Monday, February 16, 2009

Gambar Bogel Elizebeth Wong

WOW MESRANYA KHALID GAGAP DIKOREK KOREK KOREK ELIZABETH. TENGOK LAH TANGAN ELIZABETH TU...KOREK APA TU..BERGESEL GESEL LAGI TU. MASTER DAPAT MAKLUMAT, SALAH SEORANG TEMAN LELAKI YANG MELENJAN ELIZA ADALAH SALAH SEORANG AHLI PARLIMEN PKR YANG BERMULA DENGAN HURUF T DAN TAMAT DENGAN HURUF A. CARILAH SIAPA YA.

81 comments:

kami said...

tian chua?

Elibogel Wong said...

ala tau lama dah..Tian Chua...
Malaysiakini dok sibuk backup pasal gambar bogel si Elibogel Wong ni.

Nak tau sebab ape? Sebab salah seorang yang pemilik dan handle malaysiakini adalah Tian Chua..

So apa yang dikhabarkan oleh Malaysikini tak boleh pakai sangat..sebab lover Elibogel Wong ni ada kat sana.. Yeeehaaaa!!!!

Anonymous said...

Aku nak bogel juga lah. Aku kan berani. Aku akan beranikan hati untuk berbogel.

Encik KhaL said...

gelila aku ngan pompuan ni
xde selera

PK seks said...

Chia..eliazbeth wong, anwar ibrahim patut buat party sendiri.

Parti Seks Semalaysia hahaha

Anwar Ibrahim said...

En khal, kalau i bogel, u stim tak?mmm...

Anonymous said...

Insaflah kembali kepada Allah. Kalau gambar bogel diambil secara sulit dan disebarkan, itu tak ada kena mengena dengan tuan punya diri.
Sepatutnya sebelum disebar difikir dahulu. Jangan mencampakkan diri menjadi orang Munafik kerana menyebarkan keaiban orang lain.
Kalau sekadar tujuan nak mengampu lebih baik lupakan aje, kerana Allah amat pedih.
Renungkan lah.

Tak mahu sokong PR lagi said...

Anonymous, biasalah lah tu..bila pembangkang dedahkan keburukan dan keaiban BN, itu tak apa. Untuk kebaikan supaya rakyat tahu mana yg betul dan salah. Tapi bila kena pada btg hidung sendiri, salah kalau dedahkan aib orang. Maka keluarlah semua nas dlm al quran. Inilah yg dikatakan HIPOKRIT..Dah bosan dgn pembangkang PR skrg.

Sedingin Salju said...

Sekarang PR kena tukak PS pakatan seks.

Anonymous said...

parti derhaka aka parti seks.....hua...hua...elibogel...

Anonymous said...

assalamualaikum..haha..bagi ak senang je isu ni..mcm ni..ok,ak tgh tido kat dlm blik ak..tiba2 adik ak rakam gambar kain pelekat aku tgh terselak..padahal,ak tido pkai kain pelekat n bju..pastu dia bg kwn2 dia gmbar tu..so,ape salah aku..ak just tido n kain terselak..ak mane sedar..slah ak ke?..ak xbermoral ke?..ayya..itu pun susah nak pikir ke..sume ni isu bodo la..lain la kalau dah main ngn pmpuan..pstu ada org rakam perbuatan aku tu..itu mmg2 sah xbermoral la..dlm isu ni..dia tido dan gambar dirakam..bkn nye xbermoral pun..ala..korg sume pun kalu tido tah mcm mne tah..kan2..xtau kan?..pikir2 la sendiri..salam

revomuda said...

mungkin ade lagi gambor bogel lain si elizabeth ni masa kat taiwan ari tu dgn tian chua

Anonymous said...

wahai sahabatku,watpe la kita sibuk dgn org kapir tu..korang x penah tdo bogel ke hatta pemimpin umno kite pun tdo bogel cuma x de org nk snap jer hehehe. Baik kita pikir kan camne nk membenteras gejala sosial gadis melayu yg semakin membarah(cth bole tgk kat youtube),anak melayu yg ramai dipusat serenti. Anak pemimpin umno..life pun makin terok. Tak malukah kita dgn pembangkang sambil berteriak kitalah pejuang agama, bangsa dan negara sedangkan hakikatnyer tidak begitu. Camne parti kita nk relevan dlm pru atau prk kalu sikap dan perangai kita tak berubah

Anonymous said...

Rakyat marhaen pun sekarang mmg banyak yg suka rakam adigan berahi masing2, cumanya dah rakam tuh kalau terkeluar atau tersebar sendiri mau igtlah...

Macam kes Wan Nor Azlin dulu tuh...

Nak jugak tengok camne rupa Elizabeth Wong ni in nudity!lolz!

Anonymous said...

ada je alasan geng2 pr ni kalau jadi apa2 kat diorang.kalau jadi kat barisan salah plak. kalau kena kat diorang jadi kes aniaya la.hujah semua sama. org ambik gambar time kita tak sedar....???macam sial je. nampak sgt la true colour.

Jalan Belakang pun ok said...

geng2 pkr ni memang kaki stim la semua nye.abg nuar kaki stim... anak2 buah mesti la kaki stim jugak... lepas meeting pkr je mesti ada pesta kan....best ni. patut la budak muda2 sokong pkr. ada gangbang lepas meeting....

PUTRAKENCANA said...

Itulah Parti Kesexlan Rakyat,
Pilihlah lagi mereka memimpin Kerajaan Pengkhianat Rakyat.

Anonymous said...

hahaha PKR Parti Kebogelan Rakyat

Anonymous said...

jantan yg ambit gambo babi betina ni mr Tian Chua la.... Nak main tak dapat tu pasal dia sebarkan gambo tu......:) ps: untung tak kena liwat ngan pakar liwat...

Anonymous said...

korang sume ni ckp je lbh..korg ni tau agama ke x..kutuk org sane cni.korang bek sgt ke.ari2 g masjid ke.smyg lima wktu ckup ke x..cermin dri dlu..ingt allah.mgkin arini dierg kene.esok luse sape tau korg yg kene atau family korng yg kene.insafla.xpyh soh org len insaf.die 2 bkn agama islam pun.aku ckp ni skdr mengingatkan je..

Eli loves Hilmi said...

Wah..laju je si Elibogel Wong ni resign? Kata tak nak resign la, ramai orang sokong la..ape lagi tok sah la resign kalo rasa tak buat salah?

Ke takut kantoiii??? Takut orang tahu yang amik gambar kau ni orang yg kau percayai iaitu boipren kau? Takut orang tau boipren kau tu bukan scandal kau si Tian Chua, tapi Hilmi? Nasib baik tak kena tangkap khalwat kan?

asdiktir said...

ada video dia tengah main ka bro? upload la boleh share nengok sesama...baru puas hati. lepas ni kita buleh kutuk kaw2 lagi...tetek kecik ke, puting pipih ka, pepet bulu tak cukur ka...hahaha

Anonymous said...

woi melayu semua! korang jadi bodoh kutuk nyonya cina ni buat apa? pergi balik buat kerja masing2 kat ofis tuh! ini Najib sini!!! PERGI BUAT KERJA!!! TIME MAKAN DAH ABIS!!!

Anonymous said...

weh..aku ada gamba khir toyo tengah berak,nmpak buntut die licin cam muka die gak,cucuk botox gak kot..he must be resign as opposition leader in DUN selangor!!

Mencari sinar said...

salam. hari nie saja jalan2 tengok citer sebenar eli. Akhirnya masuk kt sini. Sebenarnye..selama nie hanya terdengar cerita tentg akhlak penyokong bn banyk buruk dari baik. Dulu tak caye tapi bila baca komen..masyaallah jauh dari akidah islam. sepatutnya cari kebenaran citer, salah atau tak salah eli org bukan islam, tak di hisab terus masuk ke n....a. Tapi kita orang islam maki hamun macam nie apa kita dapat? free dosa.fikirkanlah..kita ada otak ada agama sembahyang 5 waktu..tiang agama..dekatkan diri dengan Allah insyaallah hati akan tenang..

Anonymous said...

alaaahai...isu mcm ni pon korang takleh pikir,memang patut laa korang sokong BN

sungguh cetek pemikiran penyokong2 tegar BN semua...huhuhuuu

weeeyy..byk isu lain lagi nak kena selesai weeeeyyy...rakyat miskin,jenayah,muamalat....

adoyaaaiiii!

DNL said...

aleehhh cam xtau tian chua lee..... masa ka taiwan dia nak balik cepat pasal x tahan mamt tu dok haru ... nafas berbau laa.... hahahahaaaaa.....heeeeheh gurau aje ek... tapi ada sedikit kebenaran kot.

Anonymous said...

bodoh nyer blog.cam org umno gak.semua haram jadah.

Anonymous said...

buatpela p kutuk sana sini.dah la ahli parlimen kutuk sana sini.si haram jadah ni pun nak menambah gak.master dedah konon.siap gambar2 lagi tu.

Anonymous said...

penyokong bn ka penyokong pr sama ja...sama2 kata mengata..yg bn perjuang bangsa apa semua tp pejuang bn la tak macam pejuang bn yang lama,yang la ni duit dan pangkat semata2..pejuang pr kebanyakan yang kecewa tak dapat tempat lam bn dulu..kita sama2 melayu la nih bergaduh kerana perbezaan pendapat tp apek dengan keling dok sorak tengok..padan muka bn pru baru2 ni n kejatuhan kerajaan pr kat perak..pk2 lah...aku tak menyebelahi mana2 pihak tapi org politik skang baik bn atau pr hampir semuanya main kotor...

Anonymous said...

MEMANG KAU ORANG KAT BLOG NIE HARAM JADAH....
INI JE KERJA UMNO TERKUTUK,....SEBANGSAT-BANGSAT ADALAH KAU ORANG YANG BERADA DALAM UMNO NIE..
TOYOL DAN MAT TEMPE KAU NYE MASTER LAH YE..
MENTERI HAPRAK KAU ORANG YANG MERABA KAT DALAM PUB TU APA KES...JAMALUDIN JARJIS...BERAPA JUTA JOLOK DUIT SURUH TARIK LAPORAN POLIS..
CELAKA LAH KAU WAHAI PUAK PUAK UMNO..CELAKA LAH KAU.....

pemerhati said...

Malaysiakini melaporkan EXCO Kerajaan Negeri Selangor, Elizabeth Wong, yang juga wakil rakyat Bukit Lanjan, membuat laporan di balai polis Damansara, Petaling Jaya kira-kira jam 11 malam tadi berkaitan gambar-gambarnya yang sedang tidur berbogel yang kini tersebar di internet dan MMS. Difahamkan foto-foto yang dirakam di atas sofa rumahnya itu diambil tanpa kebenarannya itu kemungkinan diambil oleh seorang bekas teman lelakinya.

Bagai mengantuk disorong bantal, Ketua pembangkang Selangor, Datuk Seri Dr Mohd Khir Toyo bingkas mendesak Elizabeth meletak jawatan EXCO dan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bukit Lanjan.

"Ini (tidur berbogel) adalah masalah moral. Dulu Datuk Seri Dr Chua Soi Lek pun letak jawatan," katanya kepada Malaysiakini.

Sama ada perbuatan Elizabeth tidur telanjang itu boleh digambarkan sebagai tidak bermoral bergantung kepada beberapa keadaan:

i) Adakah kelakuan seseorang itu di dalam rumahnya sendiri - makan, mandi, tidur, buang air besar dan buang air kecil dianggap tidak bermoral jika gambarnya di dalam keadaan sedemikian berjaya diambil oleh rakannya, musuhnya atau paparazzi yang khas diupah untuk tujuan memalukannya? Elizabeth dalam hal ini difahamkan diambil gambar ketika sedang tidur berseorangan di atas sofa rumahnya sendiri oleh bekas teman lelakinya.

Jika tidur dalam keadaan telanjang itu tidak bermoral, jika esok tersiar gambar Datuk Seri Najib sedang mandi telanjang di dalam kediamannya sendiri, wajarkah Khir Toyo menyatakan perbuatan Dato' Seri Najib itu sebagai tidak bermoral dan dengan itu Najib patut letak jawatan? Atau jika ada orang yang berjaya mengambil gambar Khir Toyo yang sedang buang air kecil separuh telanjang di dalam rumahnya, adakah perbuatan itu juga boleh dianggap sebagai tidak bermoral dan dengan itu beliau patut meletak jawatan sebagai ADUN dan Ketua Pembangkang Selangor? Atau bagaimana jika gambar seorang menteri sedang berjimak dengan isterinya yang sah disebarkan oleh paparazzi, adakah perbuatan yang sah disisi agama itu juga boleh dianggap tidak bermoral dan dengan itu menteri itu patut meletak jawatan? Jika semua benda yang kita lakukan didunia ini - tidur, mandi, buang air dan berjimak dengan pasangan yang sah disisi agama dan undang-undang dianggap sebagai tidak bermoral, maka ramailah wakil rakyat yang patut meletak jawatan kerana kehidupannya yang dianggap tidak bermoral.

ii) Dalam Islam, terdapat adab tidur, antaranya dianjurkan tidur dengan pakaian yang menutup badan. Tetapi Elizabeth bukannya penganut Islam dan kita tidak tahu sama ada dalam agamanya tidur telanjang itu diharamkan. Jika beliau tidur berseorangan dalam rumahnya dan tidur telanjang itu tidak diharamkan oleh agamanya, apa masalahnya hingga beliau perlu meletakkan jawatan? Lainlah jika Elizabeth itu Islam, tentu pandangan kita lain sedikit...

iii) Membandingkan kes Elizabeth dengan kes Dr Chua Soi Lek seperti yang diketengahkan oleh Khir adalah tidak masuk akal kerana natijah di antara dua kes ini berbeza, seperti beza antara langit dan bumi. Dr Chua sudah berkahwin, ada keluarga dan beliau melakukan sex dengan seseorang yang bukan isterinya yang sah. Elizabeth pula diambil gambar ketika dalam tidur dan beliau tidak menyedari gambarnya diambil. Mengambil gambar orang yang sedang tidur telanjang memang boleh menjatuhkan moral mangsa yang gambarnya diambil itu, tetapi bolehkah perbuatan yang sewaktu dengannya seperti mandi telanjang dan buang air kecil bertelanjang atau separuh telanjang di dalam bilik yang bertutup boleh juga dianggap sebagai sesuatu yang tidak bermoral? Lainlah jika ada gambar Elizabeth sedang tidur dengan Dr Chua, Dr Khir Toyo atau Dato Seri Najib di sebelahnya, ia memang sah satu perbuatan yang tidak bermoral dan haram di sisi agama kita !

SAYA COPY AND PASTE JER..CUMA PENDAPAT SAYA ADER LOGIC JUGAK APA YANG DI PENDAPAT DIATAS NI..ITU JER..KOMEN ANDA BAGAIMANA??

Syamsidar said...

i sokong u lah pemerhati..

Anonymous said...

Ketahuila rakyat Malaysia ...... Apabila munafif berleluasa , kemungkaran di agungkan dan kebenaran di sembunyikan .........

Akan tiba satu BALA dari ALLAH kepada kita . Jangan kita seronok sangat .

Kemungkinan berlaku gempa dahsyat kepada kita dan banjir besar yg di sembunyikan kepada kita.

sekadar memberi peringatan

Anonymous said...

Jom telanjang ramai-ramai...lopeh tu ambik gambar, post kat internet.. tengok amacam... ada orang respond tak...

Anonymous said...

xpyh dlyn penyokong2 umno yg tegar cm taik yg dah kring kt tp mgkuk tnds ni.huhuhu..dieorng ni xde akal pkran sbnrnye.mende yg xlogik pun bleh dbsar2kan.aku plg nympah ngan umno..kuman matiseberang laut bmpk.bangkai gajah dpn mate xnmpk.dierng ni tau nk duit je..skong umno dpt duit.sbb 2 aku tgk rmi penyokong umno kt kg2 dah kye.hehehe.g crmh dpt 10rggt sorg..dierg nk yg 2 la..10rggt pun dah bleh bli sokongn dierg ni..

khg said...

umno bodoh

penyokong umno,hahaha said...

mane penyokong umno ni.aku nga bosan ni..cptla..bodola umno ni.umno dah corrupt.mkan duit rkyt..politik kotor.jijik aku nk tgk muke n***b skang ni.

Anonymous said...

pkr pn sma sial..ikt tlunjuk cina..bt kandang babi bt..jgn nk ktuk bkn2..smua sma je...pembelit,pnipu 2 pkr umno.pas.smua sma je..NMA PN POLITIK..BKAN SMUA SUCI..tpu ar anwar 2 xde rasuah..palahotak ko..ko ktuk kaum sdri..hei bodo..org cina smua maju sb tlong sma dorg tpi kta mlayu xhbis nk gduh..sb sorang pas sorang umno..ADA OTAK FKIR LA..

Anonymous said...

UMNO,PR SAME? WEI KO TU YANG ADE OTAK PIKIR..
KALU BUTA MATA PEGI BUAT CERMIN MATA..KALU BUTE HATI BERSIHKAN LA HATI TU..
AKU MEMANG CUKUP PANTANG DGN ORG MCM KO NI..
CAKAP MAIN SEDAP MULUT JE..MAIN LEPAS JE..PIKIR GUNE OTAK DGN HATI..
BUKAN PIKIR DGN KEPALA LUTUT..

Anonymous said...

Kata la tiduk telanjang dlam umah 2 bermoral... abih jantan yg amik gambar 2 berduaan dgn betina 2 bermoral ke?

Anonymous said...

Parti Kehidupan Ranjang

Anonymous said...

Apa nak fikir sangat si Elizabeth tu, dia punya dosa memang tak kira. Selagi tak masuk Islam, dia tu bahan bakar api neraka jer, Kita ni lak yang akan kena bakar sebab sibuk2 sebar fitnah dah keje mengeji, caci mencaci. Yang memalukan sesama Islam pulak tuh, yang kapir dok tepuk tangan kemenangan..

p.s korang tau si BF Elizabeth ni orang Melayu.. nama Helmi.. so patut kena hudud ni..

Anonymous said...

Sori.. I maksudkan si Ex-BF Elizabeth tuh, dan bukan si Eli..

Anonymous said...

Alahai dah tak de taktik lain ke woii UMNO/BN? Kesian betul aku tengok korang ni, dr dulu, kini & mungkin selamanya asyik buat fitnah & Aibkan org..apa yg korang dpt? Hilang majoriti 2/3 di Parlimen, hilang 5 negeri..taktik korang ni dah lapuk woii, ada otak fikir, korang ingat isu Eli ni boleh naikan sokongan rakyat pd korang? Jgn harap!! cubalah berfikir sebelum bertindak..takut2 kena korang sendiri..cth kes tuduh org2 PR derhaka pd sultan, tp yg jelas cakap YG DIPERTUAN AGONG tu "NATANG" sapa? bukankah org UMNO juga..tak ke bodoh namanya tu? tak boleh kah korang tunjuk bahagian2 yg baik dr pihak korang? Atau mmg dah tak de org baik dlm parti UMNO korang ni

Anonymous said...

Bodoh punya blog, blog paling bengap, penulis pun bodoh macam sial

Elibodoh said...

Bodoh betul nak sokong si betina ni tidor bogel buat apa? dah la bodoh tidur bogel, memang kasi peluang pada orang laki yang sama bodoh bengap macam dia ambik kesempatan.

woi sedar la sikit makcik-pakcik PR. esok anak 'dara' korang tidur bogel tak pakai seluar dalam, dengan boyfriend, korang masih nak kata itu hak privasi anak korang dalam rumah ke?

aku ingat minah rempit sekolah sampai tingkatan tiga je bodoh buat perkara yang tidak bijak dan makan diri macam ni. rupanya aktivist dan wakil rakyat dah tua bangka macam ni pun sama bodoh dengan budak tak skolah gatal nak berboyfriend.

lagi satu, dah kata boyfriend ambil gambar, patut bagi tahu je lah polis terus siasat dan dakwa. apasal nak salahkan BN? boyfriend dia BN ke? ke boyfriend tunggang terbalik banyak sangat sampai dah tak pasti yang mana satu amik gambar? ntah2 boyfriend dia yang mat salleh yang suka2 ambik gambar dia.

Eliz Wong Bogel said...

Anon February 16, 2009 2:02 AM; Anon February 16, 2009 6:42 AM -- wah bila kena batang idong sendiri, panjang berjela khotbahnya.

Pemerhati February 17, 2009 12:56 PM -- banyak ayat ko mat -- tak payah -- 10 juta pun ayat ko, berbanding 1 gambar ni -- cerita gambar lagi terang nyata. suma org besar pkr macam tu -- anunya besar-besar -- satu gambar dah cukup ayat.

Anon February 17, 2009 10:14 PM -- lagi teruk penyokong pkr dan bogel wong ni -- berkayoh sampai tertidur --- esok terjaga terus sambung -- tapi jurudayong dah lesap -- kecewa. Abis la ko pkr pr13 ni.

Anon February 18, 2009 7:35 AM -- yo sabut pinang -- bogel lagi -- bogel - bogel -- kempen pilihan raya nanti kibarkan ribuan bendera bogel --- dalam kertas undi ko --- conteng gambar bogel --- pkr bogel -- itulah moral pkr -- pancing undi pakai gambar bogel ... tapi ... tapi ... tapi rakyat malaysia mahukah dengan pimpinan pkr bogel, bermoral, mulia, alim, kaki sontot ni? Yang nyata ... pkr dibagi peluang memerintah ... sibuk dgn free sex, bogel luar bogel dalam, berebut kuasa sampai tertidur kerana kepenatan atas ranjang.

Anonymous said...

Aku pahlawan ranjang. Nak kenal dan nak rasa. Sila cll 0176195345

ad said...

Seronok rasanya dapat tulis di enternet ni. Sapa nak bekenalan dgn aku? Hafiz-23. Ni no.aku 0176195345

Anonymous said...

hehehe...
apela yang serabut-serabut..
politik semua same...
takde yg baik takde yg buruk
semua di level yang same..
kalau masing-masing rasa bagus..
pergi la gantikan ahli-ahli yang sedia ada skang
buat tambah dosa ajerk dok maki hamun sana sini...
dosa yang ade pun tak terkambus.. lagi nak tambah-tambah
:D :)) hikekekekeke

Anonymous said...

bersatulah wahai2 orang-orang melayu.. jgn dok pikiaq bangsa laen.. depa ada udang d sebalik batu.. tanah air melayu hak kita.. jgn sampai d gadaikan..

yg benar
panglima hitam harimau 11...

anti master dedah said...

kpd master dedah-tolong dedahkan gmbr bogel family ko bleh.hahahaha

kpd master dedah-tolong dedahkan gmbr bogel family ko bleh.hahahaha

kpd master dedah-tolong dedahkan gmbr bogel family ko bleh.hahahaha

kpd master dedah-tolong dedahkan gmbr bogel family ko bleh.hahahaha

anti master dedah said...

kpd master dedah-tolong dedahkan gmbr bogel family ko bleh.hahahaha

Anonymous said...

MASTER DEDAH BODOH...DEDAH LA NAPE HARGA MINYAK X TURUN

Anonymous said...

btol2 asal harge minyak xtrun.kerajaan songlap duit rkyt.

Anonymous said...

go and fuck your ass.

how narrow minded you are and all those who wrote inside it.

because of your narrow mind, there you are the poorest community in malaysia. asking for sympathy

let me guess, you are a malay,through the stupid low graded malay that you use, only malays who could read and not world wide.

made fun her, has no respect for women at all.

one day when your pictures are taken, hopefully, its your dick or penis, then you can quit all your jobs or posts as well.

look at yourself in the mirror, you have nothing but a short small lousy dick, correct me if im wrong

who are you to judge? and this is your 'religion' that teaches you. of course, even your religion is crooked and full of sex and downgrade on women...

if only you learn how to respect your mother and your sisters. maybe they have died, so you have no respect.

pathetic orang melayu, terus lah dengan keangkuhan awak.

fuck it

Anonymous said...

RAMAI DALAM PKR KAKI SONTOT....SEMUA DARI BUKIT LAK TU....CUMA YANG DIKIRA SAH SONTOTNYA 2 BUKIT JER...BUKIT SELAMBAU NGAN BUKIT LANJAN...YANG DATANG DARI PERMATANG DIKIRA SONTOT SEPARUH SAH SEBAB BELAKANG MARIIIIIIIIIIIIIIII...

ADA SAPA-SAPA NAK JOIN PARTI BARU....SYARATNYA..KENA MENYONTOT DULU DAN KIRIM GAMBAR BOGEL PALING STIM PADA NUAR...INGAT ...GAMBOTENGAH MENONGGENG....COMPOM LULUS....

Anonymous said...

Aku dengar desas-desus ada lagi gambar yg betul-betul hot ttg Kak Eli kita ni. Dengar kata, lagi hebat. Siap k***m batang lagi. Sape ada ye.. mintak la.. nak tengok jugak. Beri Nik Aziz tengok. gerenti tercabut serban dia..Ketika itu,baru PAS, PKR dan DAP percaya bahawa Kak Eli kita ni bukanlah insan yg bermoral..Sebab tulah Kak Eli kita tetap nak letak jawatan.

Sedingin Salju said...

Ha, ha, ha. Nasib baiklah aku buta. Eee'eee'eee'eee selamat aku.

julab said...

bogel di rumah tak salah, tapi orang jantan masuk rumah ambil gambar kurang manis. kalau dah boleh ambil gambar macam tu dan eli tau pulak yang ambil gambar tu bermakna dia izinkan.
saya berpandang puncanya terlalu percaya dengan bf bila suka, bila putus ini jadinya, saya tak setuju pemimpin sebebas ini. bimbang jika masyarakat yang berpegangan bebas akan merasakan ini diizinkan. pemimpin adalah teladan kepada pengikut dan penyokong. kalau macam ini kita sokong kurang baik juga. PUNCA YANG NAMPAK JELAS, KENAPA IZINKAN ORANG LELAKI YANG KITA PERCAYA AMBIL GANBAR DALAM KEADAAN MACAM ITU. ADALAH MUSTAHIL ABANG ATAU KELUARGA ELI YANG HANTAR, KALAU DEPAN MAK BAPAK PUN KITA MALU MACAM MANA DENGAN ORANG LUAR

Anonymous said...

ape lak cita pasai minyak woi bodoh.. sembab.. lembab ..tak tau cita pasai ekonomi langsung..ingat kat malaysia je minyak naik ingat minyak tu mak bapak kau yag punya blhh sekati nak letak harga@!%&$!@

Anonymous said...

kpd pemerhati... yg awak nak backing sangat si Eli tu apsal lu ada share ke ...klu org BN buat hal bukan main lagi komplin klu kena kat btg hidung sndiri bkn main lagi marah sampai buat demonstrasi jalanan..sampai tidur atas jln pun takpe . Nak tanya, org BN ada buat mcm tu ke? Tengok sndiri la sapa ada akai sapa tak!

Sedingin Salju said...

Itulah masalahnya Ah pek oi. Depa punya salah sendiri, depa tak nampak, orang punya salah hatta tak teruk mana wah! luas mata memandang.

Anonymous said...

fuck all of u dumbass... i read one fucking comment up there insulting malay n ur relegion!! then non of u fight back!!!

Anonymous said...

ak teringin nak tengok gambar eli ni bogel..dah la ak minat amoi..si eli ni pun x kawin lagi kan..kasi tgk skit la amoi..jgn kawan dgn anuar.kang dia sebat sia2 je keluar video lak..haiz..

Anonymous said...

FUCK U LA SAPE YG KUTUK2 MELAYU...
MCM BABI..KALO X SUKE DUDUK MALAYSIA..BOLEH BERAMBUS LA...PEGI MAMPOS LA CINA LAKNAT..SAME MACAM KARPAL SINGH LAKNAT...HANJING BETOI LA..MENYIRAP BETOI AKU..SAPE2 YG BERANI KUTUK2 ORG MELAYU MMG NAK MATI LA...FUCK U!!!

Anonymous said...

orang cina tidak boleh bunuh orang melayu ka? tanya sama babi la

887 said...

wei cina lancau, jg mulut elok2 skit. Kurang ajaq! Jgn sng2 ja mengata melayu. Sedaq skit, bangsa cina menumpang ja di tanah MELAYU ni. Diulangi TANAH MELAYU!! Bkn tanah cina mkn babi.. Igt melayu takut dgn cina?? Hg p tanya dgn tok wan hg, lupa dh ka 13 mei? Lupa dh ka parang terbang sdr? Ka nak merasa sdr? Nak ka?? Butuh pak ang!! Mkn bleh sbrg mkn, ckp jgn sbrg ckp beb.. Paria pun sama, dh tau jd kuli, so jgn dok kurang ajaq. Nk kn sembelih kot? Ni para melayu oi, yg hgpa dok gaduh sama2 sdr pasaipa? X malu ka bangsa len dok mengata kita? Pasal politik ja.. X yah dok gaduh2 la, smbhyg bg cukup 5 waktu dh, cukup.. X yah dok pertikai org sana sini.. Penat moyang kita bgnkan malaysia, kita pecahbelahkan, kes politik la ni.. Jgn jd bodo la kwn... Tepuk dada tanya selera, klu sblm ni umno tadbir x kn, kita dh bg kat pr. Tp klu pr pun x kn, xkan nk go on juz like that? C'mon beb, be smart la.. Like hang tuah said........

Anonymous said...

Tuan Admin,

Saya rasa otak tuan admin tak betul la rasanya. Tuan admin ada rekod hospital gila k?

Anonymous said...

BN dan UMNO dah nazak. Nak bertanding pilihanraya kecil penanti pun takut kecut. Mua ha hahaha. Membazir duit konon. Abih yg pi curah duit puluhan ribu kat PRK apa? Apa tak membazir?

Tuan admin blog ini tak berapa sihat kot..Tuan admin demam ke?

Anonymous said...

janganlah tunjuk yang sikit sikit nampak, lebih baik tunjuk yang telanjang bulat, bolehlah pakat pakat kira bulunya...kan ramai wanita pas yang menyokong eli, nik ajis nak tolong kira sekali pun boleh jugak...ha ha ha

Anonymous said...

janganlah tunjuk yang sikit sikit nampak, lebih baik tunjuk yang telanjang bulat, bolehlah pakat pakat kira bulunya...kan ramai wanita pas yang menyokong eli, nik ajis nak tolong kira sekali pun boleh jugak...ha ha ha

Anonymous said...

Woi..Ahli2 UMNO yang bodph..pergi mampus ngan Najib bodoh ko tu..pukimak ko la UMNO

Anonymous said...

SALAM PUKIMAK BABI TO MASTER DEDAH FROM SARAWAK

Penyokong PR said...

Blog paling bengap skli...
sudah2 la kutuk Pr..
BN memang xder cara nk kalahkan pr...
yg aku pelik BN yg slalu kutuk2 PR ckp PR suka fitnah dlm blog..

tapi cuba tgk.. sape yg kuat fitnah..????
BN yg kuat...
B=Barisan
N=Neraka..


U=Untuk
M=Masuk
N=Neraka
O=Original

P=Pasti
A=Akan
S=Sukses

Anonymous said...

Salam semua,

Kepada orang Islam, nah ambik nih pergi baca dulu. Lihat apa yang berada di sebalik Pakatan Rakyat dan Barisan Nasional...

http://mistisfiles.blogspot.com/

..Ha, siapa? Yahudi la!! Zionist!! Illuminati dan Freemason!! Yang korang pergi mengutuk sesama Islam kerana parti politik kenapa? Tegak Islam kerana kesatuan Ummah, runtuh Islam kerana Assabiyah!!

Sedar-sedar la kawan-kawan. Mari berjuang bersama Islam, tegakkan Khilafah Islamiyah. PAS? I'm so sorry. Bagi saya itu masih lagi bukan parti Islam. Islam yang sebenar takkan mengkafirkan orang Islam yang lian. Islam yang sebenar takkan memecah-belahkan perpaduan Islam.

Terpulang la, kalau korang masih lagi nak bergaduh sesama Ummah Islam pasal benda paling kecik, parti-parti politik yang asasnya dari Yahudi tu... sokong Yahudi la korang jawabnya. Berani korang nak jawab dengan Allah Taala nanti? Kat dunia boleh la berlagak oii.. kat akhirat, tertunduk semua~

Kepada bangsa lain yang tak tahu adab dan tata-susila tu, minta maaf. Kalau korang nak jadikan Malaysia negara korang, sila balik ke negara asal korang. The only master in Malaysia is the Malays. Get it? You all only dare to say it back here, pengecut, bacul, coward... you all are whimps!! Bak mai rapat-rapat, datang-datang la kalau berani sangat.

Mei 13, bangsa pendatang dah kena dengan orang Melayu. Korang kena sembelih, kena cincang, kena bunuh.. setel. Nak kena lagi? Tak paham-paham lagi?! Kat Internet boleh la korang berani, cuba korang bangsa pendatang akap depan-depan... nak tgk korang boleh hidup tak lepas tu. Kalau orang Melayu mau, diorang boleh exile aka chase aka halau la korang dari Tanah Melayu. Kesian aja... pastu korang pulak tunjuk kepala.

Bullshit, man!! I piss on your head!!

Dah, itu saja. Yang Melayu dan Islam tu bawak2 bertaubat, sokong Islam dan Khilafah... parti politik tak da dalam kamus Khilafah ya. Itu semua mainan Yahudi.

Yang Chinese and Indians nih, don't forget your own place. You're not from Tanah Melayu, you're from either China or India. Tanah Melayu is for Malays and the Muslims. Dah datang tu buat cara datang, jadi budak baik. Cakap dalam internet boleh la, aku pun boleh. dasar penakut bangsa pendatang nih... face to face la kalau berani. Let's see if you can survive even for a second after that.

Anonymous said...

Orang Melayu bodoh..... Dan sanggup diperbodohkan.... kahkahkah

Anonymous said...

jgnla dok gaduh sbb politik,kita mesti bersatu,tak kira fahaman politik ap,kte bpecah maka makin lemah la kita,ayuh ketepikan soal fahaman,kte ciptaan Yang-Esa akhirnya akn kembali pd-Nya..ingatlah wahai sekalian,dunia ni hnya sementara,bersaudaralah sebaiknya..

hamba Allah said...

inilah fitnah akhir zaman...
apabila umat Muhammad menfitnah sesama sendiri..dan yang untungnya pihak kafir..walau siapa pimpinan kita,ingatlah...akhir zaman nanti akan datang seorang pemimpin yang sebenar2 pemimpin pada kita.yang akan memerintah bumi sehingga tibanya kiamat..so,tiada pemimpin yang perfect sekarang ni..kita di bawah,dok bergaduh,canangkan macam2...benci membenci..sedangkan mereka dipucuk pimpinan apabila berjumpa,tidak pernah bertumbuk,malah berpeluk2kan..sudah2 la baik dari pihak pas,pkr,umno dan sebagainya untuk mengata pihak yang satu lagi..sebab ingatlah,yang baik datangnya hanya dari Allah,dan segala musibah,kesakitan,bencana, adalah datang dari diri kita sendiri... la tahzan..

Anonymous said...

taik