Wednesday, August 20, 2008

SAIFUL SUDAH SUMPAH DAN PERGI KE JAWI. ANWAR BILA NAK SUMPAH?

ANWAR BILA NAK SUMPAH? ADA KA PATUT KATA PEGANG AL QURAN CARA KRISTIAN...ISHK ISHK TAK PATUT BETUL. PRINT DAN EDARKAN DI PERMATANG PAUH

21 comments:

anamuslim said...

tak salah pegang Quran 2.yang salahnya bersumpah pegang Quran..ada paham??

elit3 said...

anamuslim....saya nak bagitau bahawasa nya bersumpah memengang Quran tu tak salah dalam hukum islam ada faham ke jangan ikut apa orang cakap kita cakap.....ada paham.!!!

Anonymous said...

Saiful ni bagi malu sama Melayu jer.
Dah la belajo tak habis drop-out, jadi mangsa, mainan politik.

Tu le kalau kurang berilmu.
(Bahasa kasar org sebut "tu la BODOH!!!!)

SAIFUL BODOH.

Anonymous said...

bodoh punya saiful....

Anonymous said...

tak salah aper pegang quran nak sumpah.. mana ada tak islamik cam tu.. belajar agama cam tak belajar agama... tak salah pun.. lagi pun nak sumpah dlm masjid.. kan kat masjid tu rumah Allah.. jadi tak salah kan.... Nik aziz pun kata kalau nak sumpah tak semestinya dlm masjid, blh kat mana2.. tapi apa salahnya dia pilih nak sumpah di rumah Allah.. tempat suci... tak salah... cuba fikir betul-betul b4 cakap sesuatu tu... jadi main nak komen jer.. cuma pikir dlm-dlm dulu b4 komen... jadi buat malu diri...

Anonymous said...

erm...dr pe yg sy blaja la, lao bersumpah ni berkaitan ngan akidah( rujuk surah al-imran ayat 61) lao dalam bab hukum jenayah ni ada HUDUD. mazhab imam syafie menyatakan LIWAT termasuk dlm HUDUD. so kemukakan je saksi.pastu bicara...ni sumpah2 ni mazhab mane? HADARI????

Anonymous said...

nak sumpah dalam jamban pun boleh, terutama berhadapan dgn ahli pemuda umno

Anonymous said...

puak ameno ngan be end da xde modal ke??hahaha..
tulis lngsung xde fakta..men fitnah je..

Anonymous said...

Kalau Anwar nak bersumpah, kena depan "Imam" pemuda dumno tu ke? Apanama? Ramlang bin Porigi?

Anonymous said...

anuar penakut..
nampak sgt meliwat org..
klu brani sumpah laa..!!
bodoh...
takut balasan Allah....
aku pemuda PKR.. tp bile pemimpin sendiri takut sumpah.. biak aku blahh....

Nche-net said...

Jadilah manusia yg hidup memberi manfaat kepada orang lain.Barulah hidup akan diberkati Allah S.W.T.Berentilah dari membuat propaganda melaga2kan sesama manusia.Sesungguhnya darjat manusia itu sama saja di sisi Allah S.W.T kecuali yg beragama Islam.Tunjukkanlah akhlak orang Islam yg tuhan kurniakan akal utk berfikiran secara waras.Telah jelas kerajaan sekarang tidak membela rakyat. Jika benar ia membela bangsa, agama & negara kenapa sehingga kini harga minyak yg merupakan keperluan asasi umat Malaysia tidak diturunkan sedang lain2 negara semua harga sudah dikurangkan. Saya sendiri begitu terseksa dengan penindasan ini.Rebet hanya sekali setahun tapi kenderaan diguna setiap hari.Pikir secara waras jadilah makhluk tuhan yg berakal.

Anonymous said...

Aku tuju BODOH, BANGGANG, BAHLOL MACAM KELDAI buat penulis dibawah ini. Orang dah habaq kita ada hukum syariah, perundangan Islam..Gunakan channel yang betul bongok,bukan main sumpah suka2 ati..


(anuar penakut..
nampak sgt meliwat org..
klu brani sumpah laa..!!
bodoh...
takut balasan Allah....
aku pemuda PKR.. tp bile pemimpin sendiri takut sumpah.. biak aku blahh)

Pemerhati Dunia said...

Orang yang kena bawa 4 saksi adalah pihak ketiga yang menuduh bukannya piak pertama atau kedua!!!

Aku yg baru berumur 15 tahun ni pun lagi pandai dr org-orrg dewasa YANG SEMUANYA BANGAN-BANGANG BELAKAN SAMA MACAM BABI (BRADER ANWAR BIN IBRAHIM).

p.s: kalau pandai sangat, terangkan kepada saya tentang peristiwa saidina umar menghukum bunuh anaknya Abdullah atas kesalahan merogol seorang gadis suci, kerana dilaporkan sendiri oleh gadis itu tanpa mengemukakan 4 saksi?

lolongansejati.blogspot.com

Anonymous said...

Bodoh tak boleh diajar dah geng2 umno nih. Tak yah bazir air liur cakap ngan org tak reti bahsa ni. hidup geng2 umno ni tak dak lain..duit duit duit. yg tulis blog ni pun kena bayar. pastu di masuk blog dia hentam umno..ha ha ha. yg umno follower buta2 kena tipu.

belasah buntut awek pastu letupkan..lagi pengecut. Opps..aku sumpah aku tak cakap macam tu. Ahaks!

Anonymous said...

skrg zamann bersumpah..
shaiful, pastu najib, tadi tajul rosli..
ntah2 pasni samy veloo plak..
pasal mr2...

Anonymous said...

sekarang ni bukan masalah fitnah ke x! aku x menyebelah mana2 parti, umno pon ade korupsi,pkr,pas dap pon ade.asalkn nama manusia tamak kuasa. tapi yg aku pelik puak2 bodoh macam korang ni boleh x nampak ape yg bakal nk jadi kat malaysia ni.setahu aku korang ni memang bodoh! memang golongan mat rempet, org x habis skolah pendek akal je termakan propaganda PKR.Aku tengok dlm you tube pon dh tau dah penyokong PKR mejoriti mat rempit merabe,pukul org cam org takde tamadun,agama jgn ckp la, dah tentu merempit siang malam buat huru-hara, main bohsia & merogol je keje.sedar la skit wahai org2 melayu bodoh yg x lame lagi tegadai la segala keistimewaan kaum melayu yg ade.kalau bangsa melayu pon dh samarata ngan bangsa lain sah2 agama islam kita pon di perlekehkn je.terang2 anwar nk bahagi samarata semua bangsa.tgk la nanti sampai azan pon doirg suruh senyap! korang tengik la nanti...kimak tol bodoh x boleh diajar dah...fanatik & extreme sgt nk kerajaan baru konon.mmg betul ckp Mahathir 'melayu mudah lupa'...
ingat ckp aku 'bodoh x boleh diajar & x sedar diuntung' pegi mampos la korang...

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet