Friday, December 11, 2009

SIAPA YANG CAMPUR TANGAN?



masalah pemandu teksi dan bas jauh lebih banyak di negara ini. inipun masalah 1Malaysia juga


Nazri telah mengatakan Tun M sebagai rasis. Biasalah dulu masa jadi bos tak beranilah Nazri kata begitu. hanya kerana topik BTN nampaknya Nazri begitu marah dengan Tun M. nazri kata;


" Saya tidak ada apa-apa konflik malah tidak sesekali berdendam dengannya. beliau sendiri yang mencampuri urusan kerja saya sebagai Menteri, saya tidak pernah mencampuri urusannya"


Betul ke nazri ni buat kerja?...Menteri yang jaga parlimen ini merajuk kerana potrfolio beliau yang tiada kuasa penuh. akhirnya diberi Lembaga Pelesenan Kenderaan Perdagangan (LPKP) kepadanya. LPKP pun banyak masalah tidak selesai, nak masuk campur kerja orang lain. BTN bukan kerja Dato Nazri.Jadi janganlah cakap masuk campur.

Tun M dan lain-lain komen baik saja. biasalah nazri orang politik. ada saja nak ambil perhatian.





13 comments:

matrengganu said...

Makin tua makin bodoh. Ptuuuuuuiii

YANG GAMBI said...

Biasalah bro, bila diri merasakan lebih pandai.....

Anonymous said...

ptui.. ptui... ptui.. botak celaka

armouris said...

Rahsia awet muda Tun Dr. Mahathir? - Rahsia Muda Dr. Mahathir

Parpu Kunyit said...

Puak-puak UMNO nie memang celaka. Pergi jahanamlah dengan UMNO

Anonymous said...

Dulu TM pernah ditanya sekiranya selepas beliau bersara dasar dasar yang beliau praktikan di ubah apakah akan berlaku.Dengan yakin TM menjawab akan mengundang bencana maka itulah yang berlaku sebaik saja Bodohlah menjadi penganti sehingalah sekarang ini.Kita boleh saksikan sendiri bencana apa yang dimaksudkan.Negara telah mengecapi keamanan walaupun mempunyai tiga kaum entnik yang terbesar yang tidak terdapat dimana mana negara didunia ini.Apabila Pentadbiran selepas itu nak tunjuk pandai mengubah ubah apa yang terbukti berkesan selama 22 tahun maka sekarang kita boleh lihat perpaduan kaum kian meruncing.Janganlah kita anggap mudah untuk menyatukan tiga kaum untuk hidup harmoni,kita mungkin tidak sedar selama 22 tahun TM bersusah payah untuk menjaga keharmonian kaum ini kerana kita hanya menikmatinya.Sedarkah kita TM rela jadi tidak popular kerana ini.,digelar maha zalim ,maha firun ,didoakan azab dengan sembahyang hajat beramai ramai oleh PAS dan bermacam macam lagi.Adakah Tm terkesan oleh itu semua ,buktinya sehingga sekarang TM masih sihat dan disanjung oleh mejoriti rakyat negara ini dan juga dunia.Kesimpulanya negara memerlukan seorang pemimpin yang berani membuat keputusan walaupun akan menyebabkan diri tidak popular demi untuk bangsa dan negara.Ingatlah dan yakinlah sekiranya anda mempunyai keihlasan dan jujur kepada negara ,bangsa dan agama anda maka allah akan bersama anda bertindaklah dengan berani kerana allah.Jangan takut pada makhluk takutlah pada allah.
TM pernah berkata ,tidak ada satu kaum pun dinagara ini boleh dapat lebih dari yang lain untuk menjamin perpaduan.Maka ingatlah perpaduan kaum adalah kunci untuk negara mencapai wawasan 2020.

Anonymous said...

Anon 6.46 Am,

Kata kata saudara sangat tepat. Mungkin Allah sangat kasih padanya. Sekarang beliau lihat bagaimana penduduk Malaysia yg dulu mengeji beliau kembali menyanjung beliau ( beliau mungkin tak mahu) Sekarang makin ramai orang sedar beza ketua dan pemimpin. Beliau seorang pemimpin semulajadi, seorang yang proaktif dan bukan reaktif. Semoga Allah sentiasa menjaga beliau dan jika sesuatu perkara buruk berlaku di negara kita, harap beliau masih ada untuk membantu kita. Sama samalah kita berdoa, Allah mempunyai kuasa untuk berbuat apa saja walau di luar dari pemikiran kita.

Anonymous said...

Si NAzri ni memang perangai die mcam ni..bagi aku tak layak jadi menteri,
sape angkat dia jadi YB, rakyat. Tapi macam tu ke layanan kepada rakayt.Dulu konflik dengan pengarah JPJ, siap cakap sape menteri

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet