Wednesday, September 3, 2008

USTAZ AZIZAN TAK SETUJU DGN BANG NUAR

USTAZ AZIZAN KATA TAK YAH CUTI BANYAK BANYAK. LAGIPUN 17 OKTOBER IALAH NUZUL AL QURAN. LEBIH BAIK KITA MENGAJI BANYAK BANYAK KAT RUMAH DARI SIBUK LAYAN BANG NUAR. CIAN BANG NUAR ORANG PAS TAK SETUJU DENGAN DIA.
BAGI TAU KAT KAWAN LAIN. SMS SMS SMS

12 comments:

S.Kacang said...

Anwar ni dah terlalu melampau. Kenapa nak bagi 16 September tu cuti. Hanya kerana konon-konon dia nak jadi PM, ambik alih kerajaan.
Anwar tu siapa? Nak jadi popular la tu di hati rakyat. Bagi cuti, konon-konon macam besar sangat.
Ntah jadi ke tak, dah nak minta cuti.
Macam-macam betul Anwar ni.

Mankanan said...

Anwar memang macam tu. Dari dulu lagi suka buat kecoh dan suka cari publisiti murahan. Tu nak minta diluluskan cuti 16 Sept tu untuk tarik perhatian rakyat yang kemaruk nak cuti la tu...

Anonymous said...

Bagusnya kerajaan Pakatan Rakyat, banyaknya cuti...., depa ini semua tak tahu ke, bila banyak cuti, syarikat,kilang akan rugi-tiada penjanaan/productiviti-zero.

Tak pa lah, kerajaan pakatan rakyat dah kaya, dapat duit dari Yahudi-USA. tengoklah rumah Anwar, condominiumnya, ruamahnya di USA sebelah rumah Willam Cohen.


Semuga Anwar-bakal Pm sentiasa mendapat laknat kerana tak bersumpah laknat.

Anonymous said...

anwar memang suka cuti cuti ini boleh ada banyak sikit masa lapang nak duduk kat kondo nanti

angah said...

salam kawan...

nuzur Quran 17 september ... bukan 17 oktober... aduh hai... cam mana nie bulan pun tak tahu ..buat malu jer..hang pe ngaji balik lagi bagus lagi baik lah...

WHite said...

Benda kecil macam ni pun dah tak boleh nak setuju sama-sama, apa lagi kalau memerintah nanti. Masing-masing buat hal sendiri.
Huru-hara la jadinya.

Tauke toge said...

Wah..Angah manyak pandai, 17 september.Itu olang kena balik ngaji.. baru berlesih hati..

bagusla..korang sama Melayu gaduh..gaduh2 untuk tolong kita..
mau kasi kita..kita mayak wang..Lu orang apa pun tarak, tapi kalau mau kasi kita angkat..UMno kasi wang, Pas kasi wang, PKR kasi wang..lu orang gaduh2 lagi. fight tengok sapa lagi mayak tolong kita..

Nuar lwn Azizan Lwn Paklah. Bagus.
semua biol. Lim guang Beng jadi PM.

nmizi said...

lol.. dulu ramai penyokong pas ngan bn sokong anuar sbelom nuar ni tonjol rupa sebenar dia.. skang.. sape penyokong nuar dulu da muak ngan pragai dia.. hahaha

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet