Friday, December 4, 2009

Lamanya.......nak undur

Menantu menteri besar Kelantan, Abdul Ariffahmi Ab Rahman akan meletak jawatan sebagai ketua pegawai eksekutif (CEO) Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK) berkuatkuasa 23 Mac 2010.

Orang nak undur...cepatlah.Jangan buat isu lagi. 3 bulan sempat lagi nak kumpul harta....lulus dokumen dan lain-lain.


Sempatlah member ni nak clearkan dokumen projek dan lain-lain. kalau UMNO mesti mereka cepat-cepat minta letak jawatan serta merta. kalau PAS....takpe.

23 comments:

armouris said...

betul ke rumah kecik ni harga 1 juta?

Anak Lenggong said...

Bagi laa peluang dia nak penuhkan kocek dia dlm masa 3 bulan ni...kesiannya..bila kena kepada keluarga pok nik abis anak beranak dibawa untuk mempertahankan diri..masa mahathir..Pak Lah dan Najib dikeji dan dikutuk..takde pulak sampai anak beranak membela...yang best nya 2 naka nik ajis tu bela laki dan iparnya sampai mengutuk orang lain...serupa jugak dengan bapak nya ..bapak buat anak pun ikut sama laa ..mana nak tumpah kuah kalau tak ke nasi..lepas mak mertua pulak bela si menatu tu kut..

Junah said...

Salam,

Apa! Nik Aziz yg suci tu mengamalkan kronisme, nepotisme dan korup.

Anonymous said...

armouris ni bodoh atau dah digelapkan hatinya sbb sokong PAS. Rmah Khir Toyo yang ada valuation dari establish valuer for 3 Mill, tapi di spin oleh Pakatan Sial sampai valuation 12 Mill. Apa bodoh betul org PAS ni. Kau mana tahu rumah dia kecik, yg aku tahu kecik dari Pakatan Sial ni kote de facto dia

YANG GAMBI said...

Bro, pasal Nik Aziz sucilah agaknya dia tak berani terima rasuah, tapi dia cekap juga, dia lantik anak-anak beranak dalam kerajaan, sebab mereka ini boleh terima rasuah yang boleh didalilkan Nik Aziz sebagai hadiah......

Anonymous said...

gila b**i punya master dedah, rumah macamni dia kata rm1 juta!!!, budak darjah 6 pun tahu nilai....

Pemerhati said...

Marilah kita rakyat buat penilaian ke atas rumah Ariffahmi. Susah sangat ke? Ada banyak penilai berdaftar yg boleh kita guna! Tetapi siapa bayar? Kalau PAS yg bayar nilai rumah akan jadi RM1 sahaja. Kalau UMNO yg bayar nilai rumah akan jadi RM100 juta.

alblanco said...

memang blog penfitnah yang melampaulah...bodohnyer akal org yang menulis blog nie..

Anonymous said...

..rumah CEO PMBK tu nak kata kecil pun tidak, besar sangat pun tidak..tapi yang nampak dalam gambar tu hanya garage kereta dan tangga serta sedikit bahagian depan rumah sahaja..harga rumah tu tak sampai RM 1 juta..adalah lebih kurang RM 700,000.00 sahaja..itu baru 3 bulan pegang jawatan CEO..apa la U all ni dok bising2 sangat, bagilah peluang dia pegang jawatan tu lama sikit, sekurang2nya 5 tahun..barulah seronok sikit nak buat kira-kira banyak mana dia berjaya kumpul harta..harus boleh cecah 8 angka sebab gaji dan elaun dia besar..nak suruh letak jawatan dalam 24 jam pun dah tak kisah lagi..tak baik dengki pada orang dan sekat rezeki orang..lagi pun bukan salah dia dapat jawatan tu, orang nak lantik dia, mestilah dia ambil..kalau tak ambil nanti kawan2 akan kutuk kata dia bodooh..

..TGNA pun terpaksa lantik dia kerana dialah satu2nya lelaki Kelantan yang punya kelayakan dan yang pentingnya ialah boleh diharap untuk jaga harta kerajaan Kelantan..tambahan pula dikatakan bahawa perlantikan itu dibuat ikut sunah Nabi..nak kata apa lagi, habis cerita...

..oleh itu tak perlulah dok geger lagi..kita kena terima ketentuan daripada Allah Yang Maha Mengetahui..mesti ada rahsia disebalik setiap kejadian..kadang2 kita hendak menghalang kehendak Allah dengan apa yang kita mahu..

Pak Pandir
Pondok Rumbia

Anonymous said...

blogger ternak negara

Anonymous said...

blogger ternak negara

Anonymous said...

umah khir toyo tempe lagi besar alam leh 3 juta je...nih umah kecik xkan sejuta kot???

kraq said...

korang mcm baghal la bodoh.... ada ke rumah mcm tu nilai dia satu juta. kalau nak tau nilai satu juta pegi tengok jamban orang umno yg atas tu. yang bawah tu pencacai kat bawah jamban je.

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet

chenyingying9539 9539 said...


louis vuitton
michael kors
cheap lebron james shoes
cheap ray bans
tory burch handbags
louis vuitton uk outlet
polo ralph lauren
insanity workout
michael kors outlet
soccer jerseys
michael kors outlet
louis vuitton outlet
michael kors uk
new jordans
ray ban uk
running warehouse
louis vuitton outlet
jordan 3
louis vuitton handbags
chanel handbags
ray ban eyeglasses
dior outlet
jordans 9
fitflops outlet
coach outlet
jordan 6 retro
coach outlet store online
michael kors outlet
lebron 11
michael kors handbags
2015-7-23chenyingying9539

Gege Dai said...


15.07.25fangyanting
ray ban sunglasses
oakley sunglasses outlet
ray ban outlet
kate spade handbags
michael kors
oakley sunglasses outlet
ed hardy clothing outlet
longchamp outlet online
sac louis vuitton
soccer jerseys for sale
cheap snabacks
chanel handbags
oakley sunglasses wholesale
burberry outlet online
toms shoes sale
michael kors uk
louis vuitton borse
chanel online shop
ray ban glasses
replica watches for sale
coach outlet online
air jordan uk
kate spade new york
true religion outlet
michael kors bags
michael kors outlet
retro jordans
hollister kids
michael kors outlet online
louboutin femme
jorda femme pas cher
abercrombie & fitch
longchamp pliage pas cher
abercrombie and fitch
coach factory outlet

Qing Cai said...

abercrombie and fitch
snapback hats
rolex watches uk
ugg boots, http://www.cheapuggboots.net.co
gucci handbags
chanel outlet
air jordan 11
links of london uk
insanity
moncler coats
lacoste shirts
coach outlet
kate spade outlet
true religion outlet
air jordan 13
cheap jordans
thomas sabo
coach outlet online
dallas cowboys jersey
mac cosmetics
kobe 9
babyliss
tory burch outlet
kate spade uk
boston celtics jersey
san francisco 49ers jerseys
north face outlet
adidas shoes
vibram fivefingers
vans shoes
cai2015813

sfsd said...

coach outlet online,
burberry outlet online,
michael kors outlet online,
ralph lauren outlet online,
longchamp outlet online,
mcm outlet online,
oakley outlet online,
ugg boots sale,
coach outlet,
burberry outlet,
toms outlet online,
chanel outlet online,
oakley outlet,
coach handbags outlet,
michael kors handbags outlet,
mcm handbags outlet,
gucci handbags outlet,
burberry handbags outlet,
michael kors outlet,
burberry outlet,
nike outlet,
ralph lauren Outlet,
ray banoutlet,
nike shoes outlet,
air huarache uk,
air max shoes outlet,
supra shoes outlet,
Toms shoes outlet,
coach bags outlet,
coach factory outlet,
michael kors usa,
nike air huarache
ugg boots outlet
polo outlet online
coach online outlet
nike outlet
polo outlet
michael kors outlet canada
mcm Backpack
michael kors outlet
tommy hilfiger outlet
gucci outlet

alice asd said...

prada shoes
ugg outlet
dolce and gabbana shoes
ralph lauren
nike free
lions jerseys
ugg boots
cheap ray bans
coach outlet
skechers shoes