Monday, October 5, 2009

NOK BELI AROK..GI BELI KAT KELATE JAH


MU KALAU NOK MINUM AROK...MU GI JAH KAT KOTA BAHRU..AROK BERJAK JAK KAT KEDAI CINO KRONI HUSE MUSO. PRINT DAN BAGI KAT KELAB KELAB KAT GOLOK. ROYAK KAT SAING KATO DOK PAYOH GI GOLOK DOH LA..MUGO KOTA BHARU ADO BELAKO DOH.

10 comments:

GOMO said...

BIASALAH NIK AJIS KATAKAN....
SEMUANYA HALAL...

DEPA YANG MINUM ARAK TU PUN SAYANG DENGAN NIK AZIZ..

Blood Seeker said...

haritu kutuk BN xdapat haramkan arak. ini cakap kelate xpernah haramkan arak. Apani!!!

Jawapan Pengikut PAS yang biasa - "Alah, BN pon sama jugak, masa tu x bising pun.."

Anonymous said...

penyokong PAS memang PUKIMAK

Anonymous said...

kelate ado kedai araak milik dan utk orang kapir ttp masa BN perintah Selangor mereka luluskan kilang arak dan x pantau dimana orang islam terlibat secara langsung atau tidak .kau ni salah orang nampak gajah depan kau boleh tak nampak? sah golongan munafik dikalangan islam yg berpuraa ikut islam dibelakang orangislam tah kemana macam yg dilakukan mostly ruling leaders.

dedah bodo said...

bodosss...arak haram utk org islam je la...ang do ungkit2 kelantan x haramkan arak pasai apa...biar la cina india kelantan nk minum arak pon...ni yg kt kl melayu islam ramai minum arak xnk ungkit ke woi

Piss off said...

Biar aku ungkit ramai orang melayu kat kl ramai minum arak...puas?Apa ni melayu minum arak minuman setan....
Yang Pas di kelantan...kami tak pernah mengharamkan penjualan arak...macamlah orang tak tau .Ramai orang tak kerja kat kelantan tu sebab tu nak minum arak ni orang kapir je.Yang nak minum arak dia orang p siam.
Lepas tu sebab dia orang tak ada kerja dia p lah KL cari kerja.Lepas tiba di Kl dapat kebebasan jadi buat banyak maksiat termasuk minum arak....
Balik raya kelantan pura2 baik tunjuk alim cakap pasal isle...pooorah
Arak ni sesuatu yang menyebabkan kematian,kemalangan,merosakkan hati...memang patut pun diharamkan...Ini kagi sebuah parti yang kata parti Islam konon...oh kami tak pernah mengharamkan arak.Kalau parti liberal cakap macam tu tak pa ini parti yang memperjuang hukum hudud,Negara Islam .Dahlah Masjid terbesar tak pernah ada impian nak buat kuil besar tak pa...Oiii orang makin ramai di Kota Baru tu.Buatlah masjid besar sikit supaya orang boleh sembahyang selesaq bukan tepi jalan macam kat Pakistan tu.
Dia orang tak ada duit .
Dahlah negeri miskin,orang nya merempat cari kerja tempat klain macam orang boyan...bercakap dalam bahasa malaysia yang salah......lepas tu mengaku negeri mereka serambi mekah tu yang aku tak tahan tu.

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet