Thursday, February 19, 2009

BATU DAN PANTAI MELENJAN BUKIT..HILMI AMBIL GAMBAR

BATU DAN BUKIT MELENJAN BUKIT..HILMI AMBIL GAMBAR...PARLIMEN BATU DAN ADUN PANTAI JERJAK KENA LETAK JAWATAN SAMA LAH YA. LENJAN PANDAI..LETAK JAWATAN TAK NAK...KAHWIN PUN TAK NAK...BILA KANTOI CAKAP ORANG ANIAYA...APA PUNYA YB LAH .. AMBIL POSTER NIH DAN TAMPAL DI PAWAGAM KAT THE CURVE. MASTER DAPAT TAU, THE CURVE ADALAH SALAH SATU PETIUNDI DI BUKIT LENJAN.

56 comments:

Panglima Perang Cyber said...

Lepas ni ramai YB PKR dari kawasan 'bukit' akan terdedah..

Hari tu Bukit juga di Selambau...

memang ramai orang suka naik 'bukit'

cuma pelik semalam Tian Chua beria ia membela Eli..

Nak bela ke nak jaga maruah takut kantoi ?

hehehehe

TUKANG CUCI said...

AMBIL GAMBO AJER KO. HEHEHE

Anonymous said...

haah.. TC tue takot laa kalau gambar die lak kuar dgn miss eli lepas nih..
kene laa backup baek baek.. hahahaha mana laa tau.. ada ker.. kahkahakahkahakah..

Anonymous said...

umno bodoh..woi master dedah bodoh..aku nk ko dedahkan gmbr bogel najib ngan altantuya.bleh wat aku respect.tp aku tau ko mst tkut punye..hahahaha

Anonymous said...

umno bodoh..woi master dedah bodoh..aku nk ko dedahkan gmbr bogel najib ngan altantuya.bleh wat aku respect.tp aku tau ko mst tkut punye..hahahaha

Eli Gersang Kisah sebenar said...

Fikirkan sendiri posting ini.....

Real Story of Elizabeth Wong’s Nude Pic Scandal
written by Killer, February 18, 2009
Ok folks. This is the inside story of Elizabeth Wong’s scandal.

The boy friend’s name is Hilmi Malek, a married Malay Muslim gent. He was a PA to PJ Selatan MP Hee Loy Sian and a key member of PKR’s Pandan Division. He supposed to be from a rich family.

Elizabeth has a succession of boy friends. Once she was caught while having sex with Tian Chua by the latter’s girl friend who dumped him after that. There are numerous stories of Elizabeth and Tian Chua’s sexual relationship and they were again caught by PKR people at a Taipei hotel during that infamous “frog-hunting” trip to Taiwan when the PR delegation went after BN MPs on an “agricultural mission”.

Elizabeth became closer to Hilmi and they had become close in the run up to the 12 GE. However their relationship were strained by Elizabeth’s “extra-curricular” activities. They were supposed to have broken off after his marriage but it continued. The matter finally came to head about 2 mths ago when Hilmi discovered nudes pics of Eli and her Mat Salleh boy friend. He became furious and they broke off. However the pics that he had come to the knowledge among PKR circles as the ex-lovers had a major clash.

So the factions in PKR eyeing exco seat and the business interests angered by Elizabeth due to her steadfast opposition to hill-slope development and environmental issues found a common ground to kill of her political career. As such, the pics and video clips were obtained by these unscrupulous people and used to discredit her. That’s why these people approached MM instead of blackmailing her.

It is highly misleading of Eli to claim these pics were taken without her knowledge or the work of BN. She better own up otherwise this thing going to be very ugly.

bungaraya said...

Dah sahlah Eliza ini kalau orang Sabah cakap "BASUNG". bERTUKAR SILIH BERGANTI TEMAN SERANJANG.
Tentulah berbagi size dan potongan. Kalau kena yang gunakan bereng basikal baru tau.

Sedingin Salju said...

Encik, kalau dah bangkai tu, mana boleh sembunyi encik kan?

haha, depa pembangkang dok tuduh gambak Najib dan pompuan monggolia, ada buktikah?

Anonymous said...

MMGLA XDE LG.DAH NAJIB 2 TPM.CBE DIE BKN TPM..AKU RSE DAH LME DIE MERINGGKUK DLM PENJARA

anwar berahi jantan jambu said...

ni calon utama untuk anugerah skrin taun dpn!

Anonymous said...

kimak

Anonymous said...

oiii master dedah puki mak... kalau ko berani, tunujukkan gambar bogel mak kau yang nampak puki mak kau.. dengan adik perempuan kau atau kakak engkau yang sedang basuh lubang puki dia..

gerenti bergegar blog ni, bro pukimak..

Anonymous said...

oii master dedah.. kat gua sekarang ada gambar lubang puki mak lu.. tunggu... bila-bila masa saja gua nak upload kat internet..

wah, itu jam baru lu tau.. mana nak taroh muka buruk lu yang macam lubang puki babi tu..

Anonymous said...

ello master dedah.. lubang puki kakak lu busuk tak.. lubang puki mak lu bau macam mana pulak.. ntah2 bau tungkit.. eeeiii.. geli la.. tapi apa pun, lubang jubor kau memang bau bangkai.. macam mana busuknya lubang jubor khir toyo, macam tu la bau lubang jubur kau.. cuma bezanya.. lubang jubor khir toyo dah disuntik botoxx.. busuk pun tapi gebu.. betul gua cakap lu...

gua pernah sekodeng khir toyo tengah berak.. memang gebu jubor dia.. tapi masa tu, belum ada 3gp lagi.. kalau tidak... dah penuh gambar jubor khir toyo gua tempek kat sini..

TAMING SARI said...

Salam master,

bodoh punya Anonymous.

korang mencarut2 ni korang Melayu Islam ke tidak?

Eli dah terbukti tidak bermoral.

Apa yang korang masih backup lagi?

Masa Dr. Chua kantoi dulu, seluruh barisan BN akui dia salah dan dia perlu bertanggungjawab.

PR pelik.. kalo boleh pemimpin diorang tidak salah langsung.

Kalau dijumpai salah..

Dianiayalah.. Konspirasilah..

Korang tu yg kena bertaubat.

Wallahhualam.

Nasri bin Khaimi said...

yahoo..terhangat dipawagam....dapatkan di pawagam bukit lenjan parade.

Anonymous said...

Pantang ada isu sikit…puak-puak BN akan eksploitasi….tapi semuanya tak berkesan dihati rakyat. Cuba cari adakah cendikiawan BN yang boleh di pakai pandangan mereka, selain ditertawa dan dipersendakan sahaja.

Anonymous said...

Kita cuba masuk bilik Khir Toyo..londehkan seluar dia lepas tu kita amek gambar dia…hantar surat khabar…suruh dia jangan tanding ketua Pemuda UMNO…lepas tu tunggu komen dia…

Anonymous said...

khir toyol ni tak ada pelir, dia memang pengecut, bodoh dan sombong, dia sanggup memberi upah kpd penceroboh privacy YB Eli, saya harap YB tarik balik perletakan jawatan itu demi penyokong2 YB, jangan tunduk kpd khir toyol yang bahlol dan iblis itu

Anonymous said...

Korang coba nilai sendiri, perangai pemimpin2 UMNO yang sangat disayangi dan dicintai oleh Master Dedah..

Mengikut akuan sumpah Balasundram, Najib pernah buat hubungan sex dengan Altantuya. Tiba-tiba esoknya Bala membuat akuan sumpah kedua menafikan perbuatan Najib. Altantuya mati dibom dengan C4 berkait rapat dengan Najib. Baik betul akhlak Najib pemimpin umno. Tak gitu master dedah ?

Najib kebas duit negara melalui komisyen pembelian jet Shukoi dan kapal selam scorpene hampir RM1 billion, baik sungguh moral Najib pemimpin BN. Najib perhabis duit KWSP RM5 billion untuk support syarikat yang hampir lingkup ‘Value Cap’, baik sungguh moral Najib/BN.
Itu belum kes Mat Tyson membawa wang cash bernilai RM2.5 juta (berat 22 kg) di Brisbane. Mana dapat duit tu? Bawa lari anak raja, menikah di Selatan Siam, baik sungguh moral pemimpin BN/umno. Itu yang kita tahu.. yang tersembunyi... cuma orang tak mau cakap saja..

Beruk said...

Bodoh PKR, ko cari la gambar2 BN & Dedahkan.. baru fair..

jgn melalak, membabi, memberak merata tempat..

carilah gambar2 maksiat BN..kalu ada..cari2, korek2

bodohnya PKR & Nuar..sampai sekarang takda bukti..tak habis2 sumpah 4 ringgit..gambaq tukaq kepala..

orang2 bodoh PKR yg anjing aje boleh percaya..buktikan

Beruk said...

mana C4 tu tunjukkan..kata ada berkotak2 bukti..1998-2009 takdok apa2 pun..

tak habis mongolia,mongollia mana hasilnya..

kalau ada baru aku tabik PKR..

Anonymous said...

BN tak sedar lagi bahawa tindak-tanduk mereka sendiri yang menyebabkan rakyat makin meluat dgn BN dan makin kasihan kat PR... tak pe! tak pe! teruskan BN dgn kerja-kerja kotor anda...

Anonymous said...

Tiba-tiba Menteri Agama kata Hilmi (boyfriend Eli) bleh dikenakan tuduhan zina atau khalwat mengikut undang-undang syariah Malaysia (bukan undang-undang Allah). Kenapa kakaktua-kakaktua ampuno ini tidak bercakap apabila Azizan Abu Bakar & Mohd Saiful Bukhari mendakwa diliwat DSAI dengan rela dan Umi Hafilda dikatakan telah berzina dengan salah seorang saksi kes liwat DSAI juga apabila 2 orang YB ampuno dikatakan berkhalwat dengan berbuktikan gambar yang tersiar di akhbar?

Anonymous said...

Mana2 Menteri@Ahli politik BN yang minum arak, raba bontot, kaki pompuan, bawak duit rasuah, dah ada bini tapi projek dgn perempuan simpanan, pegang2 mesra artis, biar isteri cium artis bollywood, biar diri dicium, mengandungkan anak orang, biar anak minum arak, jadi kaki perempuan...semua tu TAK BERMORAL... so, baik kita singkirkan aje...

Anonymous said...

Moral konon !!!!!!!!!!!!!
Nak tanya sikit ????? Berapa ramai orang tido pakai proper ? Berapa ramai pompuan tido pakai baju kurung dan bertudung litup ? Berapa ramai orang tido pakai seluar dalam ? Tak kira Melayu ke Cina atau India kalau tengah tido, macam macam aksi boleh berlaku. Ada yang tekangkang, ada yang tertungging ada yang meniarap dan ada yang menelentang. itu belum kira aksi tengah mandi dan buang air lagi. Takkan kalau gambar dalam bilik air atau toilet kena rakampun kita nak cakap soal moral !!!!
Kalau buat projek kat hotel atau raba bontot baru boleh kata morallllll.

Anonymous said...

MP dan ADUN PR terutama wanita, dinasihatkan berhati hati bila nak melepas (buang air besar atau kecil) takut takut kena ambil gambar. Puak pembangkang di negeri yg diperintah olih PR ni dah cukup kecewa dan tak tau apa nak buat lagi. Mereka akan lakukan cara bangsat dan celaka ni untuk jatuhkan orang lain.

Anonymous said...

Hoi Toyol Tempe!!!! Nak habaq sikit, rakyat takkan tolak PR dengan isu-isu bodoh kau ni, tapi apabila kau perbaiki akhlak kau, berintegriti dan guna otak kau demi kebaikan agama, bangsa dan negara.


Satu lagi Abg Ali Shah Rukh Khan. Dia tahu ke tidak apa yang sebenarnya berlaku pada Eli. Dalam komennya dalam Malaysiakini, ""Tindakan bergambar bogel adalah sesuatu yang tidak boleh diterima oleh rakyat negara ini. Apatah lagi membabitkan individu yang bergelar exco kerajaan negeri dan seorang wakil rakyat,"


Eli bergambar bogel??? Atau fotonya diambil semasa dia tidur oleh seorang laknatullah!!! Komen KM Melaka tersebut terlalu bodoh dan sekadar mahu menaikkan nama sempena Pemilihan UMNO. Celakanya rakyat Melaka dapat KM sebegini.


Cuma pengajaran kepada pejuang rakyat, pejuang Islam dan pejuang keadilan, sentiasa berhati-hati dan .....jangan biarkan handphone anda diselubungi Misscall!!! Sekiranya anda tidak tahu di mana musuh anda berada, anggaplah musuh2anda sentiasa mengawasi anda.


Memang Eli bukan Islam, tapi isu moral bukan alasan, kerana setiap pemimpin perlu menjadi contoh terbaik kepada pengikut. Berkenaan Toyol dan KM Malaka setaraf ketua JKK kampung, esok bini hangpa kena rogol, paksa mereka minta cerai, dan bukan salahkan perogol tersebut (Blog edyes).

Dan jangan lupa tonton dan baca novel 'Ayat Ayat Cinta'. Ada adegan mandi pakai kain basahan, situasi dan rasionalnya.

Anonymous said...

orang umno nak cakap soal moral, soal akhlak?...lebih-lebih najib, khir toyo, khairi dan yang lain-lainnya. dia orang ni puak-puak umno mana ada moral, dah jadi darah daging turun menurun. sabenarnya depa ni taktahu pun apa itu moral apa itu akhlak. bagi mereka untuk jadi pimpinan umno perlu jahat, perlu kejam, perlu pandai menipu, perlu pandai rasuah, perlu pandai jatuh menjatuhkan orang lain, perlu pandai membuka aib orang, perlu pandai merangka strategi fitnah memfitnah. kalau tak ada semua ini jangan masuk umno, nanti disepak terajang dan masuk longkang. 'kebenaran tiada ada dalam umno'

Anonymous said...

Kes Eli ni adalah permainan politik Umnomore untuk menutup isu yg lebih besar yg. dihadapi negara sekarang, iaitu masalah ekonomi, pekerjaan yg hilang, korupsi dan siasatan yg. sedang dijalankan olah badan pencegah rasuah terhadap ahli dan badan Umnomore. Soal moral seks ni takkan selesai selagi manusia tak bertaraf malaikat, selagi manusia ada nafsu syahwat. Kes2 begini adalah kes2 "isolated" dan tak "urgent" atau "pressing" tetapi isu korupsi/rasuah, penyapuan dan penyalahgunaan wang rakyat, penyalahgunaan kuasa dan perlembagaan, isu yg melibatkan rakyat adalah lebih "urgent" dan "pressing." Mengapa isu2 ini tak diberi penekanan dan publisiti yg menyeluruh? Agendadah Daily dan mykemut dan blog2 seumpamanya sangat suka isu2 remeh-temeh yg. tak memudaratkan rakyat jelata tetapi memberi penekanan kpd. isu2 'furuk' dan murahan yg. tak akan menjana minda, pemikiran dan ekonomi yg. sihat.

Anonymous said...

Apa khabar seorang yang bernama NAJIB telah ditangkap berkhalwat dengan seorang artis yang bernama ZZ di Port Dickson satu masa dulu...?
Sehinggakan seorang VIP di negeri itu turut campurtangan..? Ini bukan fitnah lagi kerana ada juga anggota penguatkuasa yang turut dalam operasi itu "terpaksa" meletakkan jawatannya kerana tidak puashati setelah diminta untuk menutup kes tersebut..??

