Friday, February 20, 2009

HUTAN SIMPAN BUKIT LENJAN..DESTINASI PELANCONGAN BARU

ANDA DILARANG MEMBAWA KAMERA DI HUTAN INI. ANDA DIMINTA TANGGALKAN CERMIN MATA BILA BERADA DI HUTAN INI. JANGAN RASA MALU UNTUK BERADA DI HUTAN INI. LEBIH BAIK KALAU BAWA LEXUS DAN CAMRY UNTUK BERSIAR SIAR DALAM HUTAN INI. TAPI JANGAN BUAT "U" TURN YA..MERBAHAYA

70 comments:

Anonymous said...

tengok, senang2nya master dedah dapat gambar ni... tp x pelik sbb konco2 umno.. biasa lah... usah dituruti reaksi emosi....

GOMO said...

HUA..HUA..HUA...HUTAN SIMPAN???

HA..HA..HA..HA...'

KAUM CINA NI MEMANG PALING PEMALAS CUKUR BULU KOT???

HUA..HUA..HUA...

HARAP LEPAS NI ADA SYARIKAT PISAU CUKUR YANG MENAJA ELI NI...

JADI DUTA PISAU CUKUR LAH GAMAKNYA.....

Anonymous said...

SESUAI DGN JAWATAN EXCO PELANCONGAN ALAM SEKITAR YG DIA PEGANG. NGEH NGEH NGEH

PKR = Pecah Kepala Rakyat said...

Ini untuk fanatik PKR,

Sementara itu, Agendadaily pula menyebut:
Bagi mendapatkan penjelasan beliau, Agendadaily telah menemui Tian Chua di lobi Parlimen hari Khamis. Apa yang mengejutkan apabila soalan tersebut diajukan kepadanya, Tian Chua yang biasanya 'mesra media' terus mengancam "If you ask me again, I (will) smash your head."

Ni lah menunjukkkan PKR sudah jadi Parti "Pecah Kepala Rakyat"

Anonymous said...

WAA..KAA...KAAA...KAAA...KORANG TAK BAIK TAU KATA ELI PUNYA MCM HUTAN...TAK CUKUR...

ELI PUNYA LICIN GILA WOOOOOOOOOOOOOOOO........SLURPPPPPPP

BERLAMBAK DALAM INTERNET....ORANG PKR JER BUAT-BUAT TAK TAU...YANG YANYA TU SUMUA KEJE ORANG-ORANG PKR...BODOH & BANGANG...

First Born said...

Master oi master. Gua mau pithc tent dan berkhemah di hutan dara (virgin forest) ni for next week end?

One or two days? Please? What sort of permit do I need?

I'll do anything. Please?

Anonymous said...

EEeeee... musyuk..!! Suker betol orang M-No tengok..!!

Anonymous said...

Hehehhehe..boleh la beromen dgn dia ni. Lelong2... Murahnya moral pemimpin Fuckatan Rakyat

Anonymous said...

Camne nak jadi kekasih dia? Ada borang ke? Nak isi...

Anonymous said...

Master Dedah...gambar puki mak lu ada tak.. tolong upload kan.. gua stim la kalau dapat tengok puki mak lu.. mesti bulu banyak..

Kalau dapat tengok lubang puki kakak lu lagi best.. puki kakak lu ada bulu banyak dak.. suroh dia cukur dulu la bulu puki dia sebelum nak ambek gambar..

ok, master dedah byee...

Anonymous said...

Oii master dedah.. bulu lancau lu ada cukur dak.. bila nak tempek gambar lancau lu kat sini.. boleh jugah kita komen.. camna, setuju tak cadangan gua..

bungaraya said...

Dimana agak nya Bukit Lanjan tu. Tempat Rosham Noor buat filem tu kah? Patutlah Rosham pun melakunkan adengan sek dalam filem tersebut. Agaknya diLanjan tu bebas kot. Ialah,ini mungkin yang Pakatan Rakyat maksudkan kebebasan dan kesamarataan itu.

Anonymous said...

Gamak nya hilmi ni dah berpakat dengan saiful untuk memalukan pemimpin2 PKR.Tapi di sebalik lakunan deme bedua ni tentu ada pengarah nya.Agak2nya sapa lah pengarah nya ye..?Dan berapa banyak pulak deme ni mendapat bayaran.

Anonymous said...

agaknya…nie team elit umno…melatih anak2 muda jadi spy supaya merosakkan negara & bangsa….pengarahnya samada KJ atau najib razak.

ahli2 team elit nie…yg sudah diketahui umum….saifool liwat…sirul & azilah C4 altantuya….dan terkini bakal famous hilmi malik.

Anonymous said...

"Mana Hebat gambar "bogel Eli" dan Gadis Bogel Telanjang Al-Tantuya."

Anonymous said...

Rupa-rupanya, kat hutan simpan Lenjan tu tempat skodeng.. patut pun master dedah beriya-iya mengajak semua orang pergi kat sana..

Nak ajak buat dosa rupernya.. Setakat nak sekodeng sampai kena pergi Hutan Lenjan, tak payah... kat rumah master dedah pun boleh skodeng mak dia ada, kakak dia ada, adik pompuan dia pun ada..

Tiap-tiap hari mandi telanjang..

Anonymous said...

ada kisah menarik hari ini:

1. tadi aku bangun lambat....mesti keje org2 umno sampai aku bangun lambat

2. ubat gigi aku dah habis....mesti org2 umno yg curi ubat gigi aku

3. baju aku berkedut...nie mesti konspirasi org2 umno

4. panas tul tengahari nie...mesti keje org2/pakar/spy umno

5. tadi aku makan kenyang sangat....nie mesti keje org2 umno

moralnyer...org2 pembangkang(PAS) tak tau rukun iman...terimalah qada dan qadar

dan org2 pembangkang masih lagi berada pada tahap minda kelas hutan...patutlah segala pembangunna tak dihargai sebab mereka suka tinggal di bawah tempurung

Anonymous said...

Aku berak, taik terlekat kat bowl tak masuk betul2....ini pun salah umno...kahkahkahkahkah...lawak btol puak2 pakatan ranjang nih...semuanya salah umno...kahkahkahakahkah...harakakahahakahaka

Anonymous said...

dia yang dah sedap memantat...disalahkan umno plak...untung kau hilmi...bleh memantat selalu...pastu pas bagi fatwa halal...kehkehkeh...syorga syorga!

ONE said...

emh rase nyer gambar master dedah kali nih x berapa sesuai lar..
elok kira nya kalo gambar ni di ubah sbb rase nyer letakkan gambar real mcm nie mmg cukup mengaibkan..
demi agama yang kita kasihi,
demi bangsa yang kita cintai, serta demi parti yang kita tunjangi,
eloklah kalo kiranye posting blog ini di pertimbangkan semula..
(gamba katun k gak kot)

Anonymous said...

yo master...

gambar tu edit la sket.. xnampak sgt la... bg cerah sket br nmpak dia punya tut!!!

Anonymous said...

tenganga mulut hadi awang tengok hutan simpan bukit lenjan...waduh kok kepinggin nak teroka....

Anonymous said...

Umum sudah tahu, bahawa krisis di Perak berpunca daripada rencana Najib. Boleh saja Najib menafikannya, tetapi penafian itu memperkukuhkan lagi sangkaan itu. Najib ingin membuktikan selepas kegagalan rancangan 916 bikinan Anwar, bahawa dia juga boleh melakukannya. Dia menjadikan rencana Anwar sebagai alasan tindakannya.

Sedari awal Perak diserang. Nasarudin dijadikan umpan. Tajol Rosli menjadikan alasan Nasarudin menyertai PKR untuk melepaskan jawatannya sebagai Pengerusi Perhubungan Umno Perak. Sebaik sahaja jawatan itu disandang Najib, ramai yang sudah dapat menghidu rencana itu. Berlakulah apa yang berlaku.

Bila Anwar menyebut bahawa dia mempunyai rakaman CCTV berkaitan tindakan membeli dan merasuah wakil rakyat PKR terlibat, sangkaan umum bahawa Najib terlibat dengan semua ini menjadi bertambah kuat.

Najib tidak berseorangan dalam rencananya ini. Dia membela banyak ‘hantu raya’. Hantu-hantu ini diberi makan secukupnya. Disebut-sebut bahawa ‘hantu-hantu raya’ ini adalah bekas-bekas orang kuat PKR yang menyertai Umno terutama bekas pimpinan angkatan mudanya.

Mereka bergerak dari satu negeri ke satu negeri yang dikuasai PR. Bermula dengan Perak, Kedah dan Selangor turut diserang. Hantu-hantu raya ini datang dengan dua senjata, ugut dan duit. Ada yang berjaya ditewaskan dengan duit dan ada yang ditewaskan dengan ugut.

Najib tidak bermasalah untuk membela semua hantu itu kerana dia memang menjaga perbendaharaan negara. Ditambah pula hantu-hantu yang dibela Najib itu pun memang bermasalah kewangan semenjak menyertai PKR. Maka keupayaan Najib apabila digabungkan dengan keperluan hantu-hantu itu, rencana menjadi lancar dan berhasil.

Sebulan lebih sedikit sahaja lagi Najib akan jadi Presiden Umno tapi belum tentu dia jadi PM. Mungkin itu mustahil pada perkiraan orang Umno tetapi tidak mustahil dalam roda politik. Najib perlu membuktikan bahawa dia bukan sekadar layak jadi Presiden Umno tetapi layak juga jadi PM.

Untuk itu dia perlu melakukan lebih banyak onar untuk menonjolkan dia lebih ‘brutal’ daripada Abdullah. Sasaran onar itu tentulah negeri-negeri PKR. Ingat Najib, kamulah punca semua ini. Tunggu kamu akan dihukum oleh rakyat. Kalau rakyat berani menghukum Tun Dr M, mengapa tidak kamu?

Cuma, kalau Najib belum cukup hantu raya, dia boleh ambil orang ini sama. Siapa orang itu? Cuba teka.

Anonymous said...

agak-agaknya la, master dedah ni tak pernah cukur bulu konek dia kot.. ntah-ntah bulu konek master dedah dah merambu sampai ke lantai.. itu pasal dia suka sangat dengan bulu pantat Eli tu..

Tak tau la pulak, bulu pantat mak, kakak dia atau adik pompuan dia.. ntah2 satu sekeluraga tak pernah cukur bulu pantat..

Minat sungguh master deadah ni dengan bulu pantat si Eli tu..

ONE said...

Mengatakan krisis di perak angkara dato najib adalah sesuatu yang liar..berbanding ape yg berlaku beberapa ketika ini krisis di perak da lame berpanjangan malahan semenjak saat awal kemenangan PR pon..

Berkenaan dengan peristiwa sejak akhir-akhir ini patut dilihat semula kronologi nyer..Siapa yang memulakan semua ini?Umno dan BN sedang diancam kejatuhan kalau najib x bertindak balas terhadap setiap permainan pihak lawan maka ade kmunkinan parti pemerintah akan di anggap lemah dan tidak layak untuk memerintah..Jd patut nyer tindakan dia masuk akal gak la..

Berkenaan dengan hantu2 yg kononnya dipelihara najib sbb jwtn najib 2 rse nye ade silap faham sikit..exco2 pkr yg keluar pkr dalam tahun 2007 tmasuk la ezam,ghani haron..saifuddin nasution yg kemudiannya sertai pas keluar lg awal..Chandra muzafar lg la pulak awal nyer walhal dia pernah sandang jwtn amat tinggi pon dlm pkr..sedangkan najib jadi menteri kewangan baru thn 2009..

Anwar memang selalu kate dia ade bukti, mula2 dlu kes lingam, lps 2 kes altantuya la ni ahli parlimen yang nk lompat parti pulak tp x de pon detail sangat cite dia..da 2 x penah pulak nk buktikan yang dia benar2 x bsalah dlm kes dia sendiri..hari ni anwar btahan dgn kpercayaan orng terhadap dia jer tp mmg hebat la sbb dia x yah buktikan pon orang pcaye..

Pasal najib jd PM @ tidak ini biarlah masa yang tentukan sbb sy tau di kem Tun mmg bnyk kabar angin bertiup kencang,so mmg btol lar kt dlm UMNO ni sendri pon bnyk masalah cuma beza nya bnyk benda yg salah dlm BN ni dia mengaku dan cuba sdaya upaya utk perbetul kan nya(agak nye la)sbagai contoh sprt hal rasuah, penyalahgunaan kuasa dan masalah moral tp bila dtg kt PR sepatah aram pun x nk ngaku walaupun bukti da cukup banyak..

sekian,

Anonymous said...

tak payah letak sign no entry kat hutan simpan bukit lenjan tu...semua org dah redah masuk..ekekeke...sepatutnya sign tu kena ubah...semua org boleh redah....redah jeeeeee...

salah umno semuanya ni....best tol puak2 pakatan ranjang ni...bila dah kesedapan memantat...pastu terkantoi disalahkan umno...ahhhahahaha mudahnya berpolitik...kalau nuar berahi terkantoi memantat lubang jubo kambing sekali pun puak bodo ni akan salahkan umno....kahkahkahkahkkkkaahahahkakaka ..lawaknyaaaaaaaaa

Anonymous said...

Biasa la budak pakatan riot tu... semua nak salahkan UMNO kalau pemimpin mereka menunjukkan babi dan pemimpin mereka mengatakan lembu maka pengikutnya mengatakan itu lembu padahal itu adalah seekor BABI.... kerana mereka BUTA... MATA dan HATI mereka.

Anonymous said...

Kepada semua FANATIK PKR,PR,PAS,DAP,P_KI etc! Sedarlah sikit org2 yg kamu sokong tu. Lupa pulak, Ketua Pembangkang korang pun terkenal dgn BELAKANG PUN BOLEH! Kalau ketua sendiri macam tu, anak buah apalagi! Tanya Azmin lah, brapa kali bini dia Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) pinjam. Bila kantoi ja, buka cite konspirasi UMNO lah, BN lah. Semoga Allah laknat org2 macam kau semua! KEADILAN? Untuk siapa? Bila kau buat adil. Bila org lain buat tak adil. Moga BABI cepat mampus dari bumi Malaysia secepat mungkin.

Anonymous said...

aku penyokong kuat UMNO.. hidup DAP..!!

Anonymous said...

Ha..ha..ha
Bangang punya puak PKR dan PAD serta DAP. Mcm binatang.. tak faham2 lagi dgn situasi ini. Nik Aziz pun sekor, Elizabeth salah la.. Buat apa nak defend lagi.. Yg dia benarkan si Helmi masuk bilik tu apa hal? Nampak gambar pun dah tahu dia baru lepas main. Lepas main letih la..org PAS pun boleh rasa lepas main.. letih kan? Cukuplah please.. terimalah hakukat bahawa PR sudah retak menunggu belah..

Anonymous said...

Yang bangang bukan UMNO, bukan PKR, bukan DAP, bukan PAS, bukan BEBAS... tapi MASTER DEDAH..

Dialah manusia paling bangang, ngok, bodo, babi, puki mak, bulu lancau panjang, anak haram, celaka, haram jadah... dan banyak lagi perkataan yang sama waktu dengannya.

Anonymous said...

Yang marah sangat kat MASTERDEDAH ni apahal.... nama pun MASTERDEDAH dia kan tukang dedah tak kiralah apa yang dia nak dedah janji jangan berat sebelah...

haji wahab said...

Aku pun ada tengok gambar Eli di blog.
Lama juga aku tatap.
Tapi buka suka suka..aku hanya nak pastikan gambar tu asli atau pun super imposed.
tapi aku belum pasti kesahihannya.
Ni nak tengok skali lagi.

HAJI WAHID said...

KEPADA haji wahab

memang betul tuan haji, kalau niat kita hanya untuk kepastian memang tak salah tengok lama lama.
so...niatlah "sahaja aku tengok gambar ini kerana kepastian"
Lepas tu tengok......tiap tiap hari pun tak apa.
Ada orang niat, sahaja aku minunn arak kerana ubat...GASAK LE JIIIII.
MASING MASING PUNYA KUBUR,DIA JAWAB LE

Anonymous said...

Difahamkan memang inilah taktik busuk yang akan digunakan oleh KERAjaan BNatang sekarang ini.. tidak ada lain selain daripada perancangan seseorang yg sekarang ini sedang menunggu untuk menjawat jawatan no 1 dalam negara.. kerana dia bukan hanya memerlukan sokongan yang kuat daripada negeri2 tersebut bahkan mahu menjadikan sumber kewangan di atas kekayaan kedua2 negeri ini untuk dijadikan sebagai bekalan untuk menghadapi peralihan kuasa akan datang.. taktik ini tak ubah seperti israel yahudi laknatullah sebabnya mereka akan memperkukuhkan sumber ekonomi untuk mendapatkan bekalan senjata menyerang negara Palestin hakikatnya itulah yg akan terjadi dan realiti berlaku di dalam negara kita sekarang.. namun beringatlah buatlah apa jua prancangan di muka bumi Allh ini namun sekali2 perancangan kamu itu dapat mengatasi perancangan Allah SWT.. tugas kita sebagai rakyat yg dizalimi disaat ini banyakkan berdoa disamping melakukan sembahyang hajat memohon keHadrat Allah SWT agar negara kita akhirnya dipimpin oleh alim ulama serta ahlinya demi kesejahteraan kita semua selepas ini InsyaALLah..

Anonymous said...

SAYA SEBAGAI PENCINTA AGAMA KADANG2 TERKILAN DENGAN KOMEN2 YG AGAK KERAS DARI PEMBACA LAMAN INI..LAKNATULLAH..NERAKA JAHANNAM DAN SEBAGAINYA..APAKAH KITA PERNAH MENDENGAR NIK AZIZ,HAJI HADI MENGELUARKAN PERKATAAN YG SEDEMIKIAN RUPA TERHADAP PENENTANG MEREKA DALAM CERAMAH2 MEREKA..RASULLULLAH PUN TAK PERNAH MENCACI WALAUPUN DUGAAN YG DITERIMA DARIPADA BELIAU AMAT BERAT..SEDANGKAN KITA TAK PERNAH TERIMA DUGAAN MACAM TU CUMA ADA PERASAAN DENDAM DALAM HATI DIATAS HAL2 YG BERKAITAN POLITIK..SEMUA ORG CINTAKAN ISLAM..AGAMA YG SYUMUL..KITA YAKIN..JIKA BENDA ITU BENAR..IA AKAN TETAP SELAMANYA BENAR..KITA YAKIN BAHWA AGAMA YG KITA CINTAI INI AKAN TERTEGAK JUGAK DGN IZIN DARI-NYA..APA SALAHNYA KITA BERDOA,MINTA PERTOLONGAN DARI-NYA TUNJUKKAN KEBENARAN DGN BERSUNGGUH..MAAFKAN SAYA..

Anonymous said...

Siapakah Master Dedah..

Balaci tukang angkat taik najib dan taik khir toyo.

juga, tukang basuh berak khir toyo.. yang sentiasa mengampu dan mengadu domba kepada boss nya yang mempunyai hati busuk macam bangakai babi iaiitu najib rosmah.

Anonymous said...

Kalau lah betul MB punya onar, kes teruk ni.

Aku kesian kat wanita2 PAS yang berbaris kat belakang Eli masa press conference.

PAS, lebih baik cabut & cerai dgn PKR

ONE said...

Salam,

Melihatkan tulisan yang pada mulanya memaki orang, saya terkejut pada pengakhirannya saudara anon mengangkat martabat pemahaman islam sebagai kesimpulan bicara..Rasanya saya tahu saudara mengikut perangai sape.
X mengapalah sebenarnya saya tidak cukup pengetahuan berkenaan hubungan saudara dengan dato najib yang membolehkan perasaan kebencian sebegitu rupa di luahkan saudara..
Perkara ini mengingat kan saya kembali sebuah cerita yang saya fikir cukup memberikan teladan kepada kita semua..Ia berlaku pada zaman rasullulah yang mana terdapat seorang wanita tua yang sangat bencikan rasulullah..
Yang peliknya dia tidak pernah pun bertemu dengan baginda tetapi sering kali menghamburkan fitnah dan memburukkan rasululah berdasarkan 'CERITA-CERITA' berkenaan rasululah yang didengarinya.
Pada suatu hari dia di timpa kesusahan dan kemudian tampilnya seorang anak muda membantu wanita tua itu.Kemudian wanita tua tersebut telah bertanya akan identiti anak muda yang membantunya itu dan alangkah terkejut nya dia apabila mengetahui sebenarnya itulah dia nabi muhammad s.a.w yang selalu di hinanya..
Saya rasa kita tahu apakah sambungan bagi cerita ini..Dalam mengaitkan dengan hal yang berlaku pada hari ini eloklah kita kembali pada kesahihan bukti dalam membuat sebarang penghakiman.Kalau sudah cukup bukti yang dihidangkan maka tidak adil kalau kita menolak fakta dan jika tidak cukup buktinya elok lah baik jika kita kita tidak menokok tambah cerita..
Saya yakin mana2 kerajaan dlm malaysia pada hari ini tidaklah zalim, masalah nya munkin hanya lah perlaksanaan sebuah pemerintahan yang lemah..Bagi memperbetulkannya kita sendiri boleh menyertai kjaan dalam membantu membina sebuah pentadbiran yang lebih sempurna..
Berkenaan rakyat yang di zalimi tu saya rasa memang x tepat lah tp sebagai rakyat yang prihatin saya juga harap tiada rakyat lain di negara ini yang benar2 dizalimi. Oleh itu jangan lah benar kan kebencian membara di hati kerana akan buruk padahnya nanti..

wallahualam..

Anonymous said...

Bengong sungguh segelintir rakyat malaysia yang gagal berfikir dgn waras, fikirlah jangan percaya terus dgn isu yang dimainkan oleh pihak yang ada kepentingan Tiba-tiba saja keluar isu ini Gambar bogel adunPKR yang ada musuh politik ,angkara sapa?FIKIRLAH DGN WARAS takkan nak buat sebaran sendiri tentu musuhnya .MUSUHNYA yang dah habis modal dan tak ada moral.Satu dunia sudah tahu musuh politiknya yang sarat dengan pelbagai Skandal(tak perlu senarai semua org dah tahu)So wat apa dok komen yang macam org kena histeria nak burukkan lawan politik guna taktik yang kotor dan hina .Carilah isu lain yang lebih manfaat untuk Rakyat dan negara.Jangan jadi macam Sarkas yang tak tahu nak beza baik dan buruk,betul atau konpirasi sesuatu isu.Jangan merapu dan meracau MASTER DEDAH Kalau Dapat Duitpun jadi tukang sebar isu ni Fikirlah duit yang dapat untuk sara anak isteri...atau Makan sendiri....Hanyir dan meloyakan...Kalau dah sokong kuat pembangkang(BN) di Selangor Janganlah Hilang pertimbangan,Sabar dan carilah isu yang lebih manfaat untuk meraih sokongan rakyat di PRU ke13 nanti.JATUHKAN LAWAN DIGELANGGANG YANG SEBENARNYA SEBAGAI "ANAK jANTAN" DENGAN ISU YANG BOLEH DITERIMA AKAL, SOAL MORAL ADUN PKR TU BIAR POLIS YANG SIASAT SAMADA SENGAJA ATAU ADA MUSUH YANG CEROBOH PRIVACY ADUN PKR TU.....HIDUP UMNO!HIDUP UMNO! HIDUP UMNO! UMNO BOLEHHHHHH! KAH,KAH,KAH...INILAH PARTIKU YANG MAKIN NAZAKKK DAN CELARUUUU SEMUA ORG TAHU REALITI INI TERMASUK PRESIDEN DAN BAKAL PRESIDEN UMNO SEKARANG.

ADI JAGAT PUTRA said...

sudah sudah lah salahkan orang lain.sendiri buat salah takkan nak salah kan orang lain kot.sendiri yang berbogel takkan itu pun dikatakan konspirasi dari UMNO/BN.cuba la pikir yang logik.cukup - cukup la diperbodohkan orang lain.kita dibawah ni bergaduh macam nak gila dame diatas tu seronok je pegi amerika.

sama sama lah kita pikirkan nasib agama bangsa dan tanah air kita///

Anonymous said...

umno ade telur tapi telur diorang semua dah hangus…

UMNO BACUL…… berketuakan Hishammudin pondan tua.. asyik nak hunus keris jer.. ajak lawan takut..

dasar pondan tua tak sedar diri.. tua nak mampuih..

Anonymous said...

master dedah..

kau dah dapat ker elaun basuh berak khir toyo..
busuk tak taik khir toyo.. rasanya taik khir toyo tak busuk sangat kot..maklum lah selalu disuntik botox...

kasi ler kita orang sikit. Jangan ler makan sorang.. tak baik tau.. ada duit kongsi-kongsi ler.

Anonymous said...

Menjelang Perhimpunan Mac ini nampak sangat pemimpin UMNO ni nak cari glamour. Masing masing buka langkah nak jadi pendekar.Yang jadi mangsa ialah PR.

Mereka lakukan semua ini untuk menutup kekalahan mereka di dua PRK baru2 ini

Untuk meyakinkan perwakilan bahawa mereka masih bernyawa dan agar tidak di kutuk habis habisan mereka berjaya juga sedikit sebanyak menaikan sedikit moral yang hampir lupus.

Antara yang telah mereka lakukan samada secara halal atau haram ialah:
1. Jatuhkan kerajaan PR Perak,
2. Kaitkan MB Selangor dgn rasuah,
3. Ugut danrasuah beberapa ADUN PR
4. Tuduh PR derhaka
5. Cari kesalahan perilaku sex

Sape2 ada idea yang cun2 tu ...jum kita sama2 bantu PR menyanggah serangan dari puak2 UMNO ini..

Anonymous said...

Pada 6 Disember 2001 Khir ToyO cuba menjadi jago kununnya. Khir Toyo dengan lagak ayam jantan mencadangkan pengharaman penjualan kondom secara bebas sekarang ini. Untuk umat Islam,cadangan Khir Toyo cukup baik. Hanya pengidap AIDS dan pasangan rumah tangga sahaja dibenarkan membeli kondom. Khususnya remaja adalah dilarang.

Tetapi cadangan sensasi Khir Toyo dengan cepat disergah oleh Marina Mahatir bos Malaysia Aids Council,anak Mahathir Mohamad, mentor Khir Toyo.

“Tindakan Kerajaan Selangor adalah tindakan gila”, sergah Marina kepada Khir Toyo. “Halangan tersebut akan meningkatkan lagi bilangan kehamilan haram dan penyakit sexual transmitted diseases”, hujah Marina lagi.

Menteri Perempuan dan Keluarga, Shahrizat Jalil, menteri yang merestui pesta buih di Bangsar turut menbantah cadangan Khir Toyo. Shahrizat telah memberikan amaran kepada Khir Toyo supaya jangan libatkan penjualan kondom dengan agama Islam serta harus memikirkan kepentingan rakyat adalah lebih utama.

Kedua-dua pemimpin yang menentang cadangan Khir Toyo berkaitan larangan jualan kondom secara bebas adalah dari mereka yang cukup rapat dengan Mahafiraun, Mahatir Mohamad.

Khir Toyo yang kini >bagaikan cacing kepanasan kerana kes rasuah tanah dan projek jalan sedang berusaha untuk melembutkan hati Mahathir.Kini sudah pasti Khir Toyo dalam keadaan bengong. Sama ada ingin meneruskan cadangan menyekat penjualan kondom atau membatalkan cadangan dan terus menyokong Marina serta Shahrizat.

Khir Toyo bukanlah seorang yang mempunyai pendirian yang mantap. Mana-mana yang memberikan keuntungan kepadanya,di situ ia akan berpaut. Ketika Datuk Seri Aanwar Ibrahim dipecat ia salah seorang ikut berdemontrasi dan menyokong DSAI melalui Ezam.

Sebelumnya ia memang cuba-cuba berjinak dengan sdr.Ezam sebagai orang kepercayaan DSAI ketika itu. Oleh kerana harapan kepada DSAI telah punah,Khir Toyo terus menempelkan diri kepada Aziz Md.Nor, Setpol,Abu Hasan Omar.

Ramai yang yakin bahawa Khir Toyo akan menjadi pondan dan membatalkan cadangan dan patuh kepada kehendak Marina dan Sharizat.

Ketika baru dilantik MB Selangor, Khir Toyo juga sanggup bermandi darah kununnya untuk mempertahankan hak Melayu. Sampai kini belum kelihatan setitis pun darah Khir Toyo mengalir untuk mempertahankan hak Melayu.

Yang jelas adalah mengalirnya ratusan ekar tanah Selangor kepada kroni Khir Toyo dan seterusnya kepada taukeh-taukeh Cina. Juga turut mengalir wang rakyat berjuta-juta ringgit ke kantong kroni Khir Toyo melalui pengagihan projek pembinaan jalan dan mengukur tebing Sungai Bernam.

Sesungguhnya Umno Selangor dahagakan kejantanan Khir Toyo mempertahankan isu “Kondom Khir Toyo”

Anonymous said...

Cerita Helmi ni sama aje macam Bala. Dedahkan sesuatu, dapat berjuta2, lepas tu hilang. Mungkin Helmi ni sedang relek kat Bali kot. Cuba2 teropong sikit!!!!!!!!!!! Keputusannya tak dapat dikesan dan buang kes.Modus Operandi polis ni sama aje, bukan kita tak tahu!!!!!!!!!!!

Sasha2020 said...

Biarlah kita berprinsip..yang salah kita tolak atau tegur dan yang benar kita sokong dan bantu.
Dah dia sendiri pun mengaku, janganlah nak membela dia memabi buta. Aku malu tengok wanita PAS bertudung labuh boleh bagi support kat dia. Astaghfirullah...kalau iapun nak dpt sokongan dari PKR atau orang Cina, jgnlah sampai prinsip digadaikan...
Aku rasa , PAS dah buat satu kesilapan yg besar. PAS akan dihukum dlm PRU Bukit Gantang..tunggu dan lihat. Gelombang biru yg menjatuhkan kerajaan PAS Trengganu dulu telah kembali.

Sasha2020 said...

Ada mangkuk tu tulis ...

Antara yang telah mereka lakukan samada secara halal atau haram ialah:
1. Jatuhkan kerajaan PR Perak,
2. Kaitkan MB Selangor dgn rasuah,
3. Ugut danrasuah beberapa ADUN PR
4. Tuduh PR derhaka
5. Cari kesalahan perilaku sex

--> Siapa yg jatuhkan kerajaan Perak. Tanyalah 3 ADUN tu (2 dari PKR dan 1 dari DAP) Sendiri punya ADUN yg jatuhkan kerajaan dia sendiri sebab dah insaf.

---> kaitkan MB dgn Rasuah. Kes ni memang terang2 dan nyata. Bukan cerita rekaan seperti mana dlm komen mereka. Kenapa tak boleh kait dgn rasuah? Dia buat rasuah tak apa ke? Gunalah akal..kenapa dah teruk sangat fikiran tu.

---> Ugut dan Rasuah ADUN. Betul ke? Bagi bukti.Mereka sebenarnya hanya nak berhijrah dari yg buruk kepada yg baik. salah ke? Sebab pemimpin pembangkang kaki liwat, pemimpin PR byk tak tahu buat kerja, lembap dan byk lagi. Sbb tu mereka keluar.

--> Tuduh PR derhaka. Ini bukan tuduh. Semua berlaku depan mata. Buta ke? Tidur atas jalan, caci sultan , hina mufti...PR akan dihukum. Tunggu dan lihat.

---> Cari kesalahan perilaku seks.
Benda memang berlaku. Benda maksiat kena dibenteras. Kita tak mahu pemimpin kaki liwat, bohsia dan bohjan. Tak lama lagi Tian Chua juga terpaksa letak jawatan sebab affair dia dgn Eli Wong. Dia ingat orang tak tahu apa mereka buat masa kat Taiwan.

Sekian harap maklum

Anonymous said...

UMNO sentiasa salah guna kuasa. Semua instrument negara yang dibiayai oleh wang negara dan wang pembayar cukai adalah hak semua rakyat. Bukan hak UMNO sahaja.nti


Dalam perhimpunan UMNO Mac nanti, sekiranya RTM membuat liputan secara percuma, maka UMNO telah salah gunak kuasa. Selama ini perhimpunan agung UMNO diliput secara habis habisan oleh RTM, adakah UMNO bayar bilnya?


Kalau RTM buat liputan untuk UMNO, RTM juga wajib membuat liputan untuk semua parti politik di Malaysia.


Sebab semua parti politik berahlikan warganegara Malaysia.


Bukan ahli UMNO sahaja yang warganegara.

Anonymous said...

takdak beza
otak khir toyo ngan otak lembu,,,
kalu lembu buat botox, akan sama la ngan muka toyol tu,,,,

Anonymous said...

Khir Toyo Disiasat Dalangi Pembelian & Penjualan Apartmen Mewah di Mekah

Bekas Menteri Besar Selangor, Khir Toyo kini disiasat kerana dipercayai mendalangi pembelian dan penjualan apartmen mewah di Makkah membabitkan penggunaan dana awam sebanyak RM 25 juta.

Anonymous said...

wawawa..pandainye masterdedah...
asal x sahut cabaran tunjuk pic najib ke khir...
owh lupe tuan kn mana leh makan tuan,,hahahahahah
lg satu khir ,ko x pyh la nk sibuk2 hal eli tu..
die tu bkn islam..ada ggu ke idup ko..lg pn ko x kn x tau ko mati t sorg2..
so ingat la...KUBUR MASING2...X DA BN UMNO PAS PKR..

Anonymous said...

hek elee..kecoh la ko anonymous kutuk2 masterdedah..biarla die siar pun bkn nyusah kan ko pun..ko simpati apsal?ade share saham gambar yee...sian fuckatan rakyat

Anonymous said...

NTAH APA TAH MASTER DEDAH NI..AKU X TAU NK CKP APA...SIBUK NGAN HAL ORG LAIN..KO TU DAH OK KER..INGAT EY KUBUR MASING2 SO JGN LA INGAT KO TU BAIK SGT..
T DALAM KUBUR ADA KE NAJIB KE KHIR KE TOLONG KO..AKU X KATE ANWAR AKAN TOLONG KO...TP INGAT LA...JGN MELAMPAU NK AIBKAN ORG..KUBUR MASING2...
SO PEDULI APA ELI...LGPN DIE PN ORG ISLAM..BAIK BG NASIHAT KT NAJIB KE KHIR KE MENTERI YANG BW LARI ANAK SULTAN LA..LAGI BGUS

Sasha2020 said...

Pakatan rakyat (PR) atau Perompak Rakyat di ketuai oleh :
PKR ( Parti Kencing Rakyat)
DAP
PAS

Cubalah tengok senario masa kini :

Ketua PKR & PR : kaki liwat (Sedang dlm perbicaraan)

2 Exco Perak PKR rasuah dan keluar parti

1 Exco DAP Perak keluar parti

1 EXCO PKR Kedah letak jawatan

1 Exco PKR Selangor - masalah moral. Pun nak letak jawatan.

Ketua AMK Kepala Batas kata ada 2 EXCO PKR di Pulau Pinang Rasuah. Dia ada bukti.

MB Selangor Rasuah (Lembu & Lexus)

Seorang EXCO di Kedah menghina Sultan Kedah.

Dan byk lagi.....Coming soon. Sungguh menarik politik di negara ini. Nampaknya, byk pemimpin PKR bermasalah moral seperti ketuanya jugak.

Ini baru hampir setahun berkuasa, kalau bagi 50 tahun , tak tahu apa nak jadi.

Sebab tu, saya kata mereka ni sebagai Perompak Rakyat (PR) dan PKR sebagai Parti Kencing Rakyat.

Anonymous said...

puki mak korangg.. rasuah najib dengan khir toyo babi taik busuk tu apasal kau orang tak mau dedah..

nak sokong lagi manusia babi puki mak macam khir toyo celaka dan najib haram jadah tue.. tuihhhh...

Anonymous said...

AKU DAPAT SATU INFO DARI ORANG DALAM WAT WEBSITE NI, WEBSITE NI MEMANG KOS MAHAL SBB ADA EDITING KARTUN LAGII.. ORANG YANG UPAH BUAT WEBSITE NI IALAH NAJIB RAZAK

Anonymous said...

BUKAN SUSAH KERAJAAN NAK WAT KONSPIRASI, HARTA DEPA BERBILLION DOLLAR SAMPAIKAN WANITA GEMUK PUN BILA DAH KUAT SANGAT BERBOROS DI LOS ANGELES, SAMPAI BERTUKAR JADI BARBIE GEMUK.... BUKAN SUSAH SANGAT NAK WAT KONSPIRASI DAN AMIK GAMBAR ORANG DALAM RUMAH MEREKA, JANJI ADA DUIT BANYAKK, SEMUA JADIKKK

Anonymous said...

KHIR TOYO DAH JADI KHIR TEMPE MUKA STRAWBERI.. DIA TU MEMANG GAYY ATAU BISEX

Anonymous said...

OPS SILAP, BUKAN BARBIE GEMUK TAPI MUKA DAH JADI MCM ROBOT ANDROID YANG TAKNAK MAMPUS TUA

Anonymous said...

Cerita Helmi ni sama aje macam Bala. Dedahkan sesuatu, dapat berjuta2, lepas tu hilang. Mungkin Helmi ni sedang relek kat Bali kot. Cuba2 teropong sikit!!!!!!!!!!! Keputusannya tak dapat dikesan dan buang kes.Modus Operandi polis ni sama aje, bukan kita tak tahu!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

amik gambar eli beberapa keping, terus dapat berjuta2.. budak najib punye kerje

Anonymous said...

Hmmm TGNA kater kalau nak bogel dalam rumah saper peduli ... tapi dia lupa nak ulas dari segi moral pula ... berkhalwat .. berzina dengan lelaki islam ..

Rasenya lepas ni TGNA boleh join UMNO balik lah .. sebab cara dia bercakap dah macam orang UMNO.. bersimpang siur ... \

sedih tengok TGNA yang semakin tersesat kerana mahukan menjatuhkan sehinggakan beliau dah jadi macam orang UMNO .. dah comel doh .. Tuan Guru .. but don't worry your best friend LKS, Karpal and etc really happy with you ...

Anonymous said...

bagi 10 sebab kenapa marah sgt dengan najib razak?

Anonymous said...

MACAM BABI KAT SELANGOR R SAPE KUTUK NAJIB..PE KRG INGT ANWAR N KARPAL SINGH TU BAGUS KER??MCM LANGIT DGN BUMI...ANWAR TU PENIPU UMAT,PEMBOHONG,PENGKIAHAT,SOKONG YAHUDI,ANJING DAP,.NAJIB DA BYK TOLONG MELAYU...CKP RASUAH2..BUKTI MANE??CAKAP JE BOLEH LA..JGN JADI BODO LA PENYOKONG PR..KORANG SUME MMG MCM ANJING N BABI JE..XLAYAK JADIK MELAYU...HAHA..PENYOKONG PR = BABI

Anonymous said...

bila dah kantoi camni, pembangkang sume nak tala ke UMNO.. ntah2 diorang yg buat utk racun fikiran rakyat utk bencikan UMNO. dh terang lagi bersuluh.. xpayah la dgn alasan2 yang sama..

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet