Wednesday, January 2, 2013

GUAN ENG IKUT CAKAP NUAR UNTUK BENARKAN KRISTIAN GUNA KALIMAH ALLAH

8 comments:

Anonymous said...

Kalau anda orang Islam cuba fikir baik-baik ye. Gereja Keristian semenjak dulu lagi mmg mengakui Tuhan mereka yg tak bernama tu ada anak namanya Jesus. Tak percaya tanyelah mana-mana paderi yg kau orang kenal.

Bila Guan Eng mintak Kerajaan merestui pengunaannya bererti Tuhan yg tak bernama itu yg kini dikenali sebagai Allah dah ada anak pulak ? Apa macam tuan-tuan semua boleh terima dan bertenang ke ? Tak takut ke dgn dosa syirik ?

Aku tak tahu macamana Nik Aziz yg pengikut PAS gelar tok guru itu boleh bersetuju dulu? Bila bab utk menafikan dia kirim Tuan Man pulak utk jadi juru cakap. Apakah dia tak kisah menganggap Allah kini ada anak setarap dgn manusia dan haiwan? Apakah matlamat mampu menghalalkan cara? Dan tidak mengapa sbb yg penting Paderi gereja katolik Keristian suka dan mahu menyokong parti PAS nanti begitu?

Dia tak tahu ke Allah sudah keluarkan amaran berikut lebih 1400 tahun dulu sebelum kita semua dilahirkan di dunia ini?

Surah Mariam ayat
19:89 Demi sesungguhnya, kamu telah melakukan satu perkara yang besar salahnya!
19:90 Langit nyaris-nyaris pecah disebabkan (anggapan mereka) yang demikian, dan bumi pula nyaris-nyaris terbelah, serta gunung-ganang pun nyaris-nyaris runtuh ranap
19:91 Kerana mereka mendakwa mengatakan: (Allah) Ar-Rahman mempunyai anak.
19:92 Padahal tiadalah layak bagi (Allah) Ar-Rahman, bahawa Ia mempunyai anak.

Mana lagi besar agak-agak tuan-tuan semua? Nik Aziz PAS ke, Anwar Ibrahim PKR ke, Lim Guan Eng DAP, Karpal Singh DAP ke atau Gereja katolik Malaysia ke zat Allah sendiri? Kalau anda rasa Allah memang Maha Besar patut kah kita tunduk dgn permintaan mereka supaya pihak Gereja Katolik bolih guna nama Allah utk bible bahasa Melayu mereka?

Fikir-fikir lah sebelum membuat kesilapan yg besar ye. Ingatlah sekiranya kamu masih mengaku Islam dan menjelang PRU13 ini, sebarang sokongan yg di beri kepada mana-mana parti samada PAS, PKR atau pun DAP. Bererti kita orang Islam pun bersetuju dgn gereja Katolik bahawa Jesus adalah anak Allah!! Nauzubillah !!

Jangan kata tuan-tuan semua tidak ada orang yg memberi peringatan ye !!!

taipingcentral_harapan melayu said...

salam bro..

Mohon di pautkan blog saya ni ye jika tidak keberatan..

http://taipingcentral.blogspot.com/

Moga ukhuwah sesama kita terjalin erat di alam maya..

Anyway, blog saudara sempoi n terbaeekkk..

Tq Boss..

Anonymous said...

ANUAR IBRAHIM FUCK YOU..PLS CHANGE YOUR RELIGION AND SO WE MUSLIM DONT HAVE TO WASTE TIME ON YOU..WE MUSLIM CHALENGE YOU TO BECCOME MURTAD..HOPE YOU DIE SOON AND DELIVER TO HELL.

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, michael kors handbags, louis vuitton outlet, oakley vault, coach outlet, polo ralph lauren, coach outlet store online, prada outlet, tiffany jewelry, true religion outlet, louis vuitton outlet online, cheap oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, true religion, burberry outlet online, jordan shoes, michael kors outlet online, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, red bottom shoes, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet online, ray ban sunglasses, prada handbags, longchamp outlet online, michael kors outlet online, gucci handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, louis vuitton, nike air max, longchamp handbags, christian louboutin outlet, kate spade outlet online, ray ban outlet, chanel handbags, burberry outlet online, coach purses, christian louboutin, michael kors outlet, tiffany and co jewelry, michael kors outlet store, coach outlet, christian louboutin shoes, nike outlet, louis vuitton handbags

oakleyses said...

nike free, nike roshe, timberland, ralph lauren pas cher, longchamp pas cher, north face, michael kors canada, chaussure louboutin, nike blazer pas cher, ray ban uk, hermes pas cher, sac michael kors, louis vuitton, oakley pas cher, louis vuitton pas cher, true religion outlet, scarpe hogan, barbour, nike air max, true religion jeans, north face pas cher, air max pas cher, louis vuitton uk, sac louis vuitton, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe run, burberry pas cher, nike air force, converse pas cher, new balance pas cher, vans pas cher, hollister, nike free pas cher, sac vanessa bruno, mulberry uk, michael kors uk, lululemon, longchamp, ray ban pas cher, ralph lauren, air max, air jordan, guess pas cher, nike air max, tn pas cher, hollister

oakleyses said...

nfl jerseys, herve leger, canada goose outlet, p90x workout, jimmy choo shoes, giuseppe zanotti, bottega veneta, ugg, celine handbags, reebok shoes, insanity workout, uggs on sale, nike huarache, wedding dresses, soccer shoes, babyliss, canada goose, ferragamo shoes, asics shoes, ugg boots clearance, replica watches, uggs outlet, uggs outlet, mont blanc pens, lululemon outlet, birkin bag, ugg boots, nike roshe, hollister, canada goose outlet, longchamp, mac cosmetics, north face jackets, vans outlet, mcm handbags, north face jackets, chi flat iron, soccer jerseys, nike trainers, ugg outlet, ghd, abercrombie and fitch, canada goose outlet, instyler ionic styler, valentino shoes, beats headphones, marc jacobs outlet, new balance outlet, ugg soldes

oakleyses said...

canada goose, hollister clothing, uggs canada, toms outlet, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre femme, pandora jewelry, louboutin, nike air max, pandora charms, supra shoes, moncler outlet, thomas sabo uk, ray ban, converse, lancel, gucci, replica watches, baseball bats, moncler, ugg, swarovski jewelry, timberland shoes, canada goose, links of london uk, louis vuitton canada, canada goose pas cher, moncler outlet, converse shoes, parajumpers outlet, moncler, air max, hollister, ralph lauren, hollister canada, karen millen, iphone 6 case, wedding dress, vans, moncler, canada goose, swarovski uk, pandora uk, moncler, moncler, oakley, coach outlet