Saturday, September 20, 2008

ANWAR MASUK MESIN BASUH


Petang tadi Bang Nuar tiba tiba ja main aci sembunyi dengan beberapa orang nurse dalam wad. Bang Nuar terjun dalam mesin basuh nak cari senarai 31 nama ahli parlimen yang nak lompat. Cian betul Bang Nuar. Sadis Sadis. Ada sesiapa yang terjumpa senarai nama tu tolonglah bagi kat Bang Nuar kat Wad 5, Hospital Pusrawi.

15 comments:

prof F said...

hehe..kecian bang nuar. xdapat jadi pm pun xpa la. jadi tukang liwat pun jadi la... kena bangga beb sebab yang nak jadi perdana menteri kita 'master liwat' ..hehe..tangkap dan sumbat kat lokap balik la...

Anti Anwar said...

muahahaha..kelakar abis ngan tok nuar ni. dah nyanyuk ke apa. bulan posa ni cubalah igt kat Tuhan sikit. jgn dok kemaruk giler kuasa. bukan leh bawak masuk kubur

Ijok said...

bang nuar oh bang nuar, kalau bang nuar nak jadi PM, coba lah try jadi PM kat timor leste tu hah... kecian negeri dia orang, porak peranda perang saudara, pi lah tanam semangat "demokrasi cap anwar" kat sana tu dulu...tengok menjadi ke tak?

boleh lah bang nuar buat gus dur kaki betina tak sedar diri tu sebagai timbalan perdana menteri bang nuar.

lepas tu, joseph estrada filem star manila buleh jadi menteri luar negara untuk jaga kesejahteraan ASEAN dan sedunia.

bang nuar pun buleh lantik anak-bapak geng DAP sebagai ketua polis, ketua angkatan senjata.

yang si tua tak sedar diri atas kerusi roda tu, boleh lah bang nuar lantik ketua hakim.

lariiiiiik!!!

Anonymous said...

master dedah.... antar kartun u pada utusan etc... aku gerantee lawak.... kah kah kah.... nak pecah perut. Skrg ni biar kita ketawakan dia dan pengikut dia.

dizzy boy said...

sekarang ini pimpinan UNMO dah nampak mula rentak,dah nampak politik wang(rasuah) bersepak samada d dewan,ataupun bilik ke bilik,mula2 sekali perletakan jawatan setiausaha agung UMNO Dato Seri Mohd Radzi Sheikh Ahmad,lepas tu TUN Mahathir,Tan Sri Sanusi Junid dan terkini Dato Zaid Ibrahim,tanda2 zaman Pak lah dah nak berakhir dgn rasa yg tidak ada tanggungjawab sebagai PM melepaskan jawatan menteri kewangan kpd DS Najib,ini semua angkara politik UMNO untuk menjatuhkan individu.UMNO nak cari salah org cukup senang,nak jatuhkan seseorg dlm UMNO juga lagi lah senang,kita tgk lah wahai rakyat malaysia nanti,pemimpin UMNO mana yg akan jatuh terduduk dan terguling serta terkakang.Sama2 kita saksikan tak lama lagi.Kita jgn tgk episod anwar saja malah kita kena tgk dlm UMNO itu sendiri.

Mohd said...

Salam,
Bagui punya creatif...kes anwar ini teringat Mr.Bean Masuk washing machine!.Nice blog keep it up brother!ganyang habis-habisan si Dajal ini!.

Mamak Penang

Mohd said...

dizzy boy,
Rasanya awak ini masing penin lagi kot?.Yang retak bukan UMNO tapi Parti PAS...kenapa ye?

Tuan Guru Nik Aziz sebelum Kawan dengan Anwar dan selepas..dia pun dah mula ikut perangai Si Nuar ini!

Sebelum...

"Memang melompat (parti)ini bukan kerja orang politik,kerja orang Makan upah,bukan manusia(kalau)boleh jual beli itu.(beliau berkata demikian semasa menghadiri majlis kesyukuran Menteri di Jabatan Menteri Senator Datuk Mohd.Zaid Ibrahim dikediamanya di Kota Bahru pada penghujung Bulan Mac lalu)

Selepas....

"Lompat parti macam Anwar lakukan adalah selaras dengan kehendak demokrasi mengikut peruntukan undang-undang dan sejajar dengan tuntutan masa dan keadaan."Kalau Anwar buat macam itu,nak macam mana lagi,sementara menunggu pilihanraya,buat macam ini dulu".

Perbalahan Antara Datuk Seri abdul Hadi Awang dan Beliau!.

DSAHA - "Cita-cita Anwar ini satu angan-angan Mat jenin".

TG.Nik Azizi - "Dalam politik tidak ada istilah sedemikian.Orang politik tidak ada Mat Jenin dan dia akan buat jadi kenyataan".

I think if you look at people in Politics who have'nt had any moral compass ,who've just changed to say what ever they thought the popular things in the end they're losers.!!!

Wassalam.Mamak Penang.

ijok said...

to Mamak Penang,

WELL SAID!

WatakSampingan said...

Takde sebenarnya senarai nama tu. Dia tipu je tu. Kepada mereka-mereka yang percaya sangat dengan Bang Nuar ni, hah korang dah kena tipu kaw-kaw.

atuk kau said...

WATAK SAMPINGAN..
CUBA HANG PIKIR TGK KALU BTOI NUAR TAKDA NAMA MP LOMPAT..NAPE AGAKNYA PAK LAH TAKUT NK BUAT SIDANG PARLIMEN TERGEMPAR..KALU AKU JD PAKLAH INI LAH MASANYA NK JATUHNYA KREDIBILITY NUAR.BUAT SIDANG TERGEMPAR SURUH NUAR TUNJUK LIST BTOI KA X.KALU X BTOI KALI TU NUAR AKAN JATUH TDUDUK DAN RAKYAT AKAN KATA NUAR TIPU..TP PAKLAH TAK BRANI BUAT..NAPE YE...HANG TOLONG JAWAB BG PIHAK PAKLAH..

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet

chenyingying9539 9539 said...


louis vuitton
michael kors
cheap lebron james shoes
cheap ray bans
tory burch handbags
louis vuitton uk outlet
polo ralph lauren
insanity workout
michael kors outlet
soccer jerseys
michael kors outlet
louis vuitton outlet
michael kors uk
new jordans
ray ban uk
running warehouse
louis vuitton outlet
jordan 3
louis vuitton handbags
chanel handbags
ray ban eyeglasses
dior outlet
jordans 9
fitflops outlet
coach outlet
jordan 6 retro
coach outlet store online
michael kors outlet
lebron 11
michael kors handbags
2015-7-23chenyingying9539