Friday, December 12, 2008

Selamat Pagi Cinta

Untung Khalid...di Selangor masih ada dua hotchick ..Teresa Kok dan Elizebeth Wong yang masih belum kahwin....Teres suka kat Khalid...tapi Khalid lebih suka ADUN Lenjan, Elizebeth Wong...baru je trim rambut semata-mata nak pikat Khalid gagap..

22 comments:

MELAYUSEPANG said...

khalid si flint da upah semua hulubalangnya dgn toyota camry.lagi sayangla eliz dengan si flint.semakin cemburulah si teresss tu.

Anonymous said...

semua diorang ni bukan baik & bijak sangat, IQ low.

Tergagap2, quen control, tengok blog teresa pun dah tau ceteknya otak & pemikiran dia.

yg huduhnya Pak Imam Pas, Mat Sabu (yg dulu maki2 DAP jelmaan PAP), Hasan Ali kecut telur dgn quen2 andartu ni..

tah makan nasi kangkang (++sup babi) secara rahsia kot..

Kalau kalid takde teresa memangku jawatan..bengap betul Melayu2 PR ni?

Tah hapa yg bagusnya teresa ni? Woi Melayu PR apa yg dh jadi? Mana telor korang? Jawab oi

otak kacau said...

PR lebih buruk & jahat dari Paklah

Anonymous said...

Kita berdoa-

hasan ali akan 'memotivate' anak2 anda dan Adun2 serta mengapuskan projek babi besar2an & arak sepertimana Hasan ali yg dulu berjanji

Anonymous said...

Mak aii, bestnya fitnah orang. yang sokong pun ramai. sempat taubat tak agaknya kalau tiba-tiba kena langgar lori petang nanti. fikir2kanlah, taip memang best, natijahnya, urusan hang dengan mb selangor dan Allah.

fahmi said...

kata orang buat maksiat memang best. so, nasihat aku supaya kau jangan berhenti buat kerja2 fitnah ni. nanti bila Allah balas baru kau tau langit tu tinggi atau rendah!

azreen said...

hahaha..

Anonymous said...

Replika kepala babi dibakar di Melaka
Muda Mohd Noor | Dec 20, 08 5:23pm
Empat replika kepala babi yang dibuat daripada kertas, dibakar di perkarangan Hotel Samudera Resort Riverside, Masjid Tanah hari ini, sebagai membantah perbuatan pihak tidak bertanggungjawab yang menggantung kepala babi pada kain rentang Majlis Permuafakan Ummah (Pewaris), Rabu lalu.

Naib Pengerusi Pewaris, Rahimidin Md Harun berkata, majlis membakar replika kepala babi itu diketuai oleh Setiausaha Agung Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM), Datuk Maamor Osman dan disaksikan oleh kira-kira 800 orang.

Beliau berkata, sekiranya isu tersebut tidak diselesaikan, pihaknya akan membawa satu replika kepala babi ke perhimpunan Umno Mac depan.

Di samping itu, katanya, Pewaris juga akan menuntut pemimpin PKR dan PAS supaya berusaha menghapuskan ternakan babi di kawasan berkenaan.

Ketika dihubungi petang ini, Rahimidin berkata, PPIM merupakan anggota gabungan Pewaris.

Menurutnya, Pewaris juga menyampaikan taklimat penduduk tempatan mengenai isu ternakan babi di kawasan tersebut, dalam satu majlis tertutup di hotel berkenaan.

‘Kami juga menyerahkan memorandum kepada Ketua Umno bahagian Masjid Tanah, Datuk Abu Seman Yusof meminta kerajaan menutup semua ladang babi di kawasan Masjid Tanah,” katanya.

Rabu lalu, penduduk dilaporkan menemui bangkai kepala babi hutan digantung pada kain rentang tersebut, berhampiran bulatan Tanjung Bidara-Kuala Sungai Baru, Alor Gajah.

Penggantungan kepala babi kelmarin merupakan insiden ketiga. Pada 18 Oktober lalu, peniaga dan pengunjung menemui bangkai kepala babi di tepian Pantai Pengkalan Balak.

Pada 13 November lalu, kepala babi dilaporkan digantung di atas pintu pagar rumah seorang ahli jawatankuasa (AJK) Umno bahagian Masjid Tanah, Md Rawi Mahmud.

Ketua Polis Melaka, Datuk Mazlan Mansor sebelum ini dilaporkan memberi amaran kepada mereka yang terbabit menggantung kepala babi di kain rentang Pewaris itu.

Beliau juga dilaporkan berkata, sebuah skuad khas juga telah ditubuhkan untuk menyiasat insiden berkenaan.

-Malaysiakini

Anonymous said...

Masalah sejak sebelum merdeka di Melaka apa citer Master dedah. bak kata orang melaka...Hawau lahabau

Anonymous said...

setakat toyota camry tu apela sangat..pemimpin bn tu lg byk keta mewah tah mana duit diorang songlap..fikir2 kan lah pembaca sekalian

mrf said...

orang kata blog ni tabur fitnah,kalau dalam harakah ,suara keadilan,siasah dan mcm2 lagi akhbar sampah lagi bersepah fitnah2 dilempar pada kerajaan..ntah sempat taubat ke tak makhluk2 berkopiah tapi munafik tu..

pasal babi di melaka, kerajaan negeri dari dulu lagi dah had kan bilangan ternakkan, datang DAP disokong pula PKR dan PAS tuduh BN zalim tak hormati dan faham tuntutan orang bukan islam..bila bagi cadangan suruh pindah,penternak yang disokong DAP nak saman kerajaan plak..
PAS pula didepan orang cina tuduh BN zalim pada bangsa cina,tapi bila PAS masuk kampung depan orang melayu tuduh pulak BN ada share dalam ternakan babi,tak paham halal haram tu pasal biarkan babi diternak kat situ..

sapa yang lidah mcm babi??kalau tak pas yang menyokong dap sapa lagi??

Anonymous said...

Dog An Pig =Dap

Anonymous said...

Semua kita ni sama ja... bangsa kita ni dulu dikenali sebagai perompak dan pelanun yang handal.

nengok ja kat Sabah tu,... ramai YB kita gi sana melanun hak peribumi .. itukah Islam .. pastinya bukan tapi itulah melayu....

Anwar ka... najib ka semuanya sama... ka..ka..ka...

baguih jadi babi dahhhhh

Anonymous said...

Hmmmm... pasal peribumu tu bodohhhhh.. kat orang bodoh makanan orang pandai...

Orang Sabah bodoh tak pandai urus negeri sendiri... tak salah kita "urus" mereka... Kita dapat habuan bukannya merompak kannnn..

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet

Anonymous said...

2015-3-31 xiaozhengmm66
adidas outlet
louis vuitton handbags
mulberry uk
soccer jerseys
cheap toms
michael kors outlet online
tory burch outlet
kate spade outlet
michael kors
coach outlet store online
louis vuitton handbags
nike outlet stores
louis vuitton outlet
polo ralph lauren
michael kors outlet
michael kors uk
burberry outlet
gucci outlet
louis vuitton outlet
coach handbags
kate spade
tod's shoes
jordan 9 low
michael kors
coach factory outlet
cheap jerseys
hollister kids
michael kors outlet online
louis vuitton handbags
michael kors handbags

cai huanglin said...

caihuanglin20150422
coach factorty outlet
hollister
yoga pants
michael kors outlet
michael kors outlet online
replica rolex watches
mulberry uk
oakley sunglass
christian louboutin shoes
michael kors
fitflop footwear
jrodan retro
air jordan 13
gucci shoes
coach factory
fitflops
abercrombie kids
louis vuitton outlet stores
coach outlet
mont blanc
louis vuitton outlet
hollister outlet
adidas shoes
coach outlet store online
ray ban glasses
michael kors
kate spade handbags
mont blanc pens
kate spade outlet
oakley sunglass
chanel bags
soccer jerseys
louis vuitton outlet
toms shoes
true religion
louis vuitton
abercrombie
oakley galsses
abercrombie fitch
ray ban sunglasses

Hua Cai said...

michael kors sale
coach outlet online
air jordan shoes
coach outlet
monster beats
beats by dre
coach purses
michael kors outlet online
mont blanc
abercrombie and fitch
discount oakley sunglasses
tory burch outlet
ed hardy t-shirts
salomon running shoes
tiffany and co
louis vuitton outlet
snapback hats
ray ban wayfarer
air max 90
oakley vault
air jordan concord
cheap nfl jerseys
ray ban sale
burberry outlet
coach outlet
beats headphones
michael kors handbags
tods shoes
asics running shoes
abercrombie
air jordan 6
michael kors outlet store
michael kors outlet
burberry handbags
kate spade outlet
abercrombie and fitch
ghd hair straighteners
kate spade outletonline
mcm bags
coach outlet store online
2015422caihuali

alice asd said...

yeezy boost 350 white
michael kors handbags
michael kors handbags
new balance shoes
los angeles clippers jerseys
ecco shoes outlet
coach outlet online
jordan shoes
ray ban sunglasses
replica rolex