ha3..

ARS said...

SEBAB APA RAKYAT MALAYSIA PANDAI MENIPU, RASUAH, LIWAT, ZINA DLL????....SEBAB PENYELAMAT MELAYU YG NAMA UMNO AJAR KITA SEMUA....BETUL TAK??? HEHEHEHE

Anonymous said...

itu nasib baik PKR just kena raba kalau UMNO rogol dan letup dgn bom C4 terus.........huauahauauuauuauau

awathang said...

awat hang pi jual pungkok kat depa tu pasal kena raba. bagus hang pi telanjang depan depa pasti hang kena rogol.padan muka hang. pieeeeeee.....dah......mabok.......

Anonymous said...

cantik kotor kat baju tue....heran gak aku.....lengan cantik x de ape-ape pon....plik arr.....wat calar klu nak tpo pon...x bess tpo cmnih...x xpert...

Anonymous said...

tempat anak dara dok kat rumah. ni gatai nak pi keluaq berkawan dengan puak UMNO...

la baru hang tau. betina garit!

Anonymous said...

gambar baik
tengook sendiri laaaa

Anonymous said...

aku tengok dalam wasilah haritu.. betina2 UMNO dok tayang bontot kat media.. Padan MUKO hang kena raba buntut.. DUk sibuk jd Putri UMno tu WAt apo.. duk uMAH blajar msk lg bek.. tuh, nasib baik kena RABA jer, kalu aku la.. aku rogol jer... biaq dia rasa.. tp MCM buat2 CriTO jer.. leh tanya, BraPA uMNo byaQ kat cik..!!

Anonymous said...

ALHAMDULILLAH. DATUK SERI ANWAR IBRAHIM MENANG BESAR DI PERMATANG PAUH....kepada BN...HAHAHAHHAHAHHAA

Anonymous said...

anwar borek, PKR rintik..

typical jantan melayu punya statement, dah raba anak org, salahkan org pakai seksi (akal letak kt lutut). patut la makin ramai pompuan melayu lari ke lombok, rupanya sbb dh tak ramai jantan melayu yg bertanggungjawab.
bagi lelaki melayu yang bagus2, andalah pemuda harapan bangsa.

Anonymous said...

ASSALAMUALAIKUM

pkr kutuk umno, umno kutuk pkr. ape ni?
korang ni bangsa ape yer?
x salah aku la korang ni semua melayu kan??? betul x???
semua islam kan??? betul x???

korang perasan x, ade org yg gelakkan bangsa kita ni dari belakang. buang masa la korang ni. masing2 kutuk org sendiri...

pasal raba ni, buat ape korang nak kecoh2. kalau diorang menipu, diorang la yg dapat dosa. kalau betul la die kene raba, x ke pasal korang senang2 dpt dosa sebab menfitnah.

sebelum menulis/bercakap fikir lah terlebih dahulu. ingat, ALLAH bagi kita AKAL utk kita fikir mana yg baik n mana yg buruk.

ASSALAMUALAIKUM

bashar said...

pi la report kat balai polis tak usah nak cakap kita bukan hakim..

itu lah dunia politik....

Anonymous said...

Tahniah! UMNO BN menang sorak di Kuala Terengganu. Pilihanraya lepas BN menang majoriti 600++ sekarang kalah 2600++. Hebatnya UMNO

Anonymous said...

ishk ... x kira la UMNO ke, hapa ke .. aku tgk dak2 p'puan skrg mmg suka pakai seksi2 .... pegi la memana pun ...

Anonymous said...

kalau aku.. bukan kata raba
rogol sekali.. he..he
gebu sgt aih...

zirulzaimi said...

pompuan tu pun galak x kan tebuan x sengat kalu orang pi kcau srang dia....mcm ni la brisan nassional nk pelingkup bngsa melayu yang buat blog nie pun srupa dh jdi setan dah hahahahhahaha!!!!!

Anonymous said...

KORANG ORANG JANTAN NI MEMANG TAKDE OTAK!!!!
BODOH KE BUDAK TU NAK KOYAK BAJU SENDIRI...
HAI, AKU TAK KISAH LA MANE2 PARTI....
TAPI, KALO KENA KAT MAK KORANG, ADIK PEREMPUAN KORANG OR KAKAK KORANG, OR BINI KORANG, ANAK POMPUAN KORANG...BARU PADAN MUKE!
YANG AKU TAHU LA...PKR NI PENYOKONG NYA MEMANG GANAS2...
AKU DOA2 LA, MINTAK2 LA SEDARE MARE,ADIK BERADIK, MAK, BINI, KORANG YANG MAIN TUDUH TU KENA LAK RABA...KE KENA ROGOL KE...
PASTU BARU KORANG TAHU APA PERASAAN ORANG YANG DAH KENA TU.
YANG PASTINYA PENYOKONG PKR NI MMG KURANG AJAR DAN POYO!

YANG PI SOKONG SI ANUAR...
DIA DOK RILEKS JE...KORANG YANG BUANG MASA N BUAT DOSA,
PASTU KENA TANGKAP...

DAH KENA TANGKAP NK SALAHKAN ORANG LAK!
SALAHKAN DIRI SENDIRI N ANUAR TUUU!
EI...SENGAL CAMPUR BODOH LA ORANG YANG SOKONG ANUAR NI...

DULU KES DIA TENTANG LIWAT TU KAN LEPAS...

