Monday, January 12, 2009

KARPAL SUDAH KENA SUNAT

INILAH NASIB KARPAL KALAU MASIH LAGI BERDEGIL DENGAN PAS..SILAP SILAP KENA SUNAT KANG..SILA PRINT DAN EDAR DI KUALA TERENGGANU.

25 comments:

MeeT uNcLe sHaH said...

Salam MasterDedah,
hahahahahaah
hahahahaahah
hahahahaahah

aku tak nafikan, sekarang ni aku terguling gelak sakan tengok gambar laknatullah 3ekor ni kene sunat!!!

hahahahahahah

GOMO said...

WA CAYA LU BRO....
BETUL LAH GAMBAR NI....
YELAH SIBOK SI ANJING-ANJING NI NAK CAKAP PASAL ISLAM....

SUNAT LAH DULU KALAU BERANI!!!!

NI DIEORANG SUNAT DI KLINIK ATAU....
ATAS BATANG PISANG???

Anonymous said...

mcmn la bangsa lain xpijak agama islam sedangkan umno yg kununnya jaga islam xnak tegakkan hukum islam...

woi mangkuk umno...korg semayang ke tidak...kau ngucap ke tidak....dulu korg kawin ijab dan kabul ke tidak....mesti buatkan...so kalau buat..mesti korg islam....

knp susah sangat nak buat hukum islam kat malaysia...takut semua tangan org islam kene potong...takut kene rejam....

woi mangkuk...kalau kau xbuat salah..kenapa takut....org yg suka buat maksiat je yg xnak hukum islam ni...takut tangan kene potong...kene rejam sebab berzina...

Ya Allah....campakkanlah sedikit nur islam dalam dada puak² umno ni...amin

Anonymous said...

Hantu-hantu UMNO dok sibuk mencucuk DAP dengan isu Hukum Hudud, hoi hantu UMNO...!!! hangpa sebenarnya menganut agama apa? Islam HadHari tu sembah Allah ka sembah apa???

Hangpa semua hantu-hantu UMNO memang lahanat mengalahkan Yahudi...!!! Hukum Allah hangpa eksploitasi untuk melaga-lagakan yang bukan Islam dengan yang beragama Islam. memang sah hangpa kafir..! ni bukan tahap kafir Quraish dah ni, ni dah tahap kafir HadHari. hangp ala yang dok perosak agama Islam.

Patutnya hangpa perjelas dekat yang bukan Islam apa itu hudud, sebaliknya hangpa gunakan hukum Allah untuk buat perkara tak baik, perkara lahanat, perkara yang diharamkan dalam Islam. hangpa hantu-hantu UMNO memang sah KAFIR...!!!

Anonymous said...

Kalau nak mengucap 2 kalimah syahadah pun tak reti, maknanya hangpa bukan Islam. kalau hangpa bukan Islam, aku tak dapat buat apa. yang Islam sendiri pun tak paham ajaran agama sendiri, apa lagi yang bukan Islam?

Tak tau la pulak kot-kot hangpa sanggup mengaku bukan Islam & pakai pelat india atau cina. itu antara hangpa dengan Allah. aku tak tau... dekat kanan ngan kiri hangpa ada 2 malaikat bertugas. hangpa kaw tim la ngan depa kalau hangpa buleh.

Apa pendirian hangpa wahai hantu-hantu UMNO berkenaan pelaksanaan Hukum Hudud?

Anonymous said...

tapi yg aku pelik...hukum rimba (ISA) tu sibuk korg nak pertahankan...

Hukum yang dibuat oleh pencipta seluruh alam angkasa termasuk isinya korg perlekehkan..

aduhai hadhari......

bRAVEhEART said...

Bro yg kat atsa ni dah lari tajuk lah pulak. Sentimental habis bila sentuh PKR dan PAS dan DAP. Kalau PAS< DAP< PKR mengutuk UMNO halal pulak.Meh baca sini, sebab-sebab mengapa kena undi PAS dalam PRK P.036 ni nanti. http://btaveheart-blogger.blogspot.com

bRAVEhEART said...

Bro yg kat atas ni dah lari tajuk lah pulak. Sentimental habis bila sentuh PKR dan PAS dan DAP. Kalau PAS< DAP< PKR mengutuk UMNO halal pulak.Meh baca sini, sebab-sebab mengapa kena undi PAS dalam PRK P.036 ni nanti. http://braveheart-blogger.blogspot.com

Sedingin Salju said...

ha encik, depa para pengecut mai dah. pasai pa pengecut? Pasai komen tak berani bagi nama i d.

Anonymous said...

SaLaM mAsTeR DeDaH....
AkU SoKoNg Anonymous said...
MeMg bTuL Pe pOn yG DiA KaTa.....

azreen said...

apalah lembab sgt otak si anon 2..yg terang-terang x nk islam kan kapal singh, rajoo petra, ikan x siang??

Mankanan said...

Macam mana nak sunatkan diorang ni? Dah liat dah gamaknya... Apapun, memang lawak tengok muka diorang kena sunat...Rela dalam paksa...Hahahaha...

kalid berahim said...

sapo anon tu?

nampak mcm swekoq aje..

konek dah sunat ke?

api2kan Melayu/Islam?

sunat dulu..

Anonymous said...

bangang lah ko anonymous..
kan master dedah dah terang2 ckp dorg setan2 ni lah yang bodoh menolak hudud, yg ko sensitif sgt knape ?
bguslah bela org kafir mcm 2, sbb nk kuasa sggup mkn babi, halalkan pelacuran, rumah sundal, bg tanah, beli keta besar gune wang rakyat, maki hmun umno dll.
kalo ko org pas, jd lah umat islam terbaik sbb bos2 ko yg perlihatkan kealiman, kesucian dan kemurnian islam.
bodoh mangkuk anjing dap n pkr, ckp mcm bagus, kalau bgus sgt, knape PRU ari 2 xdpt perintah negara ?? ini tunjukkan penyokong kerajaan lagi ramai, setakat nak fisabilillah kat korg2 anjing ni, xder hal r.
celaka pas, dap n pkr, smpai mati aku benci korg !! mak bpk bodoh mcm lembu, dpt anak cam ko jd selembu !!

Anonymous said...

haha...sokong la mazhab hadhari kau tu...

mazhab yg ke5.....hahaha..

Anonymous said...

woi bRAVEhEART...memang la dap tu banyak kafir dalam tu... tapi umno majoritinya islam..

bodoh...kata negara islam...tapi xnak tegakkan hukum islam...

Munafik betul sape yg bermazhabkan hadhari ni..

Anonymous said...

ko jagan nak perlekehkan hukum Allah.....

bRAVEhEART said...

woi bRAVEhEART...memang la dap tu banyak kafir dalam tu... tapi umno majoritinya islam..bodoh...kata negara islam...tapi xnak tegakkan hukum islam...Munafik betul sape yg bermazhabkan hadhari ni..

January 12, 2009 9:34 PM

Sdr Anon yg berkenaan. Kita ni tak Islam lagi ke? Sembahayang 5 Waktu, Puasa sebulan dlm Ramadhan. Semua yang Islam lain buat kita buat. Tak Islam apanya lagi? Kalau jiwa kau dah kotor, apapun akan tetap kotor. Lainlah kalau UMNO robohkan semua Masjid dan surau. Pancung semua orang yang sembahayang. Siapa yg protes azan di surau dan mesjid di Selangor? UMNO ke? Jiwa kamu dah kotor.

mrf said...

apa kata pas buat dulu eksperimen hukum hudud kat perak, kelantan dan kedah..ni kat negeri masing2 pun taknak buat aphal plak nak salahkan umno. negeri yang kata macam serambi mekah dan majoritinya islam dan melayu pulak yang banyak kes keruntuhan moral dan akhlak.minum tuak kat tepi sungai,kes bunuh pun banyak kat kelantan.apatah lagi kes zina..MB kelantan buat apa?bagi ilmu supaya membenci umno sahaja,ilmu kerohanian langsung takdak.bodoh punya nik aziz.

Anonymous said...

lu org umno yg tolak hudud.kalo umno nk tegak kan hudud nape xwat2 smpi skang.bodoh bahlul punye umno.

Anonymous said...

aku sokong sangat apa yg mrf cakap,
haha

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet