Monday, August 18, 2008

SUMPAHAN DARWIN KENA PADA PKR


17 comments:

nur ilhami said...

salam.

jujur saya katakan: saya tak tahu nak ketawa atau nak rasa 'ngeri' melihat posting2 yang ada di sini; sebab saya melihatnya daripada pelbagai dimensi.

tapi posting yang ini memang kelakar ha ha ha

budak baru blajaq said...

saya ada baca blog camni..
http://mimpiboneka.blogspot.com
blog ni salah satu..
harap kita rangkai sesama kita..

Anonymous said...

memang lawak...

MAWAR BERDURI said...

heheh lucu gak gambar2 ni wahai master Dedah..terro juga ko carik gambar2 menarik ni...kalau dah pkr kena sumpahan Mr. Darwin. Darwin 2008 ni DSAI lah bab dia pun sma..telengong ngan darwin yang trep pandai padahal buduh.

Anonymous said...

nasib baik lah beruk beruk tu tak kena liwat

hahahha

Anonymous said...

beruk-beruk yang berkepala hitam tu semuanya beruk-beruk homoseksual.
suka pakai belakang dari pakai depan. maklum la kepala beruk tu suka sangat lubang belakang.

Ahmad Said

Anonymous said...

Salamualaikum.

Memang lawak, memang sama... ekor ada.. tapi kat belah depan lah..

elit3 said...

mmm beruk-beruk yg mcm pkr tu nampak tak ada ekor....agak nya senang nak liwat beruk-beruk tu kot hehehe

Nche-net said...

Jadilah manusia yg hidup memberi manfaat kepada orang lain.Barulah hidup akan diberkati Allah S.W.T.Berentilah dari membuat propaganda melaga2kan sesama manusia.Sesungguhnya darjat manusia itu sama saja di sisi Allah S.W.T kecuali yg beragama Islam.Tunjukkanlah akhlak orang Islam yg tuhan kurniakan akal utk berfikiran secara waras.Telah jelas kerajaan sekarang tidak membela rakyat. Jika benar ia membela bangsa, agama & negara kenapa sehingga kini harga minyak yg merupakan keperluan asasi umat Malaysia tidak diturunkan sedang lain2 negara semua harga sudah dikurangkan. Saya sendiri begitu terseksa dengan penindasan ini.Rebet hanya sekali setahun tapi kenderaan diguna setiap hari.Pikir secara waras jadilah makhluk tuhan yg berakal.

armc2 said...

huahuahua..tang nih diam plak fanatik DSAI...maaf kata la..tp tak penah aku nmpk penyokong mcm nih selain PKR..imej penokongnya sudah cukup mencerminkan pemimpinnya..

Anonymous said...

sekarang ni bukan masalah fitnah ke x! aku x menyebelah mana2 parti, umno pon ade korupsi,pkr,pas dap pon ade.asalkn nama manusia tamak kuasa. tapi yg aku pelik puak2 bodoh macam korang ni boleh x nampak ape yg bakal nk jadi kat malaysia ni.setahu aku korang ni memang bodoh! memang golongan mat rempet, org x habis skolah pendek akal je termakan propaganda PKR.Aku tengok dlm you tube pon dh tau dah penyokong PKR mejoriti mat rempit merabe,pukul org cam org takde tamadun,agama jgn ckp la, dah tentu merempit siang malam buat huru-hara, main bohsia & merogol je keje.sedar la skit wahai org2 melayu bodoh yg x lame lagi tegadai la segala keistimewaan kaum melayu yg ade.kalau bangsa melayu pon dh samarata ngan bangsa lain sah2 agama islam kita pon di perlekehkn je.terang2 anwar nk bahagi samarata semua bangsa.tgk la nanti sampai azan pon doirg suruh senyap! korang tengik la nanti...kimak tol bodoh x boleh diajar dah...fanatik & extreme sgt nk kerajaan baru konon.mmg betul ckp Mahathir 'melayu mudah lupa'...
ingat ckp aku 'bodoh x boleh diajar & x sedar diuntung' pegi mampos la korang...

Anonymous said...

Kami suka raba raba je!

BUWAHAHAHA!!! memang lah betul pun...PKR kaki raba!!!

protozoa said...

kita stop 2 suma...
kita mengaku diri kita xterpaki...
kita hamba...ada tuhan..
iblis nk bt mgkr mnx izin tuhan...
kita lark pakai dan kita ja...
mana lebih kufur..?

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet