Saturday, October 9, 2010

Versi Peguam terhadap Rahimi- Latheefa Koya tidak ingat laporan penuh


Dalam wawancara dengan Malaysiakini 8 Oktober 2010, Latheefa yang juga ketua penerangan PKR menceritakan semula apa yang beliau tahu tentang proses merangka akuan tersebut daripada mula hingga akhir.

Akhir sekali- Latheefa tidak dapat ingat sepenuhnya kandungan akuan bersumpah itu kerana dokumen itu didakwa telah hilang daripada simpanannya

Hairan bagaimana boleh hilang dan tiada dalam simpanan.

15 comments:

Anonymous said...

Habislah kak TIFA ni.
Selama ini dialah selalu kehadapan ila ada sesuatu isu.
Sekarangni.....
KENCING PUN TAK SEMPAT NAK BASUHHHHH.....

BUSUKNYA.....


"blogenstarz

Anonymous said...

Ingat sepandai tupai melompat akhirnya jatuh juga. Spin-spin yang di buat oleh mereka-mereka ini,akhirnya memakan diri sendiri.Benar tetap Benar.ALLAH s.w.t. mengetahui segala-galanya.

Kalau difikir kenapa laporan itu hilang sedangkan bagi mereka ia amat penting sekali.Akhirnya apabila kita menipu, inilah akibatnya.

Ternanti-nanti episod seterusnya.

KAIZER

Anonymous said...

Keppada Tok N.ajis doa mintak petunjuk satu stadium masa reformasi di Kelantan dulu dah makbul...petunjuk tepat kena pada lobang hidung Tok N.ajis dan ahli PAS...cuma bila ego lebih tebal dari iman....tuhan maha adil

Anonymous said...

tu lah... benda yang salah dikatakan betul dan dipermainkan dengan memohon petunjuk dari Yang Maha Esa.. nah dibuktikan petunjukNya. Lain kali orang mohon doa supaya diampuni dosa dan kesalahan yang mungkin kita lakukan secara sedar atau sebaliknya. mohon dimurahkan rezeki atau yang baik2 sahaja. ni mohon petunjuk yang entah apa2. PAS memang minat dengan doa-doa petunjuk ni atlast dapat lah petunjuk kebenaran. xkan PAS xpercaya petunjuk Dari Yang Maha Esa ni.. sedar lah wahai pengikut PAS

Anonymous said...

itu la..doa pecah perut pun dah dapat dah ..adun GALAS . doa tu biar yg baik2 ,yang tulus mulus dan rendah hati.

Anonymous said...

Tipah tertipu bangggg.....hehe

Anonymous said...

spin jangan tai spin.. zaman pak lah boleh kamu semua bodohkan dia... sebab dia terlelap aja.. era najib jangan bodohkan dia sebab dia tak bodoh...dia buat2 bodoh pada isu tertentu aja..

Anonymous said...

tipah koya yang "toya"!

Anonymous said...

Tifa koyak kau tak amanah macam mana benda yg begitu senang kau tak bolih jaga sedangkan surat akuan sumpah Rahimi berada dalam jagaan kau tipah koyak macam mana bolih hilang ini mesti ada sesuatu yg tak kena dengan tipah koyak atau pun tipa koyak ni nak kenakan si Anuar dalam kes liwat nya Anuar harus hati hati musuh dalam selimut dalam pkr terlalu ramai.

Anonymous said...

Koya dalam bahasa Kelantan adalah perasan bagus @ poyo..So, macam kena sangat la dengan p**i rabak ni..

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet