Tuesday, June 29, 2010

Tan Sri Gagap yang tak faham-faham

Tan Sri Gagap yang bodoh


Kata tan Sri Gagap, "Ini satu pembaharuan, satu inovasi. Satu isu lagi ialah untuk mengelakkan konflik kepentingan. Seorang jaga negeri, seorang lagi jaga parti," katanya.

Ditanya lanjut, beliau berkata, perubahan seperti itu juga perlu bagi memastikan Pakatan Rakyat akan kekal memerintah Selangor."Pakatan akan membuat beberapa perubahan dari masa ke semasa tapi mensesuaikannya dengan keadaan."Untuk negeri Selangor, satu daripada perkara yang terpenting ialah selain daripada kita mentadbir dan menentukan pembangunan negeri, kita juga mesti memantapkan (sokongan politik) untuk menentukan pakatan rakyat akan terus memerintah di negeri Selangor," katanya

Bodohnya u Tan Sri, u tau ke maksud sebenarnya? maksudnya u dah tidak berkuasa penuh lagi di Negeri Selangor. ini ciri jelas menunjukkan ini adalah penggal akhir sebagai MB. Semua ini sebab kebodohan dalam pentadbiran, tidak tahu memerintah dan membezakan antara kuasa MB dan kuasa ketua parti. alangkah naifnya u Tan Sri. memang u layak jadi CEO syarikat saja. bukan orang politik.



25 comments:

lord ried said...

KEPADA BEWAK2 AMENO..

AMENO NAK MENEGA PTPTN LAGI, AKU DENGAQ DEPA NAK PELUAS ORG LAYAK AMEK PTPTN...

SAMPAH2 MASYRAKAT YANG BELAJAQ MALAS DAN BODO PIANG TAK SCORE SPM TAKAT 1A, 2A, 3A & 3CREDIT BAKAL MEMENUHI IPT LAGI...

KEJA UTK BDK2 BODO PIANG IAITU BURUH KASAR, KONTRET, BURUH LADANG, PEKERJA KELANG TAK PA BAWAK MASUK MAT MINAH INDON...

CUKAI UNTUK SUPPORT KERAjaan KUTIP DARI BUSINESSMAN CINA, MELAYU INDIA..

BUDAK2 BODO SPM 1A, 2A, 3A, 3CREDIT BAWA MASUK UNIVERSITI, ITM, POLI, KOLEJ...

KLUAQ JADI BEWAK IDUP KEJA GOMEN GOYANG KAKI, SURUH KAMI PEMBAYAQ CUKAI TANGGUNG..

SAMPAI BILA MESIA TAK MAJU MCM NI..

ADA AKAI KA AMENO???

he he he
saja gurau dengan bewak2 ameno

Anonymous said...

Sokong kata Lord Reid.Kalau nak bagi PTPTN pandai-pandai la pilih orghang yang betoi-betoi layak.Jangan dok bagi kot orghang tak tahuan,Silap bagi terbagi kat bewak kabok mcm Lord Reid tak guna seduit. Masuk IPT bukan makin pandai tapi makin bangang macam bewak kabok Lord Reid.

he he he
saja gurau dengan bewak kabok Lord Reid

Anonymous said...

Load reid bewok pas atau pkr?Dok menatang benda load ried bodo jadi batu balak landasan pemimpin korap pembangkang yang gila nnak bemewah2 jadi macang org emono sebenonya x de pun niat yang lain ...sikit cita agama lebih nak kaye juga..cakap x serupa kopiah


hee hee nak gurau gurau kat bewak bwak pembangkang

Antibarua said...

KALAU TAK KUTIP DERMA BUKAN BEWOK PAS NAMANYA....HUHUHU BEWOK PAS KAYO DUIT SEDEKAH..NOK PERINTAH NEGERI MINTA SEDEKAH...

Anonymous said...

pantek kau la lord reid




aku lord of the ring

Anonymous said...

Kenapa semakin hari mereka semakin galak ? Sebabnya ialah kerana polis berlembut dengan mereka. Tiada langsung tindakan tegas diambil oleh polis atau mahkamah terhadap individu-individu yang menganjurkan perhimpunan tersebut.
Sebagai contoh ialah perhimpunan GMI yang diadakan tahun lepas. Yang ditangkap oleh polis ialah orang ramai yang hadir dalam perhimpunan tersebut. Sudah hampir setahun peristiwa itu, tetapi sehingga ke hari ini kepala barua kepada perhimpunan tersebut iaitu Syed Ibrahim Syed Noh (Pengerusi GMI) tidak pernah ditangkap oleh polis atau didakwa di mahkamah kerana menganjurkan perhimpunan haram dan mencetuskan suasana tidak tenteram dalam negara.

Kerana sebab-sebab itulah yang membuatkan mereka makin galak menganjurkan perhimpunan haram. Sebab mereka tidak takut kerana beberapa kepala perhimpunan haram yang lepas-lepas tidak didakwa di mahkamah. Lepas begitu sahaja.

Jika dulu rakyat KL pening kepala dengan masalah banjir kilat yang kerap melanda KL yang boleh melumpuhkan aktiviti seharian di ibu kota. Kini masalah banjir sudah selesai selepas Terowong Smart beroperasi. Tetapi timbul penyakit baru pula, iaitu penyakit perhimpunan haram. Dari akhir 2007 hingga ke sabtu ini sudah dan akan ada 4 perhimpunan haram diadakan di KL sepanjang tempoh tersebut.

Mereka-mereka ini tidak ada otak, mereka hanya ada otak untuk fikir pasal politik sahaja, pasal kesusahan orang ramai tidak pernah mereka fikirkan. Setiap kali perhimpunan haram diadakan hampir lumpuh ibu kota jadinya.

Jalan sesak, peniaga tutup kedai, bas sangkut, pemandu teksi tak boleh cari makan, kawasan kotor, harta awam rosak dan beberapa masalah lain lagi.

Oleh yang demikian saya berharap polis dapat mengambil tindakan yang betul-betul tegas kali terhadap penganjur. Jangan biarkan mereka bermarajalela. Semakin hari mereka semakin naik lemak disebabkan tindakan ‘mesra’ polis terhadap mereka selama ini.

Setiap kali sebelum perhimpunan berlangsung, kita semua boleh lihat betapa bengisnya polis memberi amaran keras di kaca-kaca tv atau surat khabar . Amaran tersebut diberikan kepada penganjur dan juga peserta.

Bila perhimpunan berlangsung pula polis tangkap ikan-ikan bilis sahaja. Ikan jerung yang menjadi kepala tidak ditangkap. Kemudian bila sudah ditangkap beberapa jam dilepaskan dengan jaminan polis.Kepala penganjur bebas ke sana sini. Habis setakat itu sahaja.

Sebab itu mereka naik lemak, kerana mereka tahu polis ‘mesra’ dengan mereka. Selepas itu mereka buat pula perhimpunan. " Ah tak kisah, jangan takut polis hanya bagi amaran ja, jangan bimbanglah, tak kena punya" mungkin itu kata hati kepala-kepala penganjur perhimpunan.

Terbalik motosikal polis mereka kerjakan


Saya nak tanya pegawai-pegawai polis , tidak rasa tercabarkah anda semua dengan manusia-manusia yang mempermain-mainkan anda dan undang-undang negara ?

Satu lagi soalan saya , kenapa kepala penganjur demo GMI iaitu Syed Ibrahim Syed Noh tidak ditangkap atau didakwa sehingga kini ?

Tok Janggut said...

lord reid tu cina tu,xpun paria...tu yg die marah umno nk tlg org melayu,
kalau umno luluskan pembinaan ladang BABI kat setiap negeri seluruh TANAH MELAYU ni baru die seronok kot...ye dak lord reid?

Anonymous said...

Kenapa kata-kata dlam blok ni terlalu kasar,,,, kita x masuk mana2 parti takut,,,,berhemahlah dlm kata-kata,ingatlah apa yg kita kata, kita tulis akan dipertanggungjawab di depan Allah,,, x kira mana parti.Apa pun bersatulah,,bangsaku.

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet

Wei Chen said...

nba jerseys wholesale
dallas cowboys jersey
lebron james shoes,lebron 12,lebron 12 shoes,lebron sneakers,lebron iv,lebron 11,lebron 10
christian louboutin shoes
prom dresses
chanel handbags
vans sneakers
nike free run uk
mulberry sale
tory burch handbags
boston celtics jersey
blake griffin jersey
ugg boots
beats headphones
carmelo anthony jersey
kansas city chiefs jerseys
nike running shoes
michael kors handbags
the north face outlet
north face outlet store
custom mlb jerseys
cheap ugg boots
nike air huarache,nike huarache,nike huarache sneakers,nike huarache shoes
lebron shoes
ravens jerseys
kate spade handbags
new orleans saints jerseys
the north face outlet store
futbol baratas
nike sneakers
wei20150627

Jianxiang Huang said...

0817
michael kors outlet
lebron james shoes
dansko outlet
oakley
true religion jeans, http://www.truereligionjeanscanada.com
juicy couture outlet
coach outlet store
ralph lauren
futbol baratas
cheap uggs, http://www.uggboot.com.co
nike free 5.0
michael kors handbags
nike air max
mulberry,mulberry handbags,mulberry outlet,mulberry bags,mulberry uk
the north face outlet
cheap oakley sunglasses
broncos jerseys
real madrid soccer jersey
coach outlet online
new york jets jerseys
cheap oakley sunglasses, http://www.oakleysunglasseswholesale.in.net
jeremy maclin jersey,jamaal charles jersey,joe montana jersey,justin houston jersey,dontari poe jersey,eric berry jersey
lebron james shoes,lebron 12,lebron 12 shoes,lebron sneakers,lebron iv,lebron 11,lebron 10
kate spade handbags
vans shoes
hermes bags
air max 2014
nike sneakers
raiders jerseys
mulberry sale
tommy hilfiger outlet store
barcelona jersey
christian louboutin sale

Xianjun Ranqin said...

qihang0918,coach outlet online
p90x workouts
michael kors outlet online
ugg outlet
mont blanc pens
nike roshe run women
hollister kids
nike huarache trainers
longchamp handbags
cheap oakleys
adidas original trainers
timberland boots
kate spade handbags
abercrombie and fitch
coach factory outlet
hermes uk
longchamp pas cher
cheap oakley sunglasses
nike elite socks
football shoes
cheap jordans
nike air huarache
gucci borse
prada uk
louboutin
moncler outlet
ugg boots clearance
nike air max 90
tommy hilfiger outlet
fitflops sale clearance
sac longchamp pliage
fake oakleys
air force 1
ralph lauren
giuseppe zanotti sneakers
instyler max
north face uk
q

Huang Tia said...

2ralph lauren outlet
ferragamo outlet
puma outlet store
jordan 11 gamma blue
kate spade outlet
toms outlet
coach purse
dior outlet
coach handbags
michael kors handbags clearance
polo shirts for men
jordan 3
mont blanc pens
cheap rolex watches
cheap jordan shoes
juicy couture
coach factory
coach handbags sale
jordans shoes for women
hermes birkin bag
mbt shoes clearance
new balance outlet
converse sale clearance
chanel bags
nike store
new balance shoes
toms outlet
vans shoes sale
nike outlet online
michael kors handbags sale
michael kors outlet online
vans shoes outlet store
hollister.com clothing
michael kors outlet online sale
kd shoes
gucci outlet
nike shoes
coach outlet
prada outlet
discount nike shoes
coach purses outlet online
ralph lauren polo outlet
new balance outlet
polo shirts women
20151012hxt

Pnane Weg said...

kate spade outlet
nike outlet store
reebok shoes
ugg boots on sale 70% off
jordan 12
columbia clothing outlet
coach purses
nike outlet store online shopping
jordan shoes
dior outlet store
chanel outlet
christian louboutin shoes
michael kors outlet
coach handbag outlet
cheap canada goose coats
all jordan shoes
fitflop sandals
north face kids
converse outlet
hermes bags
michael kors bags
coach store
ugg boots
ugg boots outlet
ralph lauren polo outlet
tods outlet
ugg boots on sale
prada handbags
cheap jordans shoes
columbia outlet store
cheap michael kors handbags
jordan 6 black infrared
louboutin outlet
nike high heels online
gucci shoes
nike factory
ralph lauren outlet
nike store
north face jackets
north face jackets
toms outlet factory
michael kors outlet
jordan 13
hollister clothing store online
1016wjl

风骚达哥 said...

20160331 junda
michael kors outlet online
asics shoes
ray ban
coach outlet store online
michael kors handbags
cheap ugg boots
levis jeans
nike free runs
adidas trainers
nike air max
nike blazer
fitflops
jordan pas cher
rolex submariner
ray ban outlet
versace shoes
prada handbags
canada goose outlet
michael kors outlet
nike trainers
ray ban sunglasses
louis vuitton pas cher
lululemon outlet
chaussure louboutin
designer handbags
michael kors outlet online
michael kors outlet
polo outlet
timberland outlet
louis vuitton outlet
michael kors handbags
jimmy choo outlet
fitflops
marc jacobs outlet
cartier love bracelet
ghd hair straighteners
hermes belt
michael kors outlet
coach factory outlet
instyler max

艾丰 said...

jianbin0607
soccer jerseys wholesale
michael kors handbags
replica watches
kobe shoes
ferragamo outlet
ralph lauren outlet
nike air max
gucci outlet
gucci outlet online
michael kors factory outlet
michael kors online outlet
polo ralph lauren
coach outlet
beats headphones
michael kors sale
versace sunglasses on sale
prada outlet
true religion outlet
michael kors outlet
michael kors outlet
true religion jeans
christian louboutin shoes
cheap mlb jerseys
michael kors online
coach factory outlet
tory burch shoes
ferragamo shoes
louis vuitton outlet
fitflops sale clearance
hermes bags
cheap mlb jerseys
swarovski outlet
michael kors outlet online

艾丰 said...

jianbin0607
soccer jerseys wholesale
michael kors handbags
replica watches
kobe shoes
ferragamo outlet
ralph lauren outlet
nike air max
gucci outlet
gucci outlet online
michael kors factory outlet
michael kors online outlet
polo ralph lauren
coach outlet
beats headphones
michael kors sale
versace sunglasses on sale
prada outlet
true religion outlet
michael kors outlet
michael kors outlet
true religion jeans
christian louboutin shoes
cheap mlb jerseys
michael kors online
coach factory outlet
tory burch shoes
ferragamo shoes
louis vuitton outlet
fitflops sale clearance
hermes bags
cheap mlb jerseys
swarovski outlet
michael kors outlet online

chenlili said...

true religion jeans
louis vuitton handbags
cheap oakleys
uggs pas cher
ugg boots
coach outlet store online clearances
louis vuitton outlet
coach factory outlet
christian louboutin sale
ralph lauren polo shirts
coach outlet
cheap true religion jeans
adidas yeezy
canada goose outlet
ugg italia
coach factory outlet
louis vuitton handbags
oakley outlet
ray ban sunglasses uk
michael kors outlet
ugg boots
tod's shoes
jordan femme pas cher
michael kors handbags
ghd hair straighteners
new york knicks jerseys
ugg boots
michael kors outlet
michael kors outlet clearance
canada goose jackets
michael kors outlet clearance
michael kors outlet online
nike outlet store
uggs uk
north face jackets
toms shoes
mont blanc pens cheap
coach outlet
chenlili20160906

dong dong23 said...

hermes bags
coach outlet online
nike cortez ultra
air jordan shoes
parker jotter ballpoint pens
coach outlet store online
pandora outlet store
ray ban eyeglasses
timberland uk
toms outlet online
2017.3.16chenlixiang

adidas nmd said...

oakley sunglasses
nike shoes
coach outlet online
true religion outlet
nike huarache
ugg outlet
ugg boots
nike tn
nike factory outlet
nike air force 1

aaa kitty20101122 said...

fitflops clearance
lacoste polo
nike huarache
chrome hearts
yeezy boost 350 v2
jordan shoes
adidas outlet
Kanye West shoes
nike air force
nike air huarache