Sunday, October 3, 2010

Akhlak Penyokong PAS yang teruk

YAB Dato' Sri Mohd Najib melawat Nik Aziz.
Pemimpin mendoakan agar Nik Aziz cepat sembuh

1. Ketika kita mendengar berita Tun M yang sakit di Australia, web pro PAS tegar Tranungkite.net pula menganjurkan kempen memaki dan mengutuk Tun M cepat mati di dalam web mereka

2. Betapa rosaknya akhlak penyokong PAS ini termasuk pengendali webnya yang membenarkan komen-komen demikian dalam ruangan forum mereka. Inilah dia Islam yang mahu ditunjuk oleh PAS. Mencaci dan menghina orang lain.

3. Semasa NiK Aziz terlantar sakit di IJN dulu tidaklah ada pula kempen dari penyokong UMNO atau sesiapa yang mendoakan kematian Nik Aziz. Malah dari pemimpin Negara sehinggalah pemimpin bawah menyediakan kemudahan yang sewajanya kepada Nik Aziz dirawat dengan baik. Inilah beza orang UMNO dan PAS. Pemimpin UMNO boleh melupakan masalah politik jika berlaku hal sakit, kematian atau yang melibatkan hubungan silaturrahim. tetapi orang PAS mereka sangat tidak berakhlak.








14 comments:

Anonymous said...

fucking idiot hampas

BILLYtheKID said...

lol...apa isu? lagi la hampehhhh..

Anonymous said...

PAS = PUAK AKHLAK SELEWENG

Anak Lenggong said...

Dah nama pun PAS = Parti Ajaran Sesat..kalau tak menipu, memfitnah dan jadi samseng bukan melayu PAS namanya. Mereka ni cuma menggunakan islam dan berpakaian secara islamik dan menonjolkan keserhanaan dalam kehidupan sebagai mengabui mata penyokong sahaja..tetapi hakikat sebenar yang tersembunyi..mereka juga lah kaki rembat buat harta..kaki betina pantang tengok pompuan dahi licin sedikit mula laa mata menjeling dan bawak lari ke siam untuk berkahwin..lepas dah ilang sedap terus tinggalakan pompuan tu sebagai janda dengan tidak menanggung nafkah..Sehina-hina melayu adalah melayu PAS..

Anonymous said...

dahsyat kata2 dlm blok nih,,,,,,,,,,adakah tulisan begini hanya melepaskan geram,,,sayalah,,, lihat pun kali ni aja,,,,apa salahnya,,, jika org umno tulis beritahu kebaikan umno,,org pas/pkr kebaikan pkr,,cari titik persefahaman,, takut,, takut,,, taubat aku xmau bede gn,,, umno x pkr x mahu,,, bye,,

Anonymous said...

Dulu die nie sibuk nak ajak rakyat negeri Kelantan berdoa ramai2 untuk Jahanamkan PM tp ape sudah jadi? Skang nie die yg terlantar.. klu niat kita pada seseorg utk tujuan tidak baik, Maka yg sebaliknya terjadai..

kokse said...

korang cakap sedap la mne ko tau orng umno xkutuk tok guru masa tok guru sakit aku rasa korang mitak sangat2 tok guru mati sebaab bn blh ambil alih kelantan plak kan.....ek eleh nk tunjuk baik la 2..ko ingat masa tun sakit dulu tok guru xg melawat dia ke....weeeeee pk la bodoh kalu nak cakap gak ni main belasah je mcm ni ke orng bn buat fitnah sana sini cakap orng bukan main lgi ko ingat korang 2 bagos sgt ke!!!!!!!blh blah laaaaaa

kokse said...

korang cakap sedap la mne ko tau orng umno xkutuk tok guru masa tok guru sakit aku rasa korang mitak sangat2 tok guru mati sebaab bn blh ambil alih kelantan plak kan.....ek eleh nk tunjuk baik la 2..ko ingat masa tun sakit dulu tok guru xg melawat dia ke....weeeeee pk la bodoh kalu nak cakap gak ni main belasah je mcm ni ke orng bn buat fitnah sana sini cakap orng bukan main lgi ko ingat korang 2 bagos sgt ke!!!!!!!blh blah laaaaaa

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet

Anonymous said...

2015-3-31 xiaozhengmm66
polo ralph lauren
michael kors outlet
fitflop footwear
abercrombie
hollister clothing
louis vuitton outlet
kate spade
michael kors outlet online
coach factory outlet online
coach outlet
michael kors outlet online
jordan shoes
abercrombie
michael kors uk
louis vuitton outlet
prada uk
red heels
ray ban outlet
michael kors uk
coach outlet
michael kors outlet
coco chanel
chanel bags
hollister
louis vuitton
coach outlet stores
oakley sunglasses outlet
ray ban wayfarer
michael kors purse
ray ban sunglasses