Sunday, September 7, 2008

KATAK HONEYMOON KAT OVERSEA


16 SEPTEMBER NI BESDAY LEE KUAN YEW YANG KE-85.... ANWAR NAK GI SINGAPURA TIUP KEK DENGAN LEE KUAN YEW. SELALU ANWAR JE GI WASHINGTON, TURKEY, NEW YORK...KAMI PUN NAK BERCUTI GAK....GI ANTARTATIK JALAN JALAN.

17 comments:

angah said...

pegi lah merabihkan duit rakyat..
memang dah tabiat korang buat harta je duit rakyat,...nanti kat akhirat jawab lah...aku memang tak redha duit yg aku bayar cukai di pergunakan...

Anonymous said...

angah...

kau pun perabih duit rakyat masa belajar di sekolah dulu. bila kau nak bayar?

angah said...

ye ke?
bukan ke kerja kerajaan menyediakan infra sektor kemudahan untuk rakyat..sebab tue mereka minta cukai.. lagipun tue duit rakyat.. harus di pulangkan kepada rakyat..bukan duit bapak umno yg punya...

Amirul Ghafizi said...

banyak la duit rakyat...

bila bayar cukai keluar resit...

itu dah dikira duit kerajaan laa...

pi kedai beli barang keluar resit...

hang bukan boleh tuntut balik...

cari tokei kasi penyapu atas kepala...

ape daa... otak orang PKR@PAS@DAP macam ni kot...

Orang dagang said...

Dah lah tu,

Kroni & Rasist puncanya:

Masalah kroni, muncul ketika regim Anwar dalam UMNO. DRB sapu bersih projek Proton, Honda, Intrakota sampai sampah pun dikebas- Alam Flora.

Lepas tu Media TV3, UTUSAN, NST dikontrol Nuar nak jatuhkan Mahathir. Melayu, Cina, India mudah lupa @ ingat nuar dah insaf???

Inilah dulu yg sapu bersih nak cakap pasal kroni!!!

Pasal Racist:
Masalahnya bermula daripada PKR yang terdiri dari orang melayu, menolak hak istimewa yang dipersetujui oleh kaum2 pendatang kepada orang Melayu.

Mereka ini asalnya pokai, miskin dan kini kebanyakkannya menjadi profesional yang dilahirkan melalui DEB.

Kerana politik dan fikiran sempit, tampa memikir nasib sebangsa yang majoritinya miskin, golongan Profesional ini menuduh UMNO rasis. Maka DAP & Hindraf mendapat peluang baik mempersoalkan.

Jika Melayu rasis, dah lama India & Cina tak boleh buka kedai, kilang & sekolah2 rasis mereka. Racism kulit putih membakar orang2 kulit hitam disamakan dgn orang Melayu.

Adalah tidak bertanggung jawab dan bodoh jika Melayu PKR meneruskan kempen yg merugikan diri sendiri dan nasib rakan sebangsa yang masih mundur.

Saya bukan penyokong UMNO, tetapi UMNO melalui Mahathir berjanji pada 2020, masyarakat Malaysia akan lahir. ‘Merit’ adalah ukuran baru, dan racist bukan lagi rujukan dlm kerjaya.

‘Jangan jadi bodoh, memperjuang nasib orang kaya-sedangkan nasib bangsasendiri adalah macai yang hina, kuli dibumi sendiri kepada pandatang yang rasist”

Ikutlah Wawasan 2020-bangsa Malaysia Merit yg tak rasist. sabarlah. PKR jayakan Wawasan 2020 kalau Paklah lembam.

Anonymous said...

Angah

Ya memang tanggungjawab kerajaan sediakan semua kemudahan asas tapi apa yang ko sumbangkan untuk negara pulak? kalau setakat mengutuk je lebih baik tak payah...

Otak ada gunalah untuk berfikir..
Kasilah la pendapat, cadnagan...
bukannya asyik mencari salah kerajaan je...

cari kesalahan Anwar jugak... orang yang ko sokong sangat tu..

cuba ko senaraikan keburukan kerajaan dan senaraikan jugak apa yang kerajaan lakukan untuk rakyat...

Anonymous said...

amirul...

kalau beli barang memang bayar keluar resit kita dpt barang.. tapi bayar cukai kepada benda yang sama tiap2 tahun boleh ker?? contoh amirul beli gula hari ini sekilo.. amirul bagi duit, tokei kedai bagi resit.. pastu tokei kedai kata esok kena bayar lagi harga gula tu kat dia... mau ka?? macam tu la jugak cukai... jangan mengata kat orang.. tak elok bulan puasa ni...

Anonymous said...

Betul tu.. Sama la macam CUKAI pendapatan... Kita kerja cari duit tapi kena bayar cukai pendapatan.. itu duit kerajaan jugak ka amirul?? cukai pendapatan tu apa?? aku tak dpt barang apa pun masa bayar cukai pendapatan.... amirul..amirul... otak hang masih tak mengembang,.... belajar lah lagi.. jgn dok mengata kat org...

Amirul kata:
Beli barang kat kedai dpt resit..

Saya kata:
Takpa la dpt barang..


Amirul kata:
Bayar cukai dpt resit..

Saya kata:
Mana barang?? takkan dpt resit ja..baik bayar kat kedai..resit dpt..barang pun dapat... hahahaha.. amirul totok..

angah said...

salam..

mekasih ada juga yg menyokong dan menentang tulisan saya..

saya lihat ramai yg menyokong BN ini beranggapan duit kerajaan tue duit BN..nie salah.. duit yg kerajaan adalah duit rakyat bukan duit BN atau peminpin.. mengapa kita bayar cukai jika kita tidak mendapat apa2 keuntungan baik tak payah bayar cukai begitu..

saya tak marah jika benar rombongan ini pergi untuk belajar.. tetapi mengapa perlu di bawa semua sekali mp2 BN? itu yg di persoalkan..mengapa kerajaan menbazir duit penbayar cukai seperti begini?di saat rakyat dibebankan kenaikan minyak dan harga barang mereka boleh pergi melancong sesuka hati...rakyat bawahan melihat ini satu penbaziran..dan jika umno dan BN kalah dalam Pilihanraya mengapa perlu disalahkan org lain jika BN sendiri yg tidak menhiraukan rakyat...

dan mengapa perlu dilakukan sekrang? jawapan saya senang.. Bn dan UMNO takut dan benar2 takut dengan dakwaan Datuk Seri Anwar Ibrahim yg beliau akan menbentuk kerajaan pada 16 sept ini..

ada seorg yg menyuruh saya menyenaraikan kesalahan kerajaan.. saya boleh senaraikan beratus2 kesalahan kerajaan..sebelum itu.. saya minta saudara senaraikan dan bukti sahih kesalahan Datuk Seri Anwar Ibrahim.. jika kesalahan 1998 di katakan...saudara boleh kemukan bukti...

Anonymous said...

Salam..

Kepada Angah

Anda boleh rujuk disini dan pastikan anda baca dari mula sampai yang terbaru...

Mudah-mudahan anda sedar siapa DSAI sebenarnya...

http://jentayuabaka.blogspot.com/

http://anwaribrahimdotcom.blogspot.com/

http://pedangberbisa.wordpress.com/

terima kasih

Cashlin said...

Good words.

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet

chenyingying9539 9539 said...


louis vuitton
michael kors
cheap lebron james shoes
cheap ray bans
tory burch handbags
louis vuitton uk outlet
polo ralph lauren
insanity workout
michael kors outlet
soccer jerseys
michael kors outlet
louis vuitton outlet
michael kors uk
new jordans
ray ban uk
running warehouse
louis vuitton outlet
jordan 3
louis vuitton handbags
chanel handbags
ray ban eyeglasses
dior outlet
jordans 9
fitflops outlet
coach outlet
jordan 6 retro
coach outlet store online
michael kors outlet
lebron 11
michael kors handbags
2015-7-23chenyingying9539

obat aborsi said...

It's actually a great and helpful piece of information. I am satisfied that you just shared this useful information for us.
Thanks for sharing.
cara menggugurkan kandungan