Wednesday, April 18, 2012

EHHH BODOHNYA MAMAT NI

14 comments:

Anonymous said...

Pakai Kopiah nampak macam Arab.....
Pakai Neck Tie ada ala Mat salleh....
Angkat keranda macam nak tolong angkat mayat orang khafir...konon tak kira agama.Ini lah cara nya kalau nak pancing undi orang bukan Islam. Tapi tak pasti si Mamat ni dari golongan PAS atau PKR.Tapi orang ramai boleh buat kesimpulan yang si Mamat ni nak cari publisiti murahan...kah...kah...kah.

Anonymous said...

Angkat keranda kapir, pakai kopiah lagi....besar PAHALA mamat ni dapat woo...!!!
Aduyai poon...Nak cari publisiti murahan takkan sampai begini bodoh sekali...malu la sikit kat anak bini...

Anonymous said...

biasalah kalau xde publisiti mcm mana nak jadi YB mcm mana nak tipu org wpun guna imej islam wpun hati gelap jahat jahil dan munafik

Anonymous said...

Hati da bute..pmikiran da d sempitkan..ideologinya bsandarkan kbodohan dri sndri y tsurat d gmbr..y tsirat wallahualam..HANYA ALLAH Y MAHA MGETAHUI

Salahuddin said...

Satu gambar 1001 cerita...ada yg baik dan buruk...perlu dgr dua belah pihak sebelum berkata kata...

jhon said...

apa lah ko durang ni... satu malaysia x kira bangse... kenel bantu-menbantu.... hanya Allah yang tahu apa yang dia buat... jangan cepat menghukum...please....

Anonymous said...

Ngapa tak boleh ke, atas konsep tolong menolong? Jgn menghina org jika tak ada ilmu,....dalami dulu ilmu, jgn kita terlalu jumud, sampaikan org agama lain ketawakan kita krn terlalu memandang serobg agama lain, Islam mengajar kita menghormati agama yg lain? fikir2kan....

Anonymous said...

Betul....semua komen di atas...aku sokong 100%...mcm tu la bila nk dpt undi....buat janji manis kpd rakyat...mau tolong ni..tlg tu....lps menang undi....bila rakyat tuntut janji...batang hindung pun x nmpk da....jgnkn kata btg hdung...bulu misai or bulu mata pun tarak...janji habuk mayat!!!....ada mata ada telinga..buat2 mcm buta dan pekah bila rakyat mgadu atau minta tolong....

Anonymous said...

ko kutuklah , kau cacilah , selagi mereka mereka ini masih bercumbu cumbuan dengan kafir, semuanya halal .. korang tunggu bila saatnya bila air liur mereka dah basi ... mereka akan sanggup jilat balik air liur itu walaupun dah basi ...
... memang sah mereka tersasar jauh ... demi politik dan kuasa .... yang haram dah halal , yang kafir dah
Islam asal boleh baca sebaris ayat ..

Anonymous said...

si mamat bodoh,pakai kopiah pula tu. ngosong keranda kafir haprak.nak tunjuk baik biar lah bertempat. ini dinama pas bodoh.biul,esok nik aziz punya keranda suruh sami budha usung pula.inilah dia perpatah melayu berkata , bodoh tak boleh di ajar.tengok orang pun tau ini spesis pas or pkr, for sure not BN. BN cerdik

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet