Saturday, January 17, 2009

DEMI DAP NIK AZIZ SANGGUP BUAT BEGINI



INILAH PAS..SANGGUP JADI PENGEMIS PADA DAP..

23 comments:

Anonymous said...

Rasul Pas yang dilahirkan dari persetubuhan dengan 2 laki DAP dan PKR bersama bini PAS, jadi apa heran pariah ni makan kat kedai cina babi harbi ni, kan dia pernah kata berkawan dengan syaitan pun tak apa..jadi inilah haram jadah pariah dan kuncu-kuncunya akan sanggup buat apa saja asal dapat berkuasa, nafsunya amat besar!!!!

Anonymous said...

Takbeer!!!Takbir!!!!!!!!
Makang kat restorang cin tu Pok Nik oda dir jugok ke?

Anonymous said...

Keputusan itu diumumkan secara rasmi oleh Pegawai Pengurus Pilihan Raya Kecil Kuala Terengganu, Wan Mustafa Wan Hassan pada pukul 9.30 malam tadi.

Mohd Abdul Wahid memperolehi 32,883 undi berbanding calon Barisan Nasional (BN), Datuk Wan Ahmad Farid Wan Salleh dengan 30,552 undi.

Tu la...laga²kan org lagi...Allah tu Maha Besar

Anonymous said...

mnang jadi abu kalah jadi arang..
jauhilah babi..wahai Muslimin

Mankanan said...

Betul ke gambar tu masterdedah? Saya yang tak berapa alim ni pun tak tergamak nak masuk kedai makan yang ada jual arak dan babi, macam mana orang yang kita ketahui warak seperti Nik Aziz sanggup masuk kedai macam tu semata-mata nak jaga hati DAP?...

KudaMacai said...

Petikan dari GAP:

dalam senyap senyap brother kit siang sempat berkata di depan pengundi cina ' kita akan laga-lagakan melayu sampai kita (cina) pegang ini negara !' walaupun gap melayu tapi dia lupa aku boleh berbicara mandarin.

wahai nik ajis..bodohnya Pas

atuk kau said...

layan p lah masterbodoh nie..tgk gmbr pun tau dh cut n paste.Penyebar fitnah btoi si master bodoh nie..

atuk kau said...

layan p lah masterbodoh nie..tgk gmbr pun tau dh cut n paste.Penyebar fitnah btoi si master bodoh nie..

atuk kau said...

APA YANG PASTI..PR DAH TAMBAH 1 LG KERUSI PARLIMEN....SAPA NK KOMEN NIE..PAS MENANG ..UMno KALAH..HEHEHE..X PAHAM2 LG KE.

enjit2semut said...

foto/poster nak kecek orang kampung bolehlah.. org kampung pun dah tak sebodoh pembuat poster fitnah tu...

sebab tu BN boleh kalah parak di Kuala Terengganu!!

kalu ada balaci2 fe'el macam 2-3 ekoq ni lah yg memudahkan BN kalah!

Anonymous said...

Paklah pun masuk jugak la restoren ocean kuala terengganu tu.. tak caya pi sini.. http://www.bharian.com.my/klikkhas/kterengganu/Artikel/Diari/20090116102024/Article/index_html

Anonymous said...

http://www.bharian.com.my/klikkhas/kterengganu/Artikel/Diari/20090116102024/Article/index_html

Anonymous said...

Darjat ilmu agama Nik Aziz lebih tinggi dari Pak Lah .. so takan alim ulama boleh makan kedai yang ader hidangan babi dan arak ....

Anonymous said...

WAHAI MASTER DEDAH..

AKU SEBAGAI HAMBA ALLAH YANG LEMAH
LAGI HINA INI SENANTIASA MENDOAKAN
AGAR KAU DI BUKAKAN HATI,DILORONGKAN KE JALAN YANG
DIREDHAI OLEH ALLAH SWT..AMIN..

BERINGATLAH DUHAI SAUDARA-SAUDARA KU..HIDUP DIDUNIA INI SEMENTARA..AKHIRATLAH YANG BERKEKALAN...

Anonymous said...

aku doakan agar ko ni di beri bala secepat mgkin.ko hina ulama,ko agungkan syaitan.ko xpnh jmpe nik aziz scre besemuka.ko pegi jmpe die..aku harap ko insap..ingat master dedah Allah menjaga org yg beriman kpdnye..ko tggu jela hari ko.

aLep said...

haha
semua gambar ko cut and paste.

takde gambar ori ke ?

pigii dah!

Anonymous said...

aku seorang bangsa Malaysia yang digelar India. kamu tak layak nak kutuk nik aziz! beliau adalah seorang berprinsip dan semestinya agama Islam tidak halang setiap yang menganutnya untuk bersikap fanatik.

Mohd Fais said...

MMmmm
takpa la.... Hari ini mungkin anda menjadi pengutuk-pengutuk, penyebar fitnah kepada rakyat.. mungkin suatu hari nanti hati anda akan beralih arah semula.. lebih dekat kepada pencipta... hari ini tak semestinya sama dengan hari semalam.. esok mungkin berubah... klw hari ini menjadi penyebar fitnah tapi tak mustahil suatu hari nanti boleh jadi org yang penagkis fitnah....

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet

chenyingying9539 9539 said...


louis vuitton
michael kors
cheap lebron james shoes
cheap ray bans
tory burch handbags
louis vuitton uk outlet
polo ralph lauren
insanity workout
michael kors outlet
soccer jerseys
michael kors outlet
louis vuitton outlet
michael kors uk
new jordans
ray ban uk
running warehouse
louis vuitton outlet
jordan 3
louis vuitton handbags
chanel handbags
ray ban eyeglasses
dior outlet
jordans 9
fitflops outlet
coach outlet
jordan 6 retro
coach outlet store online
michael kors outlet
lebron 11
michael kors handbags
2015-7-23chenyingying9539