Thursday, December 11, 2008

The Most Outstanding Gay Of 2008


The Most Outstanding Gay Of Year. Disappointed all his lover with Condo's scandal. Liar all his fan with his 16 September plan. Win his safe seat in Parlimen by throwing out his wife from "Opposition Leader" post. Upseat Ulama Team by calling his elite group as "Erdogan Gang". Unveil his extraordinary relationship with USA when calling them to rescue him from any detention. Finally, he upset his beloved son with his true attitude...this year award for The Most Oustanding Gay Of The Year 2008 goes to Mr Anwar Ibrahim. Congratulation.

25 comments:

Anonymous said...

gay itu (kalau betul) memang hak dia.
Yg tak betulnya dia mengumpan hak bumiputera untuk jadi PM, taik betul pencacai ni.

masuk UM pun satera, pasal hak bumi, kalau takdok hak bumi takdok degree mamat ni.. jual belacan penaga selayaknya.

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

selera dah berubah ke kita org lelaki malaysia ni?

Dal said...

Tidak lengkap kalau tidak disusuli dengan "Malaysian Pornstar Of The Year"

Ketuanan Soi Lek.

TAMING SARI said...

Salam,

Gay... Penipu... Pembohong..
Putar alam.. Mat Jenin..

Bg le semua kt mamat dlm gmbr 2..

Ade sape2 yg ade ank teruna, tolong jauhkan dr makhluk ini.

adam harris said...

Anwar Bin Ibrahim memang selayaknya mendapat anugerah tersebut. Beliau adalah Mr GAY yang asli, sebab dia tibai depan belakang, boy boleh, girl pun boleh.

Tetapi yang patut dapat Mr Bapuk, ialah Azmin Ali sebab beliau merelakan isterinya di tibai oleh DSAI, pasal tu, Anwar akan lantik Azmin jadi Menteri Besar Selangor yang baru.

MAWAR BERDURI said...

salam mr dedah?

bagus ahhh anugerah ni...memang layak sangat ah pemenang ni hehe

Anonymous said...

anwar ibrahim = dajjal of the year or lifetime dajjal award

Batang Anwar Badan Soi Lek said...

Itulah hasil gandingan mantap Gay King with Porn-Star King.

Anwar-Soi Lek

Ntah2 ada skandal...

Anak Pahang Jati said...

Lepas makan terkentut-kentut,
Budu dimakan tambah cili,
Buat PKR hanya lah cerita hayun buntut,
Pas pula sibuk pasal Khasiat memeluk isteri!

http://sidangonline.net/v3/?p=736

GAP KEMBALI said...

MASTER DEDAH

gap anugerahkan kau

'ANUGERAH ILUSTRASI KOMEDI POLITIK TERBAIK DALAM DAN SELURUH DUNIA' !!!

pasti buat si zunar peminat al jub menggigit bontotnya sendiri..

cukup mudah satira kau M D.

aku pinjam gamar2 kau ekk..minta izin

MELAYUSEPANG said...

he he he lawak tul.kalo anwar berahi tengok terkentut dia.

Anonymous said...

lecturer aku pernah bersenandung..
di mckk sama sekolah..dari zaman sekolah memang dah main mat jambu..kebetulan pulak sama-sama masuk UM..tapi si anwar ni dapat masuk UM pun sipi-sipi je sebab nasib baik ada kuota bumiputera..
kalau anwar hidup di zaman sekarang..mungkin tarafnye hanya di kolej swasta...
dah la tu sekarang ni nak samakan hak rakyat..tak cukup sistem meritokrasi yang diperkenalkan kerajaan yang sekaligus menghapuskan kuota bumiputera, bangsa lain nak tuntut lebih dan lebih lagi..
anwar tahu dia tak cukup sokongan dikalangan melayu, dia jamin kalau dia diangkat jadi PM dia akan membuka hak kesamarataan rakyat malaysia tak kira bangsa seterusnya terhapuslah keistimewaan orang-orang melayu..maka yang bukan melayu bersuka ria hinggakan ada dikalangan hindu menganggap anwar sebagai dewa..
itulah dia pemikiran/mentaliti masyarakat india di malaysia..dah la dibawa masuk kesini oleh british kerana di tampat asal mereka,keturunan mereka tiada tempat di masyarakat kerana kasta YANG RENDAH hinggakan kaum ini tak boleh disentuh oleh kasta lain kerana rendahnya martabat mereka..tapi bila dah sampai sini lain pulak jadinya..naik tocang mahu itu dan ini mcm tanah melayu ni mak bapak mereka yang punya.

bRAVE hEART@blogger.com said...

wakaka,
bakal pm malaysia yang ber was-wasan. nak masuk parlimen jalan belakang. tak rela I.
bro,lawat blog saya - http://braveheart-blogger.blogspot.com

mardhiah said...

Masterdedah, apa kije anak jantan betuah dia, si Ehsan tu ek...Mohon pendedahan Encik.

Lagi satu betulka gossip kengkonon anak tino sulung dia jadi lauk Estrada masa pi ngadu-ngadu "Chet Det Jahat, Che Det Jahat, Che Det suruh KPN bunuh PAPA, KPN bunuh PAPA, Polis Malay hancing, samseng, anjing pembunuh PAPA, bunuh keadilan, bunuh Malaya" satu ketika dulu?

Betul ka juga, gosip mengatakan, lepas dia balik Malaya, dia lesap lama kat Australi sebab kat KL Ezam pulok tibai dia sampai bunting-bunting?

Aku cuma nak tau aje. Iyelahkan kalu bapaknya dah gila kuasa, paranoid sampai macam itu sekali, sikit sebanyak penyakit bapa dia tu menurun kat anak-anak tak gitu? Bapa Borek anak rintik?

Harap-harap semua gosip aku baca kat internet tu tak betul, fitna yang ditulis orang-orang gila juga.

Anonymous said...

GAY? hang biaq betui, dah cukup amalan ka sampai sanggup fitnah orang. sempat ka nak mintak maaf. kita ni mati bila-bila pun boleh, tak kira sat lagi ka, esok ka, 10tahun lagi ka. yang dok ikut2 tu, sedaq ka apa yang hangpa dok sokong tu. fitnah tu apa hukumnya? menyebar luas fitnah tu apa hukumnya? masing2 lupa ka amaran Allah tentang dosa memfitnah. hangpa ada ngaji agama tak.

kut marah kat orang tu skalipun, mana dia dalil suruh fitnah sampai lagu tu. ingat Allah sebelum menulih. kelak tak tertanggung azab masa hari pembalasan nnt.

Anonymous said...

dunia nk kiamat...fitnah berleluasa..wahai mardhiah nama mu x seindah tulisanmu..fikir2 kan lah

Anonymous said...

eleh, time anwar ibrahim fitnah najib, tak tarbiyah dia pulak. piirah , sama saja 2 kali lima.

toksetiu said...

...ha..ha..ha..betul!betul! kalu tk dok hak bumi..jadi penjual nasi kandar di Penang...oh..berlagak nak jadi PM...PM Mat Jenin! Mat jenin!

Anonymous said...

anugerah ini membawa gelaran Datuk Seri Juburi Anwar Ibrahim, wakakaka!!

Anonymous said...

tak sungguh tak mengata..eh..eh
klu tak sungguh org tak kata..ewah

betui ke aku nya pantun nih!!

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet

adidas nmd said...

nike factory outlet
ugg boots
coach outlet online
ray ban sunglasses
air jordan uk
coach bags
longchamp outlet
polo ralph lauren
oklahoma city thunder jerseys
polo ralph lauren