YANG BUAT DIA SANGKUT DALAM PENJARA BERTAHUN2 TUUUUU...PASAL RASUAH....

HA TGK LAH ANAK DIDIK DIA...KHALED POYO TU....TGK ORG BAWAH DIA...SEMUA RASUAH....ADUI...BARU MENTADBIR DAH BUAT TAIK!!!

MAKAN DUIT RAKYAT!
ITU KORANG TAK FIKIR...
OTAK ADA GUNA....

Anonymous said...

ni la blog yg plg xbertamadun..suke denga cerita fitnah je..ingatlah Allah maha mengetahui

Anonymous said...

heh... so kalo ko kate puteri umno ni slh pki seksi.. so PKR nih sbenarnye kaki kuat raba ah? maksud aku laki gatal2 kalo raba pompn, slh pompn tuh pulak T_T ape ke bodohnye parti kuat raba nih..

az said...

aslamekom..anggap itu semua dugaan dlm perjuangan hidup,saya hrp ianya tak melunturkan semangat berjuang cik dlm puteri umno,klau sudi bleh tak bagi contact no@email add,bukan pe untuk kita bertukar2 pendapat tentang umno n kerjaya n otherz...hp no@email saya seperti d bawah......0125964102..azrulhafiz72@yahoo.com

azri_ml said...

cb ckp ms bila kna raba.aku dok situ.nk tipu xpkai otak tp pkai nfsu.umno malukn diri sndiri

RAKYAT BIASA said...

yeke,kena koyak.Kalau betul,macammana pulak.aku benci sgt pada org salah guna kuasa
http://tinyurl.com/WEB-HOT

Anonymous said...

pkr parti kuat raba ye...abes tu najib altantuya apa kes..kecoh satu dnia..sampaikan hong kong wt filem..x tau malu btol..wt malu ngara je..huh!!!..yg chua soi lek ader skandal seks tu x heran plak..ape kejadahnye..!!!..pikir la sikit weiii...xde otak ke..negara islam konon..bini pm x reti2 nk pkai tudung..mcm la dlu ustaz x ajar...tau je hukum hakam..sje mengada2..

Anonymous said...

pkr parti kuat raba ye...abes tu najib altantuya apa kes..kecoh satu dnia..sampaikan hong kong wt filem..x tau malu btol..wt malu ngara je..huh!!!..yg chua soi lek ader skandal seks tu x heran plak..ape kejadahnye..!!!..pikir la sikit weiii...xde otak ke..negara islam konon..bini pm x reti2 nk pkai tudung..mcm la dlu ustaz x ajar...tau je hukum hakam..sje mengada2..

POPEGOMO the REXONA suka RABA2 sampai RABAK said...

dah kena raba sempat amik gambar???

wakakakakaka

Anonymous said...

ntah2 terjatuh,sangkut kat mana2 sampai terkoyak lengan baju..lepas tu buat fitnah..elok sangatlah tu yee..

Mansor bin Md Khidir said...

Logo Baru UMNOk

Anonymous said...

aku tgk kesan darah kat baju pompuan tu pun dah tau cerita nie saja2 dibuat..

takkanlah diraba kat punggung sampai baju terkoyak pastu boleh sampai berdarah2 plak..

sapa yang buat cerita ni memang otak biol..

Anonymous said...

awat tak tunjuk muka...kalo cun aku pun nak raba kahkahkah

Anonymous said...

polis malaysia sila buka siasatan siapa yg raba....

Anonymous said...

parti kuat raba, memang sesuai nama tu, bijak...bijak...haha

Anonymous said...

eleh, setakat amik gambo dlm bilik tu, semua org leh wt. nipu belake ni.
try amik gambo mase die kene gomol tu try tgk!

Anonymous said...

fitnah je ni.....cerita murahan yg sengaja direka

Anonymous said...

JANGAN BODOHOH LAH ADMIN.......
CUKUPLA KAU BODOH SORANG2.. JGN NAK PERBODOHKAN ORANG LAIN... HARI PENAMAAN CALON TAKDE POLIS KE BODOH..? SEMPIT MANE JALAN SMPAI PUTERI UMNGOK KENE BERHIMPIT DENGAN PEMUDA PKR.. KENAPA SORANG JE GAMBAR..? BODOH PUNYE ADMIN... BLOGGER JAHANAM.. TEMPAH TIKET KE NERAKA AWAL2 LG.. KAU JADI BODOH SEBAB BYK SANGAT MAKAN DUIT HARAM

Anonymous said...

haha

Anonymous said...

kau bodo glak nie x..pok...cibai..haha

Anonymous said...

bahlul nya kau..biar je lha...sukati dia nak buat apa3 sksli pun...

nor paez said...

P.K.R pengganas negara!!!!!!!!!!!! hapus kan si anuargay,tipu rakyat pandai berlakon dpn owg rmai..mcm ni nak jadi pemimpin malaysia?? pas pulak doa kan umat islam sesame sendri hancur? x pham aku....

Anonymous said...

Umno x slah n knp la ko org yg bijak dan bistari ni asik slah kn umno n pkr..parti x slah pn shabat yg slah org2 yg dlm parti 2...klu ko ckp umno bawak sial n sape yg dpt kn kmerdekaan kite dri pnjajah..PKR ke atau pn ko kot......?

$emahBadak said...

Susah bile bohsia bangga amek gambar~

mcm agas~

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet