Wednesday, January 2, 2013

GUAN ENG IKUT CAKAP NUAR UNTUK BENARKAN KRISTIAN GUNA KALIMAH ALLAH

3 comments:

Anonymous said...

Kalau anda orang Islam cuba fikir baik-baik ye. Gereja Keristian semenjak dulu lagi mmg mengakui Tuhan mereka yg tak bernama tu ada anak namanya Jesus. Tak percaya tanyelah mana-mana paderi yg kau orang kenal.

Bila Guan Eng mintak Kerajaan merestui pengunaannya bererti Tuhan yg tak bernama itu yg kini dikenali sebagai Allah dah ada anak pulak ? Apa macam tuan-tuan semua boleh terima dan bertenang ke ? Tak takut ke dgn dosa syirik ?

Aku tak tahu macamana Nik Aziz yg pengikut PAS gelar tok guru itu boleh bersetuju dulu? Bila bab utk menafikan dia kirim Tuan Man pulak utk jadi juru cakap. Apakah dia tak kisah menganggap Allah kini ada anak setarap dgn manusia dan haiwan? Apakah matlamat mampu menghalalkan cara? Dan tidak mengapa sbb yg penting Paderi gereja katolik Keristian suka dan mahu menyokong parti PAS nanti begitu?

Dia tak tahu ke Allah sudah keluarkan amaran berikut lebih 1400 tahun dulu sebelum kita semua dilahirkan di dunia ini?

Surah Mariam ayat
19:89 Demi sesungguhnya, kamu telah melakukan satu perkara yang besar salahnya!
19:90 Langit nyaris-nyaris pecah disebabkan (anggapan mereka) yang demikian, dan bumi pula nyaris-nyaris terbelah, serta gunung-ganang pun nyaris-nyaris runtuh ranap
19:91 Kerana mereka mendakwa mengatakan: (Allah) Ar-Rahman mempunyai anak.
19:92 Padahal tiadalah layak bagi (Allah) Ar-Rahman, bahawa Ia mempunyai anak.

Mana lagi besar agak-agak tuan-tuan semua? Nik Aziz PAS ke, Anwar Ibrahim PKR ke, Lim Guan Eng DAP, Karpal Singh DAP ke atau Gereja katolik Malaysia ke zat Allah sendiri? Kalau anda rasa Allah memang Maha Besar patut kah kita tunduk dgn permintaan mereka supaya pihak Gereja Katolik bolih guna nama Allah utk bible bahasa Melayu mereka?

Fikir-fikir lah sebelum membuat kesilapan yg besar ye. Ingatlah sekiranya kamu masih mengaku Islam dan menjelang PRU13 ini, sebarang sokongan yg di beri kepada mana-mana parti samada PAS, PKR atau pun DAP. Bererti kita orang Islam pun bersetuju dgn gereja Katolik bahawa Jesus adalah anak Allah!! Nauzubillah !!

Jangan kata tuan-tuan semua tidak ada orang yg memberi peringatan ye !!!

taipingcentral_harapan melayu said...

salam bro..

Mohon di pautkan blog saya ni ye jika tidak keberatan..

http://taipingcentral.blogspot.com/

Moga ukhuwah sesama kita terjalin erat di alam maya..

Anyway, blog saudara sempoi n terbaeekkk..

Tq Boss..

Anonymous said...

ANUAR IBRAHIM FUCK YOU..PLS CHANGE YOUR RELIGION AND SO WE MUSLIM DONT HAVE TO WASTE TIME ON YOU..WE MUSLIM CHALENGE YOU TO BECCOME MURTAD..HOPE YOU DIE SOON AND DELIVER TO HELL.