Monday, October 5, 2009

MASJID TOK BUAT...MARKAS BUAT...BAGUS LA TOK GURU


GINILAH PAS...18 TAHUN DUK PERINTOH KELATE..SEJID PUN WUNTOH DOH. PRINT DAN BAGI KAT MOKCIK MOKCIK KAT RANTAU PANJE.

12 comments:

SESTER said...

.....tapi PAS selangor sokong pemindahan Kuil kat selangor. Ape ni...?

Ini pakatan setan bukan pakatan rakyat! apa laa

anakcucu said...

kalau masjid dah mencukupi untuk sesuatu mukim maka tak perlu bina lagi, yang herannya orang umno lagi sanggup runtuh masjid!!!

Anonymous said...

setakat buat masjid byk2 tp tak g solt bek takyah..

master dodoi said...

demo semaye dok Master Dedah laknat???bange tahap unto!!!

PIS said...

anak cucu

orang pas lah yang runtuh masjid Rohaizat dan Isteri di PErmatang Pasir

Mat Sabu bukan jumpa dengan 'masjid' orang lain ke di hotel di Kota Bharu tu

Nuar Brahim OK, masjid dia lelaki dengna lelaki aje, kalau dengan perempuan dia tak setuju, biar asing asing asing kata dia

master dodoi

mu semaye sure tuhan terima kan pasal mu ore PAS, tapi tak semaye pun takpo, ugama PAS kat amesti masuk syurgo

BAgi PAS, mesjid tak penting kalau bukan dia yang buat, kalau Umno buat tak guna

ni lah jadi bila
ISLAM SEKADAR ALAT

mujahidah said...

sapo hok buat banyok masjid tp bkn untk smyg tu???
korok kering mu ajar wak masjid tuk tarikan pelancong....
masjid hok ore guno wak maye kerajaan kebanggaan mu tu roboh pulok....
mu dok duk tganu,jgn ckp bnyok la..
tin kosongggg..

mu pahami molek gak bakpo "sokong pas masuk syurga" mu kena denagr huraian dulu buakn membabi buta je...

Anonymous said...

aku kato ni bodo..tgk gak molek gmbar 2..kalu dan tempat hakisan,xkn nk wak bru lg?????? key ngaji skoloh blako??

Anonymous said...

oi buat masjid tapi tak sembahyang jemaah buat apa?
Kami orang PAS tak perlu masjid untuk sembahyang.Jalanraya pun boleh..depan pejabat DAP pun boleh.
Sat lagi kalu tak ada masjid kita boleh sembahyang kat gereja pulak.
Lagipun Allah pun ada kat gereja ....

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet