Sunday, November 28, 2010

KETUANAN MELAYU MAK BAPA YOU




Dengan sombongnya Anwar dan Azizah mengatakan buang ketuanan Melayu.
Videoo di atas imbas kembali kepala setan Anwar semasa berkuasa.

15 comments:

Anonymous said...

APA KATA YANG PALING SESUAI BAGI ANUWAR KALAU TIDAK PU*IMAK PUNYA BANGSAT MAMAT JAHANAM NI!!!

-ANTI DAJJAL-

anti UMNO said...

What about ketuanan cina and India?

UMNO babi, puki mak bapak korang la UMNO

Anonymous said...

kepada anti umno...
ketuanan cina..ada di negeri cina...ketuanan india ada di negara india...ketuanan inggeris ada diuk...ketuanan arab ada di negara2 arab..ketuanan orang thai ada di negara thai...walau pun di negara itu ada cina dan india...di usa ada juga ketuanan kulit putih walau pun ratusan bangsa ada kat sana...

Anonymous said...

kepada anti UMNO..
ketuanan puki mak kau kat mana? kat puki mak kau lerr...bodoh!!!!!!

anti bohmau said...

'anti umno' ni dia nak duduk bawah ketuanan nwar,jijah & noyu; kemudian ketuanan komunis dap diikuti ketuanan hindraf gengsta!!!! tak rasa lagi tu..kalau kena macam tu, nak meraungpun dah tak guna!!!! pi blajaq sejarah negara ni bagi habih dulu naa?...

amerika pun tak semudah tu nak bagi kuasa pada orang lain selain tuan besaq dulu. lepaih 200 tahun baru dapat ka obama! tu pun dibelakang obama bukan kulit hitam yg berkuasa tapi zionist yahudi cek oii!!!

Wake UP! said...

Bagi Al Jub ni hanya ada ketuanan bontot!

Awat sokong pembontot?.

Wake UP! said...

anti UMNO. Pukimak lancau la kau. Tak puas hati, kau berambus balik China atau India la. Boleh buat apa yang kau suka kat sana, nak meliwat ke, nak makan taik babi ke.

Anonymous said...

buat ingatan kepad ANTI UMNO,,,,,penasihat PKR,,Datuk Sri ANWAR,,,ketua PKR..Datin Wan Azizah,,,sekarang ni yg kecoh2 satu Negara,,,YB Azmin Ali ,,,timbalan,,undi adil khabarnya,,,sampai Datuk Zaid keluar PKR,,,semua itu MELAYU,,hehe,,PKR pn mengekal ketuan melayu,,,kenapa mereka tak undi YB Tian Chua,,,banyak2,,supaya dapat jadi Timbalan,,,sebabnya,,,semua dah tahu,,,dia orang kn tulus bila mengira undi,,haa,,jadi encik ANTI UMNO,,mari lh kita bersama2 menyanyikan lagu,,KITA SERUPA,,,,TERIMA KASIH

Anonymous said...

Apa orang Melayu tuankah.Bangsa lain didunia mana ada diberi gelaran Ketuanan. Adakah orang Melatu tuan disisi Allah

dewatawanberapi said...

Orang melayu memang tuan...so what!!
cina dan india tu najis2 yang ditinggalkan oleh inggeris..

datang macam pengemis...tak reti2 nak balik negeri

Mr. Deen said...

Nice blog. Btw, aku pun malas nak cakap byk, kalau free sila lawati ecomelinia.blogspot.com/2011/02/babi-kau-duri.html

oakleyses said...

chanel handbags, burberry outlet online, christian louboutin outlet, nike air max, oakley vault, tiffany and co jewelry, michael kors outlet online, michael kors handbags, burberry outlet online, ray ban sunglasses, michael kors outlet store, prada handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, christian louboutin shoes, michael kors outlet, longchamp handbags, christian louboutin, coach outlet store online, true religion outlet, louis vuitton outlet, longchamp outlet online, nike free, true religion, polo ralph lauren outlet, gucci handbags, louis vuitton handbags, coach outlet, louis vuitton outlet, prada outlet, nike air max, jordan shoes, nike outlet, polo ralph lauren, louis vuitton, longchamp outlet, red bottom shoes, tory burch outlet online, kate spade outlet online, michael kors outlet online, coach purses, ray ban outlet, michael kors outlet online, coach outlet, tiffany jewelry, cheap oakley sunglasses, louis vuitton outlet online

oakleyses said...

true religion jeans, burberry pas cher, sac louis vuitton, scarpe hogan, ralph lauren pas cher, lacoste pas cher, true religion outlet, north face, chaussure louboutin, tn pas cher, north face pas cher, new balance pas cher, hollister, abercrombie and fitch, oakley pas cher, longchamp pas cher, ray ban uk, mulberry uk, ray ban pas cher, nike free pas cher, air max pas cher, louis vuitton, nike blazer pas cher, nike air force, air jordan, guess pas cher, vans pas cher, nike roshe run, barbour, nike air max, hollister, nike air max, ralph lauren, hermes pas cher, lululemon, nike roshe, michael kors canada, michael kors uk, longchamp, louis vuitton uk, timberland, converse pas cher, louis vuitton pas cher, sac vanessa bruno, sac michael kors, nike free, air max

oakleyses said...

vans outlet, ghd, soccer jerseys, chi flat iron, abercrombie and fitch, nike huarache, insanity workout, ugg, bottega veneta, valentino shoes, wedding dresses, ferragamo shoes, mac cosmetics, jimmy choo shoes, uggs outlet, north face jackets, nike trainers, canada goose outlet, nike roshe, celine handbags, longchamp, asics shoes, reebok shoes, new balance outlet, soccer shoes, herve leger, replica watches, ugg boots clearance, babyliss, canada goose outlet, birkin bag, uggs outlet, ugg soldes, canada goose, nfl jerseys, mont blanc pens, lululemon outlet, ugg boots, giuseppe zanotti, p90x workout, mcm handbags, ugg outlet, instyler ionic styler, canada goose outlet, marc jacobs outlet, beats headphones, uggs on sale, hollister, north face jackets

oakleyses said...

pandora jewelry, swarovski jewelry, ray ban, timberland shoes, canada goose, pandora uk, hollister, ugg, uggs canada, nike air max, karen millen, toms outlet, moncler outlet, coach outlet, lancel, moncler, hollister clothing, juicy couture outlet, baseball bats, juicy couture outlet, pandora charms, moncler, louboutin, links of london uk, supra shoes, parajumpers outlet, wedding dress, air max, canada goose, replica watches, moncler outlet, converse shoes, canada goose pas cher, moncler, gucci, ralph lauren, moncler, montre femme, swarovski uk, oakley, louis vuitton canada, moncler, converse, thomas sabo uk, canada goose, hollister canada, iphone 6 case, vans