Wednesday, November 26, 2008

BABI dari Selangor Sampailah Ke Kedah


Babi oh Babi...mengapalah kau menjadi pujaan mereka. Kebajikan orang lain mereka tidak peduli. Kebajikan kau menjadi pilihan No. 1 mereka. Rumah orang lain mereka tak peduli, rumah kau diaorang ambil berat. Makan orang lain mereka tak peduli, nak makan kau mereka ambil kisah. Hati orang lain mereka tak peduli, hati babi mereka prihatin sungguh. Ada apa lah dengan babi ...

10 comments:

Anonymous said...

Kita pilih Pakatan Rakyat apa kita dapat? Cina dapat tanah, dapat naikkan papantanda tulisan cina, ternak babi. Itu yang nampak. Entah apa lagi. Nik Aziz tak mau kata apa cuma nak jatuhkan UMNO saja.

Mankanan said...

Nak buat macam mana, dah rakyat suka sangat kat Pakatan Rakyat. Taksub sangat dengan Anwar yang tak pasti 'kesucian'nya sebagai seorang lelaki, suami dan pemimpin selagi kesnya belum selesai... Lepas ni jangan komplen kata bau busuk merengak-rengak menusuk lubang hidung, lebih-lebih lagi yang tinggal berdekatan dengan kawasan penternakan. Hirup jelah udara 'segar' tu...

Mahyudin said...

Kenapa mesti babi? Kenapa binatang lain seperti lembu ke, kerbau ke, kambing ke, rusa ke, kijang ke, tak diberi peluang untuk 'mengembangkan zuriat' secara besar-besaran macam babi? Daging binatang-binatang ni lagi sedap dan berkhasiat. Kan ke bagus kalau projek mega babi di Selangor tu diganti dengan projek mega lembu ke, kambing ke, apa-apa ke asalkan bukan babi...

adam harris said...

Tan Sri Khalid semasa di Guthrie pernah menternak lembu daging, tetapi orang-orang India marah, oleh kerana beliau mengetahui bahawa orang-orang melayu islam hanya marah sekejap dan terus akan mengundi pakatan rakyat, maka beliau tidak hirau akan kehilangan undi melayu/islam.

Bila menternak babi, secar a logiknya, orang-orang cina dan india, kristian akan menyokong beliau dan pakatan rakyat.

Jadi sedarlah orang-orang melayu/islam, kamu telah dipinggirkan oleh pakatan rakyat, maka kamu nie semua di perlakukan macam babi-hanya untuk di sembelih dan agih-agihkan kepada Cina India dan orang-orang kafir oleh pakatan rakyat.

Anonymous said...

mengapa semua babi jalan tunduk ?








































































































dia malu sebab jadi anak babi. hahahahahahaha...... hahahaha.....
dan mengapa sekarang orang UMNO di negeri negeri pemerintahan PR yang dahulunya bermegah tak pandang orang bawahan pun jalan tunduk juga?
hahahaha.....hahahahah.....

Anonymous said...

Ingatkan gundi PAS akan tertegaklah negara Islam. Rupanya tersungkur di kaki BABI.

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet