Saturday, August 19, 2017

BEKAS MENTERI DAN NAIB PRESIDEN PARTI TEMPATAN DI SABAH DI TAHAN SPRM?



Seorang bekas menteri dan Presiden sebuah parti tempatan Sabah ditahan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk siasatan ke atas dakwaan rasuah dan salah guna kuasa ketika menjawat jawatan Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah (KKLW) 


Seorang lagi Naib Presiden parti yang juga Presiden Kadazan Dusun Murut (KDM) dikatakan terlibat rasuah dengan bekas menteri itu

Walau bagaimanapun, sumber mengesahkan bahawa siasatan masih diteruskan dan butir-butir akan didedahkan dalam satu kenyataan kemudian.


Inilah bakal berita minggu depan yang menjadi harapan dan impian rakyat Sabah. Mereka mahu pemimpin rasuah dihukum. 

21 comments:

Anonymous said...

Padan muka shafie bedal

mahadi mahmad said...

Aku tunggu bapak segala perasuah punya turn...

Anonymous said...

Nampak sangat menipu + edit gambar

Anonymous said...

Apa pun UMNO akan hancur

Cengkenit said...

Mengapa dan bila UMNO akan hancur ???

syaharul alimi mohamed yusop said...

hodoh betul photoshop

Zach Adam said...

Haha...photoshop x pandai..Ada lagi tpt yg crop x kena..muke kecik dari kpala..garis simetri mcm hampeh..shadow ngn wrinkle mcm taik..study dulu kaw2 baru blajar edit

rickirwan pius said...

Edit..nampak sangat..budak bodoh yg buat artikel ni..

nawawi said said...

Cari dosa je la.. Nak fitnah pun alang²..hahahaha

Pak Chad Hussin said...

Betul. Foto edited.

Pak Chad Hussin said...

Setuju.

Pak Chad Hussin said...

Setuju.

Pak Chad Hussin said...

Betul. Foto edited.

Othman Draman said...

myherb2u

Herman HM said...

Fitnah betul...gambar pn edit...terus terang sj bos...kalau u sudah goyang...hahaha

nonbal said...

Ala tggu laaa... dah tak sabat sgt ke??

nonbal said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Potosop ini mcm pun ada dpt byrkh.. ini mcm saya pun ada pandai..

Ah Ching said...

Hahaha...potoshop level kangkung parit..y percaya berita ni 2x5 jua..

parak man said...

jika nak edit yg ni kena gari yg isa tak di gari.... npk sangat tak adil ada pilih kasih

Anonymous said...

bodohnya para macai berita tu pun nampak ditulis sebagai inilah bakal berita minggu depan...dari situ pun tahu berita tu sebagai troll bukan satu berita real.. tajuk pun tanda tanya. yang kamu semua percaya buat apa? Bodoh juga. akhirnya rakyat Sabah tahu kes rasuah.