Thursday, November 13, 2008

Elizebeth Berpacaran Dengan Tian Chua di Taiwan

Master baru pulang dari Taiwan. Menginap seminggu di hotel tempat di mana ahli-ahil PKR menginap. Syhhh..ada berita panas di Taiwan. Master dapat cerita dari pelayan hotel di sana, Tian Chua dan Elizebeth Wong amat intim di Taiwan. Patutlah acara lompat melompat ahli parlimen BN tidak jadi. Rupa-rupanya dalam diam diam Tian Chua pergi berbulan madu di Taiwan dengan Elizebeth Wong. Jadi andartu lah Elizebeth sampai ke tua, macam Teresa Kok juga.

15 comments:

mahuceritapanasbesertabukti said...

itu saja cerita dia, master dedah apa????
lain kali cerita biar ada bukti, setakat cerita bodoh mcm ni adalah kerja pas/dap dan pkr selama ini. kita jgn jadi bahlol dgn mengikut mereka.

Budak UUM said...

ape la mangkuk punye cite ko bawak dalam blog ko ni!
aku baca pun naik termuntah..
len kali kalau nak bawak cite, tunjukkan bukti..bukan dgr dr org..

Topengperak_Xinwugi said...

masterdedah... ini adalah dedahan paling kelakar yang pernah saya baca...

apalah masalahnya dengan berita ni?

Tian Chua...
Bangsa - China
Agama - Bukan Islam

Elizabeth Wong...
Bangsa - China
Agama - Bukan Islam

jadi apa masalahnya?

agama depa tak halang pun...

kenapa pulak masterdedah nak kecoh?

atau masterdedah ada "simpan perasaan" dekat elizabeth wong?

terus terang je la... jangan dipendam perasaan tu... kelak merana diri... keh keh keh keh keh

Anonymous said...

ini la ruper perangai org ameno..lain kali pi la join mangga ker tv3 suku ka kalu nk wat citer sensasi..yg pi sibuk dgn org non muslim tu buat apa...bahalollll

Anonymous said...

mengabiskan duit rakyat bodoh punya MP

Anonymous said...

mmm.. heran, melayu burukkan bangsa lain di anggap bodoh. Bangsa lain burukkan melayu, dianggap hero.

boleh blah said...

KAN AKU DAH KATA..
MASTERDEDAH NIE DH X DER IDEA DH..
HEHEHE......MEMBODOHKAN DIRI SENDIRI DGN KEBODOHAN SNDIRI..

Anonymous said...

ini bukan soal melayu burok2 kan bangsa lain or vice versa...tp soalnyer skg citer yg d bawa oleh MD jenis hampeh,syok sendri & x menjana minda lgsung.Harap MD prihatin..x payah la kita nk kutok dan perlekehkan PR..buang karan je..kita sendri lg byk x betolnyer..rakyat bukan bangang mcm dulu lg

mardhiah said...

Topeng Perak,

Cina pun percaya sama tuhan. Yang aku tahu, semua tuhan kata kalau batang pelir dan biji kelintit dah gatal, pi dirikan rumah tangga elok-elok.

Tuhan Nunuk Ragang dan Ratu Unduk Ngadau di pendalaman Sabah itu pun suruh berfamily, idakle nanti terkonfius, ko ni anak sapa, sapa bapaknya, gitu-gitulah gamaknya. Aku rasa orang yang tak hurmat, bini orang anak dara orang ni manusia jahilah dan umat nabi Luth aje kut.

Ntah kalu korang reramai suka nak tukar Malaysia ni jadi kerjaan Luth dan Arab Jahiliah itu sapalah aku nak menghalangnya, ikut suka oranglah yerk.

Anonymous said...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera..

Mengucaplah wahai Insan (Muslim) ...fitnah itu dosanya amat besar..tak kiralah ko menfitnah apa bangsa sekalipun... Bertaubatlah... Kalu ianya benar bawakan bukti...

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet

chenyingying9539 9539 said...


louis vuitton
michael kors
cheap lebron james shoes
cheap ray bans
tory burch handbags
louis vuitton uk outlet
polo ralph lauren
insanity workout
michael kors outlet
soccer jerseys
michael kors outlet
louis vuitton outlet
michael kors uk
new jordans
ray ban uk
running warehouse
louis vuitton outlet
jordan 3
louis vuitton handbags
chanel handbags
ray ban eyeglasses
dior outlet
jordans 9
fitflops outlet
coach outlet
jordan 6 retro
coach outlet store online
michael kors outlet
lebron 11
michael kors handbags
2015-7-23chenyingying9539