Thursday, March 5, 2009

JAMBU IMPORT BARU ANWAR


HARI NI ANWAR PINDAH KE MAHKAMAH TINGGI..TIBA TIBA JA ADA SORANG WARTAWAN JAMBU NI...BAGI REPORT DALAM AKHBAR..NAMPAKLAH SANGAT WARTAWAN INI DAPAT UPAH YANG MAHAL DARI BOSNYA. NAMA PUN DUBUR KAN...BIASALAH TU..KOMISYEN BANYAK UNTUK TULIS ARTIKEL...AYUNYA JAMBU IMPORT NIH..

43 comments:

Harimau-Malaya said...

haha..memang taste anwar ibrahim punnnn....

Anonymous said...

jambu? mmg jambu pon..
dah baca ke laporan polis sirul tu?
ke si sirul ni org anwar jugak?

-etc-

TokMudim said...

Ooi Kulup

Apa jadah hang tulis ni....

Bontot bini hang tak jambu ke ?

bunga mawar said...

MAJLIS SEMPENA MAULIDURRASUL DI SELURUH NEGARA{ Mac 2, 2009 @ 12:00 pm } · { Majlis Ilmu, Mawlid }
{ Tags: Habib Kazim, habib soleh, maulid } · { Komentar (2) }

Di Masjid Al-Falah USJ9

aturcara @ 7 Mac 2009:
1) KULIAH SUBUH oleh:
AL-HABIB SOLEH BIN MUHAMMAD AL-JUFRI


2) MAJLIS UTAMA bermula 6.00 PTG :
- CERAMAH oleh HABIB SOLEH AL-JURFI .
- bacaan WIRDUL LATHIF
- Solat Maghrib
- bacaan MAULID & QASIDAH
- CERAMAH UTAMA oleh :
HABIB KAZIM BIN JAAFAR AS-SAGGAF
(Pendakwah dari Tarim , Hadramaut, Yaman)



anda juga turut dijemput
ke QIYAMULLAIL & BACAAN BURDAH
bermula pada :
3.30 pg ISNIN (9 MAC 2009)



ANDA SEMUA DI JEMPUT HADIR
————————————————————
JADUAL MAJAALIS HABIB KAZIM AS-SAGGAF
TARIKH
mASa
PROGRAM
TEMPAT MAJLIS

5/3
7 mlm
Maulid
Masjid AlBukhari K.Lumpur

6/3
7 mlm
Maulid
Masjid Nahdatul Islam Sek 18 Shah Alam

7/3
6 mlm
Maulid
Masjid Al-Falah USJ 9

8/3
12 t/hari
Kelas
Madras An-Nur di Pantai Dalam

8/3
7 mlm
Maulid
Baitul Qurra,Sg.Udang Melaka

9/3
7 mlm
Maulid
Masjid Baitul Aman,K.Lumpur

10,11,12/3
Program di Pulau Pinang,Kedah dan Perlis

13/3
12 t/hari
Khutbah
Di Masjid UIA

14/3
11 pagi
Bahas
Perbahasan di Jenderam

14/3
7 mlm
Maulid
Di Jenderam

15/3
12 t/hari
Kelas
Madras An-Nur

di Pantai Dalam

15/3
7 mlm
Maulid
Masjid Kg.Kuala Tekal,Temerloh,

Pahang

16/3
7 mlm
Maulid
Masjid Seremban N.Sembilan,

17/3
7 mlm
Maulid
Melaka

18/3
7 mlm
Mauid
Rumah Ben Alawi di Kemensah Heights

http://pondokhabib.wordpress.com

Panglima Perang Cyber said...

Posing boleh tahan tgk gambar tu...

taste dia kot ? hwa hwa hwat...

Moga Allah selamatkan Malaysia diperintah oleh baka kaum Lut...

Amin.

Anonymous said...

bunuh bunuh bunuh umno
umno adalah penyakit
umno adalah kudis
umno adalah babi dalam kandang
umno ada hiv
umno adalah hantu iblis setan
umno adalah sial
umno pembawa kehancuran

Sedingin Salju said...

Encik, ini jambu batukah, jambu ayaq?

Anonymous said...

Kepada Master Dedah keturunan babi laknat..

Apasal kes najib main burit attantuya kau tak menyalak... sampai sanggup upah orang bunuh gara-gara takut skandal dia terbongkar..

Kalau anwar main bontot pun, tak sampai pulak dia bunuh orang yang dibontotinya tu.

Najib punya kes, apasal tak bising...

Bangang punya penyokong Najib.

yeop said...

Sekarang kita boleh bezakan blog dan pemikiran Pro BN ni macamana lihat sajalah blog ini. Mungkin peddikan agama mereka terlalu rendah.

Sedingin Salju said...

habeh, hang ingat, agama hang tu tinggi melangitkah? jangan dok menyombong.

Anonymous said...

Senyuman Dubus(r) tu semacam aje. Gay hehehehehe... Taste Anwat la tu

Anonymous said...

nampak macam gay saja.

tak kan tau taktik anwar. macam-macam akan keluar lah tapi diri dia sendiri pun haprak.

kesian puak pr. ramai dah jadi bengong akibat anwar ibrahim.

cakap tak macam orang Islam pun. tapi dok kata bn teruk.

haprak.. haprak.

anonymous said...

klo kat pihak Kerajaan,mereka byk menyeru kpd rakyat supaya bersatu membina negara(merujuk kbykn kenyataan mereka).tp klo pihak pembangkang,menyeru rakyat tumbangkan kerajaan,buruk2kan kerajaan,keluar kenyataan itu dan ini disokong dgn khabar2 angin jg yg dikatakan bukti.itu pun klo anda semua perasan(kecuali dah buta hati la sehingga x dpt menilai,berfikir).apabila negara jd huru-hara kelak,rakyat jd sengsara,x kira yg sokong mana2 parti.

org melayu x rasa dia melayu dah smpai sanggup hina raja sendiri.
org islam nya x rasa dia islam smpi kafirkan saudara islam dia sendiri.
org malaysia x rasa dia org malaysia sehingga sanggup hina/ caci negara sendiri.

ASAL NEGARA:
orang Cina ada negara CHINA.
orang INDIA ada negara INDIA.
orang MELAYU?..INDONESIA?x..sbb mereka x kata mereka org melayu,cuma rumpun melayu.tapi ttp letak negara INDONESIA,bangsa indonesia.
MELAYU cuma ada TANAH MELAYU,skrg MALAYSIA dgn bumiputera yg merdeka.

Hak Istimewa MELAYU/Bumiputera ttp dijaga dgn tidak meminggirkan kaum2lain,BUKAN bertuankan/Dihapuskan hak demi Kaum Lain.Kaum lain diiktiraf sbg warganegara selagi x mencabar/mempersoal hak2 istimewa org MELAYU/Bumiputera.

apabila MELAYU/bumiputera gadai hak MELAYU/bumiputera,MALAYSIA akan jadi MALAY(SIA-SIA)=orang melayu merempat dibumi sendiri..
bukan masa untuk menyalahkan org lain.ini masa untuk kita berfikir dan bertindak untuk melayu/bumiputera bersatu..

anonymous said...

ye ker puak PR?kata-kata tu mcm pinjam jer dari ceramah pembangkang.x malu ker?mana sumber dpt pun x tau.ssh klo org dah buta hati ni.ckp apa pun x guna.mengata org sendiri lebih2..start pembangkang ni lah byk tabiat demonstrasi jalanan.org nak berniaga,bekerja pun terganggu.x tau la klo anda mmg penganggur kot.bolehlah join puak2 PR tu.seburuk-buruk UMNO/BN anda katakan pun anda jg yg makan hasilnya.x percaya boleh check sendiri..tapi x ada yg lebih buruk dr akal fikiran puak2 pembangkang PR serta penyokong taksubnya yg suka nak huru-harakan negara,salah satu contoh macam puak PR yg komen dlm blog ni..tunggu apa komennya selepas ni..mesti mencarut lagi..

D'Beruk Prince said...

Dubus???

Dubur Busuk.

Anonymous said...

ramainyer penyokong2 Al juburi kt sini..ape DUBUR sedap ke bang??

Anonymous said...

Ish Ish Ish !!!. Kita tengok orang PR punye bahasa. Ape mencarut dan cakap kotor camtu hasil tarbiah daripada pak guru ke.

Kesian,dah pening kepala lah tu! Dah hilang punca. Baru hang tau Al Jubri punya spinning!

Pergilah dengar ceramah, pemimpin keramat kita tu.

Melayu, Melayu!

Cepok

Anonymous said...

SORRY SAIFUL ABANG NUWAR TERPAKSA CERAIKAN YOU DENGAN TALAK 21 KERANA ABANG NAK KAWIN DENGAN SI-JAMBU DUBUS.

IFUL TENGOK CUTE KAN DIA. SAMPAI HATI ABANG, LEPAS MADU SEPAH DI-BUANG. ABANG SUNGGUH ZALIM. HANTARKAN SAYA PULANG KE-RUMAH KELUARGA SAYA. SEKARANG JUGA.

FUU..MEMANG CUTE, WAJAR LAH SI-SAIFUL DI-JATUHKAN TALAK. MASAKAN TIDAK, SAYA AJE TENGOK MUKA SI-DUBUS RASA-RASA MACAM NAK MELELEH AYER LIUR.

KALAU SAYA BOLEH MELELEH AIR LIUR MACAM MANA PULA DSAI TENGOK MUKA DIA SEKARANG.

MUNGKIN MAKAN NASI PUN TAK LALU TIDUR MALAM MERACAU MACAM ORANG KENA RASUK JIN.

MESTI LEMBUT MACAM SOTONG..EEE.EEE.EEE

AMACAM YOU TENGOK ABANG NUWAR CHAMPION TAK HEBAT KAN.

BANG KALAU ADA YANG LAIN RECOMMEND LAH BANG. OK NO PROMISES.

BIAR ABANG SELESAIKAN DIA DULU NANTI KITA SAMBUNG LAGI OK. BERTENANG. TAK KAN LARI GUNUNG DI-KEJAR.

ABANG HANDSOME

Parpu Kari said...

DALAM FACEBOOK DIA PUN TERTERA YANG ANWAR ADALAH PEMIMPIN KESAYANGAN DIA, MUAHAHAHA

ANWAR SUDAH TAK BOLEH NAK MAIN WAYANG LAGI....DIA SEMAKIN TERHIMPIT...DI MAKAN SUMPAH..

TERUSKAN PERJUANGAN MU BRO...WE WILL SUPPORT YOU

Anonymous said...

Fuck You!!!... master dedah. You are the celaka man.. Can i fuck your smelly butt`s.

Anonymous said...

Kalau korang nak tau main jubur tu sedap ke tidak.. kau pergi fuck jubor master dedah.

Dia memang selalu offer lubang jubor dia sapa-sapa pun boleh. Tak kira lu hitam ka, putih ka, anak haram ka. anak celaka ka... semua dia offer.

Sebenarnya dia frust sebab DSAI tak layan jubor dia, itu pasal dia sakit hati.. DSAI tak lalu nak main belakang jubor master dedah sebab lubang jubor dia busuk macam bangkai babi.. bau tungkit.. berak tak pernah basuh..

Anonymous said...

Master Dedah jubor busuk... bau bangkai babi..

YB_ajak said...

Salam,

master dedah, dedahkan lagi gambo tut...orang tut...

kepada anonymous (penyokong PR),
woi...kau nie tolonglah jangan taksub dengan dengan pemimpin korang tu...sedarlah mamat tu dah janji dengan DAP..semua bangsa akan sama taraf bila dia memerintah...

aku bukan marah kau menyokong dia...tapi pikirlah mamat tu dah cukup banyak huru hara dia buat...dalam masa tak sampai setahun...malulah sikit yang bergaduh kita jer mana pegi cina & India...kau pikirlah

YB Ajak

Tungaklangit said...

Salam Master Dedah

Saya kadang2 kesian tengok kawan2 kita yang pertahankan pemimopin dalam PR ni siap guna bahasa lucah dan kesat bila memaki orang yang tak sehaluan dengan mereka..

rasa-rasanya kat rumah mereka macam tu kot... kalau begitu generasi malaysia yang berbangsa melayu akan datang penuh dengan ungkapan lucah dan maki hamun jawabnya...


ataupun ibubapa mereka tentu rasa sedih bila setiap perkataan yang dikeluarkan oleh mereka diketahui oleh ibubapa mereka kerana ianya tak pernah diajar oleh ibubapa sejak mereka lahir ... mungkin ustaz Pas yang ajar kot...


kesian mereka tu... kalau lah begini caranya asyik nak bantah aje.. kemanakah arah tuju negara kita kelak...?

salam

Anonymous said...

wah,wah,wah.... ramai la pulak mat gay kat sini. Semua gila main belakang la pulak.. Ni mesti Master Dedah nak promote lubang jubor dia yang busuk macam bangkai tu...

mastika said...

Salam semua..

Bahasa melambangkan keperibadian kita. Kalau dah asyik nak mencarut aje.. tak tau le nak cakap apa.

Anonymous said...

Kalau ayat-ayat kotor dan busuk tertera kat sini.. salah siapa... siapa yang promote bahasa busuk macam bangkai.. sapa...? tentulah MASTER DEDAH... tuanpunya blog haprak lagi busuk.

so, tak payah nak marah kat sapa-sapa.. marah tuanpunya blog haprak ni.. blog yang diupah oleh anjing-anjing Najib.. untuk mempromosikan budaya cakap busuk dan kurang ajar dikalangan orang melayu..

Teruskan kerja-kerja bodoh dan memperbodohkan bangsa sendiri wahai anjing UMNO... master dedah.

Anonymous said...

Kebanyakan Anon dlm PR ni : Waktu sembahyang terutama Magrib ada kat Kedai Mamak, masa kerja kul 10 pagi ada kat kedai sarepan pagi, no ekor tak tinggal, kenduri kawin orang sibuk kat penanggah, dio orang sibuk buat air dan main judi ket belakang rumah orang kenduri tu. Kalau bercakap mencarut,semua oang tak betul. Kalau di kampong tu, bini sibuk kerja, dia sibuk bawak batang kail, pergi adu nasib kat kolam pancing. Selain mencarut, kat kedai kopi cerita orang tu kafir,munafik dan macam macam. Cakap pasal Ugama, fuiyooo expert cam nik aziz (tapi hampeh cakap tak serupa bikin). Sebab kebanyakkan diorang ni otak suka main (siang pancing, malam bini dia) lain masa terluang ngutuk orang.... termasuk aku!!!!

cepok

Bingai said...

Babi2 PKR-PAS-DAP
Kutuk orang boleh, kena kutuk tak boleh tahan.

Intro ceramah PKR-PAS-DAP
Hancur2x
Hancur Nuar
Hancur2
Hancur Hadi
Hancur2
Hancur Lim Kit Siang
Intro PR..otak orang mabuk todi.

sulhairil hafiz sulaiman said...

setujua sangat dengan apa yang tuan cakap

Anonymous said...

geram gak aku tengok.marah nampak tok mudim. kau sama jambu juga ke. bontot bini kau juga kot. kalau orang buat kau marah. tapi blog kau orang penuh dengan caci maki dan fitnah. ops luoa. pemmimpin pr maksum semuanya. maaf le

Anonymous said...

KALAU MALAYSIA NI TAK ADA UNDANG-UNDANG ORANG PERTAMA YANG AKU NAK BUNUH MESTI LA SI NUAR BERAIM CELAKA TU..PASTU PENGIKUT-PENGIKUT DIA YANG BODOH MACAM LEMBU..ADA OTAK TAKNAK PAKAI DOK PERCAYA KELENTONG SI NUAR TU...

MAWAR BERDURI said...

salam?

persis mcm jambu muka dia..jambu air he he he pink2 g2. Master dedah teruskan perjuanganmu yang telah membuatkan ramai anon@mak enon kuncu2 anwar kepanasan lantaran kehemsoman sekeping gambar mat jambu air yang ko paparkan.

Anonymous said...

DASAR penyokong PR MMG SUKE jilat jubur karpal singh,lim kit siang..bodoh gile...macam anjin karpal...haha....bangang gile penyokogn PR...Nak tumbangkan bangsa sendiri....Makin lame makin xpaham aku puak2 babi PR ni..haha..

Panassss said...

hentikanlah.
senang benor nampaknya lani nak dapat dosa freee ye

kalau nak sebanyak bukit uhud pun boleh dapat tak sampai setengah jam pun

Anonymous said...

Amenda la.. Baik puak BN.. Baik puak PR.. Korang ni betul da menyusahkan orang botul.. Maksud aku menyusahkan rakyat Malaysia. Sapa salah sapa betul tak penting dalam niat untuk menarik semula sokongan pelbagai peringkat umur. Saya sekiranya dibagi peluang mengundi.. Tak mau saya mengundi kedua2 parti ni. Perjuangan korang tah hapa2.. Baik BN baik PKR.. Ko salahkan ko.. Ko salahkan ko.. Amenda la korang ni.. Allo.. Kot ye pun nak memancing undi generasi muda.. Tolong gunakan pendekatan ilmuan. Jgn main baling bom.. Kemudian main sorok tangan. Hancur negara aku Malaysia disebabkan penyokong fanatik kedua-dua parti.
Dah lah tu..

Najib main altantua ke..
Nuar main Saiful ke?

Kalu diorang buat.. Diorang la tanggung dosa..
Korang ni melayan tuk sama2 buat dosa kenapa ni?

Saya sebagai generasi muda pun tak nak ada pemimpin yang akan memanaskan negara ni sekiranya sesapa juga yang memerintah.
Zalim yang dua dua parti kat Malaysia ni.
Tak fiki hak asasi pengundi yang nak mengundi. Bila tak dipangkah salah satu calon, undi kira rosak. Pilih salah satu calon.. Mcm ni pulak..
2 2 parti ni tak layak memerintah lah..

Sekian.

AnakWatan said...

kepad puak2 pkr... jgn taksub sangat dgn pemimpinkorang...

sejak kau dapat 5 negeri tu apa kemajuan dan kebaikkan yang kau dah buat...

setahu aku keje kau ialah asyik cari salah org lain bukan nak tunjuk kau lagi bagus...

ptuiiiii..

namapun pakatan kencing rakyat...
hari hari mengencing aje...
cehhhh hancing beb... dari jauh dah berbau apa lagi dekat...

sudahlah propaganda kau org dah muak..

buat demonstrasi pun muka yg sama... ingat org tak perasan ke... malu la bebbb...

apa kau ingat pemimpin kau tu bagus sangat ke... kau kata UMNO... peminpin kau tu pun ada yg REJECT dari UMNO...

malu bebbbb... inikah pakatan yg kau agung2kan... ptuiiiii

org pakatan rebah nie cuma ada otak aje... akai takdak...

anjing kapal tu pun ada otak beb...

cuma akai je takdak... kalau tidak mau dikerjakan si kapal tu..

Anonymous said...

blog org uno teruk sgt..fitnah sna sni.. kpada sdinigin salju,jgn persoal agama islam,agama islam lbh tinggi drpd lgit..masyaAllah

Faris Ahmad-Melaka said...

dipermudahkan cerita, yg ikhlas berbicara guna akal fikiran berlandaskan agama. Yg kabut berserabut berbicara cuma berlandaskan napsu amarah dan caci nista. renung2kan. Aku ingt satu kata2 yg terpapang semasa aku pp kursus BTN dlu, barangsiapa yg memperjuangkan BANGSANYA, maka runtuhlah agamanya, dan brgsiapa yg memperjuangkan AGAMAnya, makan Allah selamatkan bangsa dan agamanya dr keruntuhan. Soalan logik akal-mana paling ramai kat dunia Allah ni? Umat Islam atau umat Melayu? At least, dah nampak yg bynk tanda2 dunia nak kiamat, berhentilah berkoko yg bukan2 dan bertaubatlah. Ingat, setiap caci maki kita pada org, apatah lagi guna blog ni utk memalukan org lain, dan dibaca sebar oleh org lain, akan beranak pinak dosa ni, dan kalau nak minta maaf pun, hatta dimaafkan pun, bagaimana dgn dosa yg kita dah sebar ni sbgai saham kita kat akhirat? Fikir2kan.

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet