Thursday, September 25, 2008

Seks Sudah Jadi Sedekah

ROSAK BANYAK PARTI PKR NI..KAT PERAK..ADA KE PULAK CAKAP SEKS ITU SEDEKAH. RUGI KALAU TAK TERIMA..EHEM..MAZHAB MANA NI...AJARAN ANWAR PIN KE..

40 comments:

red said...

Hahahaha...siap ada receptionist tu..adoi2.hahahahahah.dia x minat pompuan ni.klau cm saipul.tu ..wah..baru selara sorang pejuang keadilan itu bersemai dan mekar..ahahaha

Anonymous said...

buat malu je...

Sivaji the Boss said...

Anwar berjanji lima perkara dalam kempen PRU12.

Saya catitkan janji-Jjanjinya :-

1) Mendirikan Malaysia sebagai Negara Madani...

2) Melaksanakan Agenda Ekonomi Malaysia setaraf Singapura...

3)Menyususn semula pasukan polis-menjadikannya badan mencegah jenayah...

4)Mengurangkan beban hidup

5)Mencipta Harapan Baru.....

Okaylah, setakat ini, Anwar memang telah mengotakan janji-janjinya, terutama sekali janjinya untuk mencipta harapan untuk penyokong PR supaya senantiasa berharap......

Mengenai Negara Madani-untuk meramaikan Gayboy-sex lelaki dengan lelaki.

Agenda Ekonomi-bawa masuk duit Yahudi-jadikan Singapore tauke-beli hartanah dan hata lain dari Malaysia.

Mencegah jenayah-sebagai bekas penjenayah, memang beliau amat memahami cara untuk melaksanakannya.

Saya menyokong penuh Anwar sebagai PM Malaysia. Mampus Anwar....

Rakyat Malaysia said...

masterdedah

aku cadang ko bukak le satu lagi majalah komik baru namanya "masterdedah" ganti apo, gila-gila dan ujang.

kartun kau lawak gila. aku gelak sampai jatuh kerusi.

wa tabik lu mamat.

Rakyat Malaysia said...

raya dah dekat
meh ke
http://lagubestmp3.blogspot.com

download lagu raya lagi best kan..

Anonymous said...

Bro!

best la blog lu..

buat la banyak sket...

biar penyokong si B.A.B.I. nie mengelitat satu badan..hahaha

Anonymous said...

Errrr....dalam aku ketawa ngan lawak ni, aku terfikir sejenak. Apa akan jadi pd kita ya kalau betul dia jadi PM??...isk dalam gelak2 ada juga kerisauan ni......

Anonymous said...

anuar itik pkr...

Anonymous said...

kalo dia jadi PM, makin bertambah lah peliwat dan kelab kelab malam untuk para peliwat untuk pengunjung tempatan dan asing yang mahu asyik meliwat di seluruh pelusuk negara...

lariiiik!!!

KacangManis said...

Itu la nak ikut sangat dengan Anwar tu. Tengok apa dah jadi dengan anak-anak buah dia tu. Entah ajaran mana mereka ikut.
Sejak bila seks tu jadi sedekah?!
Bila dah ada kuasa sikit mula la nak naik tanduk!

Anonymous said...

Teresa Kok dah ngaku dia buat kelentong cam nuar ari tu.. ala, yang dia kata dia makan makanan seperti makanan anjing tu la.. hehhehe

mardhiah said...

Anon,

Kita yang jambu jadi pekerja seks, Kita yang tak jambu jadi bouncer, tapi aku nak chop jadi pengkritik, bagi raking, anak ikan mana paling ngetop, paling hot, terhangat di pasaran dalam carta "anak ikan" mingguan ha ha ha

mardhiah said...

Anon,

Kita yang jambu jadi pekerja seks, Kita yang tak jambu jadi bouncer, tapi aku nak chop jadi pengkritik, bagi raking, anak ikan mana paling ngetop, paling hot, terhangat di pasaran dalam carta "anak ikan" mingguan ha ha ha

anan said...

syukur..Alhamdulillah xde kerajaan baru,kerajaan yg kucar kacir & kerajaan kuat seks dan liwat

MAWAR BERDURI said...

dear mr. dedah. Salam?

aku sangat bersetuju dengan pendapat rakyat malaysia. agar ko buat ah majalah ala2 APO ke..apa2 lah ko memang lawat tahap cipan ah...tapi dalam kau buat lawak ni hikmahnya beso.

yelah mengkritik manusia yang leka dan gila dengan kuasa. All d best

MAWAR BERDURI said...

pembetulan "bukan lawat ah" LAWAK! ok sory.

Apa Nak Jadi said...

Macam-macam ada. Bagus ada, kurang asam pun ada. Dunia dah nak kiamat. Allah SWT lihat hamba-hambaNya yang dah tak tentu arah. Tunggu masa saje nak .......

Anonymous said...

menuduh itu berdosa. biarlah ada bukti baru cakap inikan baru cerita. sedangkan orang alim seperti NIK AZIZ pun tidak percaya inikan orang seperti kita entah sembahyang pun belum tentu lagi ???? apa jadi pada SAPP tiba2 ACA timbul cuba fikir2

Anonymous said...

hah? menuduh berdosa yer? ko xpegi lagi ke website yg penuh dgn fitnah dan tuduhan.... website tu paling kotor penah aku baca ayat2nya... kata membangun bersama islam.. tp dlm tu penuh dgn ayat yg tidak sedap dibaca.... walhal bukti nya tiada.. kalau nk tau website tu adalah tranungkite...

atuk kau said...

ANON..
KITA SMUA ADA AKAI..SESIA SJA ALLAH TAALA BG OTAK TP TAK MAU PIKIR....
KITA DH CUKUP DEWASA UTK MENILAI..
KALAU ORG MAKAN TAIK..TAKKAN KITA PON NK MAKAN TAIK SMA..AKAI ADA KA..
MMG MENUDUH TU BERDOSA..YG HANG BUAT TANDA SOAL TU NAPE..TAKKAN TAK TAU HUKUM?
TAK GUNA KITA BERTEKAK SEDANGKAN PEMIMPIN YG DIAGUNGKAN2 TU MAKAN SUAP..KRONISNE N TAH APA2 LG..
KARAT BETOI LA HANG NI..

Anonymous said...

weh atuk bodoh... aku comment pada blogger atas aku tu... yg hang lembab sgt tu nape? otak hang dah beku ke? lain kali baca komen bg habis.. jgn nk cari buruk org sahaja.. nama sahaja atuk.. tapi xboleh dibuat pedoman langsung... malu aku punyai waris sebegini goblok...

Anonymous said...

salam
sempena ramadhan marilah kita panjatkan doa agar ALLAH SWT menjahanamkan kerajaan PAKATAN RAKYAT.DOANYA allahumma kami memohon kepadamu sempena ramadhan yang maha mulia ini,kau jahanamkan kerajaan pakatan rakyat yang telah mempermainkan hukummu yaallah.amin yaallah.

atuk kau said...

ANON...
HANG TU YG GOBLOK..
ADA AKAI TAK MAU GUNA..
OTAK KARAT MCM ALI RUSTAM
POKOKNYA BTOI LA TUDUH ORG TU BERDOSA..
YG HANG JD HERAN TU NAPE..
ORG BIRU KARAT MMG CAMTU..SBB TU DH 51 THN MERDEKA TAK MAJU..
NAK NAIK MINYAK TERGEDIK2 NK TURUN MINYAK TERHEGEH2...

Anonymous said...

lantak hang la atuk... ko bg penjelasan semua xboleh nk pakai... asyik membandingkan org aja.. ko tu bijak sgt? mata wang malaysia jatuh skg bodoh... awat la otak tua ko tuh bebal sgt? ke dah termakn hasutan nuar tu? iyelahkan... sampaikan buat dalil sdiri... seks itu sedekah.... teruskanlan wahai PR.. agar tuhan laknat korang dgn azab yg paling dasyat sekali..
amin....

atuk kau said...

ANON..
PR X PENAH PRINTAH MSIA..TAKDE PELUANG NK SONGLAP DUIT RAKYAT.
BE END DH 51 THN DH..BEREBUT2 NK JD PEMIMPIN SAMPAI MUKA KENA CURAH ASID,BALING BANGKU,REPOT POLIS N MCM2 LAGI..CAMNI KN PEMIMPIN BE END. MENTEKERAH DUIT RAKAT..DH TAU EKONOMI TERUK..HENTI LH PROJEK MEGA YG HANYA SEGELINTIR RAKYAT SJA DPT MANFAATNYA..TURUNKAN INFLASI DULU.
BUKAN SEMBRONO JE SOKONG..
DH TUGAS KERAJAAN JG KEBAJIKAN RAKYAT..BUKAN MAKAN ELAUN BUTA JE..TAK MAU BUAT KJA LETAK JAWATAN....TURUNKAN MINYAK..BUKAN SJ MAIN2 TURUN MINYAK SBB CARI POPULARITI.
ORG2 CAM HANG DLM KERAJAAN LAH YG JD PELINGKUP..IKUT SEMBRONO.YESS BOSS..JANJI DPT GAJI..CAMNA NK BERKAT..