Ingatlah.... Orang yang dikenali sebagai JAHAT dia tidak akan mengaku KEJAHATANNYA kerana masyarakat sahaja yang menilai akan dirinya BETUL-BETUL JAHAT..

Anonymous said...

Apa yang anda akan buat jika anda sedang tidur di bilik tidur rumah anda, tiba-tiba sesaorang telah mengambil gambar anda yang terdedah di sana sini itu.


Gambar yang tidak sopan itu kemudiannya dihantar kepada media dan media kemudiannya menekan anda mengenainya...

Apakah tindakan anda ? Tolong jawab Master Dedah Babi puki mak oiiiiiii..

Anonymous said...

sekarang nie, parti pembangkang yg bongkak sombong tu asyik nak saman jer, UMNO pun jgn berpeluk tubuh sahaja, kalau diaorang menduduh sesuka hati, kita pun kena mula saman diaorg, kerajaan singapore pun dah mula saman pembangkang yg mengeluarkan fitnah kepada pemimpin UMNO dan kerajaan.. balik2 kata UMNO menjadi dalang, UMNO sogok RM5 juta... Wahai Pak Lah, Saudara Najib dan semua pemimpin BN, Sila mulakan usaha untuk menutup mulut mereka ini... Moga Allah bersama orang-orang yang benar..Hidup UMNO, Hidup melayu.. Hidup Islam..

Anonymous said...

sapa yang maki UMNO.. hanpa mmg anak haram jadah...

Anonymous said...

Nasihat aku agar Eli Wong tak yah resign. Sebab parti dia wakili tu memang terkenal dengan kegiatan tak bermoral. Contoh terbaik adalah ketuanya sendiri, Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI). Main belakang pun ok jugak. Apa peliknya pulak kalau pemimpin2 PKR yang lain terlibat dengan skandal seks. Contoh lain adalah ADUN Behrang dan Changkat Jering. Bila org hulur, anggap sedekah lagi. Lagi best, masa buat sedap ja! Kalau kantoi, tuduh BN buat konspirasi. Suruh keling sivarasa kata BN punya kerja. Hebat BABI! Hebat PKR! Hebat PR!

ONE said...

emh memang lar isu rasuah,penyalahgunaan kuasa n laen2 lbey penting tapi kalo x de bukti kukuh mustahil terus jadi fokus..
sedangkan hal dengan PR ni ade bukti kukuh , pengakuan n follow up x kn x bole highlight kot..
orang kalo x bersalah patut pertahan kn diri, buktikan x bersalah bukan suro penyokong maki hamun orang laen dlm blog..
dlm kes anwar n saiful, sape kate BN tolak mahkamah syariah cuma wkt tu da ade sumpah laknat dengan kate laen kes di pihak saiful tidak bole ditolak sewenangnya melainkan anwar juga bsumpah sama..
hak anwar utk tidak bersumpah tapi x bole la penyokong-penyokong dia nk mempertikai justifikasi orang ramai sesuka hati..da anwar x nk bsumpah nk wat camner..
perkara ini jelas samada dalam undang2 islam mahupun sivil cuma dari segi pengisiannya orng lebih suka menggunakan perkataan subjudis bagi undang2 sivil sbb bole ganggu perbicaraan mahkamah manakala berdosa besar dalam undang2 islam kalo benar seseorang itu telah membuat justifikasi yang salah terhadap orang laen..
sekadar pendapat berdasarkan pengetahuan sy yg jumud..
wallahualam

ONE said...

emh memang lar isu rasuah,penyalahgunaan kuasa n laen2 lbey penting tapi kalo x de bukti kukuh mustahil terus jadi fokus..
sedangkan hal dengan PR ni ade bukti kukuh , pengakuan n follow up x kn x bole highlight kot..
orang kalo x bersalah patut pertahan kn diri, buktikan x bersalah bukan suro penyokong maki hamun orang laen dlm blog..
dlm kes anwar n saiful, sape kate BN tolak mahkamah syariah cuma wkt tu da ade sumpah laknat dengan kate laen kes di pihak saiful tidak bole ditolak sewenangnya melainkan anwar juga bsumpah sama..
hak anwar utk tidak bersumpah tapi x bole la penyokong-penyokong dia nk mempertikai justifikasi orang ramai sesuka hati..da anwar x nk bsumpah nk wat camner..
perkara ini jelas samada dalam undang2 islam mahupun sivil cuma dari segi pengisiannya orng lebih suka menggunakan perkataan subjudis bagi undang2 sivil sbb bole ganggu perbicaraan mahkamah manakala berdosa besar dalam undang2 islam kalo benar seseorang itu telah membuat justifikasi yang salah terhadap orang laen..
sekadar pendapat berdasarkan pengetahuan sy yg jumud..
wallahualam

Anonymous said...

apasal korang ni masih nak sokong lagi pemimpin UMNO PUKI MAK yang terang-terangan mrompak duit rakyat sewenang-wenangnya...

hampa dapat apa.. taik babi pun belum tentu dapat tau.. tapi master dedah dapat semua tu.. taik babi, taik anjing, taik khir toyo, taik puki.. dan taik yang sama waktu dengannya.

Anonymous said...

sebenarnya eliza wong ni tak payah resign...ramai ahli pkr marah. Mereka marah dgn BN dan UMNO sebab kecoh kan hal...

Termasuk tian chua dan anwar al-juburi. ahli-ahli pkr dah berbaris tu nak kongkek eliza...eliza pulak pilih butu yang bersunat jer...butu tian chua dia tak nak, tu yg tian chua marah semacam bila kena tanya pasal eliza wong...tian chua bengkek beb...pantat eliza dia tak dapat, eliza cuma suruh tian chua bodoh ni jilat pantat dia jer...

anwar al juburi plak marah sebab belum puas main jubur dgn eliza...hehehe...lepas ni biar yb zuraida tu bagi jubur dia...baru azmin ali terbeliak mata...

butu lah PKR...

Anonymous said...

anwar tu pondan tua.... hangpa yg sokong dia babi buta tu .. hangpa pikir2 la.. dgn otak dungu hangpa... dia nie jenis memcahkan bangsa melayu ... orang islam... Brother anwar bin ibrahim (BABI)

mohd kamal said...

eli ni kena dgn gobin signh deo (anak kapal) baru dia tau. Berasap dikerjakan dek Gobin tu. Belakang mali........... belakang kira........... belakang tengok..

ONE said...

salam..
saya x nafi kan blog master dedah ni memang sedikit sebanyak mampu meningkatkan suhu badan..
penghakiman buat anwar pd sy biar tuhan yang tentukan..
teringat sy pd sekitar tahun 98 dahulu..yg sokong anwar wkt tu smuanya orang umno..yang turun beramai2 berdemontrasi rase ptut nyer rata2 anak2 yg da sal la bukan penyokong pembangkang..sbb seingat saya pembangkang terutamanya pas yang kuat bceramah hentam anwar..pd mulanya la..
wkt tu yg beria2 pertahankan anwar adalah mereka yang pernah turut sama berjuang dengan anwar @ mengenali anwar dengan rapat..
Sebagai perbandigan ari ni berapa ramai veteran pkr itu yang masih bersama anwar?
kenapa mereka menjauhi anwar?
adakah mereka telah dirasuah?
brainwash?
jika benar knape mereka tidak beralah sejak dari dahulu?
tentu ade sebabnya..
oleh itu apabila merungkaikan semula permasalahan yang berlaku pd hari ini elok lah kita memerhati dengan perasaan yang tenang kalo2 nnt kita munkin melakukan kesilapan yg besar..
di akhirat kelak akan ada perbicaraan yang adil bagi anwar, khir toyo mahu pun km melaka tp bagaimana pula dengan kita sendiri..
sebenarnya bukan niat saya mahu menyokong umno nih(tp skarang sokong gak la) cuma kadang2 sy x faham prangai orang pr ni dr atas sampai la bwh..slalu bila bcakap psl fakta pun lintang pukang..salah orng tau jer tp bila salah sendiri lama pulak nk menapisnya..
oleh itu demi kebaikan smua berbicaralah dengan tenang agar jawapan dapat di cari secara bersama..
sekian,
maaf kalo ade yg tersilap dan menyebabkan kemarahan..
wallahualam..

Anonymous said...

maksiat

PAS kata halal asalkan tak kuar PAPER

bela babi

PAS kata halal asalkan tak makan

merusuh, baring tengah jalan, derhaka

nape org2 PAS tak pegi palestin kalo mereka tu alim sangat

Anonymous said...

pas sudah tidak relevan

pkr hampir pupus

DAp senyap

Sapa Pun Boleh said...

PKR? makan viagra macam kacaang putih. semua. dari orang atas sampai orang bawah.

tak lama lagi timbullah gambar lain macam ni. orang pkr lain. orang atas atau bawah.

pkr = porno klab rakyat.
jawatan kuasa:
direktor = gay nuar
hero = tian chua
heroin = eliz
pelakon tambahan1 = arumugam
pelakon tanbahan2 = hilmi
jurugambar = sapa pun boleh

kamilsucka said...

pkr boleh blah lar.bantu rakyat konon.kasi list lah apa yang rakyat dah dapat dari pkatan rakyat nie.

bagus master dedah.lepas ni ko bleh up 1 level jadi master macma yoda yang ada green light saber.

hidup umno kini dan selamanya.

Anonymous said...

Kepimpinan adalah amanah. Bukan setakat perlu jawab di parlimen. Di akhirat pun kena jawab. Pemilihan UMNO 970 aduan rasuah. Tokoh muda hebat mcm Asraf Wajdi pun kalah utk jadi ketua umno bahagian sebab rasuah. Kalau sokong pemimpin rasuah, negara akan punah. rakyat kena jadi raja, biar pemimpin pr & bn jadi 'hamba'. kalau mana2 tak betul & rasuah, kita cantas.

Anonymous said...

Kepimpinan adalah amanah. Bukan setakat perlu jawab di parlimen. Di akhirat pun kena jawab. Pemilihan UMNO 970 aduan rasuah. Tokoh muda hebat mcm Asraf Wajdi pun kalah utk jadi ketua umno bahagian sebab rasuah. Kalau sokong pemimpin rasuah, negara akan punah. rakyat kena jadi raja, biar pemimpin pr & bn jadi 'hamba'. kalau mana2 tak betul & rasuah, kita cantas.

Anonymous said...

jangan takut untuk mengundiPR wahai bangsa melayu...yakinlah bahwa PKR DAN PAS ADALAH BABI TUNGGANGAN DAP..YAKINLAH KAMU BAHAWA BANGSA MELAYU SEMAKIN DIPIJAK DEK KERANA PR...YAKINLAH KAMU WAHAI PUAK2 MELAYU PR SEKALIAN...BAHAWA KAMU SEMUA ADALAH ANJING SURUHAN DAP TERMASUK PEMIMPIN2 KAMU.....ANWAR,KHALID,NIZAR,HADI,NIK AZIZ..SEDARLAH BAHAWA KAMU SEMUA DALAH PENGHANCUR BANGSA MELAYU.

Anonymous said...

typical PKR voter.. bila kena kat BN melaung2 suruh letak jawatan. cakap itu tak guna ini tak ble pakai.. tapi kalo kena kat batang idung seniri bile orang dedah... macam2 alasan kasi.. siap maki tak kena tempat(takdak ayat lain dah) terima jerla.. bukti dah ada .. end of story..

Anonymous said...

ape la korang ni..berdentum dentam maki orang tu maki orang ni..yg korang maki2 tetap cmtu jgak..bangang btoi..

Anonymous said...

gua stuju dgn,march 10 2011,1.03am,jgn kita nnt d rujuk pepatah melayu,mngata duluang paku trsepit,DRP melayu sarawak.

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet