Saturday, November 22, 2008

Untuk I ok. Untuk orang lain tidak boleh



Ahad ini jangan lupa ya bawa pasangan masing-masing di Dataran Majlis Perbandaran Ampang Jaya (MPAJ), Pandan Indah pada jam 9 malam. Turut hadir ialah Hadi Awang dan Lim Kit Siang.

12 comments:

add said...

Kesian si zizah, nuar nuar berahi..m ni sama je perangai macam KJ. sikit lagi siflis le si anu tu...

Anonymous said...

Satu2 Blog perkauman dan berunsur fitnah. Geram aku tengok blog ko nie. Aku doa Allah balas kejahatan yang telah ko lakukan terhadap manusia-manusia yang ko fitnah.

emma said...

relax la anonymous..

ko ni orang PR sejati kot ye. ko ingat bang nuar tu malaikat ke? org macam ko ni yg sokong PR, tak kisah kilang babi moden banyak2 muncul satu malaya, sokong bang nuar ni jadi PM dgn cara tak bermaruah - beli ahli parlimen..

ko baca ni anonymous, semoga terbuka la minda ko ni

http://anwaribrahimdotcom.blogspot.com/2008/11/jika-anwar-jadi-pm-modelnya-di-selangor.html

azreen said...

wahai en anon..
kalau x nk guna nama sebenar pn gunlah nama samaran..jgn bersembunyi je..

jgn lupa doakan sekali r.petra yang cauvanist 2..sb die huru hara negara..

mardhiah said...

emma,

Dulu aku bloggin, tapi berenti, sebab komen-komen macam si Anon ni le, bukan pasai aku takut dengan dia, tapi satu hari aku wake up (selepas isu debat harga petrol tu) aku terfikir could be yang terjerit-jerit macam kena sampuk polong ini anak-anak Anwar.

Bila aku fikir macam itu aku jadi insaf dan menyesal yang teramat.

Anak Melayu said...

insaflah bangsa melayu...........Jangan buka jalan untuk kita di jajah.......fahami peruntukkan perlembagaan...apa hak kita yang makin terhakis...semoga kita sedar dan insaf....kita boleh lihat kesan bila kuasa bangsa kita makin terhakis...dah ramai pertikai...bukan lagi pasal melayu...agama islam mahu juga diganggu gugat....

Anonymous said...

Salam ReFomakanNasi,

Bila kita renung, fikir balik, kenapa para pengikut Anwar ni taksub dengan dia ni?

Bagi mereka, Anwar ini terlalu istimewa. Maksum mengalahkan Nabi, sedangkan Nabi pun ada ketika melakukan kesilapan.

Bagi mereka, Anwarlah segalanya. Ok, kalau betullah Anwar boleh jadi PM, sapa yang nak jadi Timbalan? Pas tu bila dia 'padam', sapa pulak nak jadi PM pulak?

Cuba bagitau sapa yang layak? Takkan nak bagi kat Kit Siang? Ustaz Guan Eng? Haji Karpal?

Nak tumpang berharap dengan ustaz-ustaz PAS lagi karut. Main keluar fatwa suka hati saja. Tang orang lain tak boleh, bila depa, boleh pulak.

Tapi bagus jugak pihak PR dapat 5 negeri, dah jadi parti @ kerajaan memerintah. Dulu, bila orang buat, kita sedap kritik itu, kritik ini. Tapi sekarang, mereka adalah pemerintah. Terimalah pulak kritikan orang. Bukan teruk pun. Dulu kata kat BN, sekarang sapa pulak? Yang tak bestnya, bila ada yang tak kena, asyik tuduh kerajaan dahulu yang buat, abis tu, korang ni langsung tak ada kredibiliti la sebagai pemimpin, asyik ambil idea orang.

Apa daa?

Anonymous said...

woi bangang..tu kan gmbr bini dia sebelum pakai tudung dulu...

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet