Wednesday, February 11, 2009

Jangan Makan Babi




22 comments:

Anonymous said...

sebenarnya kau tu yang selalu makan babi.. bangsa haram jadah, keturunan celaka, puki mak punya orang...

memang kau ni bangsat laknat.. suka menfitnah orang.. hanya orang yang selalu makan babi saja mulut macam kau ni.. babiiii....

Kau ingat kau tu malaikat ke.. senang-senang dok fitnah orang tu, orang ni..

memang kau ni bangsa paling babiiiiii didunia..

faham tu, haram jadah besar..

Anonymous said...

sebenarnya kau tu yang selalu makan babi.. bangsa haram jadah, keturunan celaka, puki mak punya orang...

memang kau ni bangsat laknat.. suka menfitnah orang.. hanya orang yang selalu makan babi saja mulut macam kau ni.. babiiii....

Kau ingat kau tu malaikat ke.. senang-senang dok fitnah orang tu, orang ni..

memang kau ni bangsa paling babiiiiii didunia..

faham tu, haram jadah besar..

Anonymous said...

oiii master dedah babii...

mmemang lah makan babi tu haram.. yang kau dok makan babi tu.. apa hal..

sebab kau makan babi tu lah, mulut kau, otak kau, pemikiran kau.. mrmang sebijik macam babi laknat bin anjing celaka bin puki mak...

haram jadah punya oranggg...

kau memang celaka.. anak harammmmmmmm...

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

DEY... TULIS NAMA DAN EMAIL LAH KALAU NAK MAKI MASTER DEDAH...

DEDAHKAN DIRI ANDA SIAPA

Anonymous said...

emmm masing-masing lah

PasMuda said...

Master Dedah cuma kata jgn mkn babi. Apa masalahnya?

Bila nasihatkan jgn mkn babi pun kena maki?

pemburu babi said...

Mari Makan Babi Panggang
Lazat & Enak
Jgn lupa sembelih dulu..

Anonymous said...

Ingat Babi ingat Pakatan Rakyat

lintahbertulang said...

Takkan orang nak ajak ke arah kebaikan pun anon-anon nak maki juga ke? Anon-anon ni bangsa apa? Seolah-olah cuba menidakkan kebenaran...

Pemuda Melayu said...

babi la yang tak paham bahasa sbb tak gi sekolah..master dedah kata jangan makan babi siap ngan fakta dia sekali.Yang terasa sgt nak memaki2 pasal apa. bodoh betul la.

Anonymous said...

Sebenarnya, gua marah kat Master Dedah tu bukan pasal cerita Jangan Makan Babi.. tapi gua geram pasal Master Dedah ni banyak sangat tabur fitnah yang melampau-lampau. Yang dia tuduh orang tu, orang ni macam-macam tu .. apa hal.. ada bukti ka. Ingat sikit.. Dosa fitnah sama macam membunuh..

Ada ke patut, diletaknya muka anwar ibrahim tunggang babi.. elok ka buat cerita macam tu.. fikir la dosa pahala sama.

yang engkau kutuk tu, bangsa melayu jugakk..malu la sikit kat bangsa lain yang dok sorak kat melayu asyik bergaduh sesama sendiri. apa la punya orang .. bodohhhhhhhh..

Anonymous said...

Demokrasi negara ini sekali lagi dibaculkan dek karenah sang pemerintah. Sekatan akses maklumat kepada massa dilakukan kerana kian terdesak mencari kekuasaan. Terdesak kerana terbelit akan simpulan sendiri! Krisis politik di negeri Perak yang berlaku menyebabkan jentera pemerintah semakin berkecamuk apatah lagi apabila akan diadakan 2 pilihanraya kecil masing-masing untuk kerusi Parlimen Bukit Gantang dan Dewan Undangan Negeri Bukit Selambau. Modus operandi pemerintah kini tertumpu kepada sekatan-sekatan terhadap akses maklumat kepada rakyat.

Beberapa hari ini dapat kita lihat bagaimana putar alam berlaku di setiap stesen televisyen yang dikuasai sang pemerintah. Hampir setiap jam diulang perkara yang sama bagi menyampaikan pertuduhan demi pertuduhan sekaligus menyemai perasaan benci rakyat kepada penderhaka feudalisme yang ingkar tatkala pemerintah bersembunyi disebalik tugu agung itu. Bersembunyi daripada rakyat dan pemandiran ke atas rakyat terus dijana agar kepercayaan diberi kepada pemerintah lantas menerima keabsahan yang lebih tinggi dari pembangkang.

Kini, segala ruang untuk pembangkang ditutup serapat yang mungkin. Mahathir dan Najib punya modus operandi yang sama. Akhbar atau lidah rasmi lawan terus dirampas diseluruh negara dengan akhbar-akhbar kepunyaan pemerintah terus-menerus meletakkan tema penderhakaan sebagai rencana utama. Mereka sememangnya bijak kerana dengan rampasan yang terus-menerus dilakukan akan menyebabkan pembangkang kehilangan platform untuk menjawab segala pertuduhan ke atas mereka. Maka rakyat akan hilang sumber bagi menilai siapa yang benar dan apa yang sebenarnya berlaku.

Mungkin Pakatan punya kelebihan kerana mempunyai pemidato-pemidato yang hebat untuk menerangkan situasi yang sebenar. Namun kenyataan yang dikeluarkan oleh Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan benar-benar membunuh arena pendemokrasian negara ini. Larangan mengadakan ceramah-ceramah umum dikuatkuasakan atas alasan meredakan ketegangan yang berlaku. Apakah negara ini benar-benar bergolak atau hanya bergolak dek ciptaan mereka sendiri? Maka, hilang satu lagi pentas bagi pembangkang menyampaikan penerangan kepada rakyat secara terus.

Kini yang tinggal hanya ruang multimedia yang masih merdeka dari jajahan pemerintah. Namun, ruang-ruang yang ditutup oleh pemerintah pasti memberi impak buruk kepada pembangkang. Dengan 2 Pilihanraya Kecil yang bakal berlangsung, pertempuran yang lebih dasyat akan berlangsung. Dengan momentum yang ada tidak akan memberi keselesaan yang Pakatan untuk bergembira. Tambah lagi dengan jentera diperingkat negeri yang telah dirampas sang pemerintah. Pastinya kelebihan akan kemudahan berpihak kepada sang pemerintah. Yang pasti, pertarungan baru bermula!

GOMO said...

KESIAN SI ANON TU...

ANON JANGANLAH MARAH....
KAMI FAHAM ANDA...

ISY KAU ORANG NI...TAK ELOK DIMARAHNYA ANON TU!!!
DIA TU TAUKE BABI!!!
TU YANG BENGANG BILA MASTER DEDAH CAKAP JANGAN MAKAN BABI.

DAHLAH PERAK TUMBANG.
PROJEK BABI MEGA DIA PUN DAH BATAL KAT PERAK!!!

TAUKE BABI...TAUKE BABI....

JANGAN MAKAN BABI..

PAKATAN BELA BABI RAKYAT!!!

Anonymous said...

Master Dedah... jangan jadu babi.. sebab babi tu harammm

Anonymous said...

aku pdeduli ape.aku mmg beci master dedah.2ka namela wei.jd master babi ke.master bedebah ke.kaki kipas bontot umno ke.bru btol.bru kene ngan panagai ko yg mcm shit 2.

Anonymous said...

babi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babi

Anonymous said...

babi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babibabi babi

Raja Fiqri Fauwaz said...

Tgk sampai bile penulis macam ni boleh hidup. Setakat kutuk bangang, tampal muka macam ni, tak ubah macam budak2 sekolah tadika yang dok kutuk2 name bapak, lepas tu main kejar2 keliling gelongsor. Matang la sikit penulis master dedah oi.. kalo berani sangat, ko tu yang tayang nama. BANGANG!!!

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet