Saturday, January 17, 2009

ANWAR MAT KAPOOR

MAT KAPOOR KEMBALI KE PAWAGAM..PERGILAH TENGOK BAWAK ANAK-ANAK BERSAMA. JANGAN LUPA MINTA MEREKA BAWA BUKU CATATAN UNTUK TULIS KISAH MAT KAPOOR NI. MASTER BIMBANG MEREKA AKAN TERTIPU BILA BESAR NANTI.



36 comments:

Sedingin Salju said...

Ok encik, terima kasih atas iklan ni.

Mohd Ramzi Ahmad said...

udah kalah pun....majoriti besar lagi...

Anonymous said...

Keputusan itu diumumkan secara rasmi oleh Pegawai Pengurus Pilihan Raya Kecil Kuala Terengganu, Wan Mustafa Wan Hassan pada pukul 9.30 malam tadi.

Mohd Abdul Wahid memperolehi 32,883 undi berbanding calon Barisan Nasional (BN), Datuk Wan Ahmad Farid Wan Salleh dengan 30,552 undi.

Tu la...laga²kan org lagi...Allah tu Maha Besar

msiaman said...

Ha ha ha ....

Good picture! Someone need to support the poor Bee End. Otherwise it would look really lonely for them.

Normally people support Bee End get paid handsomely or get cheated. Wonder which one this blog belong?

Anonymous said...

Pakatan Menang Lagi.... Jadi BN pakat2 lah undur

Anonymous said...

Harus di ingat Pakatan Kelentong Rakyat menggunakan tektik fitnah dan hasutan untok menang.
Tak perlu nak dibanggakan.
Kapada BPN teruskan perjuangan murni kalian.

pas not babi said...

sure not belong to Pakatan Babi.

Remember Pakatan Babi is not UMNO, or PAS or PKR

GOMO said...

GEMPAK BRO...
GUA COPY YE.....

Anonymous said...

allah maha besar. bee end

QasehNuryz said...

Tak besar mana pun majoriti nya.
Jgn di nafikan hak pengundi KT yg menyokong BN.Mrk pun sama naik.
BN tidak di lanyak teruk cuma kalah saja.
Ada masa lagi utk memperbaiki reputasi.

Anonymous said...

Dengar citer PAS menang sebab pengundi cina je kat DUN Bandar je...kalo tak?

Nampaknya org melayu dah banyak yang sedar...

Anonymous said...

yg penting menang....walau satu undi beza....hahaha...

Anonymous said...

hAi daH KaLaH PuN XsEdaR Ka.......
bIaU KaN AjE..... rAkYt dAh sEdAr dOk mAkAn hAsIl rAkYaT JeW .....
KeBaJiKaN X JaLaN KaN ....
MaNaLaH NaK SoKoNg lAgI...HhHAhaHAhaHAHa
sAmPaI BiLa nAk pErTAhAnKaN BN kOt rOmBaK BaLiK DaRi aKaR UmBi bArU BoLeH SoKoNg bAlIk....

amieieda said...

dengor citer wakaf mempelam dah ada undi yang swing

Waris Pahang said...

Anwar : Mat BonEKA

BE END MAMPOS said...

CAMTU LH BE END NK MAMPOS!!!X NK NGAKU KALAH ..X SDR2 LG..DH KALAH NGAKU JE LH..BODOH PUNYA KONCO2 BE END

BE END MAMPOS said...

BODOH PUNYA BE END..TERMSUK BALACI2NYA..

enjit2semut said...

1. Hilang satu kerusi parlimen milik BN itu yang mustahaknya.
2. Major1ti 2631, sapa kata sikit berbanding BN dapat masa PRU?
3. Tok Najib dan Tok Farid sendiri meroyan bukan sedikit.
4. Pak Lah: cool buat2.
5. Berapa juta...juta.. jutaaaa.. BN berhabis untuk PRKecil ni...baik hantar ke Gaza.
6. Si Ezam... Mamat Kotak takdakpekdah!
7. Pencacai2 BNUMNO kena waras sikit lah lepas ni.
8. Jangan angkuh dan perkecil pihak lain.
9. Chedet dah kata kekalahan P36 adalah undi xpercaya kpd Pak Lah.
10. Menambahkan bengang dan kronik lagi penyakit dalaman UMNO.

Anonymous said...

setuju sangat apa yg en enjit2semut cakap..

1. "Wow! Kayanye orang Umno..!"

2. "Wow! Rasuahnya pemimpin Umno!"

3. "Wow! Bodoh giler pemimpin Umno bila bercakap!"

4. "Wow! Gedebenya orang Umno!"

5. "Wow! Besonye rumah pemimpin Umno ni...!"

6. "Wow! Terkeluar jambul wanita dan puteri Umno!"

7. "Wow! Dapat kontrak lagi orang Umno!"

8. "Wow! Satu lagi projek pemimpin Umno!"

9. "Wow! Siapa wanita Monggolia tu?"

10. "Wow! Siapa dalam kotak tu?"

Anonymous said...

DAP lagi jahat dari UMNO.

mrf said...

org cina undi pas..sebab kalau nak kalahkan melayu,kene guna melayu..
mcm kat perak nun..MB nya melayu,wakil rakyat PAS..tapi yang untungnya cina..lepas ni bila umno parti tunjang negara dijatuhkan oleh melayu sendiri maka lagi senangla kaum lain nak berkuasa.

lagipun mak aku sendiri pun tak keluar mengundi kat kt aritu sbb ada khabar angin yang disebarkan PAS akan ada pergaduhan melibatkan 2 parti..mak ngan bapak aku yang tua2 tak larat ni takut la nak kluar mengundi..tu pasal peratusan yang keluar mengundi tu rendah...org2 umno yang veteran ni dah takut nak kluar rumah..mak aku masih trauma masa PRU12 aritu terkena selipar jepun yang dilontar oleh penyokong2 pas..yang pasti pelempar selipar tersebut bukan orang jepun..

Sedingin Salju said...

Orang Pas memang perangai samseng.

mrf
has left a new comment on the post "
ANWAR MAT KAPOOR":

org cina undi pas..sebab kalau nak kalahkan melayu,kene guna melayu..
mcm kat perak nun..MB nya melayu,wakil rakyat PAS..tapi yang untungnya cina..lepas ni bila umno parti tunjang negara dijatuhkan oleh melayu sendiri maka
lagi senangla kaum lain nak berkuasa.

lagipun mak aku sendiri pun tak keluar mengundi kat kt aritu sbb ada khabar angin yang disebarkan PAS akan ada pergaduhan melibatkan 2 parti..mak ngan
bapak aku yang tua2 tak larat ni takut la nak kluar mengundi..tu pasal peratusan yang keluar mengundi tu rendah...org2 umno yang veteran ni dah takut nak
kluar rumah..mak aku masih trauma masa PRU12 aritu terkena selipar jepun yang dilontar oleh penyokong2 pas..yang pasti pelempar selipar tersebut bukan
orang jepun..

luqman said...

aku tengok ko ni ada bakat tp sayang tak pandai hargai. kan bagus kalu karya2 ko buat ni bukan untuk politik.. ko buat mcm ni bukan dapat pahala..

Anonymous said...

Kalaulah ader award siapakah calon pelakon politik yang paling kelakar .. sudah tentunya anwar mat kapoor ...

masterdedah wa salute ler lu punya poster ...

atuk kau said...

Skali DSAI buat lawak 5 negri jatuh kat PR.BN hilang majoriti.Kalu betoi2 gamaknya BN masuk tong taik lh jawabnye..UMNO pekak x sedar2 diri lagi.org dh x mau .

Anonymous said...

Atuk Kau ..

Perak dah jatuh pada BN balik ..

Thanks to Anwar sebab tolong beri idea pada BN camna nak hijack orang PR...

Anonymous said...

Aaaiii... Sedap2 oren ja hgpa dok ckp kerajaan makan duit rakyat. utk pengetahuan hgpa, kerajaan dh tnggung yuran pengajian aku smpai ratus2 ribu hgpa taudak sbb aku blajaq kos kritikal. ak kena bayaq sepanjg 5 thn pengjian lbh krg 14 ribu ja. tu pn ada jgk kwn2 aku nk bangkang2 lg. org buat baik xnmpk, yg nmpk keburukan org ja. berterima kasih la skit. ni kalau kat negara luaq xdpt la woi!! bodoh la org melayu yg dok sokong anwar ni. dh la bg pecah-belah org melayu. pantat!!!

Anonymous said...

org umno lg samseng mcm anjing.haha.mende2 2 sume puak2 umno yg wat cte xbg org kua ngundi.dah tau kalah.hahaha

Anonymous said...

hang yg blaja.ape sumbangan hang kt rakyat.kat aku.ko pnh bg ke duit yg ko dpt tu kt aku.kerajaan tggung ko.xtnggung aku.jd ko jgn pdulik ape yg aku nk ckp kt krjaan.ko 2 yg shit.konon amek kos kritikal blaj tggi la ni.tahap akai cetek.xde otak.haram jadah!!!

Anonymous said...

PAS..PKR..DAP smua X blh pakai.

PAS parti kenegrian
- blh perintah negri je tu pun kacau bilau / kalau perintah negara abih semua dia gadai

PKR parti keindividuan
- nak perjuangkan apenya? Hanya dikuda-kudakan si Anwar Ibrahim dan impian kosongnya nak jadi PM..sanggup buat ape saje maupun gadai maruah Negara..maruah sndiri memang dah takde.

DAP parti nak jatuhkan org melayu
- Baru dapat sikit kuasa habis tanah org melayu dia bagi2 antara mereka / ingat mak bapak dia punya tanah!@%$@!

Sapa yg sokong mana-mana kat atas nih lebih baik pegi mampus je la!Haram Jadah (perkataan nih aku pinjam dari penyokong2 pembangkang)
Tuhan bagi akai utk diguna bukan letak kat kpala lutut.Bawak2 la sembahyang Tahjud.. moga kenal mana betul mana tak betul...
Sekian Untuk Makluman.

Sedingin Salju said...

Wah Ah Chai, hebat hang tulis.

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet

Chenzhen 20160303chenzhen said...

coach factory outlet
jordan retro 4
michael kors outlet clearance
kd 8
coach factorty outlet online
cheap oakley sunglasses
prada outlet
kate spade handbags
michael kors bags
kate spade outlet
retro 11
gucci handbgs
louis vuitton outlet
nike sb janoski
ralph lauren outlet
cheap air jordans
air jordan shoes
replica rolex watches
michael kors
jordan 3 powder blue
pandora jewelry
cheap jordans
hollister clothing store
lebron james shoes 13
ralph lauren outlet
canada goose outlet
ed hardy outlet
coach outlet
ugg boots outlet
nfl jerseys
hollister clothing
coach factorty outlet
louis vuitton outlet online
michael kors uk
oakley vault
louis vuitton outlet
ugg outlet
louis vuitton handbags
nike trainers sale
gucci handbags
20160322chenzhen