Saturday, March 17, 2012

PESTA MAKSIAT DAP

9 comments:

Anonymous said...

Ishhh!.. Maksiat DAP nampak jek.....
maksiat UMNO, BN, x cmpur MCA lg...

Anonymous said...

.maksiat ni sama aje. Tak kira PAS ke UMNO ke sama aje. Rasuah dan mengumpat tu kan lebih teruk mengumpat. Tak payah nak dengar ceramah PAS pun tahu....benda tu tak betul. Kalau betul mengumpat namanya, kalau tak betul fitnah namanya. Tapi sekarang nampaknya macam UMNO lebik baik pula dari PAS. UMNO sebok beri bantuan pada rakyat dengan pelbagai bantuan untuk mringankan beban rakyat PAS sebok mengata bantuan tu tak guna, tak betul, tapi ambil juga. Dari sokong islam UMNO lebih banyak sokong islam seperi peristiwa seksyen 19, Shah Alam, kerejaan negeri kata lain. Peristiwa selangor pun semua orang tahu tapi PAS tutup mata aje. Tanyalah kontrektor yang jujur, apa jadi dengan orang yang hendak dapat projek kerejaan negeri. Beli rumah pun sama kalau kerajaan negeri punya, seperti terjadi di TamanDato' Harun/Tmn Medan. Jangan nak salahkan UMNO saje. PAS kata orang tak ikut hukum hudud itu kafir, tapi sekarang siapa yang ikut hudud yang betul2 hudud, jadi di Malaysia tiada seorang pun yang islam? astargfirUllahalA'dzim. Nak kata UMNO zalim bila dia rampas harta benda orang. Tindak ikut perlembagaan. Tak ada apa salah pun sebab itu perlembagaan dan undang2Malaysia. Kalau nak ikut perlembagaan kerajaan negeri boleh buat hukum hudud dia sendiri nape Kelantan tak buat. Salahkan Mahathir, Najib. Itu kerajaan persekutuan. Untuk negeri yang beraja kenalah buat undang hudud sendiri, itu ikut perlembagaan. Tak ada dalam perlembagaan bila undang2 syariah negeri beraja tak betul salahkan kerajaan Persekutuan. Sekian. ?.......

Anonymous said...

Kenapa jaoh bbenar p nya smpe hukum hudud, projek, tanah per sumerr? the main point is 'PESTA MASKSIAT DAP".... biak p depa la, depa tue bkn Islam.... yang kita Islam nee, k0nsert situ, konsrt sini... dedah aurat situ, aurat sini... terkinja-kinja sana sini... anjur naynyian laa.. ngn tarian, joget per jadah... tue sume BUKAN MAKSIAT ka? Anda x menjwb soklan... untuk jawapan tue, bole cut & paste kt post len naa...

p/s: bukankah rasuah n ngumpat itu adlh sbhgian dr MAKSIAT jgk. :)

Anonymous said...

Jangan dengar sebelah pihak jer... boleh baca nee. moga dpt sdikit pencerahan... http://milosuam.blogspot.com/2011/01/mengapa-hudud-tidak-dijalankan-di.html

oakleyses said...

chanel handbags, burberry outlet online, christian louboutin outlet, nike air max, oakley vault, tiffany and co jewelry, michael kors outlet online, michael kors handbags, burberry outlet online, ray ban sunglasses, michael kors outlet store, prada handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, christian louboutin shoes, michael kors outlet, longchamp handbags, christian louboutin, coach outlet store online, true religion outlet, louis vuitton outlet, longchamp outlet online, nike free, true religion, polo ralph lauren outlet, gucci handbags, louis vuitton handbags, coach outlet, louis vuitton outlet, prada outlet, nike air max, jordan shoes, nike outlet, polo ralph lauren, louis vuitton, longchamp outlet, red bottom shoes, tory burch outlet online, kate spade outlet online, michael kors outlet online, coach purses, ray ban outlet, michael kors outlet online, coach outlet, tiffany jewelry, cheap oakley sunglasses, louis vuitton outlet online

oakleyses said...

true religion jeans, burberry pas cher, sac louis vuitton, scarpe hogan, ralph lauren pas cher, lacoste pas cher, true religion outlet, north face, chaussure louboutin, tn pas cher, north face pas cher, new balance pas cher, hollister, abercrombie and fitch, oakley pas cher, longchamp pas cher, ray ban uk, mulberry uk, ray ban pas cher, nike free pas cher, air max pas cher, louis vuitton, nike blazer pas cher, nike air force, air jordan, guess pas cher, vans pas cher, nike roshe run, barbour, nike air max, hollister, nike air max, ralph lauren, hermes pas cher, lululemon, nike roshe, michael kors canada, michael kors uk, longchamp, louis vuitton uk, timberland, converse pas cher, louis vuitton pas cher, sac vanessa bruno, sac michael kors, nike free, air max

oakleyses said...

vans outlet, ghd, soccer jerseys, chi flat iron, abercrombie and fitch, nike huarache, insanity workout, ugg, bottega veneta, valentino shoes, wedding dresses, ferragamo shoes, mac cosmetics, jimmy choo shoes, uggs outlet, north face jackets, nike trainers, canada goose outlet, nike roshe, celine handbags, longchamp, asics shoes, reebok shoes, new balance outlet, soccer shoes, herve leger, replica watches, ugg boots clearance, babyliss, canada goose outlet, birkin bag, uggs outlet, ugg soldes, canada goose, nfl jerseys, mont blanc pens, lululemon outlet, ugg boots, giuseppe zanotti, p90x workout, mcm handbags, ugg outlet, instyler ionic styler, canada goose outlet, marc jacobs outlet, beats headphones, uggs on sale, hollister, north face jackets

oakleyses said...

pandora jewelry, swarovski jewelry, ray ban, timberland shoes, canada goose, pandora uk, hollister, ugg, uggs canada, nike air max, karen millen, toms outlet, moncler outlet, coach outlet, lancel, moncler, hollister clothing, juicy couture outlet, baseball bats, juicy couture outlet, pandora charms, moncler, louboutin, links of london uk, supra shoes, parajumpers outlet, wedding dress, air max, canada goose, replica watches, moncler outlet, converse shoes, canada goose pas cher, moncler, gucci, ralph lauren, moncler, montre femme, swarovski uk, oakley, louis vuitton canada, moncler, converse, thomas sabo uk, canada goose, hollister canada, iphone 6 case, vans

艾丰 said...

jianbin0607
soccer jerseys wholesale
michael kors handbags
replica watches
kobe shoes
ferragamo outlet
ralph lauren outlet
nike air max
gucci outlet
gucci outlet online
michael kors factory outlet
michael kors online outlet
polo ralph lauren
coach outlet
beats headphones
michael kors sale
versace sunglasses on sale
prada outlet
true religion outlet
michael kors outlet
michael kors outlet
true religion jeans
christian louboutin shoes
cheap mlb jerseys
michael kors online
coach factory outlet
tory burch shoes
ferragamo shoes
louis vuitton outlet
fitflops sale clearance
hermes bags
cheap mlb jerseys
swarovski outlet
michael kors outlet online