Thursday, August 7, 2008

STUPID ASSHOLE BLOGGERS

LAWAN SAMPAILAH KE KEYBOARD YANG TERAKHIR

7 comments:

chong said...

haha.nice one dude.

but there also those from the opposition that against the idea of hoisting our Malaysian flag upside down.

Preserve the integrity of our flag!

johnlabu said...

bodoh, dungu, bengong, tolol, bahlol, kebudak-budakan, emosional tak bertempat, kurang akal, tak matang, kurang ajar...etc..etc...
itu cuma sebahagian perkataan yg dapat saya keluarkan kepada bloggers yg mencadangkan supaya bendera Malaysia dinaikkan secara terbalik itu.
marahkan nyamuk kelambu dibakar. apa ni..

kamal... said...

salam..dlm kita sibuk2 mengalih pandangan kita ke permatang pauh atau kes2 liwat..kita sudah lupa yg kita sedang d serang secara terbuka dari belakang..lihat saja tajuk utama d blog PEMBELA MELAYU SEJATI..(Teresa Kok makin kurang ajar pada Islam - Laungan Azan nak dihapuskan) apa sudah jadi niiii kenapa azan nak d pertikaikan..mana ulama PAS yg mejulang tinggi agama islam..yg konon islam teras perjungan parti..kalau mcm tu yg kat TV tu azan pun akan d hapuskan juga kah? kalau mereka memerintah..ya allah laknat lah mereka yg pertikaikan AZAN tu..memandangkan blog ini adalah blg terbuka dan sering menjadi tumpuan plss bg pandangan tetang hal ini..atau ulas sikit dlm blog ini..

Rakyat said...

Stupid DAP!... Pakatan Rakyat lebih GANAS DARI PEJAJAH INGGERIS DAHULU....

PAKATAN RAKYAT = MALAYAN UNION

1. HAPUS KUASA RAJA
2. HAPUS HAK ISTIMEWA ORANG MELAYU
3. MERAMPAS TANAH REZAB MELAYU
4. MENGHAPUSKAN KESUCIAN DAN KEBESARAN ISLAM

R@duan said...

lawak la blog ko nih..

sfsd said...

coach outlet online,
burberry outlet online,
michael kors outlet online,
ralph lauren outlet online,
longchamp outlet online,
mcm outlet online,
oakley outlet online,
ugg boots sale,
coach outlet,
burberry outlet,
toms outlet online,
chanel outlet online,
oakley outlet,
coach handbags outlet,
michael kors handbags outlet,
mcm handbags outlet,
gucci handbags outlet,
burberry handbags outlet,
michael kors outlet,
burberry outlet,
nike outlet,
ralph lauren Outlet,
ray banoutlet,
nike shoes outlet,
air huarache uk,
air max shoes outlet,
supra shoes outlet,
Toms shoes outlet,
coach bags outlet,
coach factory outlet,
michael kors usa,
nike air huarache
ugg boots outlet
polo outlet online
coach online outlet
nike outlet
polo outlet
michael kors outlet canada
mcm Backpack
michael kors outlet
tommy hilfiger outlet
gucci outlet

Wenhao Guo said...

cyber monday 2015
cheap ray ban sunglasses
discount ugg boots
wellensteyn jackets
ugg boots
cyber monday deals
black friday deals
belstaff jackets
ugg boots
snow boots
parajumpers coats
canada goose jackets
black friday 2015
ugg australia
cheap ugg boots
canada goose jackets
barbour coats
ugg sale
ugg outlet
nobis outlet
michael kors factory outlet
winter jackets
canada goose outlet
ray ban sunglasses
canada goose jackets
woolrich outlet
winter coats
ugg outlet
barbour coats
canada goose jackets
canada goose outlet
moncler jackets
moncler outlet
ugg outlet
achang1024