JENAL said...

ATUK KAU..

KALO STOP PROJEK MEGA, LAGILA EKONOMI MERUDUM.ORG SUME XDE KEJE.DGN SATU PEMBINAAN SHJ, MCM2 ORG LEH CARI MAKAN,,KAU APE TAU DUK UMAH MENGANGKANG JE

Poning Palo said...

Atuk kau..

kau memang bodoh & biol, mcam Nuar.

Anonymous said...

atuk COW

sebab tu aku kata atuk cow ni bodoh.. ko ckp xder peluang nk songlap duit rakyat yer? bermakna ko ada hati la nk songlap duit rakyat.. ayat punya bangang.... ko ckp kerajaan songlap duit rakyat... mana bukti? ckp berdekah dekah... air liur bersembur2 bukti tarak buat hapa??? menhabiskan air liur aja...

baik ko buat kenyataan 16sept tu lagi bagus... dah la tipu rakyat... memalukan.. tutup malu 16 sept dulu... barulah cari idea lain okeh atuk COW........

atuk kau said...

ameno...ameno..
Berebut2 nk jd pemimpin..
cam nk beli tiket bas...
tongkang nk karam dah oooiiiiii..
nk tergelak aku..

Cam sumpahan lak..dulu kini selamanya...hehehe...

atuk kau said...

ANON..( TARUK LA NAMA KO )
KO X NK MASUK BERTANDING KE..
PELUANG MASIH TERBUKA TUH..
CAM ISMAIL BANGSAWAN TU..

MeeT uNcLe sHaH said...

masyaalah,salah mazhab da pak nuar kte ni!!!
hahaha!!!!

amtouch said...

mazhab dsai.. tengok arr belum jadi pm lagi kat batu caves simpang 4 taman sri selayang dah ade org buat berhala baru.. berhala pak nuar.. sesaper yg lalu pi arr amik gambo.. tersegam indah.. siap tanduk lagi kat atas.. hahahaha

Anonymous said...

peliwat sebenar ialah najib razak, takyahlah nak fitnah anwar lagi wahai konco2 najib

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet

Wei Chen said...

nick foles jersey,eagles elite jersey
vans shoes
christian louboutin uk
oakley sunglasses canada
cheap soccer jerseys
canada goose jackets
colts jerseys
kobe bryant shoes
michael wilhoite jersey,y.a. tittle 49ers jersey,justin smith jersey,nike 49ers jersey
mlb jerseys
evening dresses outlet
surpa footwear
cheap jordans
canada goose outlet
nike air max
new york giants jerseys
the north face outlet
saints jerseys
north face outlet
mulberry outlet
dwyane wade jersey
cleveland cavaliers jersey
hermes outlet online
prada sneakers
nike air max 2014
falcons jersey
barcelona jersey
michael kors outlet uk
nike huarache
chicago bulls jersey
wei20150627

Lin Shijun said...

shijun 6.30
lebron 12
christian louboutin sale
ray-ban sunglasses
fitflops outlet
coach outlet store online
fitflops
christian louboutin outlet
true religion outlet
louis vuitton outlet
burberry handbags
coco chanel
michael kors outlet
timberland outlet
soccer cleats
coach outlet
chanel bags
ray ban wayfarer
abercrombie & fitch
louis vuitton
cheap oakleys
michael kors outlet online
mulberry uk
coach factory outlet online
longchamp handbags
pandora bracelets
cheap toms
jordan 11s
cheap jerseys wholesale
michael kors outlet online sale
cheap oakley sunglasses
true religion sale
cheap oakleys
christian louboutin shoes
true religion sale
toms canada
michael kors uk
mulberry bags
louis vuitton purses
jordan 11s
louis vuitton handbags uk

chenyingying9539 9539 said...


louis vuitton
michael kors
cheap lebron james shoes
cheap ray bans
tory burch handbags
louis vuitton uk outlet
polo ralph lauren
insanity workout
michael kors outlet
soccer jerseys
michael kors outlet
louis vuitton outlet
michael kors uk
new jordans
ray ban uk
running warehouse
louis vuitton outlet
jordan 3
louis vuitton handbags
chanel handbags
ray ban eyeglasses
dior outlet
jordans 9
fitflops outlet
coach outlet
jordan 6 retro
coach outlet store online
michael kors outlet
lebron 11
michael kors handbags
2015-7-23chenyingying9539