Friday, May 8, 2009

ORE GILO TANJUNG RAMBUTE

HOH..MULOH MANO NIH...BERSUNGGUH BENAR NIH..KERAS COKENG NIH..SAPO BUAT SKRIP NIH..NUAR KO?

60 comments:

Anonymous said...

Waa...batang dia roket ka...kah kah kah kah

GuruBashid said...

Tahniah kerana akhirnya Sidang DUN berjaya juga dilangsungkan. Kesepaduan ADUN dari BN dan bebas serta kecerdikan Tuan Speaker yang baru di bawah kepemimpinan YAB MB Datuk Dr Zambry membuktikan tidak ada masalah yang tidak boleh diselesaikan. Syabas!

rakyat said...

Hahahahahaha

Kau org ni melampaulah. Hahahahahaha Genius!! Cayalahh...

rakyat

saiful konon said...

Sbb tu pembangkang bantah PPSMI, 31 vs 28 pun dah tak tahu mana lbh besar.

Anonymous said...

bukit lanjan tak habis lagi!!

ada update baru di gutter uncensored

Anonymous said...

Maka berteriaklah pejuang2 ameno.."Jangan sampai hindu pijak kepala kita".........Skrg keling ni dah gilo dah.....tapi digantikan dengan speker baru seorang melayu bernama Ganesan...aduss...bodoh cam lembu,UMN0 ni..

Anonymous said...

KEPADA MEREKA YANG PRO BN..CUBE TERANGKAN BESAR MANE KUASA SPEAKER DEWAN..N SAPE YG LEH MEMECAT SPEAKER??

Anonymous said...

Cuba negeri yang bn perintah pula,bila kita dpt majoriti,kita seret speker dia dan gantikan dgn speker lain,apa jadi..dah tentu jadi gila lebih drpd babi..umno mengajar rakyat tak menghormati undang2..haramjadah punya umno,tahulah rakyat mengajarnya nanti..

Anonymous said...

woi penyokong pembangkang takan tak paham kalau mojoriti dah hilang takan boleh memerintah lagi bn 28 + bebas 3 sama dengan 31. pr pula 28 je alasanya ni je la.sultan bagi pr memerintah dulu kerana 3 bebas bersama mereka takan tu pun tak paham

Anonymous said...

Aku tahu la bengong..Tapi buat lah dgn cara elok2 dgn mengusulkan undi tdk percaya kpd MB semasa sidang dun..Jangan rampas secara kasar spt kominis.MB hanya boleh dipecat melalui undi tdk percaya.Dan Datuk Najib pun ada cakap yg sidang dun tdk boleh dijalankan selagi mahkamah belum menentukan siapa MB yang sah.sekarang dia pun 2x5 ngan keling.Anwar dulu pun ada kata akan buat undi tdk percaya kpd PM didalam dewan jikalau ada yg melompat parti..bknnya terus menendang speaker keluar..bangsat sungguh..

Anonymous said...

Aku tahu la bengong..Tapi buat lah dgn cara elok2 dgn mengusulkan undi tdk percaya kpd MB semasa sidang dun..Jangan rampas secara kasar spt kominis.MB hanya boleh dipecat melalui undi tdk percaya.Dan Datuk Najib pun ada cakap yg sidang dun tdk boleh dijalankan selagi mahkamah belum menentukan siapa MB yang sah.sekarang dia pun 2x5 ngan keling.Anwar dulu pun ada kata akan buat undi tdk percaya kpd PM didalam dewan jikalau ada yg melompat parti..bknnya terus menendang speaker keluar..bangsat sungguh..

Anonymous said...

Hari ni hari jumaat,hari mulia,kita pakat gi semayang..tak payah berbalah.jangan asyik dok tengok gambo MD ni..dia yg tanggung dosa nanti..

Anonymous said...

kau dengar cakap anwar bengong buat apa dah tentu mojoriti yg menang. dah tau hilang mojoriti sendiri blah la senang cerita. tak payah kalut2. tunggu je pr13 pula. mojoriti bn pun kuasa rakyat gak bongok bukan pr je yg bertanding pr12 dulu bangang.

Anonymous said...

anwar bongok buat usul tak percaya sebab tak dak mojoriti je.30mp bn nak lompat tu konspirasi je bangang.kalau ada 30mp bn tu terus je nuar tukar kerajaan.nak usul tak caya buat apa lagi bn dah hilang mojoriti.

Anonymous said...

----------------------------------
Aku tahu la bengong..Tapi buat lah dgn cara elok2 dgn mengusulkan undi tdk percaya kpd MB semasa sidang dun..Jangan rampas secara kasar spt kominis.MB hanya boleh dipecat melalui undi tdk percaya.Dan Datuk Najib pun ada cakap yg sidang dun tdk boleh dijalankan selagi mahkamah belum menentukan siapa MB yang sah.sekarang dia pun 2x5 ngan keling.Anwar dulu pun ada kata akan buat undi tdk percaya kpd PM didalam dewan jikalau ada yg melompat parti..bknnya terus menendang speaker keluar..bangsat sungguh..
----------------------------------

Ko tengok berita tak malam tadi? macam mana nak buat elok2, dah parti pembangkang macam kene rasuk!
Sampai pihak berkuasa datang pun masih degil lagi, camne tu?

Ntah ape2...

Anonymous said...

Tak sangka la pulak.. dalam dok kutuk2 anwar main jubor, rupa2nya master dedah gay boy. Hisss... tak sangka sungguh.. geli aku. Ntah2, jubor master dedah kalau jolok batang kayu sofbol pun dah boleh masuk.. tak sangka betul.. manusia bertopengkan syaitan dah jadi gay..

Anonymous said...

MASTER DEDAH MEMANG HARAM JADAH..

DASAR PUAKA BETINA JALANG TUA NAK MAMPUIH..

KETURUNAN MASTER DEDAH AKAN DILAKNAT SAMPAI MAMPUIH... PEAROSAJ BANGSA SENDIRI..

MENTEKEDARAH BABI..

Anonymous said...

Rupanya Master Dedah ni gian nak isap batang sivakumar. Tak sangka la pulak.. gila hisap batang rupanya. Tak dapat hisap batang sivakumar, dia buat buat la superimpose macam tu.

ooii.. kalau gian sangat nak hisap batang, pergi la menjalang kat bukit bintang.. banyak gay boy kat sama.. batang hitam pun ada. Tak payah nak promote kat sini babi oiii..

Anonymous said...

memang dia gila meroyan.

Anonymous said...

MASTERDEDAH DAH GIAN NAK ISAP PELIR KULOP SIVAKUMAR...

Anonymous said...

nah hayyy.. await yang hang jolok terjuntai terjelai tu hoi.. hang tarik la balik.... -tetibe tingat dialog p.ramlee dlm masam-masam manis daa... hahahahah...

Anonymous said...

Hiss... pelir sivakumar yang tak potong tu pun master dedah kebuloq nak isap. Eeeiii.. apa punya manusia master dedah ni.

Kote orang tak bersunat yang nak dihisapnya.. ueeekkkkk..

Anonymous said...

Tu lah korang tak tahu hobi MasterDedah ni suka isap pelir.Kalau mcm siva ni lagi le terangsang nafsunya..bila MD leceh pelir dia,ada kulop hijau,MD pun cium amik aroma..hapak..fuh,.stim giler..dijilatnya dan ditelannya dgn lahapnya...Woi masterdedah,betul ke ni perangai kau...hish...teruk betul kau ni..malu umno ada org macam kau ni..

masterdedah said...

BUTUH LU MAMAT..KORANG ISAP LA PUNGGUNG NUAR

DR 1221 said...

bergaduh ni sedap / x bergaduh lg sedap. Anonymous ni xtau ape2 ni

Anonymous said...

Aku dapat berita baru,Sebenarnnya master dedah,orang pkr.Dia buat provokasi supaya orang marah ke UMNO.

Klau cam ni jahat betul orang pkr

Anonymous said...

ya ke,kalau cam memang pkr jahat.

Buat cam,tangkap gambar bogel eli ,lepas tu buat rovokasi.

Aku tak boleh tengok buntuk eli,stim

Anonymous said...

malu punya wakil rakyat cam,orang tengok aku gelak,nak bagi tahu kat orang wakil rakyat aku eli,orang gelak.

Harap pkr tukar baru.

Anonymous said...

apa nak jadi sahabat perak, jangan jadikan masalah kecil menjadi besar dan memalukan sendiri. fikirkan masa depan perak bukan masa depan sendiri, wahai orang politik sedarlah jangan buang masa,duit dan tenaga. Yang memerintah tetap memerintah yang pembangkan tu jadilah pembangkan yang benar-benar berjuang jangan pentingkan poket sediri saja.

OD said...

melayu2 celaka cap UMNO suko sgt blog masterdedak nih..agaknya ketajaman pemikiran korg di bawah taraf lembu kot..haha!

OD said...

jenis2 melayu harambry abd kadir korg nih..kahkahkahkah!

OD said...

selamat menyembah tugu negara wahai melayu2 celaka sumer..semoga mendapat kemenangan di dunia dan..dan..dan..errr...korg jenis tak caya syurga neraka..haha!

Anonymous said...

Tak yah la OD ko dok buat promosi kat sini, takder org nak masuk blog ko, macam jubur baru diliwat anuar shoh shoh balik masuk kandang ko buang ms je OD.

Anonymous said...

oi gurubashid, jangan jadi bodoh lar, itu semua haram punya, mb haram, exco haram pastu lantik pulak speaker haram. cian cian....

Anonymous said...

aik marah nampak master dedah,rileks lar. lain kali kau dedah lar gambar pompuan, baru orng tak kata kau gayboy, isap batang pelir.. kuann345X

Anonymous said...

umno memang puki...kalau aku dapat muka mamak zambry paria tu,aku kencing & berak kt muka dia...org2 umno semua puki,celaka,lancau...

jamil said...

Awat puak PR meroyan tak ketahuan, marah, maki dan carut. Tau pulak hampa marah. Bila tang hangpa semua ok... pirraaaaaaaah. Marah kat MD tapi rindu bertandang lagi...ngeh..ngeh..ngeh... sy nasihatkan jangan dibuat guling-guling sambil pegang bendera terbalik kalau marah bebenor kat MD.

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet

Lin Shijun said...

shijun 6.30
coco chanel
true religion
hollister clothing store
timberland uk
lululemon
tods shoes outlet
ed hardy outlet store
michael kors outlet
celine
michael kors
true religion outlet
michael kors
michael kors watches
toms.com
michael kors
burberry bags
louis vuitton
hollister kids
coach factory outlet
soccer jerseys
air max uk
louis vuitton
timberland boots
louis vuitton uk outlet
true religion outlet
jordan 11 retro
juicy couture handbags
hollister outlet
michael kors outlet
kate spade diaper bag
jordan 13s
polo ralph lauren
abercrombie
nike air max
jordan shoes
michael kors bags
running warehouse
christian louboutin shoes
oakley sunglasses
christian louboutin

Gege Dai said...


15.07.25fangyanting
louboutin
mcm bags
hollister outlet
coach factory outlet
longchamp pas cher
ed hardy outlet
toms outlet store
gucci handbags
oakley outlet
air max uk
polo outlet
air max 2015
nike blazer pas cher
chaussure louboutin pas cher
true religion jeans
sac louis vuitton pas cher
mont blanc pens
michael kors outlet
christian louboutin shoes
toms shoes for women
coach factory outlet
kate spade handbags
chanel bags
oakley store
coach outlet
cheap oakleys
tory burch outlet online
burberry sale
ralph lauren polo shirts
polo ralph lauren
cheap jordans free shipping
oakley sunglasses sale
cheap ray bans
beats headphones
ray ban wayfarer

Jianxiang Huang said...

0817
heat jersey
toms shoes
christian louboutin outlet
replica handbags
prada shoes
coach outlet
ugg boots, http://www.cheapuggboots.net.co
rayban sunglasses
ugg boots, http://www.uggbootsclearance.in.net
nike air max 2014
coach handbags
true religion jeans, http://www.truereligionjean.in.net
michael kors outlet online
the north face outlet
patriots jerseys
minnesota vikings jerseys
north face jackets
michael kors uk
nike outlet store
michael kors outlet online, http://www.michaelkorsoutletonlinstore.us.com
mbt shoes
oakley sunglasses
michael kors,michael kors canada,michael kors handbags,michael kors outlet,michael kors outlet canada 
nike trainers uk
kyle wilber jersey,jeremy mincey jersey,jeff heath jersey,dez bryant jersey,dan bailey jersey,rolando mcclain jersey,george selvie jersey,larry allen jersey,uche nwaneri jersey,roger staubach jersey,gavin escobar jersey
hermes belts for men
chicago bulls jersey
coach outlet
cheap football shirts
dansko shoes
manchester united soccer jersey
oakley outlet, http://www.oakleysunglasses-outlet.us.com
oakley sunglasses, http://www.oakleysunglasseswholesale.in.net

Jianxiang Huang said...

0817
heat jersey
toms shoes
christian louboutin outlet
replica handbags
prada shoes
coach outlet
ugg boots, http://www.cheapuggboots.net.co
rayban sunglasses
ugg boots, http://www.uggbootsclearance.in.net
nike air max 2014
coach handbags
true religion jeans, http://www.truereligionjean.in.net
michael kors outlet online
the north face outlet
patriots jerseys
minnesota vikings jerseys
north face jackets
michael kors uk
nike outlet store
michael kors outlet online, http://www.michaelkorsoutletonlinstore.us.com
mbt shoes
oakley sunglasses
michael kors,michael kors canada,michael kors handbags,michael kors outlet,michael kors outlet canada 
nike trainers uk
kyle wilber jersey,jeremy mincey jersey,jeff heath jersey,dez bryant jersey,dan bailey jersey,rolando mcclain jersey,george selvie jersey,larry allen jersey,uche nwaneri jersey,roger staubach jersey,gavin escobar jersey
hermes belts for men
chicago bulls jersey
coach outlet
cheap football shirts
dansko shoes
manchester united soccer jersey
oakley outlet, http://www.oakleysunglasses-outlet.us.com
oakley sunglasses, http://www.oakleysunglasseswholesale.in.net

Wenhao Guo said...

cyber monday 2015
cheap ray ban sunglasses
discount ugg boots
wellensteyn jackets
ugg boots
cyber monday deals
black friday deals
belstaff jackets
ugg boots
snow boots
parajumpers coats
canada goose jackets
black friday 2015
ugg australia
cheap ugg boots
canada goose jackets
barbour coats
ugg sale
ugg outlet
nobis outlet
michael kors factory outlet
winter jackets
canada goose outlet
ray ban sunglasses
canada goose jackets
woolrich outlet
winter coats
ugg outlet
barbour coats
canada goose jackets
canada goose outlet
moncler jackets
moncler outlet
ugg outlet
achang1024

Chenzhen 20160303chenzhen said...

coach outlet store online
air jordan shoes
ralph lauren outlet
burberry sale
cheap uggs
jordan 3 retro
louis vuitton bags
louis vuitton outlet
air max 95
ugg outlet
concords 11
michael kors bags
giuseppe zanotti outlet
michael kors handbags
coach outlet store online
louis vuitton handbags
nike blazers shoes
oakley sunglasses
louis vuitton purses
coach factory outlet online
coach factory outlet
ugg boots outlet
hollister shirts
ralph lauren outlet
air force 1 trainers
ray ban outlet
ugg outlet
kate spade
christian louboutin outlet
canada goose coats
michael kors outlet online
air jordan femme
louis vuitton outlet
cheap toms shoes
ray ban outlet
cheap air jordans
ray ban
ladies cartier watches
coach outlet online
20160322chenzhen

风骚达哥 said...

20160331 junda
michael kors outlet online
asics shoes
ray ban
coach outlet store online
michael kors handbags
cheap ugg boots
levis jeans
nike free runs
adidas trainers
nike air max
nike blazer
fitflops
jordan pas cher
rolex submariner
ray ban outlet
versace shoes
prada handbags
canada goose outlet
michael kors outlet
nike trainers
ray ban sunglasses
louis vuitton pas cher
lululemon outlet
chaussure louboutin
designer handbags
michael kors outlet online
michael kors outlet
polo outlet
timberland outlet
louis vuitton outlet
michael kors handbags
jimmy choo outlet
fitflops
marc jacobs outlet
cartier love bracelet
ghd hair straighteners
hermes belt
michael kors outlet
coach factory outlet
instyler max

艾丰 said...

jianbin0607
soccer jerseys wholesale
michael kors handbags
replica watches
kobe shoes
ferragamo outlet
ralph lauren outlet
nike air max
gucci outlet
gucci outlet online
michael kors factory outlet
michael kors online outlet
polo ralph lauren
coach outlet
beats headphones
michael kors sale
versace sunglasses on sale
prada outlet
true religion outlet
michael kors outlet
michael kors outlet
true religion jeans
christian louboutin shoes
cheap mlb jerseys
michael kors online
coach factory outlet
tory burch shoes
ferragamo shoes
louis vuitton outlet
fitflops sale clearance
hermes bags
cheap mlb jerseys
swarovski outlet
michael kors outlet online

Chen Jeje said...

tiffany jewellery
fitflop sandals
true religion sale
kobe shoes
tiffany and co outlet online
kobe shoes
http://www.uggoutlet.uk
christian louboutin outlet
kobe byrant shoes
michael kors factory outlet
toms outlet store
michael kors handbags
ray ban sunglasses outlet
michael kors outlet online
michael kors factory outlet
tiffany and co outlet
michael kors handbags

LCc 03 said...

cheap basketball shoes
timberland outlet
kobe bryant shoes
links of london sale
jordan retro
longchamp le pliage
michael kors factory outlet
yeezy
skechers shoes
tiffany and co jewellery

Unknown said...

gucci handbags
canada goose jackets
jets jersey
gucci outlet
san antonio spurs jerseys
michael kors handbags
skechers outlet
cincinnati bengals jerseys
nike huarache trainers
carolina panthers jersey

Gege Dai said...

fitflops
prada outlet
asics
uggs outlet
coach outlet online
michael kors outlet online
michael kors canada
moncler coats
michael kors handbags
ed hardy clothing
20170208lck

LCc 03 said...

http://www.jordanretro.uk
kobe basketball shoes
adidas ultra boost uncaged
fitflops sale clearance
yeezy boost 350 v2
http://www.kobeshoes.uk
lacoste outlet
fitflops clearance
adidas stan smith
michael kors outlet

Unknown said...

ray bans
michael kors handbags
ralph lauren outlet online
nike outlet
golden state warriors jerseys
cheap nfl jerseys wholesale
michael kors handbags outlet
michael kors handbags
michael kors outlet
oakley sunglasses

liyunyun liyunyun said...

adidas superstar shoes
adidas nmd runner
nike zoom
air jordan
louboutin shoes
yeezy boost 350
authentic jordans
nike huarache
michael kors outlet online
adidas online shop
502

alice asd said...

ugg outlet
ugg boots
nike outlet
nike air huarache
oakley sunglasses
nike trainers uk
replica rolex
titans jersey
dolphins jerseys
new orleans saints jerseys

adidas nmd said...

nike huarache
fitflops shoes
ray ban sunglasses
ugg boots
michael kors uk
cheap ugg boots
cleveland cavaliers jerseys
adidas nmd
ugg boots
ed hardy

aaa kitty20101122 said...

tom ford eyewear
yeezy boost 350
michael kors outlet online
dior glasses
retro jordans
adidas tubular shadow
jordan shoes
nike roshe one
adidas online shop
cheap jordans