Monday, February 9, 2009

SIAPA JUMPA MAMAT NI TELEFON POLIS


Sesiapa ada terjumpa seorang lelaki melayu berkaca mata, kulit seiras seperti cina berkaki ayam, sedang memegang kunci kereta CAMRY merayau rayau di bandar Ipoh sila hubungi balai polis yang terdekat. Dia simpan kunci pejabat Menteri Besar Perak. Lelaki ini boleh mengamuk jika menghampirinya, dia akan cucuk kunci camry pada sesiapa yang tidak memanggilnya MB. Awas dia tidak makan saman.

37 comments:

BLACK PARIA said...

video karpal maki anwar yang tiada di malaysia kini tv. cepat tengok


www.youtube.com/watch?v=8uQ7BwA5EKc

ADI JAGAT PUTRA said...

betul report je kat polis

Sedingin Salju said...

Eh? Itu Karpal ada maki bang Nuar akukah? Dia kan suruh itu bang Nuar bertaubat encik? Oh bang Nuar, hang balik matang pauh jaga tempat hang tu. hang tu dok buat kalut sampai orang tak berdosa jadi mangsa. Dajai betoilah hang ni.

MAWAR BERDURI said...

ah ah ah ah..kalau dia lari p sabah biar mawar suru pulis tangkap sama dia..

BLACK PARIA said...

Ahli Parlimen Bukit Gantang, Hj Roslan Shaharum meninggal dunia selepas jatuh, dipercayai akibat darah tinggi. Al-Fatihah. nampaknya akan ada pilihan raya kecil

masin ayor lior org perak nak sgt bebeno PRK. Nah ambik, MENANG BELUM TENTU, KALAH DALAM TANGAN. doa org PR termakbul

Si Bangau said...

Lompat Sikatak Lompat,
Lompat lah tinggi tinggi,
Kenapa Nuar lompat lambat,
Senjata dah makan diri

Lompat Sikatak Lompat,
Lompat lah tinggi tinggi,
Bila tewas bisng kiamat
Lupa dia yang memulai

Lompat Sikatak Lompat,
Lompat lah tinggi tinggi,
Nak jadi parti dihormat,
Tadbir tiada otak, tembak kaki

Lompat Sikatak Lompat,
Lompat lah tinggi tinggi,
999 tanah lama sangat
Macam hidung ditarik babi

Lompat Sikatak Lompat,
Lompat lah tinggi tinggi,
Poket Nger dan Nga sendat,
Nizar boneka nangis sendiri.

Lompat Sikatak Lompat,
Lompat lah tinggi tinggi,
Bila ditegur angkuh sangat
Nizar tak ambik peduli

Lompat Sikatak Lompat,
Lompat lah tinggi tinggi,
Nizar kena terima hakikat,
Bila tak ada majoriti

Lompat Sikatak Lompat,
Lompat lah tinggi tinggi,
Apalah PAS bising sangat
Di Perak cuma 7 kerusi

Lompat Sikatak Lompat,
Lompat lah tinggi tinggi,
ADUN memang pilihan rakyat
Jawatan MB Sultan beri

Lompat Sikatak Lompat,
Lompat lah tinggi tinggi,
Sultan Azlan amat cekap
Helah Nizar tak sidang lagi

Lompat Sikatak Lompat,
Lompat lah tinggi tinggi,
Kenan Sultan tak dapat,
Lupa kata serah pada duli

Lompat Sikatak Lompat,
Lompat lah tinggi tinggi,
Jangan derhaka tak bertempat
Akhirnya akan makan diri

Lompat Sikatak Lompat,
Lompat lah tinggi tinggi,
Jangan mintak Pilihanraya Cepat,
PR derhaka, rakyat tak bagi

Lompat Sikatak Lompat,
Lompat lah tinggi tinggi,
Parti Islam jangan sesat
Tak baik fitnah, benci, maki

Lompat Sikatak Lompat,
Lompat lah tinggi tinggi,
Sabar dan ajak taubat
Kalau bijak, berpeluang lagi

Lompat Sikatak Lompat,
Lompat lah tinggi tinggi,
Kalau nak kuasa sangat ,
Islam Melayu jangan diketepi

Lompat Sikatak Lompat,
Lompat lah tinggi tinggi,
Kalau nak selamat,
Jangan dibohong Anwar lagi

BLACK PARIA said...

LAGU NI TIGA HARI TIGA MALAM KARANG NIH!! BANGAU OH BANGAU!! ANWAR TU BANGANG!!! WAKAKA!!!

kingpahat a.k.a zaimi said...

kalau aku jumpa dia dapat reward tak... KINGPAHAT

abu lola said...

Bro..gua ada perasan la ini orang..ada janggut,pakai kaca mata..ha..ini org masih x puas naik keta baru n duduk rumah yang besar yang free tu ke...hmmm ini org pisau lupakan batu asah la...

Anonymous said...

Harapnya ex-MBB Nizar ni bertaubat dan ingat akan ketentuan Allah Taala. Kalaulah benar beliau seorang yang tinggi ilmu agama maka beliau tidak sesekali menderhaka kepada sultan nya dan tidak sesekali gila kuasa. Kita doakan agar beliau dapat menerima kenyataan dan hidup dalam aman tenteram hendaknya. Mungkin kerana disetiap penjuru beliau mendapat idea2 yang menyebabkan tidak tahu berfikir dengan waras , mungkin kerana fikiran beliau sudah tiada ruang untuk berfikir dengan baik disebabkan terlalu banyak mendengar nasihat-nasihat yang kurang baik...

Hanya pada Allah kita berdoa agar beliau kembali kepada pangkal jalan ... dan berjuang untuk Islam .....

BLACK PARIA said...

percaya pada Qada' dan Qadar, rukun iman yang ke enam. Tapi nizar nih masih lagi tak dapat menerima qada' dan qadar yang allah telah takdirkan kepadanya. Allah bukannya kejam sangat. Berdoalah, selagi anda mampu. Anda akan dimakbulkan, cuma mungkin bagaimana Allah memberikan kemakbulan itu, samada kita redha atau tidak. Sebagai mana rakyat Perak PR yang terlalu dambakan PRK ketika krisis peralihan kuasa baru2 ini. mereka berdoa, bersolat hajat. Memang mereka dapat PRK cuma tempatnya berlainan dan tragiknya atas sebab kematian Ahli Parlimen mereka sendiri. Adakah anda Redha?

Saya ada satu cerita bagaimana seorang anak memohon ibunya yang akan pergi ke mekah, berdoa di hadapan kaabah semoga kulitnya yang hitam supaya menjadi putih. Anda tahu apa yang terjadi? sepulangan ibunya dari mekah, setelah berdoa dihadapan kaabah, anaknya telah menjadi putih, Akibat terbakar seluruh badan dalam satu kemalangan, dan hanya mampu hidup selama beberapa minggu, dengan penuh azab!!!. mungkin itu adalah makbulnya doa seorang ibu, tetapi cara terjadinya jika difikirkan, bukanlah dengan keadaaan kita redha. Percayalah, qada' dan qadar, muhasabah diri dan renungkanlah.

Lagi satu percayalah, ujian tuhan bukan ketika kita susah sahaja, tetapi juga ketika kita terlalu taksub dengan kesenangan. Moga ini menjadi iktibar kita semua tak kira apa ideologi kita, tak kira dimana kita berada, susah atau senang.

Anonymous said...

insaf aku dgr hang cerita black paria.betul cakap hang tu aku sokong sangat.apa guna jadi org melayu kalau raja pun nak derhaka.apa depa ni tak belajar p.islam kat sekolah menengah tentang adab dengan pemimpin.kalau dekat thailand buat perangai gini pikirla sendiri apa jadi.ada orang putih kena penjara pasal hina raja bhumibol tapi dia punya kes bukan teruk sangat tapi kena gak penjara.harap2 nizar insaf

Anonymous said...

sebenarnya.. semua apa yang berlaku di perak tu adalah angkara Najib. Dialah yang perancang utama drama berkuburnya pakatan rakyat di perak. saya tahu sangat cerita ni..

Nanti Najib akan suruh special branch kidnap adun2 PKR yang ada skandal atau lemah.. bawa masuk bilik gelap..torture selama beberapa hari.. duduk dlm bilik gelap berhari-hari.. siapa tahan ooo..

Lepas tu.. buat-buat cerita ADUN tu hilang.. sebenarnya Najib yang sorokkan sebelum dia diberi habuan sepatutnya.. hingga memaksa ADUN berkenaan letak jawatan contohnya V.Arumugam, Kamaruddin dan Jailu.

Tanya la sesiapa pun. orang semua tahu la sandiwara Najib tu.. sebab apa.. Bulan Mac ni Pak Lah dah nak bagi jawatan PM kat dia.. so, dia nak kaut semua kekayaan hasil negeri masuk poket dia.. kononnya berjuang untuk rakyat.. taik minyak dia..

Anonymous said...

Kesian kat Nizar.. muka dia memang muka orang beriman, muka dia nampak suci, bersih dan bercahaya..

Dia tidak nampak lansung bersikap emosional tidak seperti sesetengah ahli politik lain yang menyalak bagai nak rak.

Tapi, apa boleh buat, Najib dah rancang semua ni untuk gulingkan Pakatan Rakyat.. terima saja lah..

Hanya Allah yang tahu siapa punya angkara.. yang bertopengkan perjuangan untuk bangsa agama kononnya.. tapi sebenarnya perjuangan untuk poket sendiri.

Anonymous said...

Ya Allah ya Tuhan Ku.. Berilah kemenangan kepada Pakatan Rakyat pada Pilihanraya Kecil di Bukit Selambau dan Bukit Gantang..

Amin Ya Rabbal Alamin..

Tunjukkan lah kebenaranMu kepada petualang-petualang bangsa yang hanya pandai bersandiwara untuk mengabui mata rakyat sahaja..

Anonymous said...

Pelik bin Ajaib.. Karpal singh hina Raja tak dikenakan ISA.. tapi Nizar nak dikenakan ISA dengan alasan memporak porandakan perpaduan melayu..

pelik kan.. orang kafir laknat bebas, tapi orang islam salah..

Apa punya Pak Lah.. dengan hindu paria tu pun dia takut.. dengan orang melayu dia berani..

sapa takut sapa sebenarnya...

Anonymous said...

Elok sangat la tu Master Dedah oii.. Asyik dok kutuk bangsa sendiri.. bangsa lain dah nak menungkat langit.. kita asyik ler dok buat fitnah kat orang.. Orang berjaya sikit pun dengki, Tak habis-hasis sifat hasad dengki orang melayu ni.

Kita sesama melayu.. biarlah bersatu.. tak payah salahkan satu sama lain..

Memang orang melayu tak akan maju sampai bila-bila pun.. tengok la kalau tak percaya. Kena tindas dengan cina ada..

tengok kat kilan-kilang, siapa yang paling ramai jadi ketua..
dan siapa yang paling ramai jadi operator pengeluaran yang gaji hanya setakat cukup makan.. siapa...... orang melayu.

Anonymous said...

Demokrasi negara ini sekali lagi dibaculkan dek karenah sang pemerintah. Sekatan akses maklumat kepada massa dilakukan kerana kian terdesak mencari kekuasaan. Terdesak kerana terbelit akan simpulan sendiri! Krisis politik di negeri Perak yang berlaku menyebabkan jentera pemerintah semakin berkecamuk apatah lagi apabila akan diadakan 2 pilihanraya kecil masing-masing untuk kerusi Parlimen Bukit Gantang dan Dewan Undangan Negeri Bukit Selambau. Modus operandi pemerintah kini tertumpu kepada sekatan-sekatan terhadap akses maklumat kepada rakyat.

Beberapa hari ini dapat kita lihat bagaimana putar alam berlaku di setiap stesen televisyen yang dikuasai sang pemerintah. Hampir setiap jam diulang perkara yang sama bagi menyampaikan pertuduhan demi pertuduhan sekaligus menyemai perasaan benci rakyat kepada penderhaka feudalisme yang ingkar tatkala pemerintah bersembunyi disebalik tugu agung itu. Bersembunyi daripada rakyat dan pemandiran ke atas rakyat terus dijana agar kepercayaan diberi kepada pemerintah lantas menerima keabsahan yang lebih tinggi dari pembangkang.

Kini, segala ruang untuk pembangkang ditutup serapat yang mungkin. Mahathir dan Najib punya modus operandi yang sama. Akhbar atau lidah rasmi lawan terus dirampas diseluruh negara dengan akhbar-akhbar kepunyaan pemerintah terus-menerus meletakkan tema penderhakaan sebagai rencana utama. Mereka sememangnya bijak kerana dengan rampasan yang terus-menerus dilakukan akan menyebabkan pembangkang kehilangan platform untuk menjawab segala pertuduhan ke atas mereka. Maka rakyat akan hilang sumber bagi menilai siapa yang benar dan apa yang sebenarnya berlaku.

Mungkin Pakatan punya kelebihan kerana mempunyai pemidato-pemidato yang hebat untuk menerangkan situasi yang sebenar. Namun kenyataan yang dikeluarkan oleh Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan benar-benar membunuh arena pendemokrasian negara ini. Larangan mengadakan ceramah-ceramah umum dikuatkuasakan atas alasan meredakan ketegangan yang berlaku. Apakah negara ini benar-benar bergolak atau hanya bergolak dek ciptaan mereka sendiri? Maka, hilang satu lagi pentas bagi pembangkang menyampaikan penerangan kepada rakyat secara terus.

Kini yang tinggal hanya ruang multimedia yang masih merdeka dari jajahan pemerintah. Namun, ruang-ruang yang ditutup oleh pemerintah pasti memberi impak buruk kepada pembangkang. Dengan 2 Pilihanraya Kecil yang bakal berlangsung, pertempuran yang lebih dasyat akan berlangsung. Dengan momentum yang ada tidak akan memberi keselesaan yang Pakatan untuk bergembira. Tambah lagi dengan jentera diperingkat negeri yang telah dirampas sang pemerintah. Pastinya kelebihan akan kemudahan berpihak kepada sang pemerintah. Yang pasti, pertarungan baru bermula!

PUTRAKENCANA said...

Teman ada nampaklah pagi tadi, rasanya dia menuju ke Tanjung Rambutan. Kalau nak jumpa dia pergi aje kat Tanjung Rambutan tu.
Dia pegang kunci Camry, sambil tangannya pegang stering kereta mainan.

Anonymous said...

Kalau lah yang memerintah perak tu BN/UMNO dan yg merampasnya tu PKR/PAS/DAP dah tentu penjilat penjilat akan mengatakan itulah demokrasi. Itu lah yg dikehendaki rakyat. Yg melompat tu bukan katak tapi mereka yg insaf ....TAPI bila yg sebenarnya terjadi the other way round tengoklah sendiri, masyaallah macam org islam yg tekpernah belajar agama bila bercakap mengeluarkan fitnah mahu org percayakan dan sesiapa akan dijatuhkan hukuman tidak islam dan macam macam lagi kalau tidak ikut .. manusia jenis apa kamu.. ni ... Tapi bagi aku PUNCA KEPADA SEGALA PUNCA ialah ANWAR IBRAHIM .. manusia paling hina pernah aku lihat hidup di muka bumi Malaysia ini .. baling batu sembunyi tangan.. tak memerlukan bukti nak menyalahkan org tapi minta dibuktikan kalau nak menuduh dia . Dan lagi satu.dia ni sifat yang paling aku benci ialah bila dia buat ok ajer.. bila yg lain buat semua org dipersalahkan , semuanya tak betul padahal benda benda tu semuanya ikut cara yg dia ajar .. org lain berdosa kalau buat .. dia dapat pahala kalau buat..inilah manusia paling munafik pernah aku jumpa.. penghancur negara.. perosak bangsa.. pelacur politik..

peoplearmy said...

master dedah ...pukimak...keturunan ko memang termasuk salah silah babi...orang pembacul tak der konek ni...kasi mampus lagi baik...melayu apa mcm ni...ko ni memang melayu pukimakkkkkkkk...ko nih memang anak harammmm....bitch u...aku mcm nampak kelibat ko dgn najib tgk suntut sultan perak...!!!....kih kih kih...lepas suntut boleh tidur nyenyak...ko ni lah penderhaka pukimak...!!!!

Anonymous said...

BLAH LA BLACK PARIA.UMNO BAPOK..KALO NK AMEK KERAJAAN CRE KOTOR CMNI BEK XPYH ADE DEMOKRASI.XPYH ADE PLHAN RYE.HANG BODOH MELAMPAULA.AKU XLEH KALO ADE ORANG BODOH MELAMPAU.RASE NK LEMPANG MUKE JE

Anonymous said...

WOI SIBANGAU OR KE SI BANGANG.HAHA.KO NI MMG ANK SIAL!!!!

Anonymous said...

KIMAK PUNYE ABU LOLA..KO MMG ANAK HARAM

Anonymous said...

WOI PUTERA KENCANA..KO NI ANAK PELACUR

Anonymous said...

sedingin salju konon.ptuih..aku ludah muke ko.shit u.

BLACK PARIA said...

ITU AJE YG KO MAMPU HAMBURKAN PADA AKU!! KOMEN 5 ANON DIATAS MENUNJUKKAN "SE"ORANG AHLI FUCKATAN RIOT YANG TIADA TELO SETELAH TELO TERBENAM JAUH DIJUBUR AL-JUBURI. CADANGAN AKU MUDAH. KOT LEPAS NI KLU ADE PILIHANRAYA, KO SINDRI TAK YAH LE NGUNDI. DOA LAGI BYK2, BUAT SOLAT HAJAT + SUMPAH MUBAHALAH BYK2 = MOGA LAGI BYK BUKIT BUKAU DAN LELURAH TERKANGKANG YANG BAKAL BERPILIHANRAYA. PADA AKU KOMEN KO TAK UBAH DENGAN MENTALITI PEMIMPIN KO YANG MACAM SAMPAH DAN SESUMPAH. WAKAKA!!!

Anonymous said...

laknat lah kau people army... Sultan pun kau maki.. klu kau melayu ikut hukum patut dah pancung dah..

Anonymous said...

korang ni kalau kerajaan semuanya konspirasi semua X betul kalau kerajaan tak betul dah lama dah korang semua mampus....macam kat negara lain bodoh!

Sedingin Salju said...

Ha, sabar cik Piah, sabar.

Anonymous said...

MB NIZAR MENJUNJUNG UNDANG-UNDANG, SULTAN KO YANG DERHAKA PADA UNDANG... YANG BUANG KEKEBALAN PADA RAJA2 IALAH BEKAS PM KO GAK IAITU MAHAZALIM YANG DISOKONG OLEH DEMONTRASI PARTI KO IAITU UMNUNG.... SEJARAH TAK PERNAH TIPU, GAMBAR MASIH TERPAHAT..

UMNO MEMANG CELAKA, ORG MELAYU DAH JIJIK PADA UMNUNG DAN PENYOKONG UMNUNG YANG GILA MERAH... KAMI SOKON KARPAL SINGH, BIARPUN DIA KAFIR TAPI DIA LEBIH RASIONAL DARI KORANG YANG ISLAM TAPI MUNAFIQUNN

Anonymous said...

yang cakap pasal kekebalan raja pun mcm pandai sgt. cuba cerita apakah yang digugurkan drpd senarai kekebalan raja raja? nak tunjuk pandai. tahu tak pasal apa mahadiaq buat lagu tu? hangpa balas dulu baru aku cerita kat hangpa. itupun klu ada jawapan yang aku tanya kat awok oghang semue.

Anonymous said...

aku ada baca komen kat atas tue.. cakap BN amik kerajaan cara kotor.. terpikir lak aku.. sapa ntah yang mula main lompat parti.. aku rasa anuar yg mulakan.. tapi tuela kan.. bila ada org masuk pakatan PKR cakap "beliau masuk dgn rela hati" ... tapi kalo lompat keluat dari PKR uihhh.. semuanya ada kena ngan rasuah/ganjaran... so pikir2 lah seniri.. benda kalo dah kena kat batang hidung seniri baru nak sedar..time tu la banyak alasan dan tuduhan yg keluar.. apa lagi nak kata...

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet