Sunday, December 6, 2009

Orang Upahan Husam Musa diserang oleh NIk Amalina anak Nik Aziz

"UNDERGROUND OFFICER"


KickDefella orang upahan Husam Musa
petugas underground ini tidak difahami tugasnya oleh Ariffahmi. Inilah jadikan kalau seorang yang ditugaskan untuk gerak saraf berpaling tadah. Tentulah ini tidak akan difahami oleh Nik Amalina yang hanya tahu sebagai Isteri Ariffahmi. Tentulah Husam Musa tahu perkara ini sehingga hanya mampu berdiam diri tidak mahu dilihat anti keluarga 'Nik Aziz"

Luahan perasaan anak perempuan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang membayangkan "jiwanya tertekan" berhubung konflik terbuka suaminya Abdul Ariffahmi Ab Rahman dengan penulis blog Kickdefella.

Nik Amalina juga mengkritik keras Syed Azizi yang disifatkannya sebagai "menagih gaji lebih besar daripada bos PMBK" walaupun "bekerja untuk orang lain."
"Makin hari dia membuat onar demi onar. Dia mula membuat rancangan demi rancangan. Serangannya sering menjadi kerana ia kejahatan yang dirancang rapi.
"Lebih-lebih lagi dia mempunyai sokongan yang kukuh dari seorang 'bos lain'. Makan gaji dengan orang lain, bekerja untuk orang lain. Inilah masalahnya!" kata anak Nik Abdul Aziz.
"Sedarlah sahabat semua bahawa Kickdefella itu penipu besar di abad ini," tulis Nik Amalina penuh emosi, sambil mendakwa beliau mendengar desas-desus penulis blog itu seorang yang tidak berakhlak Islam."Tetapi mabuknya dalam penulisan sungguh menjadi-jadi. Semuanya bagaikan sel-sel otaknya telah rosak teruk, jika dia benar-benar seorang peminum," katanya lagi.
Kata Kick Defella
Mengulas dakwaan beliau tidak melaporkan tugasannya kepada Abdul Ariffahmi, Syed Azidi mengakui perkara itu dilakukannya kerana ia tidak termaktub dalam kontrak perkhidmatannya."Saya laporkan terus kepada (exco negeri) Datuk Husam (Musa).
Itu jelas termaktub dalam perjanjian bersama."Ditulis juga bidang kerja saya juga tertakluk di bawah (seliaan) Datuk Husam," katanya.
"Bukan taraf dia henda tahu kerja saya. Dan saya fikir, PAS Kelantan dan kerajaan negeri pun tidak mahu tugasan ini didedahkan."Husam, kini pengerusi Jawatankuasa Tetap Perancangan Ekonomi, Kewangan Dan Kebajikan Kelantan, dilihat rapat dengan Syed Azidi.

8 comments:

J. Jun said...

Dengan haq Ismul 'Adzam pohon tutupkanlah ya Allah segala jalan DAP keturunan Juj wa Ma'juj ini.

Demi keagungan Asma-u-lhusna pohon ya Robbana lumpuhkan DAP keturunan Juj wa Ma'juj ini.

Dengan Nama Tuhan bagi Muhammad dan sekelian Nabi Rasul a.s.w.s.; minggir engkau (noor-M-mu) hai DAP keturunan Juj wa Ma'juj.

Bis-mil-lah ... gelap seluruh sudut mu hai DAP keturunan Juj wa Ma'juj.

Bis-mil-lah ... tersumbat seluruh rongga mu hai DAP keturunan Juj wa Ma'juj.

Bis-mil-lah ... dipohonkan bantuan bagi kaum yang (mengaku) kelemahan.

Anonymous said...

J.Jun, kamu ni gila yek...ubat ada tak ..dah ambik ke belum..ni mesti belum ambik lagi ni ...semacam je merapunya, kalau rasa tak baik lagi aku tolong bookkan bilik kat Tampoi ke TR? Nak satu bilik dengan si Master Dedah tu..ok..ok..aku dah booking nanti aku beritahu yeeee..ha..jangan makan taik tu pulak...tunggu..

J. Jun said...

Anon December 14, 2009 11:38 PM,

Sekiranya tuan anggota DAP juga, dengarkan, ... Dengan nama Allah, lumpuhlah kamu.

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet