Thursday, March 5, 2009

SAYANG I CAN DANCE

SAYANG I CAN DANCE..SAKSIKANLAH BAGAIMANA SEORANG RAJA KAPOOR YANG HANYA BERKERUSI RODA TIBA TIBA MAMPU BANGUN DAN MENARI SETELAH MINUM KOPI JANDA...SUNGGUH MENYERAMKAN ..

19 comments:

mak dara said...

sayang, i nak kopi jantan satu boleh?...bang nuar sakit2 dulu pun bleh bangun, si kepal singh pun bleh jugak,bagus penangan kopi janda nih...mak pun nak order 3 kotak la ngan bro master nih!

Anonymous said...

mak aih.. power tol kopi janda nih.. yg dok atas kusi roda bleh menari.. yg kendur suda tegang daa... hahaha.. tp kan aku rs si singh ni pon dh pnah rase akak eliza la.. hahaha.. main blakang beb...

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

cantik dan hebat dari postal asal...brovo bro

Anonymous said...

Setakat buat super impose gambar Singh buat per... Tak lut apa pun kat dier. Satu centimeter pun tak rasa apa. Lebih baik suruh Hishamudin angkat keris dan pergi tikam perut dia. Baru nama anak jantan..

Setakat dok menyalak sana sini, bagitau semua orang Singh celaka ni dah jatuhkan maruah orang melayu.. tak guna seduit..

Hishamudin si pondan tua tu, berani angkat keris depan juak-juak UMNO saja.. depan orang DAP.. teloq kecut.. apa rahh.. bangang punya UMNO babiiiii, haram jadah, puki mak...

Anonymous said...

BODOH ORG MELAYU FAHAM ADAT BKN MCM KO YG SUKE2 HATI JE CKP UMNO MCM TU....LU SAPE BODOH KL XTAU JGN CKP JE BANGANG BTOLLH..

Anonymous said...

patut nya semua org melayu ambik keris tikam je semua cina, india dan bangali ni buat menyemak malaysia je dah bagi duk elok2 cari makan nak besar kepala lak

Anonymous said...

abes pas ader bwat ape??
habuk pon x de kecut lg ader la..
hahaha bodoh org2 pas ni rupernyer

Anonymous said...

lembik lembik hisham angkat jugak keris...tanya balik kat pas dan pkr apa mereka buat..jilat bontot karpal ja..karpal kat yes...semua kata yes..daulat king karpal sahaja..bodoh punya pas

kapal sink said...

sama je cam hang.. dtg sini keris pun tak angkat.. menyalak2 cam anjing kt sini watpe?

Anonymous said...

Setakat buat super impose gambar Singh buat per... Tak lut apa pun kat dier. Satu centimeter pun tak rasa apa. Lebih baik suruh Hishamudin angkat keris dan pergi tikam perut dia. Baru nama anak jantan..

Setakat dok menyalak sana sini, bagitau semua orang Singh celaka ni dah jatuhkan maruah orang melayu.. tak guna seduit..

Hishamudin si pondan tua tu, berani angkat keris depan juak-juak UMNO saja.. depan orang DAP.. teloq kecut.. apa rahh.. bangang punya UMNO babiiiii, haram jadah, puki mak...

March 4, 2009 10:25 PM

Sedingin Salju said...

Eh, aku nak kopi betina. Juai dak?

Anonymous said...

PAS pun ader hunus keris per?

keris punai.....

Bingai said...

Karpal Singh is fucKing,

Karpal Singh is fucKing,

Karpal Singh is fucKing,

Babi2 PKR-PAS-DAP
Kutuk orang boleh, kena kutuk tak boleh tahan.

Intro ceramah PKR-PAS-DAP
Hancur2x
Hancur Nuar
Hancur2
Hancur Hadi
Hancur2
Hancur Lim Kit Siang
Intro PR..otak orang mabuk todi.

Anonymous said...

LAKNAT ANWAR IBRAHIM AL JUBURI...
LAKNAT NIZAR SI PENDERHAKA....
LAKNAT KHALID BABI...
SEDARLAH WAHAI NIK AZIZ DAN HADI...
KAMU SEMUA ADALAH PENGHANCUR UMAT DAN BANGSA MELAYU.BERJUANGLAH KAMU DGN DAP YG MEMUSUHI MELAYU SEJAK SEKIAN LAMA.....JILATLAH PUNGGUNG MEREKA WAHAI PNYOKONG PR..ANDA SEMUA ADALAH SEHINA-HINA BANGSA MELAYU.

Anonymous said...

ini dua org mangkuk buat malaysia serabut..
sibuk mau maen isu kaum...
jgn smpi satu hari 2 2 kena potong 7.

bg babi ternakan khalid makan.

Anonymous said...

Ali-Imran [28] Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah dia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu) dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu) dan kepada Allah jualah tempat kembali.

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet