Tuesday, May 1, 2012

AZMIN ALI DENGAN CHINA DOLL



24 comments:

Anonymous said...

Terkini dan sensasi: GEN LELAKI ESKREM TELAH DITEMUI....

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216642_216545175027873_100000171754637_1031693_454925_n.jpg

Kah kah kah kah kah..... KANTOI ALL THE TIME

Baju OREN aku mane Shidar....????

Anonymous said...

kenapa seluar x sama bila keluar kat pekan dgn bila dekat dalam rumah perempuan tu???

Anonymous said...

ha, btoi 2. cube explain sket.

PutraRocker said...

#thisisbalabero

Anonymous said...

Dah kat tempat dan masa yg berlainan la. Apa punya soalan la korg tya ni pk logik dah la adoyai punnn... Tak semesti kita pakai baju sama suar kena sama kan sahabat sekalian. Apa lagi bangkang?

Anonymous said...

baju ngan jam same tu..

Anonymous said...

Pada saya xkira apa ideologi politik kita pun.Mendedahkan aib sesama manusia adalah benda yg terlarang.Kenapa kita masih seronok dgn Apa yg di larang.Pastikan anda juga tidak terlepas dari AIB yg akan dibukakan di Padang Masyar Nanti.

Anonymous said...

Semata2 kerana nak buat fitnah kat Azmin, sanggup cari baju oren yang serupa dgn yang Azmin pakai… he.. he... Bila time nak tunjuk gbr si pemakai baju oren, kepala dia asyik tunduk je dahlah jauh pula, tak ada ke gbr yang jelas sikit, tak tunduk2 kepala mcm gambar Amzin original yang tgh kempen tu, jelas dan terang.

Satu lagi nak tanya, tak jumpa ke kat kedai, seluar macam seluar yang Azmin pakai tu.

Mengucaplah banyak2, kerana fitnah kita terlupa nikmat syurga….

Salahuddin said...

Semoga engkau cepat bertaubat..mendedahkan aib orang mmg takkan bau syurga...dunia boleh kau seronok, bangga sbb dedahkan aib orang..azab api neraka nanti kau rasakan..

Salahuddin said...

Semoga engkau cepat bertaubat..mendedahkan aib orang mmg takkan bau syurga...dunia boleh kau seronok, bangga sbb dedahkan aib orang..azab api neraka nanti kau rasakan..

Salahuddin said...

Semoga engkau cepat bertaubat..mendedahkan aib orang mmg takkan bau syurga...dunia boleh kau seronok, bangga sbb dedahkan aib orang..azab api neraka nanti kau rasakan..

Salahuddin said...

Semoga engkau cepat bertaubat..mendedahkan aib orang mmg takkan bau syurga...dunia boleh kau seronok, bangga sbb dedahkan aib orang..azab api neraka nanti kau rasakan..

Salahuddin said...

Semoga engkau cepat bertaubat..mendedahkan aib orang mmg takkan bau syurga...dunia boleh kau seronok, bangga sbb dedahkan aib orang..azab api neraka nanti kau rasakan..

Abang Sayang said...

Utusan Wajib Tubuhkan segmen... sex - gay dan lesbian jika mahu tingkatkan jualan ( Lihat sendiri bukti Transformasi 1 Malaysia Berjaya )
1~BUKTI 1
2~BUKTI 2
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4
5~BUKTI 5
6~BUKTI 6

Jangan segan2... Utusan Pasti Boleh Buat!!

Anonymous said...

Ngapa buat camtu tak elok, mengaib org lain & diri sendiri......

Anonymous said...

KEPADA MODERATOR,LEBIH BAIK TUTUP JE WEBSITE NI, BERTAUBAT LA ENGKAU, INGAT NERAKA JAHANAM,SEBENARNYA SETIAP SEORANG YG BACA DAN TERMAKAN FITNAH NI YG DISEBARKAN, MAKA SETIAP ITU AKAN TERKUMPUL DOSA KEATAS ENGKAU.DALAM AYAT QURAN JUGA ADA MENYATAKAN TIDAK CIUM BAU SYURGA PADA SESIAPA YG SEBARKAN FITNAH.FIKIR-FIKIR LAH...

Anonymous said...

Pemimpin yg sentiasa mengatakan ornag lain semua salah,tipu.fitnah,,,,,,,,Kita mesti dedahkan kerana Mereka ini KONONnya sangat Hebat dan nak memerintah malaysia,,,,,

Anonymous said...

Mengadu domba merupakan perbuatan yang boleh mengakibatkan persengketaan dan perbalahan antara dua belah pihak. Sikap suka menyampaikan cerita atau menyampaikan percakapan satu pihak kepada pihak yang lain dengan tujuan yang tidak baik sehingga menimbulkan perasaan tidak senang di hati pihak yang lain, dan akhirnya membawa kepada perselisihan faham antara kedua belah pihak adalah sama dengan menabur fitnah.

Dalam peristiwa Isra‘ dan Mi‘raj, Rasulullah Shallallahu ‘alaihi wasallam telah menyaksikan segolongan lelaki dan wanita yang memotong satu potongan daging daripada salah seorang dari mereka. Kemudian mereka meletakkan potongan daging tersebut pada mulut salah seorang dari mereka dan berkata kepadanya: “Makanlah sepertimana yang aku makan”. Nabi Shallallahu ‘alaihi wassalam bertanya: “Wahai Jibril, siapakah mereka itu?” Jibril ‘alaihisalam menjawab: “Mereka inilah pengumpat, pencela serta pengadu domba”.

Anonymous said...

Percayalah dengan hukum karma..tidak perlu dihebahkan aib manusia lain. Allah yg akan membalasnya...cuma dia yang layak!!! sungguhpun apa yang dikatakan adalah benar...seandai nya benar dia melakukan perbuatan ini,,dosanya hanya dengan Allah..tapi dosa ini akan terus berantai selagi orang membaca semua fitnah atau ghibah anda ini. wassalam...

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet