Sunday, September 21, 2008

Malaysian Psycho

TUT.. CAK...TUT.. CAK...Berita Tergempar: Seorang pesakit Wad Psiakiatri Tingkat 5, Hospital Pusrawi telah lari daripada bilik sakit masa buka puasa petang tadi. Pesakit tersebut meninggalkan nota bertulis "SAYA YAKIN AKAN JADI PM...JUMPA DI JALAN PARLIMEN". Orang ramai diminta waspada dengan pesakit tersebut. Pesakit sempat melarikan majalah IKEA dan COURT MAMMOUTH yang bercover 34 jenis kerusi. SMS SMS

19 comments:

Anonymous said...

salam bro..cepat2 sebelum terlambat si pesakit mental skg tengah berusaha sekeras-kerasnya menghantar deligasi dan pasukannya ke sabah utk memujuk ahli sapp yg terumbang ambing tu ahhh..dah berkarung dan berlori duit skg berterbangan kesabah utk memujuk 2 ekor katak..dengar kata deligasi tu d ketuai oleh jefri katak eh silap jefri kitingan wawkakwak..tp menurut sumber yg blh d percayai lamaran mereka tdk d terima pasal c pesakit mental tu lah yg telah membubuh racun d kepala otak dato yong tek lee dan meyebabkan mereka dan ahli mereka berbelah bagi atau berpecah serta bermusuhan sesan sendiri..skg kipas guna usd brooo bukan lg rm..
skg kapet merah buat eric majimbun serta jambangan bunga sebagai tanda sokongan mereka..

atuk kau said...

GELAK LH TUMPANG BULEH!!
NTI NANGIS TAK BERLAGU LH KORANG...
HAMPA TGGU 23/9 NIH..

Anonymous said...

Aiyo...yo...

Anonymous said...

pasni nak meliwat tepi jalan ke, kat sekolah ke, dalam opis ke, tepi atm ke, dalam masjid ke....semua boleh sebab kite ada PM baru yang serba boleh...malaysia boleh ! ! !

tun nyemah said...

"atuk kau" ni nampak nya sgt suka di kelentong oleh anwar. dr 16 september pastu 20..tangguh 23 lagi..pastu ntah2 esok dia kata saya tak bg tahun nye cume 16 sept. kira 16 sept 2000 taun lagi pon masih boleh...kira sy tak tipu...

klau lah ko caya jek ckp bang nuar ni silap2 ko pun leh jd mental disoder mcm dia gak

red said...

haahah..anuar..nuar..
jenis org yg low class.
permain org dgn janji2 ksong.
kau pun satu atuk kau..
dgr pasal org ni sikit salah guna kuasa la,,rasuh la..
yg anuar sendiri buat dulu,
la ni nak jadi hero keling pulak..
pi tgk apa kandungan hindraf..
bagi ada otak sikit..
jgn last2 hang kena buntut ngn be nuar..

Anonymous said...

Weh atuk kau...

nie dh 25hb?..mana kerajaan langit ko?..kata nak nak tubuh oleh si penipu si pemutar si pembelit tue?..

ko dah kena berak sama dia la..kah kah kah kah

WatakSampingan said...

US dah bising dah sebab Bang Nuar gagal nak capai target dia.
Sekarang ni dia dah bagi dateline baru, kita tengok kalau dia boleh mencapai target baru dia ni.

atuk kau said...

TUN NYEMAH @ TUN SEMAKKK..

KITA SBG MANUSIA HANYA MERANCANG..ALLAH YG MENENTUKAN..APA PON KITA KENA BERBALIK KAT DIA.
JANGAN KHUATIR JGN BIMBANG..
KALAU ALLAH KATA "JADI" MAKAN IA AKAN JADI..
TGGU DAN LIHAT JER..DOA INSAN2 TERTINDAS TAK TERHALANG..INGAT TU..

tun nyemah said...

ye lah..klau nawar yg cakap..yg janji boleh la manipulate jadik tuhan merancang kita menentukan lah..mcm2 korus yg bunyik nya menarik serta lemah gemalai..

cuba lah klau org2 BN yg buat cam nuar tu..mesti atuk kau n the gang dah berbuih2 mulut kata org BN penipu lah..apa lah...ish..ish

dah kata cukup dah kerusi2..klau betul...apa lagi serbu lah...jgn cakap lebih.

klau anwar kata "kita masih merancang" utk ambil MP2 Bn tu..aku boleh jugak accept kata2 kau..ni kata dah konfem..maksud dah ada..bila x ada tu sah lah mmg nuar penipu.

klau takut MP2 di ISA kan pun apa salahnya...kan korg ada satu MB yg masih dlm tahanan ISA tu..kan dia menang...dia dikira gak kerusi PR..

so berbalik pd kata anwar dia tak mo dedahkan senarai nama2 tu sbb takut di ISA kan...hahaha..penipu lah anwar tu..sudah2 lah atuk kau...hobi kau mmg suka ditipu bang nuar

tun nyemah said...

eh..posting aku tersilap...

ni part yg tersilap "ye lah..klau nawar yg cakap..yg janji boleh la manipulate jadik tuhan merancang kita menentukan lah..mcm2 korus yg bunyik nya menarik serta lemah gemalai.."

yg betulnya "kita merancang tuhan yg menetukan"..sori aaa

atuk kau said...

Tun Nyemah@Semakk..
Aku agak umur ko baya2 TDM sbb tu asyik tersasul buat statement je..
Ko ingat dpt pangkat TUN leh kebal undang2 ker..

Anonymous said...

inilah sikap yang ditiru dari tabiat kucing....suka kambus tahit.

Anonymous said...

inilah sikap yang ditiru dari tabiat kucing....suka kambus tahit.

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet

Đào Tạo Vua Bếp said...

Để những bữa cơm gia đình thu hút hơn, núi kéo được các nha dep thành viên trong gia đình sớm trở về nhà sau mỗi ngày, thì một phòng ăn sang trọng thiet ke nha pho và đẹp mắt sẽ tăng thêm tinh thần vui vẻ, hứng khởi thiet ke biet thu cho những bữa cơm gia đình. Việc bố trí hiệu ứng ánh sáng cũng như trang trí màu sắc thiet ke nha dep còn góp phần kích thích vị giác đánh thức thị giác của con người. Vì vậy không phải ngẫu nhiên mà nội thất phòng ăn thường được bố trí nằm gần phòng khách hay những nơi có nhiều người qua lại.